Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Tamara. Welkom en gezellig dat je hier mee komt kletsen.
    Wouw trouwen! Idd leuk als je dan al lekker zwanger mag zijn.

Ohh zaterdag testen, spannend! Sterkte met wachten! Eerder testen kan echt nog te vroeg zijn en dan is zo verdrietig om een negatieve test te hebben...

Ik herken de symptomen niet, ik heb bijna nooit echt symptomen bij ongi of zwangerschap...

2. Tamarasteven

7 mei 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ja heb echt zin in onze trouwdag:) nog 93 dgn!:) ben echt aan het aftellen :) ja en pfffff wachten tot zaterdag hoop het echt zo! Durf gewoon echt niet:( iedere x als ik naar de wc ga kijk.ik echt of ik.nog geen bruine afscheiding heb.....maar gelukkig nog nie:) maar goed ik wacht zaterdag maar af,maar jij ook.bezig om zwanger te worden?

3. Tamarasteven

7 mei 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooww sorry lees nu pas wat je heb meegemaakt sorry heel veel sterkte liefs:(

4. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er maandag net achter dat het kindje dat in mij groeide al 3 weken niet meer leeft, het hartje is met 8 weken gestopt met kloppen...... Nu dus nog daarmee bezig......

Bij mij is het nog vers, bij jou is het al even geleden. Ik ben blij dat je weer een cyclus hebt en al kan hopen op een nieuwe zwangerschap. Nu je 2e ronde toch?

Was het trouwens een mooi aanzoek? Of hebben jullie het samen besloten? Hoe is dat gegaan?

5. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    geeft niet hoor, gelukkig ben ik en mijn vriend ook, redelijk nuchter. Wel heeel erg verdrietig nu, maar we hebben goede hoop bij een, hopelijk, volgende zwangerschap.

6. Tamarasteven

7 mei 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey ja was een mooi aanzoek we waren een weekend naar duisland kerstmarktel met peter langhout en op een van de kerstmarkten stond de grootste kerstboom van nederland en daar ging die s,avonds voor mij op de knieen:) van blijdschap.duurde het ffe voordat ik.ja zei:) maar ik hoop voor jullie dat het ook.heel snel goed komt meis is jullie,ik weet hoe je je voeld:( liefs Tam

7. Tamarasteven

7 mei 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedoelde grootste kerstboom van europa haha

8. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Goedemiddag dametjes!!

Als eerste nieuwe dames wat vervelend dat jullie in deze situatie zitten:(:( En wup ik snap wat je bedoelt je wilt gewoon liever dat het natuurlijk op gang komt ipv al die vervelende ingrepen ik duim voor je heel veel sterkte meis ..! @Tamara nog even volhouden!!!! Anders wordt je straks voor niks teleurgesteld hihi.. En trouwen leuk en spannend hoor en wat een leuk aanzoek je hebtzeker de kerst van je leven hebben gehad!! Ik hoop dat je symptomen van een zwangerschap af komen zelf komen ze mij niet bekent voor maar he! elke zwangerschap is anders dus wie weet!! .. :D

@Danielle, achhh lieverd toch! Ik snap je angst en frustratie volkomen het is ook nog al wat wat je laatst hebt moeten doorstaan! Maar probeer toch te genieten en het positief in te zien jij hebt je porsie wel gehad;) Wat fijn dat je vk lekker meedenkt en je mag prikken :) Maar kom op meid genieten van dat beebje in je buik!!!!!

Nou hier wat een draaaama plas veel meer dan normaal en vannacht een paar uur wakker gelegen.. Het is nu 4en halve week geleden dat ik mn miskraam had maar ja dat zegt niks door mn pcos heb geen nod grrrr Vriendlief toch op pad gestuurd om een zwangerschapstest te halen wil het toch zeker weten die dus morgen maar even doen.. Temp schommelt echt als een malle dus daar kan ik ook niks aan aflezen.. :(:( Ach ja we zien het wel!!

Danielle heb je trouwens al gehoord van je scriptie??

@ Edge, hoe is het met jou??

@WendySunny, met jou ook alles goed meid??

@Lunap, Groot gelijk heb je !! Jij bent lekker zielig en moet flink in de watten gelegd worden:D Hoelang was je cyclus nu??

Nou dames ik ben ook druk bezig met verslagen voor school heb een flinke achterstand gekregen door mn miskraam dus moet een behoorlijke inhaalslag doen bleghhh fijne avond!!!

9. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ah Danielle, dat kan ik me zo goed voorstellen, laat je lekker in de watten leggen en doe alles in versnelling 1. *knuffel*

Wendy, hoe is het met jou nu??

Met mij alles goed, lekker 3 dagen vrij, zaterdag werken. Volgende week Zwaluwhoeve, even lekker ontspannen weer. Heerlijk.

Gaan jullie nog wat leuks doen morgen? Wordt wel mooi weer, maar zal overal wel lekker druk zijn vrees ik.

10. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben nog niets in de planning staan, maar ik denk dat we gaan fietsen of wandelen. Iig lekker naar buiten!

Ohh de Zwaluwhoeve, lekker hoor. Ik wacht nog even met de sauna, maar voor zodra ik weer ongesteld ben geweest hebben we nog een bon voor 2 liggen. Hmmmmmm genieten.

Even kijken of ik de andere meiden en mezelf ook in de lijst kan zetten.....

11. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    #351 wup79, 16 mei 2012
    Laatst bewerkt: 16 mei 2012
    ♥ NOD-lijst na mk April 2012 ♥

Edge, 27 jaar - 2e kindje - 2e ronde na mk - NOD 4 juni
    Lunap, 29 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - NOD ?
    Fliertje,
    Wup79, 32 jaar - 1e kindje - wachten op miskraam
    WendySunny,
    Tamarasteven, ? jaar - xe kindje - 2e ronde na mk - NOD 19 mei
    Vickjuhs,
    Scarabee,
    Anemoon13, 28 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - NOD 22 mei
    Kaytjuh, ? jaar - xe kindje - 1e ronde - NOD ?
    Rossie85,

♥ Zwanger!! ♥

Flashyfly, 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 24 december 2012
    Sandana, 29 jaar - 1ekindje - uitgerekend: 16 december 2012
    Danielle, 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 22 januari 2013

Als er aanvullingen zijn, zelf even doen of duidelijk in je tekst zetten, dan pas ik het wel aan.
    groetjes,
    Wup

12. Tamarasteven

7 mei 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi wup ik ben 30 zag in je lijst een ? Staan:) liefs

13. Tamarasteven

7 mei 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik.heb zeker de kerst van mijn leven gehad:) geweldig!:)nou ik.ga maar eens proberen te slapen,mijn.vriend heeft nachtdienst die is weer mensenlevens aan het redden op de ambulance!pffff en ik kan niet wachten tot zaterdag om.te testen:) al durf ik.het ook.weer niet:( maar goed nog 2 daagjes nou ik.spreek.jullie snel weer! Liefs

14. Tamarasteven

7 mei 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik.kon.echt niet meer wachten v,morgen en ik.teste en binnen 5 seconde een 2de streep:) hij is iets lichter maar hij is duidelijk.te zien! Meiden.ik mag weer zwanger zijn:) en voor mijn trouwen:) oooowwwww hopen dat het goed blijf gaan!

15. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ooooh wat gaaf! Gefeliciteerd!!

16. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Alle eerste welkom hier! en GEFELICITEERD!;) foto, foto, foto!

Nieuwe dames welkom hier!

@Fliertje, heeft je man al een test gedaan....zal hard voor je duimen!
    @ Danielle, digitale hug! Meid snap de spanning en onzekerheid! Zal duimen dat je weken snel mogen gaan! Probeer beetje lekker te genieten( makkelijk gezegd dan gedaan)
    @edge, heerlijk hoor drie dagjes vrij en zwaluwhouve! heeeeerlijk!

Ga vandaag beginnen met mijn was weg te werken en daarna ga lekker niks doen hhahaa, breien, boek lezen, interneten, wandelen met de hondjes enz aaaah kan wel aan wennen om 4 dagjes te werken i.p.v. 5!
    fijne dag dames

17. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Goedemorgen dames!!

Wauwwwwww gefeliciteerd Tamara wat een geluk!!! :D:D:D

Hier toch maar getest gisteravond wilde zelf tot vanochtend wachten maar vriendlief vond dat niet nodig:p Omo wit dus moet toch echt geduld hebben tot de duiveltjes op komen dagen ...Temp is ook weer gedaald naar 37.8

Zwaluwehoeve heerlijk!! En hier vandaag denk ik ook lekker het park in en thuis uitgebreid koken em lekker filmpjes kijken:):) Wie nog meer morgen vrij??

@Lunap, hier ook een flinke was pfff heb er net 1 ingedaan... wassen vind ik niet erg maar het strijken en opvouwen bleeeegh ..

@Danielle, kan je al een beetje genieten meis??

18. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    ♥ NOD-lijst na mk April 2012 ♥

Edge, 27 jaar - 2e kindje - 2e ronde na mk - NOD 4 juni
    Lunap, 29 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - NOD ?
    Fliertje, 24jaar- 1e kindje - 1e ronde na mk - NOD groot mysterie!!
    Wup79, 32 jaar - 1e kindje - wachten op miskraam
    WendySunny,
    Tamarasteven, ? jaar - xe kindje - 2e ronde na mk - NOD 19 mei
    Vickjuhs,
    Scarabee,
    Anemoon13, 28 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - NOD 22 mei
    Kaytjuh, ? jaar - xe kindje - 1e ronde - NOD ?
    Rossie85,

♥ Zwanger!! ♥

Flashyfly, 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 24 december 2012
    Sandana, 29 jaar - 1ekindje - uitgerekend: 16 december 2012
    Danielle, 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 22 januari 2013

19. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Voor iedereeen die weg gaat deze dagen: veel plezier en geniet ervan!

Ik heb gisteren bloed laten prikken. Voelde me vanochtend nog zo twijfelachtig. Vorige 2 zwangerschappen gingen in het begin mis. Wel hcg maar bleef hangen op de 50.... En testen werden nooit donkerder....
    Vanochtend na lang twijfelen een test gedaan met jet risico dat ie inderdaad niet donkerder was geworden! Maar dat issie wel! En dat voelt heel erg goed! Heb nu weer vertrouwen in de bloeduiyslag dinsdag en dan nog een week tot echo en dan weer een week en dan weer een echo! Dus kunnen we steeds aftellen!

20. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Hoi tamara

Van harte gefelisiteerd dat het idd voor je trouwen mag gebeuren:)...
    Lekkr genieten nu saampies
    Liefss kay

Deel Deze Pagina