Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamarasteven

7 mei 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey wub heeeeel veel sterkte vandaag,ik weet wat je meemaakt:( ik heb ik januari een curretage gehad onder een lichte narcose voor ik het wist was ik alweer wakker en was het gebeurd,bha het is gewoon rot als je je kindje verlies :( niks is erger! Maar meis ik denk aan je heeeel veel liefs Tamara

2. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Dames, hier is mn menstruatie zo goed als over en dit is pas de 3e dag???Normaal ben ik minstens 6dagen ongesteld en soms wel eens langer! Wie heeft hier ervaring mee .. Is mn lichaam nu gewoon helemaal in de war ofzo?? :(:(

3. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    FF een ego berichtje....

WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! Mijn HCG waardes zijn goehoed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1e zwangerschap: 1 dag voor NOD: 7.... Week later: 17... -> slecht nieuws!
    2e zwangerschap: 2 dagen na NOD: 48... week later: 44... -> Slecht nieuws!

Nu:
    één dag NA nod: 345!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (komt overeen met 4/5 weken)
    Vandaag: 2717!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D (komt overeen met 5/6 weken).

Ben ZOOOO blij!!!!!!!!!!!!!!!! Dit is zo'n enorme geruststelling!!!!!

Oh ja, en de vorige keer begon op cyclusdag 39 de miskraam! En die is vandaag dus het feit dat er nu net zulk goed nieuws kwam kon ik wel gebruiken vandaag!! de vk gaat wel uti van de eerste dag van laatste menstruatie en dan zou ik 5,5 week zijn...

4. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Gefelciteerd Danielle! Wat een fijn nieuws voor je!
    Ik mag morgen al naar de gyn toe! Dan gaan we de opties bespreken, fijn dat het zo snel is iig.

5. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Goed zo daan!! GA JE DAN NU EINDELIJK GENIETEN!! Anders geven we je stuk voor stuk een schop onder je kont:p:p:p

Nee hoor meis! Fantastisch nieuws!!!! Heb je de uitslag van je scriptie al binnen ?

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Danielle: Hoe weet je trouwens de waardes van je hcg van de vorige keren?

7. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Veerle, spannend morgen, de afspraak van de gyn!

hier nog geen utislag van scriptie... zucht... en AL mijn klasgenoten wel!

de vorige keren ook bloed laten prikken. de allereerste keer via de huisarts en toen een week later weer omdat er op de echo helemaal niets te zien was! en toen bleek hij van 7 naar 17 gegaan te zijn.

En de tweede zwangerschap begon met 4 dagen bloedverlies dus om die reden stelde de vk voor om hg te bepalen (2 keer) om te kijken of de zwangerschap intact was omdat er op de echo nog weinig te zien zou zijn.

8. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Aha, snapt het nu Danielle! Fijn dat alles nu goed is! 2x een mk, pffff. Heftig hoor!
    @Fliertje: vlgs mij kan je ongi +cyclus behoorlijk in de war raken...

9. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    @ Wup; hoe ging het vandaag?

@ Danielle, yeahhh, good for you! Nu genieten he??!!

10. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mijn scriptie is voldoende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11. Tamarasteven

7 mei 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Daan!:)

12. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Yeeeee gefelisiteerd danielle geniet ervan :)

13. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Daan Super! Mooie hcg waarden! Die drempel ben je nu voorbij, heerlijk....genieten!!
    En ook een voldoende voor je scriptie. Nu alleen de diploma uitreiking? Gefeliciteerd iig!

@hier
    Bedankt voor jullie steun, dat is fijn om te lezen.
    Gisteren 8 uur in het ziekenhuis geweest, uiteindelijk ben ik maar 3 kwartier van de kamer af geweest voor de curettage. Lijkt er wel bij te horen, heel veel wachten.
    Ik ben wel opgelucht. Ik heb nog nergens last van en ik kan weer naar de toekomst kijken. Deze week mag ik nog niet werken, ik kan nog erg gaan vloeien en krampen krijgen. Ik vind het eigenlijk niet zo erg, nog een weekje thuis zijn.
    Over 4 weken hebben we nog een gesprek met de gyn, gelukkig bij ons in de wijk. Hij was verbaasd over dat na de vorige keer (22 weken) geen afspraken waren voor een evt volgende zwangerschap. Ik ben wel benieuwd naar wat hij dan zou kunnen bedoelen.
    Jullie enig idee?

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Wup: fijn dat je opgelucht bent en dat je je nu redelijk voelt. Doe maar rustig aan en nog een knuffel!
    Ik klets hier nog niet zo lang mee, dus weet niet wat je met de 22 weken bedoeld...

Danielle: Gefeliciteerd met je scriptie!

Hier zo naar de gyn toe!

15. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hoi Wup, fijn dat het voorbij is. Kun je het toch een plekje gaan geven. Misschien bedoelde hij dat je een volgende zwangerschap eerder op controle had gemogen?? Geen idee hoor, maar dat is het enige dat ik kan bedenken!

Dankjullie wel voor de felicitaties! We zijn deze zwangerschap verder dan alle andere en dat geeft rust! Alle tekenen zijn beter, dus ik hoop op een goede zwangerschap!!

Ik heb half juni nog een presentatie van mijn scriptie en dan hoor ik mijn cijfers en weet ik of ik geslaagd ben. Alleen is de kans dat je voor je presentatie een onvoldoende krijgt ontzettend klein dus ben ik in feite al geslaagd!

16. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    22 weken = Ons kindje kon vorig jaar bij 22 weken helaas niet in leven blijven...De bloedvaten van de placenta waren slecht ontwikkeld.
    Idd gewoon vragen als ik iets schrijf wat onduidelijk is. Geen probleem.

17. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Gefeliciteerd Danielle!

@ Wup wat fijn dat alles goed is verlopen.. Nu kan je het eindelijk een plekje geven en verder .. Dat is idd wel vreemd ze hadden je volgens mij wat beter in de gaten moeten houden na je vorige mk met 22 wkn.. Volgende x gewoon gelijk naar t ziekenhuis bellen!

Wat een heerlijk weertje he dames!! Helaas heb ik zoveel in te halen voor mn studie dat ik heel de dag in de boeken zit:( Net wel even boodschapjes gaan doen lopend .. Het zonnetje is echt lekker! Nu maar hopen dat ie id zomer ook goed blijft schijnen!!

18. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    @fliertje; kan je wel lekker het raam open zetten toch? frisse lucht tijdens het leren werkt vast positief. :)

19. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Hahhaha ja dat doe ik sowieso:):) Het ruikt ook echt naar lente :D

Word je lekker in de watten gelegd thuis??

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Wup: jeetje wat heftig met 22 weken zeg! En idd wel een beetje gek dat ze je niet eerder hebben gezien nu... Doen ze normaal volgens mij wel. Hoop dat je snel hersteld!
    Hier: vanochtend bij gyn geweest: lege vruchtzak, vruchtzak komt overeen met 6 wkn en zou nu 10 wkn zijn... Vraag me af of de 1e echo bij de vk wel klopt nu, aangezien ze wel hartactie gezien heeft. Maar goed, er is niets meer aan te doen. Heb wel een foto meegekregen van de lege vruchtzak, op een of andere manier vonden we dat toch wel fijn. Ik mag vrijdag al voor curretage, mocht ook meteen vandaag nog, maar dat vond ik te snel, eerst dit maar eens laten bezinken... Ben nu nog op werk, heb even een pauze.
    Maar wat een weer:)

Deel Deze Pagina