Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Dikke knuffel voor jou Veerle!!

2. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Ahh Veerle wat rot had zo gehoopt dat er toch wat te zien zou zijn! En idd heel vreemd dat er bij de vk wel hartinteractie geconstateerd is:(

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Veel sterkte Veerle!

Lekker bezig fliertje ;)

Gefeliciteerd Danielle

Hoe gaat het met je wup? Ik denk inderdaad ook aan eventuele eerdere afspraken die je had kunnen maken?

4. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veerle sterkte, ook met de curettage vrijdag. Knap dat je toch weer naar je werk bent gegaan. Is natuurlijk wel goede afleiding. Weten ze het trouwens op je werk?

Gisteren toch naar een werkgroepbijeenkomst geweest. We organiseren als vrijwilligers een kampeerweekend voor ong 100 kinderen in juli. Lekker nadenken over leuke spelletjes en de juiste volgorde van het programma.
    Het gaat ook goed met me, alleen met afvegen wat bloed, verder niets, gelukkig ook geen krampen nog. Kan allemaal natuurlijk nog komen zeiden ze, maar ik hoop dat het weg blijft. Wel slaap ik veel ook 's middags eventjes.

Weer een mooie dag, dus laten we er weer van genieten!

5. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    #425 wup79, 23 mei 2012
    Laatst bewerkt: 23 mei 2012
    ♥ NOD-lijst na mk April 2012 ♥

Edge, 27 jaar - 2e kindje - 2e ronde na mk - NOD 4 juni
    Lunap, 29 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - NOD ?
    Fliertje, 24jaar- 1e kindje - 2e ronde na mk - NOD groot mysterie!!
    Wup79, 32 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk
    WendySunny, 24jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk - NOD groot mysterie!!
    Vickjuhs, 25 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk
    Scarabee,
    Anemoon13, 28 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - NOD 22 mei
    Kaytjuh, 25 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk
    Rossie85,
    Veerle31, 31 jaar - 1e kindje - curettage 25 mei

♥ Zwanger!! ♥

Flashyfly, 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 24 december 2012
    Sandana, 29 jaar - 1ekindje - uitgerekend: 16 december 2012
    Danielle, 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 22 januari 2013
    Tamarasteven, 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend:

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Ik had vandaag maar een korte dag, maar was best moe (stomme hormonen). En blij dat ik weer thuis ben! Op m'n werk weet m'n baas het wel, de rest niet. Afleiding van werk is wel fijn, maar had vandaag liever thuis gebleven... Morgen ben ik vrij en vrijdag is het al zover. M'n man heeft voor morgenavond kaartjes geregeld voor Miss Saigon, het leek hem goed voor de afleiding, super lief! En we wonen op de hoek, dus we hoeven niet ver.

Wup: goed dat je er heen bent geweest, ging het oké? Fijn dat je je verder wel goed voelt. Luister maar goed naar je lijf. Weet je hoelang het duurt voordat HCG uit je lijf is?

Hoe is het verder met de rest?

Zo, 't is warm:)

7. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anemoon, je NOD was gisteren, hoe is het nu met je?
    Scarabee en Rossie laat ik maar op de lijst staan, ms komen ze nog langs om mee te kletsen.

@hier
    Een badjas met capuchon aan het naaien. Hij krijgt twee kleuren; donkerpaars en bordeaux. Als hij klaar is plaats ik wel een foto!

8. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames, hoe gaat het hier met iedereen? Ik hoef nog maar 5 nachtjes te slapen tot de echo, tel echt af!

9. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morge!
    Hier vroeg wakker en door de warmte en opkomende pijntjes kon ik niet meer in slaap komen. Vanmiddag maar even weer liggen.

Wel weer een mooie dag en de plantjes hebben hier vannacht water gehad. Geen storm of hagel, wel mooie bliksem en wolkenmassa's gezien gisteravond.

Hoe is het met jullie?

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Goedemorgen! Hier ook een warme nacht! Door de regen buiten wel lekker afgekoeld. Hier momenten dat het goed en momenten emo. Ben normaal niet zo huilerig, moet dr toch uit...
    Vandaag is m'n man ook vrij en gaan vandaag er nog wel even uit en vanavond Miss Saigon:)
    Spannend Danielle de echo! Is het bij de vk of gyn? Mag je altijd sneller een echo na een mk?
    Wup: hoe voel je je, nu wel meer last van pijn?

Hebben jullie allemaal een lang wkd door de Pinksteren?

11. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohh leuk Ms Saigon! Alvast veel plezier! Ook fijn dat je man vrij heeft vandaag.
    Ik heb vanmorgen direct twee asperintjes genomen. Normaal ben ik er niet zo van, maar nu heb ik er minder moeite mee. Nu alleen hoofdpijn.

Dit hele weekend komen we met ong. 35 man bij elkaar in Friesland. Van 0-70 jaar. We koken samen en eten tegelijk aan 1 lange buitentafel. De helft slaap in een huisje, de andere helft in tenten. Dit doen we al zo lang ik leef, erg gezellig. Door het leeftijdverschil doen we allemaal iets anders overdag. Zeilen, fietsen, wandelen, zonnen in de tuin, enz. Ik heb er erg zin in!!

Jullie ook plannen?

12. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Klinkt als een leuk wkd Wup:) Is het met je familie? En het weer blijft vlgs mij goed! En gewoon pijnstillers nemen als 't nodig is.
    Hier heb ik zondag verjaardag van m'n vader, is alleen met ons gezin. En maandag geen plannen. En ik moet verder natuurlijk kijken hoe ik me voel.
    Jullie allemaal alvast een heel fijn weekend!

13. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hallo dames,

Veerle, wat fijn dat je man vrij is en jullie naar Miss Saigon gaan. Heb je mooie afleiding. Het soms huilen etc. Kan ook heel goed door de hormonen komen... Die doen nare dingen met je.

Wup, dat klinkt fijn zo met.je.hele familie! En Friesland is prachtig!

Wij hebben niet echt.plannen nog. Maar even.kijken wat er op ons pad komt!

14. Tamarasteven

7 mei 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo moeder voor moeders is net weg,dus ik kan de flessen volplassen:) en andere vrouwen gelukkig maken:) wat is het lkkr weer he! Hopen dat het het weekend ook zo blijft kunnen we weer eindelijk even lkkr bij ons op het strand liggen wel.weer aan toe! Liefs Tam ps zijn er nog dames wie.toevallig ook.in vlissingen wonen? Ik ben geboren in nijmegen maar woon nu 2 jaar in vlissingen

15. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames, vandaag nergens meer last van dus ik ga op weg naar Friesland! Ik hoop dat jullie ook een fijn weekend gaan hebben.
    Tot dinsdag!

16. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Meiden ik heb even jullie hulp nodig..
    Ik temp me altijd rond half 9 sochtens. Nu ging mijn man vanochtend om 6:30 weg en dacht ik laat ik eens nu voor de gein temp opnemen. was 36.5
    Toen ging mijn wekker weer om half 9 en was het 36.8
    Tsjah en welke moet ik nou noteren! Dom dom dat ik 2x temp want nu weet ik t niet meer...

17. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik denk dat ik de temp van half 9 aan zou houden. Of ben je erg uit bed geweest etc?

18. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Hoi Dames!!

Hier weer even een berichtje van mij:) Ik heb het zo druk! Lees af en toe wel ff mee maar reageren schiet er soms bij in ...

Veerle hoe is het gegaan vandaag meis?? Ik hoop dat het goed is gegaan vandaag!

@Wup, veel plezier in Friesland!!]

@ Daan, en heb je al kwaaltjes?? Ik snap dat je aan het aftellen bent voor je echo .. Spannend hoor!!

Nou zoals ik al zei hier is het echt een drukke boel! Verjaardagen, deadlines op school op werk is het druk.. En natuurlijk hier en daar lekker de hort op en van het mooie weer genieten hihi

Ik ga nu nog even snel de laatste boodschapjes doen vanavond komen vrienden een drankje doen, morgen naar het strand en zondag een barbecue ...!! Fijn weekend damesss

19. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @ Vickjuhs, gewoon de tweede aan houden denk ik

20. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Ben niet uit bed geweest tussendoor gelijk weer gaan slapen. Thanks meiden jullie bevestigen m'n gevoel! X

Deel Deze Pagina