Zo, daar ben ik ook weer eens . Fijn om te lezen dat het met iedereen naar omstandigheden goed gaat. Met mij ook gelukkig , volgens de calculator hier zou ik vandaag de eventuele instellingsdag hebben. Kun je daar ook klachten bij krijgen zoals buikpijn? Dat heb ik namelijk nu.. Spannend weer hihi. Iedereen een heel fijn weekend!!!
Hallo, Gister is alles voorspoedig verlopen. Is met allemaal meegevallen! Weinig pijn (tot nu toe) en bloedverlies valt mee. Wel nog moe/duf vd narcose. Maar heb iig een lekkere nacht geslapen. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat de hormonen uit m'n lijf zijn, heb nog steeds gevoelige borsten... Jullie allemaal een heel fijn weekend! En spannend Edge! Ik hoop dat wij straks redelijk snel weer zwanger zijn. En dan m'n cyclus is beetje normaal is, is ook wel 48-49 dagen geweest Het duurde de vorige keer zo'n 7 maanden, mag nu wel wat sneller
@ Edge, Ben je der ook weer gezellie Oeee spannend! Wat ik hier en daar heb gelezen is dat je idd wat krampjes kan krijgen en wat licht bloedverlies... Ik duim voor je @Veerle, wat fijn dat het is meegevallen en dat de pijn meevalt .. Ik hoop dat je snel weer de oude bent en alles goed een plekje kan geven.. Dikke knuffel! Hier lekker aan t snotteren van de hooikoorts hihi.. Heerlijk weertje en al zo lang achter elkaar!! I love it!! Heb net pannenkoekjes gebakken en de tassen ingepakt we gaan vandaag met een groepje vrienden naar het strand... Ongi was toch nog doorgezet volgens mij is het nu wel klaar ongeveer.. Nou dames geniet van het weer en weekend!
Ja, werd wel weer een keertje tijd fliertje Hoe was het strand vandaag? De wind is alweer wat harder dan eerst, maar ik vind dat toch wel weer lekker hoor. Pfff, dat benauwde is voor mij ook niks. @ Veerle, fijn dat je niet zoveel pijn hebt, zo'n ingreep lijkt me toch behoorlijk heftig! Nou, ik ben me toch een dombo geweest vandaag, ga ik uitparkeren vanmiddag, rijd ik zo tegen een auto op die aan de overkant half op de stoep stond.... Mooie deuk in haar auto. Oooo wat voel je je dan stom! Ik heb dit nog nooit meegemaakt, schrok er ook behoorlijk van. Ik heb verder niks, maar toch een behoorlijk rotgevoel!
Strand was heerlijk !! De wind maakt het inderdaad een stuk aangenamer!! Ik ken het gevoel ben ook een keer tegen een auto gereden met het inparkeren .. Vrouwelijk inzicht hè haha ., ach kan de beste overkomen maak je er niet al te druk over .. Wij gaan ons even opfrissen eb dan door naar een barbecue bij vrienden .. Sorry voor de spelfouten zit op m'n Iphone hihi
En toen ben je gauw weggereden zonder briefje onder de ruitenwisser te doen! hihi Fijne avond meiden!!!
Jep...hahaha. Nee dat ging een beetje moeilijk, er stond een buurman naast . Zonder dollen, anders had ik ook wel ergens aangebeld en het gevraagd hihi. Dat durf ik echt niet hoor, gewoon wegrijden. Zou ik zelf ook niet leuk vinden .
Ik kwam vorig jaar in Breda een keer op het werk en vond toen een briefje onder de voorruit dat iemand mijn auto aan had gereden met telefoonnummer. Was erg fijn. Hier gaat alles goed. Vannacht om 1u nog lekker een big mac gehaald, Jummie. Hihi Het is zulk warm weer en ik heb het vaak koud.... Hmm.... Fijne zondag!
Dat is inderdaad wel fijn, ik vind dat dan zo aso als iemand dat niet doet. Ik heb het een keer van een collega gehoord, daar was op het terrein van ons werk iemand tegen zijn auto aangekomen en er was gewoon niets gemeld! Dat zijn dan je collega's (of klanten, kan ook).
Egde: balen van je parkeerschade Hier ook heel goed in... Maar je zit nu weer op het wachtbankje? Fliertje: lekker naar het strand geweest, leuk! Danielle: lekker een Big-Mac! Deze week de echo toch? Spannend! Wup: hoe was je weekend Friesland? En hoe voel je je verder? Hier: gaat alles redelijk goed, lichamelijk weinig last, beetje moe. En verder momenten wat down en dan weer beter. Vandaag weer voor het eerst gesport, potje tennis, heerlijk weer voor! Verder best een druk weekend, wat wel fijn was. Bizar eigenlijk, vorige week maandag nog van allerlei telefoontjes over hoe nu verder na het slechte nieuws na de echo en nu 3 dagen geleden curretage gehad en ik sta weer te tennissen, net of het niet gebeurd is... Verder neem ik wel rustig de tijd. Fijne avond allemaal nog!
@Veerle, fijn om te horen dat je goed aan het herstellen ben! Is inderdaad heel raar hoe je wereld ineens op z'n kop staat met een kleine op komst allemaal ideeën en toekomstplannen!! Daarna ineens vreselijk nieuws te horen krijgt en het einde verhaal is en het leven dan ineens weer doorgaat... Ik sta daar soms ook nog even bij stil.. Het is net een achtbaan met allemaal emoties! Maar ik hou me vast aan het feit dat het gewoon niet zo moest zijn er waarschijnlijk echt iets mis zat bij de beeb.. Dat helpt me wel en kijk uit naar een volgende zwangerschap Hier een erg leuk weekend achter de rug! Zat strand en barbecue en zondag weer een barbecue bij andere vrienden haha (kan ff geen vlees meer zien) gisteren rustig aan gedaan saampjes en het huis even flink aangepakt... Er komt zo een vriendin lunchen en daarna duik ik de boeken in tot laat in de avond want school is er een beetje bij ingeschoten *shame... Mn vriendin is trouwens 7maanden zwanger dus ben benieuwd hoe dat zo voor me voelt om het er uitgebreid met haar over te hebben.. Dit is de eerste keer dat ik haar zie naast mijn mk ..Komt vast helemaal goed!! Hoe is het verder met jullie dames? Edge, al wat meer gehoord over de schade?? Danielle, vandaag je echo!!!! Spannenddd!!! Laat je ons gelijk even weten hoe het was Vickjuhs, hoe gaat het met temperaturen? @wendysunny, hoe is het met jou meis??
Ik heb even de lijst naar voren gehaald... Ga nu maar weer ff van 34 dagen uit en zie wel waar het schip strand.. of niet ♥ NOD-lijst na mk April 2012 ♥ Edge, 27 jaar - 2e kindje - 2e ronde na mk - NOD 4 juni Lunap, 29 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - NOD ? Fliertje, 24jaar- 1e kindje - 2e ronde na mk - +/- 22juni Wup79, 32 jaar - 1e kindje - wachten op miskraam WendySunny, 24jaar- 1e kindje - 1e ronde na mk - NOD groot mysterie!! Vickjuhs, Scarabee, Anemoon13, 28 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - NOD 22 mei Kaytjuh, 25 jaar - xe kindje - wachten op menstruatie Rossie85, ♥ Zwanger!! ♥ Flashyfly, 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 24 december 2012 Sandana, 29 jaar - 1ekindje - uitgerekend: 16 december 2012 Danielle, 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 22 januari 2013 Tamarasteven, 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend:
Goedemorgen! Edge spannend! Nog 1 weekje wachten en dan mag je testen! Veerle, ik ben erg blij voor je dat het goed is gegaan. Het weer werkt idd wel mee voor de positieve fibes Wat een heerlijke verhalen van strand en bbq en vrienden over de vloer. Genieten! @hier Heerlijk weekend, zaterdag lekker gezeild en zondag en maandag m'n schoonzus geholpen met oppassen op m'n nichtjes. De hele dag buiten, 3 dagen lang. Elk jaar weer super gezellig. Gisteren wel verdrietig geweest, kon me niet voorstellen dat ik alweer ga werken en dat ik daar geen tijd zal hebben om er aan te denken...... Nu ben ik dus nog thuis. Ik heb besloten om vandaag alleen m'n email te checken en weer even in te lezen. Rustig aan dan maar.
Danielle: heel veel succes met de echo! Duim voor je! Wup: klinkt als een fijn weekend! Fijn dat je nog even thuis bent Wup. Ik ben vandaag weer aan het werk, gelukkig donderdag vrij en kom niet echt op gang. Vind de ochtenden best moeilijk, maar 't komt wel weer. Fliertjë: jij ook een lekker wkd gehad, bbq-en altijd leuk! Hier ook even geen vlees meer Aan jou gedachte houd ik me ook vast, het was niet goed, dus er is een reden voor. Maar vond het zo fijn om zwanger te zijn. Ben nu best een beetje bang dat het straks weer even gaat duren (was nu 7 maanden, is tuurlijk wel te overzien, maar de wens word groter...). Maar probeer wel positief te blijven hoor!
♥ NOD-lijst na mk April 2012 ♥ Edge, 27 jaar - 2e kindje - 2e ronde na mk - NOD 4 juni Lunap, 29 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - NOD ? Fliertje, 24jaar- 1e kindje - 2e ronde na mk - +/- 22juni Wup79, 32 jaar - 1e kindje - wachten op miskraam WendySunny, 24jaar- 1e kindje - 1e ronde na mk - NOD groot mysterie!! Vickjuhs, Scarabee, Anemoon13, 28 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - NOD 22 mei Kaytjuh, 25 jaar - xe kindje - wachten op menstruatie Rossie85, Veerle, 31 jaar- 1e kindje-1e ronde na mk (curretage), NOD??? ♥ Zwanger!! ♥ Flashyfly, 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 24 december 2012 Sandana, 29 jaar - 1ekindje - uitgerekend: 16 december 2012 Danielle, 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 22 januari 2013 Tamarasteven, 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend:[/QUOTE]
♥ NOD-lijst na mk April 2012 ♥ Edge, 27 jaar - 2e kindje - 2e ronde na mk - NOD 4 juni Lunap, 29 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - NOD ? Fliertje, 24jaar- 1e kindje - 2e ronde na mk - NOD +/- 22juni Wup79, 32 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk - NOD?? WendySunny, 24jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk - NOD groot mysterie!! Vickjuhs, 25 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk Scarabee, Anemoon13, 28 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - NOD 22 mei Kaytjuh, 25 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk Rossie85, Veerle31, 31 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk (curretage), NOD??? ♥ Zwanger!! ♥ Flashyfly, 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 24 december 2012 Sandana, 29 jaar - 1ekindje - uitgerekend: 16 december 2012 Danielle, 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 22 januari 2013 Tamarasteven, 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend: ook weer bijgewerkt