Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aha, ik heb zelf even verder gekeken. Het is je echo! Heel veel sterkte, maar eigenlijk vooral plezier. Het komt vast allemaal goed!!!!

2. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja... en nog nooit een goede echo gehad. altijd was het slecht nieuws. Vind het dan ook enorm spannend. half 2 afspraak... zou willen dat het voorbij was.

3. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Ik snap je volkomen Daan!! Verwacht er gewoon niet teveel van aangezien het nog zo pril is (gewoon klinkt erg makkelijk en dat is het natuurlijk niet) en laat het op je af komen.. ik probeer je wat minder zenuwachtig te maken maar zo zelf ook stijf staan van de zenuwen hoor hihi

Ik wens je een prachtig mooie echo toe!!

4. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, dan kan ik de spanning wel voorstellen! Pfoe! Heel veel sterkte dan. Bij mij werkte het om maar flink bezig te zijn totdat je weg mag naar de afspraak.
    Ik straal wat positieve energie naar je toe!

5. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Het is goed!!!!! :D Het hartje klopte al!! Whoehoe!!! Zijn er blij mee!!

6. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohhhh JOEPIE!!!!!!
    Ik heb zitten wachten op je berichtje! Super, wat heerlijk! Genieten is dat zeg! Gefeliciteerd!

7. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat issie mooi he?!

8. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohhh, super! Het is je gelukt Danielle, je hebt je eerste superecho in handen!!
    Weet je familie het al?

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Ik moest ook stiekem spieken op werk!
    GEFELCITEERD Danielle! Wat fijn zeg! En al een duidelijke echo voor 6 weken!

10. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Wauw danielle!! Wat een super goed nieuws!! En nu al een hartje te zien .. :D:D Dit is een ijzersterke plakbaby I tell you;)

Geniet ervan !!

11. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Dank jullie wel dames! Ben zo opgelucht!! En het is tevens zo onwerkelijk... een mensje van 4 mm met een hartje dat klopt en dus iets rondpompt... dat is toch onvoorstelbaar mooi!

12. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Dat is idd heel mooi:D Op naar een mooie beeb!

13. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Gefeliciteerd! Heerlijk nieuws hoor! nu lekker genieten!

14. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Yes!!! Wat fijn!!!
    Zo'n eerste echo is inderdaad zo gaaf om mee te maken, erg fijn om je zo blij te 'horen' !!

Morgen gaan we lekker naar de Efteling, ik ben ook wel een beetje nerveus aan het worden voor maandag hoor!! Ik voel van alles, maar soms denk ik dat het misschien in m'n hoofd zit en dat ik het wil voelen. Afwachten, grrrr . Ben nu precies 11 maanden 'bezig' . Snif.

15. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Efteling wat leuk!! Wil daar ook snel weer een keer heen:) Gaan jullie ook naar de nieuwe watershow kijken? Zag er reclames van zag er erg mooi uit!! Ik snap dat je zenuwachtig bent probeer je dagen wat te vullen en het weekend zit er tussen hopelijk vliegt het zo om voor je! Heeeel veel plezier vandaag!!

Hier opstaan en een lange dag colleges en werk! Fijne dag allemaal dames!!

16. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    edge; efteling! leuk! Wat heb je gezien/ gedaan? Veel ondernemen om de tijd door te komen helpt bij mij altijd wel.

Vandaag wordt ik gebeld door m'n leidinggevende om te bespreken hoe en wanneer ik weer kom werken. Was al van plan om te beginnen, maar was gisteren weer opeens zo verdrietig. Vannacht heb ik 11 uur geslapen! Ben nu iig veel energieker dan gisteren.

17. lizzy28

lizzy28 Lid

2 feb 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Mag ik me bij jullie aansluiten?
    Eind maart bleek op de eerste termijnecho dat ons kindje gestopt was. Voor mij een hele schok want voelde me op en top zwanger.
    Waarschijnlijk was het rond 7 a 8 week. Week erop heb ik doormiddel van medicijnen de miskraam opgewekt.
    Hele heftige en nare ervaring al met al. Heb daarna ongeveer 4 weken gevloeid en daarna kwam mijn cyclus weer op gang.
    Nu is het wachten op mijn volgende NOD die maandag is of ik ben ondertussen al zwanger.
    Had afgelopen dinsdag een heel klein beetje bloedverlies en vandaag ook maar zet niet door.
    Misschien dat ik door die miskraam een kortere cyclus heb? Zit normaal rond de 32 dagen maar zou dan nu op de 25 dagen zitten als ik van die kleine bloeding uitga.
    Bah wordt er erg onzeker van... en het wachten.
    Iemand ook ervaring met andere cyclus na de miskraam?

Liefs Elisabeth

18. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Edge: spannend hoor! Veel afleiden werkt bij mij vaak het beste. Veel plezier in de Efteling! Of vandaag al geweest?
    Wup: neem je tijd hoor! Je hebt veel te voortduren gehad afgelopen periode. Hoe was het gesprek met je leidinggevende? Hier gister ook een echte off-day, voelde me zo leeg & verdrietig, ook erg moe. Maar na een paar potjes huilen en een goed nachtrust was het vandaag weer beter. En de hormonen gaan uit m'n lijf, geen pijnlijke boobies meer, dat is wel erg fijn! Hopelijk komt m'n cyclus redelijk snel op gang, zou ongeveer na 6 wkn m'n eerste ongi krijgen zeilde gyn. We zien het allemaal wel.
    Lizzy: welkom, helaas:( Een schok kan het zijn he, helemaal als je je wel zwanger voelt. Hoe gaat het nu? Ik weet niet nog niet veel van cyclussen na een mk. Het is bij mij nog te kort geleden. Hopelijk ben je gewoon zwanger....

19. lizzy28

lizzy28 Lid

2 feb 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Veerle, Het gaat hier de goede kant weer op. Heb gelukkig van mijn werk wel de tijd en rust gekregen om het allemaal te verwerken. Kan me goed voorstellen hoe jij je nu voelt en hopelijk kun je het ook op jou manier een plekje geven.
    Ben bang dat het toch mijn menstruatie is zonet toch wat meer bloedverlies gehad, daardoor voel ik me een beetje down want ben mijn eisprong daardoor misgelopen...
    Ik ga voor de zekerheid maar wat ovulatietestjes halen want snap helemaal niks meer van mijn cyclus.

20. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Edge; Hoe was de efteling?
    Veerle; bedankt, hij heeft me niet gebeld vandaag. Morgen ga ik denk ik een halve dag werken. moet me toch weer inlezen en mail bijwerken.
    Lizzy; welkom en sterkte. ben je alweer aan het werk nu, of mag je nog thuis zijn van je werk? op zich goed dat je cyclus alweer begonnen is. miss dat je volgende cyclus weer normaal is en je de eisprong dan goed in de gaten hebt. wel even slikken nu natuurlijk dat je niet direct weer zwanger bent. gaat je partner er heel anders mee om?

Deel Deze Pagina