@wup Mijn miskraam was van begin april dus alweer een poosje geleden. (Ik ben er nog niet helemaal achter hoe ik die tekst onder mijn naam krijg ) Ben toen denk ik zo'n anderhalf week thuis geweest en veel steun gehad van mijn omgeving. Ik werk in een dokterspraktijk en donderdags hebben de verloskundigen spreekuur dat is nog steeds wel moeilijk om die zwangeren voorbij zien te komen. Ik begrijp uit jou verhaal dat het nog maar net geleden is, hebben ze er op het werk een beetje begrip voor? Eerste dag was voor mij wel even slikken en had het idee dat ik me nergens voor kon interesseren, maar dat komt wel weer Zou natuurlijk wel mooier zijn als de volgende cyclus ook rond de 25 dagen is hoef ik minder lang te wachten dan 32 dagen. Mijn vriend is er vrij nuchter onder en positief ingesteld, hij heeft er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen, ikzelf ben daar anders in momenteel. Over 2 en halve gaan we lekker op vakantie en daar ben ik ook echt wel even aan toe, even wat anders dan alleen maar met zwanger worden bezig zijn.
@ Lizzy, welkom ...toch altijd een verdrietige reden natuurlijk, hopelijk vind je hier wat steun! Maandag is ook mijn NOD, duimen dus!! @ Wup, zo te horen krijg je wel wat ruimte van je werkgever? Klinkt niet echt alsof ze je pushen weer te komen, netjes in ieder geval! Ja ja, vandaag Efteling, was weer erg leuk! Aquanura, Fliertje, waar jij het over hebt, wordt morgen geshowd voor genodigden, je kunt dit ook volgen op You Tube zag ik haha. En vrijdag kan iedereen het bekijken, dus we waren even wat te vroeg, maar dat wisten we ook wel, we zijn die hard fans . Maandag gaat mijn man naar de VIP avond, wel grappig. Maar er is natuurlijk zat te doen, het was wel lekker druk, maar niet te. We zijn eerst in de Gondoletta geweest, stond geen rij toen we aan kwamen lopen, is ook voor het eerst, daarna in de Pagode, even wat luchtfoto's gemaakt . Nog een rondje Carnaval Festival en Droomvlucht en wat rondjes op de draaimolens gemaakt. Tussendoor nog wat gegeten en wat souvenirs gekocht en toen konden we alweer naar huis. De dag vloog om, heerlijk. Het was ook vreselijk lekker weer . Weer heerlijk afgeleid. Bijna weekend . Hoe is het met jullie vandaag?
Hey veerle en wup ik zag in jullie lijst dar het nog onbekend was wanneer ik uitgerekend ben,,hier de datum 25 januari 2013
♥ NOD-lijst na mk April 2012 ♥ Edge, 27 jaar - 2e kindje - 2e ronde na mk - NOD 4 juni Lunap, 29 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - NOD ? Fliertje, 24jaar- 1e kindje - 2e ronde na mk - NOD +/- 22juni Wup79, 32 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk - NOD?? WendySunny, 24jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk - NOD groot mysterie!! Vickjuhs, 25 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk Scarabee, Anemoon13, 28 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - NOD 22 mei Kaytjuh, 25 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk - NOD? Rossie85, Veerle31, 31 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk (curretage), NOD??? ♥ Zwanger!! ♥ Sandana, 29 jaar - 1ekindje - uitgerekend: 16 december 2012 Flashyfly, 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 24 december 2012 Danielle, 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 22 januari 2013 Tamarasteven, 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 25 januari 2013
Klinkt goed edge! echte fans dus, hoe vaak gaan jullie per jaar? en je man gaat als vip? dus betrokken bij de org oid? Ik ben niet nieuwsgierig hoor ja, m'n werk is zeker begripvol. geen enkele druk. het is alleen dat we in een reorganisatie zitten en er veel banen verdwijnen. Het vertrouwen in elkaar is daarom niet erg sterk en dus niet erg gezellig. Ik kijk er niet erg naar uit om weer te gaan werken. Mijn baan staat nu nog niet op de tocht gelukkig, maar wel over 3 jaar. Dus ik moet wel om me heen kijken en netwerken, want beter voorkomen dan vanuit werkloosheid solliciteren. Lizzy; goed dat je partner zo positief is, kan je soms wel even gebruiken als je het zelf even niet meer zitten. Iig helpt dat bij mij wel; hij is nuchter en positief. Kan het dan ook zo to the point uitleggen waarom we nog alle kans hebben, dat ik het wel moet geloven.
Hoi Dames!! @Lizzy, welkom meid... En natuurlijk ook sterkteDat lijkt me inderdaad ook moeilijk zeg als je op je werk zo geconfronteerd wordt met zwangere vrouwen! Ik hoop dat het al weer raak bij je is natuurlijk maar het is normaal als je cyclus even van slag is.. Maar we hebben in dit topic al meerdere zwangere mogen meemaken waarbij het de eerste of 2e ronde meteen raak was! Dus blijf goede hoop houden @Edge, hahahah die hard fans Leuk hoor!! Fijn dat het een leuke dag is geweest Hier weer met mn neus in de boeken gisterenavond naar het strand geweest en daar lekker gegeten.. Morgen weer studeren en zaterdag werken... Dit weekend doen we even lekker niks wat activiteiten/bezoekjes betreft gewoon lekker relaxen en uhhh studeren natuurlijk *zucht... Danielle ik ben zo jaloers op jou! Jij hebt gewoon lekker je HBO in the pocket woehoeeee ik moet nog 2jaar heb je miss nog tips om te leren hihi
@Fliertje: wat studeer je? Maar je werkt er ook bij? @Wup: Jammer dat de sfeer op het werk minder is. Reorganisatie geeft vaak veel onrustigheid op het werk. Ben je vandaag een halve dag aan het proberen? @Edge: klinkt als een leuke dag Efteling @Lizzy: fijn dat je vriend er positief in staat. @Hier: vandaag lekker vrij (altijd op do) Gister naar de film geweest met een vriendin, was leuk! En daarna even een biertje gedronken en nog gepraat over m'n mk. Goede vriendinnen en naaste familie is op de hoogte. Wel fijn om er even over te praten. Alleen even geen alchohol meer, is niet helemaal goed gevallen. Vandaag niet zo fit, misselijk/hoofdpijn. Dus lekker op de bank, dvdtje kijken Hoe is het met jullie?
Ja, iig alle mails gelezen en beantwoord als dat nog nuttig was. Vanaf maandag ga ik maar weer gewoon werken, moet toch een keer weer beginnen. Voel me ook echt een stuk sterker, en dat is op m'n werk wel nodig. Welke film ben je geweest? En nu een kater....gelukkig wel vrij.
Naar Intouchables, goeie film! Ja een kater van 2 biertjes... Pffff! Fijn dat werk wel goed ging! En, misschien ook goed om rustig te beginnen. Ik maak iets minder lange dagen hoor, heb afgelopen jaar veel uren gewerkt en vind iets rustiger ook wel fijn. Wacht jij je 1e ongi eerst af?
ja, ik vind het idee dat dan echt alles weg is wel fijn. Ook even rust voor mijn en mijn partners emoties, want dat gaat dan ook meteen weer lopen... Wat ik wel eng vind is de gedachte dat het de volgende keer weer mis kan gaan. Ik weet niet hoe ik dat ga verwerken....maar dat weet je nooit. We blijven positief en de kans dat het de volgende keer wel goed gaat is nu nog groter geworden!!! Jij, ook even wachten?
We gaan wrs niet wachten. M'n cyclus kan erg lang zijn (is 49 dgn geweest) En nu door mk kan het helemaal in de war raken vlgs mij. Dus denk dat we er wel weer meteen voor gaan. Heeft vorige keer 7 mnd geduurd, dus ben niet meteen zwanger geraakt. Maar als ik me er niet goed bij voel doen we het niet hoor. Ben alleen beetje bang dat het weer wat langer gaat duren... En als het eenmaal gelukt is, lijkt het me best pittig. Het kan natuurlijk weer mis gaan, maar daar probeer ik maar niet vanuit te gaan. Probeer er komende periode zo relaxed mogelijk in te staan
Ja ik studeer nog en daarnaast heb ik een bijbaan in de commerciƫle wereld, werk daar al 7jaartjes dus kan voor het geld maar beter blijven zitten Is wel pittig soms hoor maar moet toch goed sparen voor als het beebje komt Zodra de kleine er is stop ik met het werken ernaast en focus me dan alleen op de kleine en op mijn opleiding en vriendlief mag dan de big bucks binnenhalen Vervelend dat je cyclus ook zo lang is af en toe Veerle dan is het helemaal verwarrend wanneer je nod is en wanneer je je eisprong kan verwachten erg vervelend!! Bij mij duurde het meestal ook ongeveer 6weken maar na mn mk toch een cyclus van 34 dagen wat dan erg meevalt Ik ga weer even verder met leren vriendlief gaat koken als hij uit t werk komt dus dat scheelt.. Fijne avond dames!!
Hallo Dames, Hier een lekker dagje gewerkt, morgen nog even en dan lekker weekend. Helaas is mijn menstruatie nu toch wel gekomen, wel veel minder als anders maar ben er toch flink chaggie van en vooral omdat mijn lichaam anders werkt dan ik zou willen haha!! Heeft iemand ervaring met temperaturen? denk dat ik daar maar mee ga beginnen want weet nu niet meer wanneer mijn eisprong is. Nou nog een paar weekjes en dan lekker op vakantie relaxen!! Ben ook inderdaad erg bang voor dat het de volgende keer weer misgaat. Hoop dat het dan voor jullie ook de volgende keer raak is!! Moet zeggen dat ik nu heel erg gefocused ben op het zwanger worden, kan het moeilijk loslaten wil het gewoon heel erg graag...
Ja Lizzy, dat is voor mij ook herkenbaar, ik probeer het nog steeds los te laten, maar ik houd nog steeds alles in de gaten. Wanneer word ik (hopelijk niet ) ongesteld, wanneer is mijn eisprong ongeveer, wanneer ben ik vruchtbaar. Tja, niet erg goed, maar ik kan het ook moeilijk laten vieren. Maar ik merk el dat het iets minder wordt naarmate de tijd vordert. wup, balen dat je dan niet echt lekker naar je werk kunt gaan als iedereen loopt te mokken. Ik snap dat wel, daar heb je dan helemaal geen zin in. Tja, VIP, haha, hij heeft een abonnement gekocht en heeft zich ingeschreven om de show te gaan bekijken, hij krijgt dan een presentje enzo. Wel grappig . Hier gaat het goed vandaag, had een beetje last van mijn rug, dus of de zwangerschap begint weer lekker, of ik word ongesteld . Ben zooooooo benieuwd en ook wel een beetje bang.
@Lizzy, aan de ene kant fijn dat je cyclus wat netter is.. Maar kut dat je ongi doorgezet heeft Snap dat je sago bent erdoor was ik ook Maar gelukkig heb je een leuk vooruitzicht lekker op vakantie heerlijk zeg! Ik hoop dat je daar een beetje afleiding in vindt! Temperaturen was ik ook mee begonnen maar ben daar een klungel in vergat het vaak en kwam er dan een uur later achter en dan is het niet meer betrouwbaar hihi Danielle is daar goed in!! @Edge, ik hoop voor jou dat het een dikke vette zwangerschapskwaal is Vind het wel super knap van je dat je nog niet naar een zwangerschapstest hebt gegrepen hihi Hier omringd door studieboeken (ik word lekker eentonig he) morgen ook een dagje werken... Jullie nog leuke plannen voor het weekend??
@Veerle, ik ben ook zo bang!! Denk dat ik pas opgelucht ben als het kindje daadwerkelijk in mn armen ligt
Haha ja, zal wel weer bang zijn voor de uitslag . Maar 3 dagen van te voren is best erg vroeg toch? Zeg dat ajb . Zo zo fliertje, lekker hoor die studieboeken, hihi. Ik wil ook nog steeds verder leren, kan me er nu beter wat meer in verdiepen, nog met 1 kindje . Danielle, hoe is het nou met jou??
Oh God, dit is eng (nee geen test gedaan ), ik ben altijd wel van; als ik dit zie/lees/hoor dan gebeurt er dit of dat. Beetje vaag, maar heb een voorbeeld. Ik zat net op de beginpagina van het forum met alle fora/ subfora. Ik zag staan, "win deze week deze week een cadeaukaart" onder het winforum. Dus ik zeg tegen mezelf, als dit er een is van Prenatal ben ik zwanger, en ja hoor, dat staat er ook echt. Nerveussssss hihi. Noem het bijgelovig, maar ik heb het ook als ik aan iemand denk en diegene belt of mailt dan ook binnen 5 a 10 minuten. Of als ik denk, ik moet zus en zo doen en dan gebeurt dit of dat wel of niet. Best eng soms, maar kan ook goed van pas komen haha. Beetje vaag misschien, maar moest het even kwijt . Duim, duim, duimmmm.