hahahhhahahahah oh Edge toch!! Ik heb dat ook weleens hoor dan denk je iets en dan gebeurt het!! Ga het ook eens proberen met lotto nummers Balen dat je test net negatief was maar er is nog goede hoop want maandag is pas je nod Ik duim voor je !!
edge, ik ken die gevoelens ook! Ik had het vooral op de middelbare school. Later was het vaak dat ik gewoon wist dat het wel goed zou komen. Toen ik bv geen werk meer had, kwam ik iemand tegen in de lift van m'n flat en ziedaar ik werk al weer 4 jaar bij dat bedrijf waar ze binnenloodste......zoveel geluk gehad......dat ik dacht dat kan niet eeuwig goed gaan.... en tja nu zit ik dus met twee miskramen.......toch blijf ik dat gevoel hebben dat het goed komt....niet gewoon positief in het leven staan, maar echt een voorgevoel....wanneer weet ik dan weer niet, maar het komt echt! wel heeeeel erg jammer van je test, even volhouden he! maandag wordt die tweede streep waarschijnlijk gewoon wel zichtbaar. Sterkte nog even, ik duim met je mee!!! hier een lekker weekend. donderdag m'n leidinggevende wel gesproken en maandag ga ik weer beginnen, we zien wel hoe het gaat. Morgen naar twee oud huisgenoten van de studietijd. We zien elkaar ong 2x per jaar en ik had zo gehoopt ze goed nieuws te kunnen brengen, maar nu moet ik ze weer vertellen dat het weer niet goed is gegaan. Ik hoop dat we het verder wel gezellig gaan hebben. Zal vast wel, vorige keer was het ook erg gezellig ondanks mijn slechte nieuws. Jullie ook veel plezier verder dit weekend!
Thanks ladies! Oh men, ik lijk echt wat te zien op dat ding, maar is bijna omo wit... moet.streep.zien haha. Ben een beetje hyper. Leuk dat jullie elkaar nog zien wup! Veel plezier alvast! Morgen wordt een binnen blijf dagje denk ik, er wordt hier regen verwacht, bij jullie ook??
Had ik eerst ook! dat je eerst alleen een soort grijze/roze gloed zag!( die ik alleen zag en manlief niet) dag erna heeeeeeeeel licht positief! ga heeeeeeeeel hard duimen! word zelf ook helemaal hyper van! p.s ik post niet zoveel maar lees wel trouw mee.... ben altijd al een lezer geweest i.p.v een schrijver hihih
Ja, hier ook regen! En volgens mij duurt dat wel de hele dag. Blugh! Waar is dat lekkere weer nu toch gebleven!
Edge, ik duim gewoon voor je dat je gauw een streep ziet hoor! En voor de andere meiden ook!komt echt goed!
Nog steeds omo..... hihi. Vandaag maar even naar Haarlem en vanavond uit eten, even wat anders . Jullie nog een fijne dag vandaag!
@ Wup, veel plezier vandaag met je vriendinnen! Balen inderdaad dat je ze weer geen goed nieuws kan brengen Hopelijk heb je de volgende x een mooi buikje die je kan laten zien.. Gaat helemaal goed komen! Jij hebt je portie ongeluk nu wel gehad @Lunap, hahaha dan weten we dat!! alles wel goed met jou trouwens?? @Edge, aaargh balen!!! Geniet lekker van je dagje weg en diner !!! Hier ook een somber weertje.. Vond het wel heerlijk om in de ochtend wakker te worden geen verplichtingen, buiten regent het en dan lekker een kop thee drinken in bed samen met je ventje geeft toch net wat extra's... lekker knus... Maja dat is ook het enige hahah van mij mag het weer van vorige week wel weer terug komen hoor!!!
@Edge: even je zinnen verzetten! Was 't leuk in Haarlem en lekker gegeten? @Wup: hopelijk heb je het wel gezellig gehad met je oud-studiegenoten. Heel naar dat je weer slecht nieuws hebt En succes morgen met werken! @Lunap: meelezen is ook goed toch @Fliertje: lekker met je mannetje in bed kan ook heel fijn zijn @Danielle: hoe gaat het met jou? @Hier: zou competitie spelen (tennis), ikke vroeg naar de tennisclub om 9:00... Word er natuurlijk niet gespeeld (maar je moet dr heen...) volgende week inhalen! Mag van mij ook warmer worden En droog aub!
Nou ik snap er niks van. Zal wel weer een cyclus van 35 dagen hebben ofzo. Ooo ik kan hier zo slecht tegen, hoe moet ik nou weten waar ik aan toe ben Ja Haarlem was leuk, uiteindelijk naar de Ikea geweest haha. Cronjestraat was dicht, oeps. Hoe was je dagje werken wup?
Wat irritant zeg edge dat je menstruatie op zich laat wachten Miss een beeb met wat minder snel hcg laten we het hopen! Hier een zware dag achter de rug.. Heel de dag colleges een tentamen (gelukkig gehaald!!) en veel geregel voor de laatste evenementen... Nu heeft de auto het ook ineens opgegeven dus die staat in de garage hoop dat het niet veel gaat kosten want we gaan over 8weken op vakantie Hoe wat het op werk Wup? Was het te doen??
Gefeliciteerd fliertje, fijn dat je hem gehaald hebt!! Balen van je auto. Waar gaan jullie naartoe op vakantie? Wij gaan volgende week een paar daagjes naar Duitsland. Zin in!
he meiden, weer ben ik even afwezig geweest.. zat nogal in een dipje. Heb het zo gehad met dat gedoe om maar zwanger te worden, op deze manier vind ik het niet leuk meer. Maarja de wens blijft... dus we gaan er maar gewoon mee door! haha Afgelopen donderdag mn eerste menst gehad na de miskraam. Zit dus nu op een cyclus van 50 dagen. Heb het ziekhuis gebeld en mag volgende maandag terug komen. Ga nu toch bespreken of ik alsjeblieft aan die medicatie mag beginnen want waarom wachten.. ik weet dat ik PCOS heb. Waarom dan 6 maanden wachten! Dus ik ga ze gewoon onder druk zetten. (voor de gene die t niet weten. Voor mn zwangerschap zat ik bij een ander ziekenhuis en kreeg medicatie mee die ik mn eerst volgende menst moest in nemen en die was er uiteindelijk niet omdat ik zwanger was. Na een hoop nare ervaringen mede met de mk ben ik naar een ander zh gegaan. En omdat zij me nog niet kende moest ik eerst weer 6 maanden afwachten..) Alles goed met jullie meiden? Heb ik nog gemist dat er iemand anders zwanger is geworden?
Ja vickjuh, ik kan het me helemaal voorstellen, ik voel me ook zo! Die wens blijft gewoon!! Nou meiden, lees net dat afscheiding heel normaal is, maar ik heb het echt heeeel erg vandaag. Wat denken jullie?
Thanks Edge! Ja en van de auto is heel erg rot maar ja komt vast goed! Na de miskraam hebben we lekker impulsief 16 daagjes Thailand geboekt kijk er erg naar uit!!! @ Vickjuhs, wat vervelend dat je er ff doorheen zit en wat een lange cyclus idd zou er ook gek van worden! Zoals je weet heb ik ook PCOS en ik zou gelijk met medicatie mogen beginnen van het ziekenhuis dus ik zou dat zeker even aankaarten!
vickjuhs; sterkte met overtuigen van zhs. je zou niet veel moeite hoeven doen als ze logisch met je meedenken!! vakanties; klinkt goed! wij gaan binnenkort 6 dagen naar friesland. zondag was erg gezellig, we spreken binnenkort lekker weer af. werken is erg zwaar, maar geeft wel voldoening. Ik kan m'n hersens weer even aan het werk zetten. Nu ga ik wel even m'n ogen dicht doen, want zoveel energie heb ik nog niet. zzzzzzzzz
Hallo! @Vickjuhs: raar hoor dat je niet meteen behandeling krijgt bij PCOS hoor... Hoop dat er snel een plan is! @Edge: je houd het spannend... Nog geen ongi, hoop ik! @Fliertje: balen van je auto Wel fijn een vakantie in het verschiet @Wup: hoe is het? @Hier: niet heel veel te melden eigenlijk, momenten down en huilerig en daarna gaat het wel weer. Werk gaat deze week beter dan vorige week, heb iets meer zin dr in. En heb nog steeds bruinige (sorry) afscheiding, degenen die ook curretage hebben gehad: hadden jullie dit ook? Wil eigenlijk wel weer aan de slag Fijne avond!