hee veerle; ja die afscheiding had ik ook. vandaag voor het eerst helemaal niets meer, ook niet bij het afvegen (sorry). Ik hoop dat het nu over is en dat ik snel ongesteld kan worden, zodat ook wij aan de slag kunnen.
Goed om te weten Wup, je bent nu ruim 2 wkn geleden gecuretteerd toch? (rot woord zeg trouwens...) Hoop dat je ongi snel komt en jullie er weer voor kunnen gaan!
@Vickjuhs, nee niet aan de medicatie... Het was de eerste keer raak en nu wil ik even aan kijken hoe het gaat.. En anders na de vakantie aan de Clomid.. Mijn cyclus was nu 34dagen dat valt dus nog mee nu mn 2e menstruatie afwachten (of hopelijk niet ) als die weer rond de 30 zit dan is medicatie miss niet nodig.. Als bij jou PCOS vastgesteld is en jij wilt medicatie moeten ze dat gewoon geven.. Het is jou lichaam en je betaald er ook voor voor de medicatie bedoel ik dan hea! @Wup en Veerle ik hoop dat de naslag van de curettages snel over is bij jullie dikke knuffel Hier vandaag lekker een beetje uitgeslapen (tot 08.30 jeeeej) gisteren tot 23.00 op mn werk geweest en zo weer een lange dag school.. Gelukkig zijn dit de laatste loodjes op school en heb ik over een maand vakantie jeeeeej.. Ik kijk er zo naar uit! Nu maar hopen dat ik alles haal door de miskraam heb ik flink wat tentamens gemist en ik moet nu een aantal vakken halen om door te mogen andere vakken zijn doorgeschoven naar volgend jaar..(school weet af van mn mk) Nou geniet van jullie dag dames!!
hier nog steeds bruine afscheiding, helaas. Maandag en dinsdag niets, maar nu dus wel weer..... mss toch maar even bellen om te vragen of ik toch al mag zwemmen en vrijen. Ik ben het zo zat!! werken gaat wel goed, dat is al een stap in de goede richting.
Ooooh wat balen Edge!! Knuffel voor jou!! Wup, als het alleen bruinverlies is mag je gerust weer vrijen en zwemmen. Je baarmoedermond is dan weer gewoon dicht en dat kan geen kwaad. je kunt ook gerust eventjes een tampon in doen dan. bij vrijen kun je eventueel een condoom gebruiken als je dat wilt.
Volgens mij mag je ook weer gewoon vrijen en zwemmen. Bij mij is de bruine afscheiding weg, hopelijk blijft dat zo! Vandaag lekker vrij en straks een poging doen richting de sportschool...
Edge, is ook echt k*t.. nieuwe ronde nieuwe kansen heb je natuurlijk ook al tig keer gedacht Dikke knuffel voor jou!! @Wup, fijn dat het werken goed gaat!! De dagen gaan dan toch een stuk minder sloom aan je voorbij he!! Hier vliegen de dagen/weken ineens om! @Veerle, wat fijn dat de afscheiding bij jou helemaal weg is Op naar je eerste menstruatie (of niet) Hier kom ik nog steeds om in het werk de dagen zijn helemaal volgepropt met deadlines, presentaties, tentamens en dan ook nog werk erbij bah bah ben blij als het zomervakantie is!!! Bijna weekend dames hebben jullie nog leuke plannen??
Hallo Allemaal, Ben een tijdje afwezig geweest, maar heb een beetje een rotweek gehad. Vorige week begon mijn menstruatie en zette niet echt door,dacht het te hebben gehad totdat afgelopen maandag de menstruatie echt doorbraak, paar dagen flink gebloed, dat ik er niet lekker van was . Wacht het deze week maar weer af totdat het over is, vind het niet normaal dat het bijna 2 weken moet duren, wordt er echt een beetje wanhopig van en ben bang dat het misschien een hele vroege miskraam is geweest?? Veel buikpijn en krampen gehad.. Nou ja maar weer afwachten anders volgende week gyn eens bellen? Heb net jullie verhaaltjes even vluchtig doorgelezen verder alles goed met iedereen?? Gelukkig bijna weekend alleen regent het hier nu, hoop dat het dan wat beter weer is. Nog een weekje werken en dan lekker vakantie, nu echt wel aan toe.
Dit lijkt heel erg op mijn ervaring in januari, ik heb een aantal mensen hierover gesproken (niks gezegd over zwanger worden) en ze zeiden allemaal dat het waarschijnlijk een miskraam was. Balen meid!! Dit jaar (en 2013) moet toch echt ons jaar worden, wat jullie?!
Vind ik ook!!! We moeten allemaal het nieuwe jaar ingaan met een buikje en dan bedoel ik niet van de chocola en frikadellen
Oh jee.... maar stel nou dat ik toch in december al beval... dan ga ik januari niet meer in met en buikje hihi Gisteravond weer een echo gehad. Hij was enorm goed gegroeid en hij ligt keurig op schema. Het hartje klopte alweer veel harder dus dat zag er keurig netjes uit! Het is echt een wondertje! Ik denk veel aan jullie en hoop dat jullie gauw ook zwanger zijn!!!