Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa, als het aan mij ligt doe ik met jullie allemaal mee met de buikjes. :D Danielle, je buik zou dan nog niet helemaal weg zijn toch? Je bent er gewoon bij. :D

2. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Haha Danielle jij bent al de eerste winnaar jij bent onze grootte voorbeeld !!

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Idd:D!
    Pfff ben blij dat het WEEKEND is! Werken ging goed vandaag, gaat deze week eigenlijk wel goed, geestelijk gezien zeg maar. Sta er al weer anders in dan vorige week. Lichamelijk nog wel behoorlijk moe enzo. Dus doe het rustig aan en kruip zo al onder de wol:)
    Goed weekend meiden!

4. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja Veerle, ik wilde gisteren ook op tijd naar bed, maar de buurman had een feestje en houd van trance. Helaas hield het pas om 02.00 uur echt op.....vanavond gaat natuurlijk ook niet lukken, want de buurman is ook groot voetbalfan....
    Zondag dan maar vroeg erin.

5. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Danielle, dan moet je maar niet snel afvallen, dan hoor je er nog bij :p hahahahahaha

Nou balen weer vanavond he? OF ben ik de enige die van de voetbal is :D ?

6. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Nee hoor wat een rotwedstrijd ...:(:(:( Gaat niks worden dit EK denk ik ...

Hier weer lekker aan het snotteren altijd leuk :p Nog wat leuks gedaan dames ??

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik geef de hoop niet op haha. Die Portugezen moeten we kunnen pakken! ;)

Ik ga vandaag naar een verjaardag in de kop van Noord-Holland, behoorlijk stukje rijden vanuit 't zuiden van haha. Ach ja, lekker weer koetjes kijken.

En jij flier?

8. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Je hebt gelijk edge lekker optimistisch blijven!!

Hahahahaa lekker door de weilanden heen sjeesen:) Hier weer heel de dag studeren :( moet even alle sociale contacten op zij zetten anders red ik het niet door mn afwezigheid na de mk... Dus nu even vol gas en dan over 3weekjes vakantie!!

Ik heb trouwens volgens mij mn ei gehad!! Jammer genoeg niet erg veel geklust door de drukte:( Had eergisteren en de dag ervoor gevoelige tepels en dat is nu weer weg... Komt dat iemand bekend voor???

9. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Hey Dames!

Wat een rot wedstrijd ! fliertje, denk dat je gelijk hebt en niks word dit keer:x

Zoals jullie kunnen zien op mijn banner ben ik overtijd! waaaaah want ik had de banner dit x zelf ingesteld op 28 dagen! normaal ben altijd 26/27 dagen ( i know dat er een maand bij zit van 29 maar dit komt omdat toen niet precies wist wanneer mijn cyclus begonnen was en heb toen maar ruim aangehouden)
    Spannend Spannend!
    afgelopen donderdag dacht ik ongesteld te worden;)naar het gezellig gehad te hebben met manlief had ik een rood sliertje bij het afvegen, dus ik was er vanuit gegaan dat de eerste rode duiveltjes waren...... niet dus!:D vrijdag getest en die was nog negatief maar de vorig x heb ik ook pas naar NOD positief getest!
    Heb wel kwaaltjes! Zoals grote borsten en ze voelen zwaarder/trekkerig+ vandaag misselijk + slecht slapen!+ licht ongi kramp/trekkerig :p

Morgen ga weer een test doen! Loop nu af en aan naar de wc om te kijken als al ongesteld ben hahahah duimen jullie mee dat morgen 2 streepjes staan?

10. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Spannend Lunap !! Ik duim voor je !!!!

11. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohh Lunap das spannend! ik duim zeker mee!!!!!!

Vanmiddag de twee treurwilgtwijgjes in de buiten bloembak overgezet. Best spannend of ze ook daar weer verder gaan groeien.
    Oh ja, vanmorgen gezwommen, heerlijk! Wel direct spierpijn, maar dat voelt wel goed. Nu moet die afscheiding nog een keer ophouden en ik ben weer ongeveer de oude....

Fijne avond nog!

12. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Oooooo luna spannend!!!!!!!!!! Ik ga duimen hoor!!!!! :D:D:D

13. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Lunap!! ik duim zeker voor je!!!!!!

14. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
  15. Tamarasteven

7 mei 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi dames ben een tijdje niet op het forum geweest,,ik ben vandaag alweer 7 weken en 3 daagjes zwanger,,en tot op hede geen vervelende kwaaltjes,ja alleen die vreetbuien van mij heb net gegeten maar heb nu alweer trek :) maar ik moet mij goed inhouden want 17 aug moet ik wel mijn trouwjurk nog aan kunnen:) donderdag moet ik hem nog passen......

16. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Zo eindelijk eerst een update! Vanmorgen de test gedaan en die was jammer genoeg nog wit =( Toch heb ik nog wel goede hoop omdat vorige x ook op vrijdags ongesteld moest worden en toen pas woensdags positief testem! Dus we wachten nog rustig af! Zolang nog geen ongi is blijf ik een stille hoop houden!=)
    Gaap gaap ben alleen ontzettend moe want was zo zenuwachtig vanochtend hahaha! nou lieve dames ik hou jullie op de hoogte!

17. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    O, zo spannend Luna!!!!!!!!!

18. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    #558 fliertje, 12 jun 2012
    Laatst bewerkt: 12 jun 2012
    @ wup ik hoop ook dat de takken mooi gaan grOeien echt zo mooi gebaar :)

@ lunap, balen meis maar idd geef de goede moet niet op!!

@ tamara, wat fijn dat je nog geen vervelende kwaaltjes heb jij gaat helemaal stralen op je trouwdag !!!

@ edge, hoe is g met jou ???

19. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Eindelijk duidelijkheid! Jammer genoeg negatief test en net zijn de eerste rode duiveltjes aangekomen! baal wel beetje maar ben ook blij dat nu zekerheid heb!

Ga ff lekker mijn gedachten verzetten en mijn zomer/winter kleding uitzoeken :D en het huis schoonmaken en daar mijn frustie op uitoefenen!

20. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Aaaargh k*t Lunap!!

Ben blij dat je er lekker posi mee omgaat.. Toppie!! Nieuwe ronde nieuwe kansen !!!! En hopelijk kunnen we snel alle uitgezochte zomeroutfitjes aan;)

Deel Deze Pagina