he girls, gister naar gyneacoloog geweest en ik heb me zin Had nu een andere gyn en ze vond het onnodig om met mijn diagnose nog een half jaar te wachten. Ze doen t in dit ziekenhuis alleen anders dan waar ik eerst zat. Ik mag nu mn volgende menstruatie 5 dagen clomid slikken. dan moet ik de 12e dag een echo laten maken om te kijken of de eitjes gegroeid zijn. zo niet, dan kom ik de 14e dag terug. enz enz enz. Mocht de medicatie mn cylus niet vervroegd hebben, dan gaan we het gelijk verdubbelen met de volgende menstruatie. Als mn cylus op orde is met medicatie mogen we 6 maanden klussen en anders terug komen.. Ben erg opgelucht!
Zo! Dat is goed nieuws!!!! Fijn zeg Vickjuhs!!! Geeft weer energie denk ik, als je weet en merkt dat er wat mee gedaan wordt!! Lunap, balen meid!! Knuffel!
Vanmiddag weer een goede echo gehad! De beebie is nu 1.66 cm groot en ik zou nu 8 weken en 3 dagen zwanger zijn. Uitgaand van mijn ei zou ik vandaag 8 weken zijn! Ben benieuwd! Vorige week donderdagavond was de kleine 1.13 cm, dus in minder dan een week is hij een halve centimeter gegroeid! Het hartje klopte heel goed, de navelstreng zagen we ook lopen, alles zag er keurig uit! We hebben de kleine zelfs zien bewegen!
Jammer Lunap! Ja daar kan je even lekker je energie in kwijt! Tamara; fijn dat het goed gaat! Leuk weer een pasronde, kom je weer even lekker in die droomwereld van trouwen.....veel plezier!
♥ NOD-lijst na mk April 2012 ♥ Edge, 27 jaar - 2e kindje - 3e ronde na mk - NOD ? Lunap, 29 jaar - 1e kindje - 3e ronde na mk - NOD ? Fliertje, 24jaar- 1e kindje - 2e ronde na mk - NOD +/- 22juni Wup79, 32 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk - NOD?? WendySunny, 24jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk - NOD groot mysterie!! Vickjuhs, 25 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk Scarabee, Anemoon13, 28 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - NOD 22 mei Kaytjuh, 25 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk - NOD? Rossie85, Veerle31, 31 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk (curretage), NOD? ♥ Zwanger!! ♥ Sandana, 29 jaar - 1ekindje - uitgerekend: 16 december 2012 Flashyfly, 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 24 december 2012 Danielle, 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 22 januari 2013 Tamarasteven, 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 25 januari 2013
Vickjuhs; goed nieuws zeg! Fijn dat je nu gehoord wordt. Afwachten op je cyclus dus. Enig idee? Wat is je verwachting? Danielle; ohhh wat leuk dat ie al bewoog!!!! Goeie groei, das altijd goed. Gefeliciteerd hoor met deze ego, lekker toch!
Heey ik heb 18 juni mijn 2de echo kan niet wachten,hoop ook zoooo dat ik het hartje zie kloppen van ons wondertje
@wup Voor t schema: ik zit op 2e ronde na mk NOD groot mysterie Mijn gevoel voelt goed, hopen dat de eerste dosering in 1x goed is. En zo niet, dan zijn ze er binnen een cyclus bij om het op te hogen want ze houden het strak in de gaten
Balen Lunap Fijn dat je kan starten met de Clomid Vickjuhs! Hoop dat je een mooi ei krijgt en dan bevrucht Wup: is je afscheiding nu gestopt? Bij mij nog 1 dag geweest vorige week en 't is nu weer weg! Hoe gaat het met werk? Danielle: fijn dat je weer een mooie echo hebt gehad! Tamara: fijn bijna de 2e echo! En al bijna trouwen, gaat snel hoor Fliertje: hoe is het met jou en met studie? Egde: hoe gaat het met jou? Hier: gister weer begonnen met 'klussen', zit nog niet in de vruchtbare periode maar wilde toch vast van start gaan, we gaan niet wachten op de 1e ongi, ben ik veel te ongeduldig voor Hopelijk komt dr snel een ei, kan niet wachten om weer zwanger te zijn! Maar ga dr vanuit dat het niet meteen raak is, duurde vorige keer ook 5 rondes.... Verder heb ik meer energie en ben ik lekker aan het sporten!
Balen luna!!!! Herkenbaar Veerle, had ik ook haha Spannend allemaal Danielle en Vickjuh Hier gaat alles goed, we gaan vannacht naar Duitsland dus wordt voetbal in bed kijken ofzo . We gaan t/m zondag, dus ik ben waarschijnlijk ff uit de lucht . Ik heb gisteren de film what to expect when you're expecting gekeken, erg leuk film, aanrader. De miskraam was helaas iets te herkenbaar en ik moest toch wel weer huilen. Maar voor de rest wel een feel good movie. Hebben jullie al wat plannen voor het weekend?
Veel plezier in Duitsland Edge! Lekker er even tussenuit Die film leek me voor mezelf nog even te confronterend...
Hoi dames, @Grumpy, heb je je naam veranderd?? Studie gaat goed vandaag weer een lange dag op school achter de rug nog 2weekjesss.. Fijn dat alles beter met je gaat en dat je ook weer aan t sporten en klussen geslagen bent @Tamara, dat schiet al op!! Ik wens je alvast een prachtige echo toe!! @Vickjuhs, super dat je aan de Clomid mag Dat geeft toch weer wat extra goede hoop! Is de diagnose pcos al vastgesteld? # Edge, bah naar duitsland hihihih heb je daar nog wel zin in na de wedstrijd Geintje hoor heeeeel veel plezier!! Geniet ervan!! @ Danielle, super van je echo!! Fotootje???
wat een rot wedstrijd! baal baal! Bah ben helemaal uit mijn hum! Zijn jullie ook jaloers op zwangeren? Vanavond voetbal met vrienden gekeken en 1 van onze vrienden/kennis is hoogzwanger en ik vind heel erg maar ben zo ontzettend jaloers! De hele avond heb ik gefrustreerd naar die buik zitten kijken en dan ben zo verdrietig/jaloers/boos dat ik/wij niet zwanger zijn en alweer in de 3 ronde zitten na de miskraam. Sorry maar vind zo vervelend, ben nog nooit in mijn leven zo jaloers geweest.... pfff ga lekker slapen..
M'n naam is idd veranderd En hier ook jaloers op zwangeren hoor! Heb gelukkig (nog geen) bekenden in m'n omgeving, uhm trouwens wel 1, maar dat is een heel leuk stel. Screen hier buiken af van zwangeren.... Wel beetje erg hè...
Hoi meiden, Zou ik me hier aan mogen melden? Ik heb 3 mei te horen gekregen dat het hartje niet meer klopte... . Vandaag precies 6 weken geleden! 6 juni had ik eindelijk een negatieve zwangerschapstest! Ik ben half mei begonnen met temperaturen, nog geen eisprong gehad. Vraag me nu dus af of die nog gaat komen of dat ik eerst ongesteld word. Gisteren had ik een klein beetje roze verlies, dacht dat mijn ongi eraan kwam maar vandaag niks meer! Hoe is dat bij jullie gegaan? Ik wil zo graag weer verder...... Ga zo een beetje bijlezen! Groetjes, Zoe
Helaas welkom Zoe Morgen is het 3 wkn geleden dat ik een curretage heb gehad. Bij echo op 9+3 een lege vruchtzak ontdekt en op 10+3 dus curretage. Kan 6 wkn duren voordat ongi weer komt. En hopelijk daarvoor nog een eisprong. Kan je dus niet verder helpen qua advies e.d. Maar als je pas 1 week geleden een negatieve test had zou je ei nog kunnen komen, misschien dat het roze verlies je ei was? Succes iig! Snap je gevoel helemaal van verder willen gaan...
Bedankt Grumpy, ik had me inderdaad liever bij een ander topic aangemeld... maar helaas! Hoe gaat het met jou na je curretage? Geestelijk en lichamelijk? Heb jij al een negatieve test gehad? Ga je er ook weer meteen voor? Ik hoop eigenlijk ook dat ik nog een eisprong krijg (als ik toch zo lang moet wachten op mijn ongi). Vanmiddag maar even een ovu-testje doen... Volgens mij hebben we allemaal veel vragen waar geen antwoord op is he... Ben alleen dat wachten zo zat!
Het gaat beiden wel goed. Moeheid is heel erg afgenomen en vd ingreep zelf weinig last gehad. Geestelijk wisselt het. 1e week huilbuien, maar is nu weer veel minder. Ik heb geen test meer gedaan, ik houd m'n temp bij en zie vanzelf wanneer ik weer een ei heb, ovutesten heb ik voorheen wel gedaan, maar nu niet meer. Ik merk aan m'n lijf wel redelijk goed als het ei-tijd is En dat wachten... Ja 't is niet leuk! Hoop snel op mooi nieuws voor je! Zijn jullie al lang bezig? Wij vanaf sept '11. Alweer 9 maanden...
Wat fijn dat het al iets beter met je gaat! Het is allemaal niet niks he.... Mijn schoonzusje is ook zwanger (we waren op 2 dagen na even ver), ik merk dat ik daar heel veel moeite mee heb. Ik gun het haar uiteraard van harte, maar het blijft confronterend! Ideaal dat je aan je het merkt wanneer je eisprong is! Ik heb hem voor mijn zwangerschap ook gevoelt, die keer daarvoor niet. Wij zijn vanaf januari bezig, ik was de 3e ronde zwanger. Hopelijk nu weer zo snel... Jeetje, 9 maanden alweer... gaat snel he! Voor je het weet ben je een jaar verder volgens mij!