Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
    Haha, m'n eerste reactie; nee, echt??!!! Hihi, tof joh, gefeliciteeeeeerddd!!!!! Wiehoe

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Zo, ik ben er weer!!! Heerlijke dagen gehad, even ergens anders aan gedacht, heerlijk. Het grappige is dat ik naarmate m'n ei dichterbij kom, ik meer aan zwanger zijn ga denken. Best grappig, nu maar hopen dat die 2x van de afgelopen dagen genoeg zijn haha. Ach ja, ik zie het wel. M'n nod zou de 3e juli moeten zijn. Ben benieuwd hor m'n cyclus deze keer is, heb nog geen opvliegers ofzo gehad, geen idee of ik m'n ei al heb gehad :p .
    Zometeen lekker slapen, nog ff de wedstrijd Kroatië Spanje kijken, leuke wedstrijd om te zien.

Zoe (leuke naam :D ), welkom, helaas...hopelijk vind je hier wat steun, denk het wel. Mij heeft het in het begin veel geholpen en nu vind ik het super fijn dat ik nieuwe meiden heb leren kennen!

3. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Welkom terug Edge!! Blij om te horen dat je zulke leuke dagen achter de rug hebt:):) Hier geen voetbal meer op sinds NL eruit is hihi Ben niet echt een voetbal fan maar tijdens de wedstrijden van NL was ik ineens expert en stuurde elke speler vanaf mn bank alle kanten op:p:p

En jaaa!! Bizar he!! Had het niet eens durven hopen vooral met mn pco! 3juli ga ik jou ook feliciteren ... deal??

4. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bedankt edge! Leuke naam heeft je dochter :D Is altijd fijn he, even er tussen uit! Een andere omgeving kan je dan erg goed doen he!

Wat fijn om te lezen dat er al weer meiden zijn die weer zwanger zijn!! Geeft toch weer een beetje hoop :)

Zijn jullie allemaal meteen weer begonnen met proberen zwanger te worden? En hoe lang hebben jullie nog positief getest na je MK?

Ik heb nog steeds geen negatieve test gehad, nu al ruim 6 weken geleden dat ik het vruchtje ben verloren. :( Ik heb volgens FF afgelopen vrijdag wel een eisprong gehad! Blijft vreemd allemaal... Moet deze week weer terug komen bij de GYN na overleg met de VK.

Voor nu, slaap lekker meiden! (Fliertje, dat zal bij jou helemaal lukken :D) Geniet ervan!!

5. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hahaha flier, ik zie je al helemaal zitten :p
    Tja, ik moet zeggen dat ik de tv toen uit heb gezet tijdens de wedstrijd tegen Duitsland haha. Wat een pokke wedstrijd. Nou ja, volgende keer beter!

Tja en ik hoop het fliertje, het zal mij benieuwen, zou karma dan toch bestaan? :p

6. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @ Zoe, ik heb ervoor gekozen om de eerste maand alles even te 'laten herstellen' dus eerst ongesteld worden en daarna er weer voor gaan dit werd mij ook aangeraden vanuit het ziekenhuis. Ik ben toen na 34 dagen ongesteld geworden en test nu na 31dgn (berekend vanaf de eerste dag van mn laatste menstruatie) positief. Mijn cyclussen zijn wat langer dan die van 'normale' vrouwen door de pco.

Maar echt waar ik ben het bewijs dat het gewoon kan! Elke keer gewoon weer dus hou goede hoop dames...!!!!! Ik duim met jullie mee en ben er heilig van overtuigd dat we voordat we het nieuwe jaar ingaan allemaal zwanger zijn!!!

Ik ben wel vreselijk onzeker zeg... allemaal angsten en vragen dwalen weer door mn hoofd wat als ik naar de wc ga en ik zie weer bloed? Wat als het weer ergens niet goed zit ... wat als wat als... Pff maak me mezelf alleen maar gek mee:(

Hoe heb jij dat gedaan de eerste weken tot de afspraak daan? En heb je gelijk naar de vk of gyn gebeld?

7. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    ooooh meid toch! Dat herken ik helemaal!!! De eerste dag ging wel, de 2e dag had ik afleiding en daarna begonnen bij mij de zorgen...
    Ik heb de 1e dag meteen de gyn en de vk gebeld (moest met 6 weken een echo in het ziekenhuis en daarna naar de vk dus die ook gelijk gebeld voor echo met 7 weken).

Maar ja... eerste echo met 6 weken... dat duurde dus nog wel 2 hele volle weken!!!! Na een dag de vk weer in tranen gebeld dat ik dat echt niet trok, ik was zo bang en onzeker.... de vk heeft toen voorgesteld om hcg te prikken. Dan zie je dat in ieder geval stijgen en dat was bij mijn miskramen niet het geval, dus dat zou dan het eerste positieve zijn...

Na een week had ik daarvan een positieve uitslag en toen was het nog een week tot de eerste echo (echt nachtjes aftellen)...
    En nu leef ik nog steeds van echo naar echo... mijn vk begrijpen me gelukkig wel heel erg en mocht vorige week ook onverwacht langskomen omdat ik me ineens heel veel zorgen maak.

Mijn advies? Deel je zorgen met je vk. Vraag of je bloed kunt prikken, zodat je ook een eerste positief iets hebt en ik heb geprobeerd om mezelf steeds voor te houden: "Het zit goed, ik heb vertrouwen, en als blijkt dat het niet goed zit, dan ga ik me dan wel zorgen daar om maken." Maar dat valt niet mee, maar helpt me wel..

8. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    FLIERTJE WAT GEWELDIG! Gefeliciteerd meid ,genieten hoor!

9. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Danielle, thanks meid! Ik ga morgen bellen naar de vk! Bij jou gaat het al hard he 9 weken alweer!!

@Vickjuhs, thnx meid! Zoals je zie met ons PCOS meiden komt het helemaal goed:)

10. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Trouwens dames! Hier al een tijd aan de kruidvat zwanger pillen dus miss is dat wel HET wondermiddel!!!! :D:D:D

11. Tamarasteven

7 mei 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeeeey meiden ik heb vandaag mijn echo gehad,en heb het hartje gezien en gehoord:) en je zag hem haar bewegen:) ooooowwww zo mooi! Ik ben vandaag 8 wwken en 5 dagen

12. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Wauw wat fantastisch Tamara!!!!!

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Wat mooi Tamara!:)

14. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Leuk Tamara!

Haha fliertje, kruidvat wonderpillen....moet ik toch ook maar gaan kopen denk ik :p

15. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Oh dames ik ben zo onzeker! Eergisteren id middag getest en was dus na 5min een goede streep zoals jullie konden zien.. Nu vannacht(05:00) toen ik wakker werd nog een testje gedaan en het duurde echt een tijd voordat er een licht streepje te zien was en na een dikke 5 min was het pas een echte duidelijke.. Kan dit wat betekenen??? Of komt het gewoon omat het nog wat vroeg is?? Pff zit mezelf weer helemaal gek te maken:x:$

16. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Nou ja, het is nog een beetje vroeg mss. Niet gek laten maken!!

17. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is hij wel net zo donker? Is vast niks aan de hand, lekker gaan genieten van het feit dat je zwanger bent!!!! (snap heel goed dat het eng is hoor...) maar de kans dat het goed gaat, is veeeeeeeele malen groter dan dat het mis gaat! :)

18. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

vervelend je onzekerheid Fliertje! Misschien had je veerl gedronken die avond ervoor? HCG bouwt om de 2 dagen op, maak jezelf niet te gek...

19. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Probeer je morgen in te houden en test overmorgen pas weer als je graag nog meer wilt testen. Pas als je er één of meerdere dagen tussen laat zitten zie je veel verschil!
    Geen zorgen nog hoor!!!! Nergens voor nodig!!!

20. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Bedankt voor jullie berichtjes lieverds *huggg

Ik ga proberen me in te houden tot zaterdag! De test is na 5min wel erg duidelijk geworden en absoluut geen tuurtestje maar even geduld hebben dus!!

Ik heb 11juli de eerste afspraak bij de vk zij kwam uit op de bevallingsdatum van 25-02 (ikzelf op 27-02) en zegt dat ik rond de 5weken ben. Nou ik zie het allemaal wel hoor de 11e probeer nu lekker te doen wat ik moet doen en hoop dat het snel de 11e is!!!

Hoe gaat het met jullie dames?? zal ik ff de lijst naar voren halen want volgens mij komen er eitjes en nod'en aan!

Deel Deze Pagina