Beide, brrrrr. Morgen maar naar de dokter, moet wel even over gaan natuurlijk. Hoe is het met jullie, allemaal fijn weekend gehad?
Hier een lekker weekend tot nu toe! Vanmiddag had ik een lunch van werk omdat mijn collega 40 jaar bij de zaak was! Had een heerlijk vis palletje als voorgerecht en een salade met geitenkaas en fruit als lunch mmmmm was erg lekker! de geiten kaas zat in een pakketje van bladerdeeg en was super smaak vol! Verder lekker lui vandaag! @Edge, balen van je blaas ontsteking! ... altijd zo vervelend! Zit nu in mijn vruchtbaren dagen en manlief en ik zijn druk aan klussen... misschien een rare vraag, maar loopt bij jullie na de daad ook een deel sperma weg? blijf wel netjes nog ff liggen enz maar toch heb gevoel dat deel dappere soldaatjes hun bestemming in de wc vinden hahah....normaal? Ga zo met manlief nog film kijken ( als hem zo ver krijg want hij is druk bezig met een nieuw spelletje.... mannen het blijven kinderen hahaah)
Lunap: is heel normaal! Ik heb het vaak minder op de vruchtbare dagen. Fijn dat je een leuk weekend hebt (gehad)! Egde: beterschap!
Hoi dames !! Hier lekker vandaag een dagje aan het Chillen geen school of werkstress gewoon ff niks we zijn een film marathon aan het houden en hebben samen pizza s gemaakt die staan nu in de oven Edge : echt balen zeg ! Zelf heb ik chronische blaasontsteking heb het soms 2 x per maand erg vervelend ! Heb al allerlei onderzoeken gehad bij de uroloog maar ben er gewoon gevoelig voor niks aan te doen ! Heb een half jaar preventieve antibiotica meegekregen maar werd daar echt niet lekker van dus ben er maar snel mee gestopt ! Veel water drinken eb cranberry tabletten helpen ook goed !!! Beterschap meid ! @lunap, hihi ja dat heb ik ook hoor !! Heel normaal het grootste deel wordt met een grote snelheid naar binnen gespoten ( wat klinkt dat vies haha) dus die komen echt wel goed terecht
Whahahaha, lekker hoor dames, en ik wilde nog wel aan de M&M's gaan , bedankt hihi. Ik heb het ook trouwens luna he he
hoi dames, ik meld me ook weer even. Vorige week ongesteld geweest, wat de bedoeling was, maar stiekem toch verdrietig geweest... Ik probeer er iets minder mee bezig te zijn, daarom ben ik hier niet meer zo vaak. Merkte dat ik er te verdrietig van werd, als ik er elke dag weer over na ging denken. Ben al een stuk positiever. Donderdag gaan vl en ik 5 daagjes naar Normandie. VL heeft een kamer in een kasteeltje gevonden en is alles aan het voorbereiden....heerlijk. Fietsen mee, buiten ontbijten/ lunchen en dineren......ben er wel aan toe merk ik. Verder deze week drie dagen cursus, dus ook even geen werk, best een lekker begin van de week. ik zal morgen ook even reageren, maar nu is het wel weer even genoeg. knuffel aan iedereen!
hahaha Edge m&m's hartstikke lekkerrrrr!!! @Wup, ik snap precies wat je bedoeld! En ik denk de rest van de meiden ook het is soms ook confronterend want je bent er dan toch wat meer mee bezig.. Wat heerlijk dat jullie er ff tussen uit gaan geniet er maar lekker van Hier vandaag heel de dag wezen shoppen in A'dam met m'n ventje... We hebben letterlijk 5u achter elkaar gelopen m'n voetjes konden niet meer op een gegeven moment! Maar ben goed geslaagd en we hebben heerlijk gegeten!!Ohja heb mn cijfers terug van mn tentamens van vorige week een 7.6 en 7.1 nog 3tentamens te gaan en dan van mn welverdiende rust genieten hihi Fijne avond damesss
Ja wup dat snap ik maar al te goed, het komt echt allemaal goed geloof me. Ga er even lekker tussenuit en geniet met z'n tweetjes. Wat goed fliertje, mooie cijfers ook!! Nou ik heb vanochtend m'n urine ingeleverd, bel ik vanmiddag terug, zegt ze, eh ja, het is niet echt een ontsteking, maar je urine is ook niet schoon. O, en nu? Ja we gaan het op kweek zetten en dan kunt u morgen terugbellen. Maar ik moet nog vragen van de huisarts of u zwanger bent? Eh, daweeknie...Wanneer wordt u ongesteld? Volgende week, maar hoop het niet zei ik hahahaha. Maar ze konden dat nog niet testen (jammer dacht ik nog ). Dussss, spannend. Vanochtend had ik het me toch opeens warm, hopelijk was dat niet m'n eisprong, niet weer zo'n ellenlange cyclus, boehoe. We'll see. Net naar de bios geweest, rock of ages! Geinige film. Ik ga nu lekker dromen, slaap lekker meiden!
hahahaha oh Edge toch! Wat spannend allemaal !! Is het te vroeg om te testen? Ik zie toch weleens flink wat verhalen dat meiden een week voor hun nod testen of zit ik nu verkeerd? Ben benieuwd!
De assistente zei dat het te vroeg was. Maar misschien doet ze stiekem een testje? Haha, who knows. Ik laat het nog wel even weten vanmiddag
Wup: doe wat goed voelt om hier wel/niet te komen. En naar van je ongi, maar ook wel redelijk snel na je curretage, je cyclus komt gelukkig weer op gang. Veel plezier in Normandie met je vriend! Edge: die testen van de ha zijn niet zo gevoelig, en hoop dat het snel weer beter aanvoelt! Fliertje: fijn goede cijfers en shoppen=altijd goed!
Even inbreken Ha dames, Ik was een beetje aan het rondneuzen bij de topics en zag ineens deze praatclub erbij staan! Aangezien ik in april een miskraam heb gehad lijkt mij dit de aangewezen plek om mee te praten op weg naar zwangerschapsland
hey desstiiny, welkom hier, jammer van de reden. Maar het is erg gezellig hier. Hopelijk heb je er wat aan! Gaat het nu "goed" met je? Ja spannend he, zouden het toch de etos wonderpillen zijn whahahaha. Ach ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik de hoop een klein beetje heb opgegeven. Klinkt wel heftig, maar zo voelt het nu even. Erg he?