Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Oh dit geloven jullie nooit. Ik geloof dat ik nu al 10x heb aangegeven bij WIJ dat mijn zwangerschap is afgebroken, nu krijg ik eindelijk de weekupdates niet meer (vrij pijnlijk). Krijg ik vanavond een e-mail dat mijn "Blije Doos" opgehaald kan worden...WTF?! Zo BLIJ ben ik anders niet hoor!! Wat moet ik hier nu mee??

2. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Lady's, moet even m'n verhaal kwijt..
    Ik wil t met niemand anders delen anders ben ik een zeur of geef ik ze hoop die er Miss niet is.
    Normaal heb ik last van gevoelige tepels na eisprong tot aan menstr.
    Toen ik zwanger was, had ik dat de eerste 3 dagen en toen was dat opeens weg.
    Nu kreeg ik van de week ineens weer last van mijn tepels (wat ik
    Nog lang niet had verwacht met mijn pcos) en dat begint nu dus al af te nemen... Nu haal ik dus in mijn hoofd dat ik zwanger ben....
    Heb tot nu toe nog geen 1x het gevoel gehad dat t raak zou kunnen zijn. En nu dus wel... Zit ik mezelf gek te maken omdat ik t al een Keer heb mee gemaakt en denk ik het te herkennen of verteld mijn lichaam me gewoon heel duidelijk iets??
    Ik word gek gek gek haha

Eerlijk antwoord, is het een beetje overdreven?

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Overdreven, nee, maar je wilt iets heel graag en ik denk dat je dan ook beter op iets let. Je weet nu zeker niet wanneer je een test kunt doen? Misschien eens de vk/huisarts of gyn bellen?

4. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Stomme doos de blije doos hahahaha Ik snap het hoor Danielle! Ik had hetzelfde en heb er van geleerd die rotdingen niet meer aan te vragen tot de 12 weken voorbij zijn!

Vickjuhs, ja, het is heel lastig. Het zou natuurlijk heel goed een nieuwe zwangerschap kunnen zijn, maar anderszijds veranderen je hormonen ook gedurende een cyclus en hoef je daar ook niet iedere keer hetzelfde op te reageren.
    Is het te vroeg voor een test?? Of over een paar dagen? Enig idee wanneer je je ei hebt gehad? Of is het allemaal een raadsel? Wanneer was je eerste dag laatste menstruatie?
    Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent!!

5. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Eigenlijk zou ik dat stomme ding moeten halen bij de prenatal. Grrr ben best pissig!!

6. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Meestal heb ik de dag na mn ei last van mn tepels. Dus dan zou ik de 22e mn ei gehad moeten hebben.. Zal toch echt nog even geduld moeten hebben.

Ik krijg ook nog steeds die Wij-boekjes.
    Ik open ze niet en leg ze netjes bij alle andere baby spulletjes in de kast. Als ik dan zwanger ben, kan ik er alsnog van smullen :)

7. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @Flietje & Edge:
    dank je meiden!
    Het gaat nu redelijk met mij. Had vorige week weer even een emotionele terugval toen ik hoorde dat mijn collega (die tegelijkertijd met mij zwanger was en ook een tegelijkertijd een miskraam had) weer zwanger is. Niet dat ik het haar niet gunt, maar het maakte meer indruk op me dan ik had verwacht.

Na de miskraam uiteindelijk na 43 dagen ongesteld geworden. Ben nu op dag 15 van mn nieuwe cyclus en het lijkt erop dat mn ei er weer aan zit te komen. Spannend dus weer!

8. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Zo desstiiny, jij bent al behoorlijk lang aan de klus met je partner, heftig. Ik dacht dat ik lang bezig was (vier binnenkort m'n 1-jarig 'jubileum' , zucht). Spannend hoor, nog ongeveer 2 weken wachten dus? En ja, zuur als iemand anders dan ook weer zwanger raakt. Ik ben zelf blij dat ik op een andere lokatie op m'n werk zit, even weg van alle zwangeren. De kans dat een van m'n collega's daar zwanger raakt is nihil.

9. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    euhm ja we zijn inderdaad al behoorlijk lang aan de klus. Het 1e jaar had ik nog zoiets van het komt zoals het komt, maar nu na mn miskraam word ik ongeduldiger. Slik nu vanaf deze cyclus teunisbloemolie om te kijken of daar mn cyclussen korter en regelmatiger van worden (meer kans he :p)...zo niet dan zal ik denk ik toch richting het einde van dit jaar maar is naar de huisarts gaan.

O dus jij bent ook al zowat een jaar bezig..tja balen is dat he!!
    Wel fijn dat je niet geconfronteerd wordt met eventuele zwangerschappen van collega's.
    Ik hoop inderdaad iets te weten over +/- 2 weken > net een ovutest gedaan, deze wordt donkerder maar is nog niet op zn top. Denk dat zo rond het weekend mn ei er is.
    Hoe ver ben jij in je cyclus?

10. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    @Desstiiny, welkom !! Kan begrijpen van je collega! Zelfde hier mee gemaakt! Collega ook gelijken tijd miskraam en meteen weer zwanger! Alleen is dat jammer genoeg weer een miskraam geworden:( Snap je gevoel!

@Edge, Zo spannend! Ging je nog eerder testen....het zou toch zo leuk zijn!

@vickjuhs, lastig he het vrouwen lichaam! van alles voelen en zo graag willen! Bij mij is mijn cyclus naar mijn miskraam erg veranderd! opeens pijnlijk borsten en dat had ervoor nooit... kan dus beide kant op! vind niet overdreven hoor! Heb zelf ook! voel ook weer van alles maar ja...voel elke maand weer nieuwe dingen hahaah! testen?

nog 3 daagjes en dan lekker een week vrij! heerlijk!
    Wie gaan er zo nog voetbal kijken?

11. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Edge, ik snap wat je bedoeld het duurt allemaal ook wel erg lang voor je .. Maar de hoop moet je echt niet opgeven het gaat helemaal goed komen bij jou! Erg slordig van ze om die stomme doos te sturen daar kunnen ze toch wel wat beter mee omgaan vind ik! weer een confrontatie waar je nu gewoon echt niet op zit te wachten:(

@Vickjuhs, het kan zomaar raak zijn!! Wanneer kan je ongeveer testen denk je zelf?

@Lunap hier geen voetbal meer hoor sinds Nederland eruit is hihi

12. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Nou mensen krijgen waar voor hun geld hoor in Donetsk hihi, maar ik vind het wel een saaie wedstrijd (kijk vanaf een minuut of 60). Ik zat ook te wachten op VI Oranje, maar dat wordt ook uitgesteld, boehoe. Zo maar naar bed, dan lees ik het morgen wel hihi.

Ja fliertje, ik vind het ook zo vervelend, ik snap ook niet waarom het zo moet. Maar ja, zal wel niet expres zijn hoop ik dan maar ;) .

Desstiiny; ik zou (hopelijk niet) op of rond 4 juli ongesteld moeten worden. Dus nog even wachten voor mij.

EN NEE VRAAG ME NIET OM TE TESTEN :p hihi

13. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Ja maar........:p het zou leuk zijn! we hebben nog ff geduld... maar toch hihihi

saaie wedstrijd zeg! pffff was voor Portugal maar zie nu liever Spanje door gaan! Spannend spannend en dan gauw slapen!

14. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Whahaha, NEE :p

Ja wel saai he. Ik ben wel blij dat Spanje door is, ik ben niet echt voor Portugal. Niet mijn type spelers. Hopelijk gaat Duitsland door, want die Balotelli vind ik he-le-maal niks.

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Pfff heb het niet allemaal onthouden...
    Edge: irritant van die 'blijde' doos, die naam alleen al... En spannend komende dagen! Duim-duim;)
    Vickjuhs: hoop dat het raak is! Hormonen doen sowieso rare dingen met je lijf, ik voelde elke ronde wel iets, de ronde dat ik zwanger werd jij minder... Succes nog met wachten!
    Lunap: hier 1e helft gezien, niet echt boeiende wedstrijd jammergenoeg...
    Desstiiny: moeilijk van je collega, kan me helemaal voorstellen! Hier gelukkig collega's vnl met kinderen en geen zwangeren (denk ik)

Hier: lekker dagje vrij, al heerlijk getennist en vanavond bij schoonzus op bezoek, ze gaat vooruit, dus dat is erg fijn!
    Fijne dag iedereen!

16. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Ik heb besloten niet te testen op de dag dat ik het denk te verwachten.. Ga echt pas testen als het te lang duurt.. Des te minder teleurstelling en des te sneller ik dicht bij de veilige 3 maanden zit ;)

17. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik ga met je mee proberen. Waaaa, spannend.

Grumpy; fijn dat het beter met je schoonzus gaat!!

18. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Grumpy wat fijn dat het weer wat beter gaat met je SZ !!

@Edge en Vickjuhs, jullie zijn echt goed dat jullie dat kunnen!!! Trouwens hoelang van te voren kan je eigenlijk posi testen??? Door mn pcos weet ik de precieze zwangerschapsduur niet maar had vorige week maandag een posi test in handen dus wat denken jullie??

Hier lekker een dagje vrij ga er maar eens goed van genieten door niks te doen hahaha heb het zo druk gehad met school de afgelopen 2 weken ! Morgen heel de dag werken en dan zondag leren voor mijn laatste tentamen en dan is het alweer bijna woensdag eerste echo in het ziekenhuis oh wat spannend!!!!! Zal het ons dan eindelijk toch gegund zijn om een hartje te mogen zien kloppen???

19. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @Vickjuhs & Edge: Ben heel erg benieuwd of er bij jullie een positieve test gaat uitvallen..spannend spannend :)!!

@Fliertje: Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap!! Woensdag al een echo, spannend zeg!
    Er zijn testen die je 4 dagen voor je NOD al kan doen. Langer voor je NOD is denk ik zeldzaam, want dan heb je nog niet zoveel HCG om het te kunnen meten.

20. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Dank je wel Destiny!! Ben er ook heel erg blij mee en hoop dat alle meiden uit dit clubje snel volgen gun het jullie ook zo erg!!!! Moet wel zeggen dat het erg spannend is hoor de mk heeft toch zo zijn sporen achtergelaten waardoor ik erg onzeker en angstig ben maar gelukkig kan ik deze gevoelens met jullie delen:)

Deel Deze Pagina