Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Ja, natuurlijk is het spannend Fliertje! Ik denk dat ik die gevoelens ook zou hebben als ik opnieuw zwanger ben, want een MK is niet niks en dan heb je toch die angst dat het misschien weer zou kunnen gebeuren. Maar goed laten we daar maar niet aan denken en hopen dat het allemaal goed gaat lopen!

2. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Precies:) Een zwangerschap gaat vaker goed dan fout! En wij hebben ons portie wel gehad lijkt me zo:D Ik zie dat jij best wel lange cyclussen hebt hebben ze daar al een keer een reden voor gezocht?

3. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    euhm om eerlijk te zijn heb ik nog geen actie ondernomen om dit te laten onderzoeken.
    Het eerste jaar was ik namelijk niet echt heel bewust bezig met zwanger worden, tenminste ik wilde het wel (daarom was ik ook gestopt met de pil) maar het had geen haast.
    Begin dit jaar dacht ik van: als ik voor de zomer nog niet zwanger ben, dan ga ik naar de huisarts > en jawel toen was ik dus zwanger!
    Nu wacht ik nog even af hoe mijn cyclussen gaan lopen. Ik hou nu ook vanaf deze cyclus tempkaartjes bij. Mocht het eind de zomer nog niet raak zijn, dan ga ik maar toch actie ondernemen.

Het blijft trouwens wel vreemd> voordat ik begon met de pil had ik altijd mooie cyclussen van +/- 28 dagen en sinds ik gestopt ben met die pil dus niet meer, vaag he!

4. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Dat is inderdaad vaag!! Hoop voor je dat het niet nodig is om verder te kijken en dat je snel weer een posi test in handen hebt:D

Temperaturen was ik ook mee begonnen maar ik ben zo chaotisch dat ik het gewoon vergat *shame

5. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    haha nou ik heb nu al moeite met bijhouden, want je moet het elke dag rond hetzelfde tijdstip doen. dit betekent dat ik dus op mn vrije dagen mn wekker moet zetten whahaha!

6. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ah oh, ik heb zere tepels.
    Haha, ik wilde het eigenlijk bij die zin laten, maar dat staat een beetje stom :D:D .

Ik word wel wat nerveuzer merk ik. Ben ook veel te bang dat het toch niet zo is. Heb ik steeds een paar dagen van te voren.

Pff, vandaag is het precies een jaar geleden dat ik geen pil meer nam. :(

7. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Hmmm edge toch maar een testje wagen binnekort :p:p geintjeeee!! Maar wie weet !!! je zit nou eenmaal aan de wonderpillen hea!

Een beetje rotdag dus voor jou een jaar klinkt gelijk weer zo definitief en lang he:(:(

Nog leuke plannen voor de deur staan dames??

8. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ja he, klinkt lang maar aan de andere kant beter dan 11 maanden ;) .

Ik durf gewoon geen test te doen en het is nu een beetje erg vroeg natuurlijk.

Van het weekend geen plannen eigenlijk, ik heb volgende maand wel weer een paar dagen vrij, wel fijn. Misschien morgen of zondag zwemmen. Vind ik zo leuk met Zoë :) . En jij fliertje? Bijna naar het ziekenhuis dus? Pfff, spannend joh!!

9. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Ja dat is waar!! En over het testen je hebt gelijk hoor anders zijn er alleen maar weer twijfels enzo gewoon doen waar je je goed bij voelt ;)

Zwemmen lekkerrr!! Ik moet morgen heel de dag werken helaas:( ben vandaag vrij dus vandaag beetje aan het schoonmaken en lekkere hapjes maken voor als vriendlief van werk komt straks.. De afspraak is trouwens verzet naar volgende week vrijdag, vriend kon geen vrij krijgen op woensdag dus moet nog iets langer geduld hebben.. :(

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Des te meer kan je zien Fliertje op de echo:) Waarom in het zkh eigenlijk?
    Ik heb trouwens ook een keer m'n langere cyclus besproken (maar is nu korter) en m'n ha deed er weinig mee, zei: tsja dan heb je iets minder kans per jaar (en daar moet je het maar meedoen...)
    Edge: testdrang! Moeilijk hè die wachtweken! Duim-duim!
    Destiny: idd tempen op vast tijdstip, alhoewel ik ook wel eens oversla hoor;) En ik temp (normaal gesproken, nou ja eigenlijk alleen de laatste keer) tot aan eisprong en daarna niet meer. Maar nu even helemaal na de ma+curretage. Wil even weten wat het nu doet.
    Fijn weekend meiden!!! Hier iig lekker vrij en beide dagen leuke dingen:)

11. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ja fliertje, dan maar meer zien op de echo en vriendlief mee. Veel belangrijker! Maar lijkt me inderdaad best lastig!!

12. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    ach jullie slepen me er wel doorheen toch :D:D

@Grumpy, door de miskraam en vooral omdat ik zo vaak naar het ziekenhuis moest tijdens de korte duur van mn zwangerschap..

Hier een lange dag op werk tijd kruipt voorbij zeg!! Het is heerlijk weer buiten hoop dat jullie er een beetje van kunnen genieten!! Fijn weekend dames!!!

13. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Nou, wij zijn even hier naar de "Toolenburgerplas" geweest, maar men wat was het fris met die wind. Met het zonnetje was het heerlijk, maar het was behoorlijk bewolkt helaas toen wij er waren. Ben je uiteindelijk nog een beetje normaal de dag doorgekomen??!

14. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Balen edge dat het nog best fris was !! M'n hoofdpijn was gelukkig na een tijdje vanzelf weggegaan :) vandaag zijn we gezellig een dagje naar Breda geweest was na een uurtje lopen helemaal kapot dus we zijn niet al te lang gebleven maar was gezellig !!!

15. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    pffff....hebben jullie ook weleens gehad dat het testlijntje enkele dagen vrij donker is, maar niet donkerder dan het controlelijntje?

Vorige 2 maanden dat ik ermee testte gaf hij duidelijk 2 dagen een donkerder lijn aan, maar nu lijktie te blijven hangen...vaag zeg!

16. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    hier een foto ervan

17. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Sorry heb geen ervaring met ovulatietesten.. Had je graag verder willen helpen

18. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Heb ik ook geen ervaring mee, maar lijkt de laatste nu niet iets donkerder? Of heb ik weer een brilletje nodig? :D

19. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Lastig, hier ook geen ervaring!:( Wij klussen trouw om de dag maar ik heb een redelijk stabiele cyclus.. dus dan is ook niet zo lastig ;)

20. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    hmmm....dan is en blijft het afwachten. Misschien dat ik toch in de verkeerde week nog zit en dat mn ei pas eind deze week gaat springen en dat mn lichaam me gewoon voor de gek houdt ofzo ;)

Deel Deze Pagina