Ooooiwwww dames ik heb een angelsound gekocht waarmee je het hartje van je kindje kan horen ik heb hem net binnen gekregen dus gelijk geprobeerd gel op mijn buik en jaaaaa zooooo mooooi kan het hartje zoooo goed horen nu kan ik naar het hartje luisteren waneer ik maar wil en mijn mannetje ook
Hahaha luna, ik moet wel steeds lachen om je berichtjes Nog even geduld haha. Vickuh; hopelijk niet!!!!!!! Vanochtend mijn moeder even gebeld en ze begreep me wel (voor het eerst in tijden omtrent een zwangerschap), begrijp me niet verkeerd, mijn moeder is echt een topmens, maar sinds de overgang....poeh. Met haar heb ik dus een goed gesprek gehad, belde om het te hebben over het bang zijn om te testen, toen zei ze ook, ja, maar het is nog vroeg! Dat is natuurlijk ook wel zo, met Zoƫ heb ik pas na 6 dagen overtijd positief getest, who knows.
Me tooooo! Ben al lekker opgeschoten in huis, al een vuilniszak met papieren-zooi vol En badkamer gedaan! Wasjes gedraaid. En nu even pauze: buiten relaxen! Dan zo nog even het vaatje, stofzuigen en een ladekast opruimen, dan nog even boodschapjes doen. M'n man is weer niet thuis met eten Hij is docent en heeft afscheid van collega's die weg gaan, maar hij is na morgen vrij Ik moet nog 3 wkn werken en dan lekker 3 weken vrij!
Hey leuk hoor! Je bent maar weinig op de forum, misschien klink ik hard maar zou bedoel ik het niet. Zelf zou leuk vinden als je wat actiever bezig bent met de rest van je mede schrijfsters en je dagelijkse dingen verteld. De enige x dat je nu iets post gaat alleen maar over jou en je baby hoe mooi het wel niet is....dat geloof ik graag en zou graag ook mee maken ! Hoop dat niet verkeerd overkom maar zou gewoon leuker vinden als je ook wat vaker gewoon schrijft of koetjes en kalfjes en niet alleen als je een echo hebt of iets gekocht. ( anders kunnen we je niet beter leren kennen) Nogmaals is niet lelijk bedoelt! p.s leuke foto bij je album! ( mooi meid ihihih)
Hey meiden! Ik lees nog steeds met jullie mee, ben soms een beetje te lui om te schrijven sorry! Fliertje, wat super fijn dat je het hartje al hebt zien kloppen! Gefeliciteerd!!!!! Wat moet dat een opluchting zijn geweest zeg!! Had je nou morgen ook weer een controle? (zag ik ergens staan). Geniet van je zwangerschap meis!! Grumpy, wat fijn dat je weer ongesteld bent geworden (nou ja, in ieder geval dat je cyclus weer mooi op gang is na de miskraam. Hopelijk is het meteen de laatste keer dat je ongesteld bent Edge, jij houd het wel spannend zeg hihihi. Maar groots gelijk heb je, je moet het doen wanneer jij er aan toe bent! Al moet ik zeggen dat ik ook wel heeeeeeeeel benieuwd ben . Mijn duimen draaien!!! Danielle, GEFELICITEERD met de 12 weken!!!!!! Echt super!!!! Heb je het al aan veel mensen verteld?
Wup, fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie! En wat een compliment zeg, altijd leuk om te horen toch!? Vickjuhs, voor jou is het ook spannend zeg!! Je temp is inderdaad nog mooi hoog, hopelijk blijft ie zo!!!! Mijn duimen draaien ook voor jou!!! Ik zit nu ook op het wachtbankje..... . Vandaag nog even naar de gyn geweest, gisteren een enorme bloeding gehad. Baarmoedermond en baarmoeder zagen er perfect uit volgens de gyn en slijm was mooi dik. Geen idee waar het bloed vandaan kwam . Nu maar hopen dat het raak is . Hoe is het met jullie vakantieplannen meiden? Wij gaan volgende week 2 weken weg, echt zin in!
net thuis en wilde even lekker buiten zp-en, maar helaas ik zat net en de eerste grote druppels kwamen naar beneden, regen!! Ik hoop dat het zo weer over is, want ik zit zo veel mogelijk buiten, lekker met buren kletsen, zp-en en gewoon lekker buiten! M'n daagjes weg was idd echt even goed en nodig. Heb weer veel meer energie. Ja m'n ei zou nu moeten zijn, maar m'n vl vindt het veel te warm.... Ik probeer vanavond weer, misschien na deze regenbui is het wat frisser? Tamara; fijn dat jullie het mooie hartslagje zelf kunnen vinden!!! lijkt me heel mooi. Grumpy; lekker hoor zo'n opruimdag, klinkt goed. Vick; bah verkouden, hoe krijg je dat met dit warme weer trouwens? Of ben je erg gevoelig voor weersomslagen? Edge; fijn zijn die gesprekken he? had ik ook laatst met m'n moeder geheel onverwachts. Ik bedacht meteen; dat moet ik vaker doen. JIj ook? Zoe; wanneer is je NOD? bloeding lijkt me best eng. Idd hopen dat je toch wel lekker weer zwanger bent...!!!!
Oh bah, hier kwam het er ook even uit vallen, nu weer droog gelukkig! Heerlijk he, lekker buiten zijn!! Het weer word de komende dagen wel weer minder Hopelijk komt je ei snel!!! Voel jij hem altijd aankomen? Mijn NOD is 16 juli, ik ga proberen niet eerder te testen! We zijn dan nog op vakantie, misschien ben ik er dan iets minder mee bezig... (al betwijfel ik het haha). Ik schrok ook behoorlijk van die bloeding, was ook behoorlijk wat! Ik ging er meteen vanuit dat een eventuele zwangerschap er deze ronde niet meer in zou zitten... Maar volgens de gyn kan het zeker wel...
hier regent het nog steeds, maar niet meer zo hard. nee ik voel m'n ei nooit, alleen door m'n banner weet ik dat het nu wel zou moeten zijn, m'n periodes zijn altijd erg stabiel. hahaha, nee echt vergeten doe je niet ws, maar je zal zeker meer afgeleid zijn, dus dat is fijn. gelukkig dat het gewoon nog kan na die bloeding, dat je bm er zo mooi uit zag is natuurlijk een goed teken. wanneer ben je weer terug van vakantie? dan weet ik wanneer wij hier meer zullen weten
Oh kon geen innesteling-bloeding zijn? Spannend hoor! wup, hier mag gaan regenen:x zo warm! niet lekker meer!
Dat is fijn dat je periodes mooi stabiel zijn, nu nog een mooie zwangerschap!! Ik kom 25 juli laat in de avond weer thuis, maar ik neem mijn i-pad mee, dus zodra ik ergens wifi heb en meer weet dan probeer ik wel even een berichtje te plaatsen! Kan ik meteen zien of er nog meer zwangere bij zijn gekomen . Ik zal wel een beetje zon jouw kant op sturen (geen idee waarheen, maar doe mijn best ).
Ik heb mijn temp bijgehouden en ovu-testen gebruikt. FF geeft aan dat afgelopen zondag mijn eisprong is geweest, daarna is temp ook mooi omhoog gegaan. Zou het kunnen dat ie toch eerder is gesprongen? Ze zei dat een innesteling vaak pas na een dag of 8 plaats vind. Ze kon me geen antwoord geven op de vraag waar het bloed vandaan kwam. Ze zag nog wel een sliertje oud bloed aan mijn bmm zitten, verder helemaal niks (geen wondje of iets dergelijks). Ze heeft ook gekeken of er vleesbomen (hoorde ik ook voor het eerst ) in mijn baarmoeder zaten, ook niet... Eierstokken zagen er helemaal top uit volgens haar.... Wat een raadsel he hahaha.
het is gelukt zoe!! de zon is weer terug, heerlijk. VL is nu lekker aan het koken en straks dus dan toch buiten eten!
Hier regende het even heel kort... Zoe: dat was even schrikken zeg! Succes op de wachtbank! En lekker op vakantie binnenkort, heerlijk. Ik over ruim 3 weken Wup: lekker buiten eten, heel fijn! Hier gister nog tot laat buiten gezeten: heerlijk! Hopelijk kan je nog aan de klus vanavond Fijn dat je een regelmatige cyclus hebt. Hier niet echt... Ga zo even sporten, ja 't is warm, maar wil het weer oppakken, is er de laatste tijd niet zo van gekomen...
Dankje , hopelijk heb ik genoeg geduld hihi. Wat goed dat je gaat sporten! Wat ga je precies doen? Oh heerlijk is dat he, een vakantie in het vooruitzicht! Wij willen misschien eind september ook nog een weekje weg gaan, even kijken naar een leuke aanbieding. Sport ze!