Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    maar dat is bij iedereen anders he... ok vond het ook lang... ff nagekeken... was gene 2 weken maar ruim 1,5 week ;)

2. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    iemand een idee hoeveel dgn na curretage je vruchtbaar bent? heb ene witte test... nu 3,5 week na curretage

3. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    hahahah oke thnx iig wendy :)

4. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik 5 dagen gebloed... dus ja, voor iedereen anders!

Het is heel wisselend hoe de eisprong/cyclus na een miskraam is. je eisprong kan na 2 weken weer plaatsvinden, soms ook pas na 4 weken...

Vanochtend ook begonnen met tempen! ben benieuwd...

5. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Jaaaaaaa
    ik heb 26 april de eerste echo!

Ze tellen toch vanaf de eerste menstruatiedag, dus is het vruchtje als het goed is iets jonger dan zij nu rekenen. Ik ben naar mijn berekeningen op 26 april 6 weken en 5 dagen, zij tellen 7 weken en 3 dagen. Ben benieuwd...

6. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    Hmmm...Ik bloedde maar 3 dagen...
    Dit was dan zonder curretage

7. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Heel uiteenlopend dus!! De tijd zal het leren...:)

@Daylinn spannend hoor!! Hoop dat de tijd lekker snel voor je gaat!!

Bleghh.. begin het thuis zitten nu al zat te worden heb het de afgelopen weken sowieso rustig aangedaan dus heb het nu eigenlijk wel een beetje gezien hihi

8. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heb je wel iets te doen Fliertje? Beetje afleiding kan helpen?

9. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Vannochtend boodschapjes gedaan met mn vent hij 12u gaan werken daarna is even een vriendin langsgekomen,, maar ik voel me zo beperkt joh,,, word zo rusteloos van het binnen zitten en ergens begint nu denk toch het echt besef van he ik ben niet meer zwanger:S heb me de laatste tijd alleen maar mee bezig gehouden dat het lichamelijk zo zwaar was.. Ach ben nu series aan het kijken op mn lappie iemand nog suggesties?

10. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    @fliertje
    Je kan hele duren maar ook hele simpele ovulatie testen kopen. Die goedkopen heb ik gebruikt en zijn hele smalle strookjes papier. rond lunchpauze erover heen plassen en dan zie je 2 streepjes. Als de 2 streepjes even donker zijn, dan zit je ovulatie binnen (ik geloof) 24 uur er aan te komen.
    Ik heb het wel al die tijd tegelijk met temperaturen gedaan maar zoals ik al zei, kon ik er niet zoveel uit halen. Het is ook maar net hoeveel je er aan wilt uitgeven...

qua bloeden heeft het bij mij 5 dagen geduurd met serieuze krampen. nu ben ik op dag 6 en zijn de krampen weg en word het bloeden al donker bruin en een stuk minder. Ga er van uit dat het snel over moet zijn.

Nu vraag ik me alleen af hoelang de HCG in je lichaam blijft. Als ik nou straks niet ongesteld worden en een zwangerschapstest doe, kan het dan zijn dat hij positief is omdat het van mijn mk nog in mijn lichaam zit?
    (kan niet nog een teleurstelling aan hoor!haha)

Bedankt voor deze forum fliertje. Merk dat ik hier heel veel aan heb X

11. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hoi allemaal,

Vandaag ben ik op mijn werk geweest, ben even gaan buurten. Morgen ga ik een ochtendje werken, woensdag ben ik sowieso vrij, denk dat ik donderdag en vrijdag ook een halve dag ga werken. Ik kijk het per dag aan, ze pushen me ook helemaal niet op mijn werk, dat is wel erg fijn. Verder ben ik vandaag naar de sportschool geweest, daarna even kort in de sauna en bubbelbad...aaah zo lekker :) . Nog even in Haarlem een ijsje gehaald en toen was het weer tijd om Zoë op te halen :p . Nu even wachten tot het eten klaar is en dan is de dag alweer bijna om haha.

12. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ook dat is verschillend per vrouw en per zwangerschap/miskraam. Het speelt mee hoe hoog de waarde was toen de miskraam begon en daarnaast hoe snel het verdwijnt. Sommige testen een paar dagen na het stoppen met bloeden al negatief. Andere testen nog 6 weken lang positief. De tijd dat je positief test wordt kun je niet zwanger worden.

Mijn advies is dan wel om af en toe, om de week?, een zwangerschapstest van de kruidvat te doen. Deze geven ook kleine hoeveelheden hcg weer en als er niets in zit dan zal hij ook echt wit blijven. Dan weet je in ieder geval zeker dat een volgende keer als je denkt overtijd te zijn en je test het hcg van een nieuwe zwangerschap is.

13. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Blij om te horen Vickjuhs:) Misschien een idee om 2weken na je miskraam even een test te doen om te kijken hoe die eruit ziet als het goed is is het streepje of heel licht of helemaal weg dan heb je iig vergelijkingsmateriaal;)

Ik heb niet echt krampen meer maar wel gemene steekjes net of iemand met een breinaald in mijn buik aan het porren is grrr..

14. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @ Edge, wat fijn dat ze zo makkelijk doen op je werk! Dat is weer een zorg minder:) Heerlijk een sauna en een bubbelbad ik denk dat ik deze week ook wat ga plannen om lekker te ontspannen dagje spa ofzo hebben we wel verdiend toch!

6weken lang nog positief testen jeeetje ! dat wist ik echt niet! weer wat geleerd ik ga volgende week wel even testen ben benieuwd hoe t eruit ziet vooral omdat ik eigenlijk te vroeg testte en echt een knaltest had

15. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    vickjuhs welke testen heb jij gebruikt .. waar bestel je ze?
    welkom hier...

fijn datr bloeden bijna over is... doe je kalm aan>?

16. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Danielle,
    wat fijn dat je zoveel vrijeheid/ruimte krijgt op je werk. Dat is superfijn! Heeft het sauna en het bad geholpen?

@hier, ben van slag... de buurvrouw, die ik toch al niet aardig vond is zwanger. Hoorde ik toen ik echt net miskraam gekregen had, en nu hoorde ik zojuist dat de 20-weken echo goed was. gun het haar, maar ik ben er behoorlijk verdrietig over...

17. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    ahhh Danielle dat is volkomen begrijpelijk:( dikke knuffel voor jou!

18. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    @ danielle, grrrr, wat rot :(, dat soort dingen kun je gewoon even niet aan nu.

Ik zit nu ook die bevallingsverhalen te kijken op TLC, is eigenlijk niet goed nu :p . Oh men, bevalt ne een dame van een baby niet goed ademt en niet huilt, brrr, doodeng!

@ fliertje, ja dat heeft zeker geholpen! Half uur in het bubbelbad gehangen hahaha.

Hoe doen jullie dat met HCG waarden testen dan? Ik ben daar helemaal niet mee bezig, net als temperaturen. Maar ik en wel benieuwd hoe of wat.

19. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    Ik zelf kan via mijn gyn bloed laten trekken,omdat ik in de mmm zit :p

20. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    o jakkes.. dat kan ik niet zien... dan weet ik wat mijn man heeft meegemakt 4 jaar geleden... alles gata nu ok hier hioor.
    maar zoon zat vast en ademde niet

Deel Deze Pagina