Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Inderdaad grumpy!! :D nu wij allemaal nog!!

2. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    We hadden een 12-gangen diner, zat ook sushi bij! :D zooooooo lekker!!!
    Kan me voorstellen dat je het mist! Hopelijk was dit ook mijn laatste keer ;)

3. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Duurt lang hè! :( heb je de komende tijd wat afleiding? Ik duim heel hard voor je meis!!

4. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heerlijk weekend in het vooruitzicht zeg!! :) geniet ervan!!

Hè bah, dat is echt niet leuk van je vriendin..... Ze zal het vast goed bedoelen, maar dat is wel het laatste wat je wilt horen!!! Trek je er niks van aan, je moet maar zo denken: er gaan meer zwangerschappen goed dan mis!! (begrijp je onzekerheid goed hoor, ik zou denk ik hetzelfde hebben). Maar je wilt er ook van genieten, want je bent gewoon zwanger!!! En het hartje klopt al!!!! Die kleine doet het super goed en heeft er niks aan als mama zich zorgen maakt :p. Lekker van genieten!!!!

5. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Drukke dag gehad op je werk? Pfff daar kan je echt gaar van worden hè! :( nu lekker genieten van je weekend!! Veel plezier alvast!!

6. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh heerlijk meis, lekker genieten met z'n tweeën! Soms is het veel fijner om gewoon thuis te blijven, en friet is altijd lekker Hihi.

Volgens mij kan je het daar niet uit opmaken, tenminste dat lees ik altijd....

7. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook!!! Wanneer is ook alweer je NOD? Ik duim voor je!!!!

8. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sorry voor alle losse berichtjes, maar zit op mijn iPad...

Vandaag mega druk geweest, zondag en maandag beurs voor mijn werk. Hele week al met de voorbereidingen bezig! Morgen ook weer werken :(. Geeft in ieder geval afleiding en dan is het zo woensdag --> VAKANTIE!! :D en dan nog minder dan een week tot mijn NOD!! Hihi.

Meiden, hele fijne avond hè!! En fijn weekend!!!

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Juist leuk veel berichten Zoë:)
    Jij ook een heel fijn weekend en bijna vakantie! Fijn! En lekker op vakantie je nod, heb ik hopelijk ook in de volgende ronde, afleiding is nu juist wel lekker voor je toch in de wachtweken.
    Werkse komende dagen!
    En ik ben ook dol op sushi, jammie:D

10. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanks!! Ja dat vind ik ook wel fijn, dan ben je toch al lekker ontspannen en met hele andere dingen bezig :D.

Wanneer ga jij op vakantie? (sorry als ik het al een x gevraagd heb, ben soms een beetje vergeetachtig! :)). Deze ronde nog?

Zou leuk zijn, zwanger terug komen van vakantie!

Nu nog maar even genieten van de sushi hè :D, er zijn ook voordelen van niet zwanger zijn (al ben ik veel liever wel zwanger).

Even wat anders, maar houden jullie in de wachttijd naar NOD toe ook al rekening met eten en drinken? Ik durf bijna geen rauwe dingen te eten, zat gisteren ook te twijfelen, maar kon het niet weerstaan hahahaha.

11. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Ik houd er geen rekening mee Zoë qua eten. Qua alcochol neem ik wel bv een wijntje oid maar giet mezelf niet helemaal vol;) Dat lijkt me sowieso niet zo goed als je zwanger wilt worden... Geniet lekker van de dingetjes!
    Ik ben ook liever zwanger en geen sushi e.d. hoor;)
    En we gaan eind juli op vakantie voor 2 weken, ben in totaal 3 weken vrij! Heb je trouwens al een ongi gehad na je mk? (je had met cytotec toch?)

12. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh gelukkig, ben niet de enige! Hihi. Ik voelde me al een beetje schuldig gisteren :).

Wat lekker zeg!!! Ben je als je terug komt nog een weekje vrij? Ik vind dat altijd het fijnste, heb het nu niet helaas. Maar heb nog iets van 3,5 week aan uren over dus na de drukke periode op mijn werk maar weer een weekje nemen.

Ik heb inderdaad cytotec gehad, en nog steeds geen ongi gehad. Ik heb tot 7 weken positief getest, dus waarschijnlijk is mijn cyclus pas daarna weer op gang gekomen. Ze hebben het vermoeden dat ik nog niet helemaal schoon was.

Dit is nou jouw eerste ongi na je mk toch? Is hij heftiger dan normaal?

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Gewoon lekker genieten Zoë:) En je zeker niet schuldig voelen, gekkie...
    Ik ben idd nog een week vrij als we thuis komen. En m'n ongi was wel wat heftiger maar vooral pijnlijker. Nu nog beetje bruinig (sorry voor de details...). Maar gelukkig geen pijn. Ik denk dat m'n lijf nog niet toe was ook meteen weer zwanger worden, volgens mij niet eens een eisprong gehad (geen afscheiding e.d.)

Maar waar gaan jullie heen op vakantie? (misschien dat je het al gezegd hebt...)

14. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Hè zoe,
    Morgen is m'n nod..!
    Qua eten hou ik er niet echt rekening mee. Heb zelfs 2 weken geleden een keer space cake gegeten! Hihi even terug me jeugd in ;)
    En ik drink nooit dus dat scheel al :)

Fliertje je vriendin bedoelt t alleen maar goed. Vorige zwangerschap was mijn zus ook zo en wilde ze me alleen maar beschermen maar juist nu heb je positieve vibe nodig en dat snap ik ook wel. Gelukkig krijg je die vibe van ons!! Dikke knuffel meis!

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Helemaal vergeten Fliertje: dat is idd niet leuk van je vriendin:( Gewoon zeggen tegen haar, dan weet ze iig hoe je je erover voelt! En je hebt een mooi hartje zien kloppen, ik weet dat zegt nog niet alles, maar ziet er tot nu toe goed uit:)

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Spannend Vickjuhs morgen je nod! Duim-duim;) Hoeveelste ronde na je mk is dit?

17. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat klinkt niet echt prettig, gelukkig is het nu bijna over! Niks aan hè, ongesteld zijn! Kan inderdaad ja, dat je geen eisprong hebt gehad. Nu krijg je een top ei!! :)
    Ga je ovu-testen gebruiken?

Wij gaan naar Turkije, lekker helemaal niks doen. Hoorde wel dat er nu een hittegolf is!! Dat word wat ;)

Waar gaan jullie heen?

18. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow, spannend!! En wat knap dat je wilt wachten tot na het weekend!!! Geen twijfels? Hihi. Ben erg benieuwd! Hoe gaat het nu met de symptomen?

Hihihi een space cake! In heb ooit in een grijs verleden een keer space cake gegeten, nooooooooit meer! We hadden veel te veel op (lekker onnozel), dus echt een mega trip!! Hahahahaha.
    Jij wel goede/leuke ervaringen?

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Lekker naar de zon! En heerlijk niets doen! Ik doe geen ovutesten (wel gedaan), we gaan vanaf volgende week om de 2 dagen 'klussen' en ik temp totdat ik weet dat ik m'n ei heb gehad. Werkse de vorige keer erg goed:)
    Wij gaan kamperen in Frankrijk, wrs zuid-oost, we boeken niet en gaan zover tot er zon is:D!

20. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Oh spannend Grumpy!!! Beetje op de bonnefooi dus??
    En lekker Zoë, Turkije....voor mij alweer veel te lang geleden, waar ga je precies heen?

Ik ben op zoek naar een korte break voor (mijn :p ) Zoë en mij, iemand tips? Lijkt me leuk om weer een stad met haar te bezoeken. Barcelona was echt geweldig met zijn tweetjes.

Deel Deze Pagina