Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    :(Waaah ik ben ongesteld!:(
    Bah bah had ik wel verwacht maar stiekem toch hoop:(

Waarom wil nou niet lukken... we doen zo ons best:( deze maand ga ovulatie-testen gebruiken! Iemand goede ervaringen? wil liever geen dipstick! wil er gewoon overheen kunnen plassen hahaha! net zo makkelijk, snik snik heb er zo de balen van! :(:(:(:(

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
  3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Balen Lunap:( Ik heb een tijdje ovutesten van Etos gehaald, van het merk Testpoint, kun je overeen piesen;) Zijn niet heel goedkoop maar vind ze zelf fijner dan die dipsticks. Tuurlijk had je stiekem hoop! Het blijft gewoon k#t! Dikke knuffel!!!

4. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    *knuffff!!!!*

5. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey lieve meiden! Hoe is het hier? Ik ga zo even alle berichtjes lezen...
    Vandaag super druk gehad, maar de stand is klaar!! Morgen er tegen aan :D

Ik heb gisteren een enorme dip gehad in mijn temp (was wel een uurtje vroeger met tempen), zou dat wel goed zijn? Vandaag weer hoog!
    Ga even snel alle berichtjes lezen en dan slapen!

6. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh wat leuk naar Disney!! Ik ben er echt al iets van 7 x geweest, blijft leuk!! Hihi. Brugge ben ik nooit geweest, wel een aanrader dus?

Dat is zeker leuk een keer op bezoek gaan! Wie weet dit jaar nog :D

7. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    He bah Lunap!!
    Je kunt ook de ovulatietesten van.kruidvat gebruiken. 5 voor 10 euro. Lees je veel negatiefs.over, ik vond ze prima, maar je moet gewoon heel goed doortesten.en niet te vroeg stoppen.

8. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ben je wel eens naar NY geweest? Ik wil daar zo graag een keer naar toe, maar mijn man staat er niet om te springen :( Het is ook zo duur hè... Wie weet volgend jaar!

Ja heel irritant die autocorrect! Komen soms de meest vreemde woorden uit Hahaha.

9. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het is en blijft een wonder ja.... Er moet zoveel goed gaan! Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat je door de pil heen zwanger word, wat je wel eens hoort/leest. Dan ben je wel enorm vruchtbaar!!! Hahaha.

Je lichaam kan je ook echt voor de gek houden..... Ik zou wel een luikje willen hebben, kunnen we tenminste zien wat er gebeurd! :D

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Onze honeymoon was naar NY! Hadden een luxe suite:) Super leuk en mooi!
    Lekker gewerkt dus! En idd een dip gister en vandaag weef hoog, gewoon nog even afwachten helaas... Als je eerder tempt is je temp wel vaak lager. Brugge is idd een leuke stad:)

11. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je ei is geweest!! Goed geklust? Hihi. Wanneer is je NOD? Welkom op het wachtbankje :D

12. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat spannend!! Heb je zelf een vermoeden?

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zoë: bestel je ook zo'n luikse voor mij???
    Vandaag verj gehad van m'n schoonzus, een vriend van haar en m'n broer word vaker en z'n vriendin is uitgerekend rond de periode dat ik ook zou uitgerekend zijn, dan vind ik heg best wel even pittig... Gun het ze hoor maar mezelf ook!

14. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat goed meis dat je het gezegd hebt! En fijn dat ze er ook rekening mee gaat houden. Daar zijn vriendinnen ook voor toch?! Juist nu heb je haar steun nodig en positieve gedachtes!

15. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEE WAT STOM!!!!!!! :x:x:x
    Bah!!! :(

Volgende ronde is het gewoon raak meis! :)

Ik heb ze ook van sensitest gebruikt, maar dan de gevoelige. Ik had deze maand echt een knaller. Als ik twijfelde deed ik een cb test. Daar kan je gewoon overheen piesen en ze zijn lekker duidelijk.

Knuffel voor jou!!

16. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat gaaf zeg!!! Leuke honeymoon :D. Krijg nou nog meer kriebels hihihi.

Ik had toen ik zwanger was op 2 dpo een dip, ook geen idee waar die vandaan kwam. Ik twijfel of ik door moet gaan met tempen, dan ben ik er nog meer mee bezig en schrik ik als mijn temp omlaag gaat...

17. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hij is besteld! :D nog meer liefhebbers? :p

Hè bah, kan me heel goed voorstellen dat het behoorlijk pittig is voor je!!! :( heel normaal dat je je zo voelt, staat helemaal los van iemand iets gunnen. Ik heb het zelf ook, schoonzus is zwanger, we waren precies even ver..... :(

18. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Slaap lekker meiden!! En heel fijn weekend nog!!

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

En jij werkse morgen Zoë! Vh tempen kan je ook weer onzeker worden hè... Daarom temp ik vaak tot aan ei en dan gewoon niet meer, je kan jezelf helemaal gek maken ermee...

20. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik denk dat ik tussen 18 en 25 november ook nog wel een dip heb :( .

Welterusten, ik ga ook lekker pitten, weer een dagje dichterbij. Jij ook luna!!!!!! Doe rustig aan, moet goed komen, slaap lekker.

Deel Deze Pagina