Zoe, een dip in je temp kan innesteling zijn... Meningen zijn daar over verdeeld, maar veel zwangeren hebben tussen dag 2 en 8 een dag een.dip! Ik denk zelf dat we een.jongetje krijgen... en de pendel dacht dat ook... Maar het kan natuurlijk ook een meisje zijn.... Het is in ieder geval een baby mensje! Ik heb gelukkig in mijn omgeving geen mensen die in oktober zijn uitgerekend en ik ben nu zelf zwanger, dat maakt het ook al iets makkelijker. Maar toch blijft Sie uitgerekende datum lastig.
Zou je het willen weten bij de 20 weken echo???? of ga je wachten tot bij de bevalling en tot het moment daar is dat er geroepen word ' Het is een....' Iedereen bedankt voor jullie lieve woordjes! het gaat wel weer ga deze maand weer gezellig maken met manlief! dit word MIJN maand haha! ik voel het! slaap zacht allemaal!
Balen lunap! Echt een klote gevoel hè Ik gebruik wel dipsticks van sensitest. In een bekertje plassen gaat net zo makkelijk en is een stuk goedkoper! Vandaag niet ongesteld geworden.....! Met mijn man afgesproken om morgen te gaan testen dus nog heel even in spanning. Man wat ben ik onzeker!
Lunap, bij 17,5 week hebben we een pretecho staan voor het geslacht. Woei! Het gevoel dat volgende maanv jou maand wordt is een goeie! Dat had ik ook en zie.... ;knuffel Heb je getest vickjuhs? Spannend!
Zekers te weten zwanger!!!! Heb alleen geen foto want zit in België bij vrienden en kan met iPhone geen foto uploaden. Maar heb een digitale test gedaan en daarop staat met vette letters zwanger. Bizar dat mijn gevoel dus al die tijd klopte
Hopelijk zo weer goed??? ♥ NOD-lijst na mk April 2012 ♥ Lunap, 29 jaar - 1e kindje - 4e ronde na mk - NOD ? Wup79, 32 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk - NOD?? WendySunny, 24jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk - NOD groot mysterie!! Scarabee, Anemoon13, 28 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - NOD 22 mei Kaytjuh, 25 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk - NOD? Rossie85, Grumpy, 31 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk (curretage), NOD? Zoë, .. jaar, 1e kindje -1e ronde na mk, NOD ? ♥ Zwanger!! ♥ Sandana, 29 jaar - 1ekindje - uitgerekend: 16 december 2012 Flashyfly, 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 24 december 2012 Danielle, 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 22 januari 2013 Tamarasteven, 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 25 januari 2013 Fliertje, 24jaar- 1e kindje - 2e ronde na mk - uitgerekend: 25 of 27 februari 2013 Egde, 27 jaar- 2e kindje - 3e ronde na mk - uitgerekend ??? Vickjuhs, 25 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - uitgerekend ???
Ik hoop het ook voor je Lunap! Heb het veranderd in 4e ronde (helaas) Zie in je handtekening dat je vorige keer in ronde 4 zwanger bent geworden en nu gewoon ook weer ronde 4
Moet zeggen dat soms wel bang ben dat er iets mis is! iedereen lijkt snel weer zwanger te zijn.... behalve ikke.. vind zo leuk voor de nieuwe zwangeren echt waar! maar baal zo ontzettend van... nu alweer ronde 4 naar MK...vind gewoon niet eerlijk! bah bah heb last van mijn hormonen... wel leuke deal op marktplaats gevonden, 40 ovulatie-testen voor 15 euro! Dus die mag nu voor 17 euro met verzendkosten kopen! Edge en Vick super gefeliciteerd!
p.s wendysunny is alweer zwanger toch??? ze komt niet meer in deze topic maar zal laatst wel een positieve zwangerschapstest van haar.... of moet me vergist hebben..=)))