Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    het zou ook kunnen zijn dat je lichaam (nog) van slag is en weer in zn ritme moet komen.
    Ik had zelf dan geen curretage (was op natuurlijke wijze gekomen) en mijn cyclus was ,afgezien dat het lang duurde, verder weer normaal als voorheen.

voor de dames die moeten werken> werk ze!...ik geniet nog even van mn laatste dagje vrij :)

2. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    hmmm balen zeg! hoop dat een innesteling is... weet van de forum ook een dame die veel bloed verloor en nu toch 20 weken zwanger is! Dus laten we dat hopen!!!

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Moet.innesteling.zijn!
    Ik hoop het Zoë!!

4. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Ik hoop ook het beste hoor Zoe! Zag wel dat je temp naar beneden is:( Balen die onzekerheid he...
    Zo, er was iemand niet komen opdagen, dus had extra half uurtje pauze:) Is nooit erg!
    Geniet van je vrije dag Desstiiny!

5. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jullie zijn lief meiden!!

Het is gestopt!!! :D hopelijk komt het ook niet meer terug!

Ja had weer getempt, maar was wel anderhalf uur eerder dan normaal... Morgen normale tijd nog maar een keer tempen..

Kom vanavond weer terug, even snel tussendoor ;)

6. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0

+1 !!!!

7. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Ik duim ook dat het innesteling is Zoe!! Zou mooi zijn hup 1 voor 1 naar onderen :D:D:D:D Daarvoor had ik dit topic geopend na onze miskramen hup naar zwangerschapsland :D:D:D

8. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Zo irritant, we hebben al 3 uur storing op het werk, ben al een tijdje de krant aan het lezen enzo hihi. Had een boek mee moeten nemen, om nou de zwangerschapsfolders hier te gaan lezen.... Oh ja, welke app was het nou? De gewone womanlog of de pregnant womanlog ?

9. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    #949 Desstiiny, 9 jul 2012
    Laatst bewerkt: 9 jul 2012
    -zooo dan edge dat is wel lang zeg die 3 uur! (wel makkelijk geld verdienen haha).

-enneh over die dalende temp van zoe> ik las ergens dat dat ook soms kan komen door een innesteling..wie weet, wie weet :)

ik heb mn link er ook bij gezet naar mn tempkaartje :D (en inderdaad ik ben pas halverwege begonnen met tempen :p)

10. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    We zijn uiteindelijk maar naar huis gegaan. Ik heb liever wat te doen, zit ik niet zo te piekeren hahaha.

11. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Is idd wel lang Edge! Fijn dat je naar huis mocht! Hier ook alweer lekker thuis! Manlief aan het koken:) Altijd fijn! Beetje gaar en beetje koppijn, zal zo wel wegtrekken...Nou, de kop is dr weer af!

12. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Joehoe, nog 4 dagen dan is het weeeeekendddd :p

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Jaaaaaaaa, al bijna weekend:p

14. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    ohoh.... ik heb al weekeind :p niet helemaal eerlijk, want ik heb bronchitis en zit in de ziektewet! ;)
    Vriendlief is gelukkig ook vrij donderdag en vrijdag dus dan zijn we lekker samen, dat is erg fijn!

15. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Hè meiden slecht nieuws... Heb wéér een miskraam

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Neeee Vickjuhs! Heb je bloedverlies? Wat K#T zeg! En nu? Dikke knuffel meid!

17. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    ach nee Vickjuhs, dat meen je niet!! :(

18. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Huh??? Hoe en wat dan??? Heb je bloedverlies? Gatsiedarrie!! :(

19. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Jup bloedverlies begon om 3uur. Verloskundige hoopte nog op innesteling maar het zet nu echt door... Is er ook een topic voor 2x miskraam op naar zwangerschapsland of mag ik hier blijven? ;p

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Jeetje zeg! Wat ontzettend naar voor jullie:( Heb je nog iets afgesproken met de vk? Is het veel bloedverlies? Gatsie zeg! En tuurlijk MOET je hier blijven.

Deel Deze Pagina