hcg waarden worden bepaald dmv bloedprikken. De vk maar ook de gyn hebben een aantal keer opdracht gegeven om hcg te laten bepalen. Vanochtend een test gedaan: helemaal spier-wit!!! Gelukkig! Zelfs in de verte verte is er geen streep te bekennen!!!! hcg is dus inderdaad uit mijn lichaam nu! fijn!!! @Danielle, werkse vandaag! ben benieuwd hoe je halve dag bevalt, doe je rustig aan?
Hier beetje baaldag... de 5 weken en 4 dagen komen dichterbij... toen begon het bloede en verminderen symptomen. Meen ik vandaag toch echt minder gevoelige borsten op te merken...
Ahhh meid ik snap helemaal wat je bedoelt! Maar ga jezelf nou niet gek lopen maken het gaat helemaal goed komen deze keer en de symptomen komen en gaan dat heeft niemand in de hand en er zijn geen regels voor Gewoon lekker genieten mop!!
@Sandana meid in de 6de week begint je lijf te wennen aan de hormonen en kan het zijn dat er sympt weg vallen Niet te druk maken meid! Ik heb de echo gehad en ze hebben mijn bloed getrokken Met de echo zag je alleen nog vocht zitten in mijn bm en mijn hcg was 0,26 Het was echt wishfull thinking dus Maar we weten nu waar we aan toe zijn Als ik weer een ongi krijg dan ga ik weer spuiten En de gyn bevestigde wat ik al vermoedde het vruchtje was te groot voor 6w... Dus er was echt wat mis met het kindje En even gejankt bij de gyn,ze leeft al zolang mee met ons Durf dat dus bij haar te doen
Daylinn, kom jij uit Belgie? Ik vind 'bloed getrokken' zoiets grappigs! Vervelend, toch weer een domper. Want wat je zegt zolang het niet helemaal zeker is hou je toch hoop! En hoop doet leven, dus je hebt ook af en toe hoop nodig! 0,28 is in ieder geval een mooie lage waarde om mee te beginnen. nu de menstruatie afwachten, Hoe lang is je cyclus meestal? Jij spuit toch pregnyl? Is het dan ook zo dat je deze cyclus kunt vrijen wanneer je wilt zonder dat je er zwanger van wordt? (Als ik teveel vraag moet je het zeggen hoor) Fijn dat je dan bij de gyn ook even kunt janken, ik vond het bij mijn gyn toen ook echt heel fijn dat ze zei toen ik moest huilen: "meid, ik snap het het is ook heel verdrietig". Ik voelde zoveel begrip, dat is zo prettig. Dikke knuffel in ieder geval voor jou!!!
@wendysunny ik heb ze eerst van de babyboom site besteld maar toen ik kater ging googlen zag ik op deze site allemaal negatieve berichten van mensen dat ze zwanger waren maar dat de test na 5 weken nog negatief zei dus die vertrouwde ik niet echt... heb ze nu op 123thuistesten.nl besteld. neem dan altijd een pakket. zwangerschapstesten en ovulatietesten. Iedereen heeft het over de kruitvat testen maar de vorige x kon ik die goedkope daar niet vinden..
Mijn cyclus is kort 25 dagen,en ja ik spuit pregnyl Maar voor een complete cyclus heb ik vanaf dag 3 tot dag dat eitjes groot genoeg zijn ook puregon nodig Dus nu is het vrijen met denkbeeldig condoom hahaha En nee joh je vraagt niet teveel hihi Mijn gyn zei bijna hetzelfde ze zei: Het is ook verdrietig,je mag er om huilen! Wat een lieverds zijn er toch in de mmm!
Heb je die van 123 al gebruikt of ga je daar deze cyclus mee beginnen Vickjuhs? De zwangerschapstesten van Kruidvat vond en vind ik heel erg prettig! helpt het als ik een foto maak van het doosje zodat je wat gerichter weet waar je naar moet zoeken (mocht je ze willen)
Dank jullie voor de steun... we zijn een dagje de hort op geweest en het gaat weer beter met me. @ daylinn wat verdrietig ja over jullie kleintje... fijn dat jullie zo'n lieve mensen hebben in de mmm!
Ik heb die van 123 nog niet gebruikt net besteld. Had andere van iemand gehad die zwanger was geworden en die kwamen van sensitest maar die zijn een stukje duurder. Googlen op 123 kwam ik geen negatieve berichten tegen. Heb op de kruidvat site gekeken vond wel 2 voor 10 euro maar iedereen heeft toch over 2 voor 5 euro? Als je die van 2 voor 5 euro hebt, mag ik dan een foto?
Fijne dag allemaal! Ik ben nerveus, heb over 45 min een echo, je weet dat er niks zit, maar toch zenuwachtig zijn haha. Werken ging op zich wel gisteren, heb niet zoveel gedaan, maar voelde toch zeurende pijn bij mijn bekken, heel gek. Ga dus zo even vragen of ik er iets mee moet doen. Sandana; ik snap dat het eng is! Zou ik denk ik ook hebben, het zit natuurlijk toch in je geheugen. Ik hoop dat het al wat beter gaat.
Goedemorgen dames!! Danielle al aan het temperaturen zie ik! Hoe gaat dat? Ik ga straks ook maar eens een metertje halen @Daylinn, wat fijn dat je een gyn hebt waar je jezelf kan zijn een digi knuffel voor jou meis! Vickjuhs, wat raar dat je die testen van 2 voor 5 niet bij jou kruidvat heb.. miss dat ze uitverkocht waren? @Wendysunny,jij ook een fijne dag vandaag meid! Moet je werken? @ Edge, succes bij de echo! Ja is toch een beetje dubbel gevoel he..Hoop dat je pijntjes snel wegtrekken Hier gaat alles zn gangetje bloeverlies is nu echt minimaal verwacht en hoop dat vandaag of morgen het bloeden wel over is.. Hehe zou wel mooi zijn na 3 en halve week gebloed te hebben.. Gisteren heerlijk met mijn vriend uit eten geweest bij een Japans restaurant dat heeft me echt goed gedaan! Morgen heb ik controle bij de gyn hoop dat alles er mooi uitziet en dan wachten op mijn menstruatie!! Hoop dat het een beetje natuurlijk op gang komt ondanks mijn pcos,, Ohjaaa! We hebben gisteren toch een reis naar Thailand geboekt! We hadden die planning doorgestreept door de snelle zwangerschap. 16daagjes even helemaal ontspannen in augustus heb ik toch nog iets om echt naar uit te kijken!! Kan niet wachten!! Is 1 van jullie daar weleens geweest?? Fijne dag toegewenst dames en Edge laat je ons even weten hoe het is gegaan?
Danielle, succes met de echo!!! Snap dat het spannend is!! Fliertje, wat heerlijk!!!! Tailand!! Mijn nichtje is er vorig jaar rond die periode geweest! Heel erg mooi!!!! Fijn dat je bloedverlies ook minimaal is!! Hier aan het tempraturen gegaan.. ben benieuwd wat mijn cyclus doet zo na de miskraam. Gaat goed, hij is al mooi gezakt en lijkt aardig stabiel, jammer dat je maar 1x per dag kunt temperaturen! Doe het als de wekker van vriendlief gaat, had daarna verder geslapen en toen voor de grap nog eens gedaan: was hij toch weer 0,2 hoger, dus denk dat het inderdaad wel erg uitmaakt om het op hetzelfde tijdstip te doen i.v.m. betrouwbaar resultaat!
Oh zulk soort testen heb ik (had er weer een aantal van m'n werk gehad) ook, gelukkig heb ik ze nog niet weggegeven.... Nou, ik heb de echo gehad. Ik ben (zoals verwacht ) niet meer zwanger, er is gelukkig niets achter gebleven, dus ik hoef geen medicijnen of iets anders. Gelukkig maar, word ik er ook niet steeds mee geconfronteerd natuurlijk. Nu op naar een plakbaby! Wat lekker fliertje!!! Thailand, lijkt me ook geweldig!! Heel veel plezier alvast .
Edge, gelukkig is alles goed 'schoon' om daarna nog pillen in te moeten nemen of curettage lijkt me echt geen fijne na-sleep! Danielle, jaaa ben zo blij! Heb vandaag nog helemaal geen verlies gehad miss is het al over dat zou echt heerlijk zijn! Net een vriendin op bezoek gehad maar ik was zo moe we zaten lekker te luieren met een kop thee en wat lekkers en een filmpje ben ik gewoon in slaap gevallen hihi.. Gelukkig is het een goede vriendin dus ze is gewoon lekker verder gaan zappen na de film en vroeg of ik lekker geslapen had toen ik wakker werd hahah shame on me!