Oh wat leuk zeg!!! Veel plezier al alvast, leuk hoor! Toevallig dat zij ook zwanger zijn We gaan naar Turkije, lekker 2 weken niks doen Ik hoop het, ben benieuwd naar mijn temp morgen!
Goedemorgen meiden! Vickjuhs, heb je een beetje kunnen slapen meis? Moest meteen aan je denken vanochtend...
Goedemorgen! heb weer een extra gaatje vrij door een uitvaller en wat doe je dan... ZP Vickjuhs: hoe is het? Heb je nog een beetje kunnen slapen? Knuffel! Zoe: je temp weer omhoog, yeah!
@Vickjuhs, fijn om te horen dat het naar omstandigheden goed met je gaat Ik snap precies wat je bedoeld het is nu nog net iets makkelijker om mee om te gaan maar het blijft gewoon hartstikke klote! Gaat helemaal goed komen de volgende keer jij hebt je portie wel gehad nu!! @Zoe, ja gaat zn gangetje! Wel heel de dag last van mijn maag en licht misselijk waardoor eten soms wat moeilijk wordt maar ja neem het allemaal voor lief Moeders voor moeders is net geweest en het was weer een knaltest hihi!! Morgen echo toch wel weer erg spannend !!
Fliertje: ik ben niet vrij hoor... Maar had even een half uurtje niets... Heel veel plezier met de echo morgen! En fijn een knaller van MvM, veel plezier met piesen
goede morgen dames ik heb heerlijk geslapen maar toch ook weer met een klote gevoel wakker geworden.. krampen vallen heel erg mee gelukkig niet die weeen krampen zoals de vorige keer. @fliertje spannend morgen je echo! komt helemaal goed @danielle leuk dat je het kan delen met de hele wereld straks. Dan word het pas echt! @grumpy wat voor werk doe jij eigenlijk? ga je elke morgen op stap met de andere 6 dwergen
Haha een knal-pies-test. MvM heeft me vanochtend gebeld, ze komt volgende week. Leuke meid is het. Ik zei dat ik wel wist hoe het werkte, oh ja, zie je, ik dacht al dat jij het was zei ze. Grappig. Hoe gaat het met je Vickjuhs?
Meiden, ik word helemaal gek van naar de wc gaan. Kan net zo goed een laptop vragen om daar te gaan zitten hahahaha.
Fijn dat je toch goed hebt geslapen! Kan me goed voorstellen dat je je kut voelt, is logisch toch. Hoe gaat je vriend er mee om? Had je het al tegen iemand verteld? Dikke knuffel!!
Heerlijk zo'n knal test!!! Hmmm dat is balen, maar je weet waar je het voor doet hè. Hopelijk word het snel minder!!
Hihi ook al zo verslaafd? Ja beter hè!! Heb alleen nu wel weer ongi pijn (onderrug). En enorme diarree (SORRY!!) Ben echt bang dat ik zo toch ongesteld ga worden.... Lijkt me niet echt best, ongi pijn toch. Werk ze vandaag!!
Maarre, wellicht hebben jullie mijn vraag gemist door vickjuhs bericht . Men, vind het zo erg!! Fliertje, jij had het over womanlog, welke gebruik jij? De normale of de pregnant? Zal de pregnant zijn denk ik?
Gelukkig! Pfff ik word echt gek van de buikpijn... ik zit ook de hele tijd op de wc, net als jij hihi
ondanks de miskraam mag ik toch aan de medicijnen om mn cyclus te verkorten! Vologende week vrijdag echo om te zien of de eitjes al gegroeid zijn door de medicijnen en dan kijken ze gelijk even of mn baarmoeder weer netjes schoon is voor een nieuwe zwangerschap. kleine sprankel hoop na deze dip