Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Bedankt Vickjuhs!

2. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat is fijn meis, toch nog een heel klein beetje goed nieuws! Ik hoop dat alles netjes schoon is volgende week!

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Wat fijn Vickjuhs!!! Ik hoop dat je ondanks deze sh*t weer, een goede echo hebt. Voor zover ie goed kan zijn natuurlijk :( .

Zoe; leuk he die wc...grrr

4. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    tjonge tjonge tjonge...wat een 1e werkdag (had een week vrij gehad)>>>> weten jullie nog dat ik 27 juni schreef over mijn emotionele terugval vanwege een collega die tegerlijkertijd met mij zwanger was en ook een miskraam had en nu weer zwanger was?.....nou ik hoorde dus vandaag van een andere collega dat ze weer een miskraam heeft gehad in de week dat ik vrij was...pff het moet niet erger worden zeg!!

1 positief dingetje> mn temp is aan het stijgen (zit nu op dpo 5), ben benieuwd hoe dit de komende dagen zal gaan uitpakken :)

5. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Grrrr ja echt!! Heb net toch maar even naar de huisarts gebeld, ik word gek van de krampen!! En moet morgen natuurlijk in het vliegtuig zitten, liever niet de hele vlucht op de wc ;)
    Durf niks te nemen ivm eventuele zwangerschap.... Ze gaat me zo terug bellen....

Ben je al klaar met werken?

6. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje wat heftig zeg.... Pfff zo zie je maar, het is echt niet vanzelfsprekend zoals veel mensen denken (hier natuurlijk niemand).

Wat fijn dat je temp mooi stijgt!!! Ik duim voor je!

7. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfoe, wat druk in ene! Gezellig hoor, maar zoveel als jullie zal ik niet meeschrijven. :)

En wat veel gebeurd ook weer!
    Vickjuh, ik ben blij dat je er zo positief in staat, hopelijk ben je volgende week weer schoon en zijn je eitjes mooi in de groei!!
    Edge en zoe; veel sterkte met de wc ;) Ik hoop dat dat niet al te lang duurt, want je kan er helemaal tureluurs van worden :p
    Fliertje; fijn he die knaltesten! en ook morgen en echo, lekker weer even gluren! veel plezier!
    Zoe; ik hoop ook zo dat straks een mooie test in handen hebt!! Al die pijntjes en zo kunnen zoveel verschillende betekenissen hebben, eigenlijk kan het dus alle kanten op! Ik duim ook voor jou! Oh vliegen morgen, ik hoop dat je toch iets tegen de buikpijn mag innemen!
    Destiny; pfoe dat zou ik niet zo goed kunnen trekken hoor, zoveel om je heen!? Sterkte daarmee!

@hier
    Had zoveel energie gekregen van het weekje weg, hebben m'n collega's en ik gisteren weer de hele dag lopen zeuren met z'n allen.....ik zelf dus ook....wordt er gewoon in meegetrokken......was weer helemaal op gisteren.
    Vandaag direct benoemd aan m'n directe collega, en zij had hetzelfde gevoel gisteren. Kunnen we elkaar hierin een beetje steunen. Dat is wel fijn. Gelukkig weer wat meer energie over voor de rest van de dag!
    Volgende week testen, ben erg benieuwd, maar zoals altijd geen kwaaltjes oid, het is echt afwachten.

8. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Huisarts net gesproken, mag niks innemen :( snap het wel hoor, wil ook geen risico lopen... Heb net wel weer een paracetamol genomen, dat kan toch een kwaad?
    De pijn zakt nu wel een beetje. Wup, ik hoop het ook! Lief dat je ook mee duimt! :)

Jeetje, balen dat je meteen weer in zo'n sleur van het werk zit... :( gelukkig dat je het kunt delen met je collega en dat jullie er hetzelfde in staan.
    Weet je al wanneer je gaat testen? Ik duim ook voor jou!!!

9. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Poeh wup wat irritant is dat he??!

Hier gaat het weer goed, heb de wc de laatste paar uur niet van dichtbij gezien hahaha.

Sterkte Zoe! Paracetamol kan in principe geen kwaad heb ik altijd begrepen

Desstiiny; zo, dat is weer heftig zeg!!!!

10. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Paracetamol kan geen kwaad. maximaal 6 per dag van 500 mg.

11. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanks meiden, dan neem ik er nog eentje in :D.

Haha Edge, moet elke keer lachen! Hopelijk kan je vannacht een beetje slapen, zonder elke keer naar je grote vriend (de wc) te gaan ;).

Ik ga mijn koffer even inpakken!

12. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ja bedankt :p

Veel plezier en een goede reis!!!!!!!

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Fijne vakantie Zoë!
    En Vickjuhs: fijn dat je meteen mag begin met de medicijnen!
    Edge: succes met de wc! Ben je erg misselijk dus?
    Zo hop-hop m'n bed in, morgen vroeg op:(

14. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Slaap lekker grumpy!

Bedankt, gaat vast goed komen :)

Ik probeer hier af en toe langs te komen, dus wie weet tot snel!!

Tot snel!!

15. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Grumpy; klein beetje, maar ik moet de hele tijd plassen hahaha!!
    Vannacht ging het allemaal goed :). Kleine was lekker bij opa en oma, man werken = mamma lekker slapen.
    Is het bij jullie buiten ook aan het gieten??

16. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Fijne vakantie Zoe, geniet ervan!!

Hoe gaat het hier verder?

17. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanks danielle! We zijn er al helemaal klaar voor!

Edge, hier geen regen gehad! Ik zal wel een beetje zon naar nederland sturen :)

Vickjuhs, dikke knuffel!

Hopelijk staan er wat meer meiden onderin de lijst als ik terug ben :D

Tot snel meiden!

18. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Vickjuhs. Fijn dat je weer verder kan met de medicijnen! Het is zo weer raak voor je en dit keer wordt het een plakbaby!!

@Grumpy, oh hihihi eventless lekker chillen op werk dus:)

@Edge, womanlog ? Denk dat iemand anders het daar over had oh zie dat Vickjuhs al heeft gereageerd:) Heb je de app al en is het wat want dan download ik em ook:D haahaah hier ook constant naar de wc ben vannacht 3x wakker geworden!!

@Destiny, wat erg van je collega weer een miskraam erg rot om zoiets te horen:( Laat je temp maar lekker hoog blijven woehoeee

@Wup, wat vervelend dat je zo lekker uitgerust was en dat dat gevoel op werk wordt verpest! Ik heb dat ook soms zit ik zo lekker in mijn velletje kom ik op werk is iedereen aan het klagen en doen en dan neem je heel dat gevoel over bah … Volgende week testen spannendddd!!

@Zoe, wat vervelend dat je zo last hebt!:( paracetamol kan geen kwaad! Hele fijne vakantie toegewenst geniet ervan!!! Ga je daar testen ??

19. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Net een uitwendige echo gehad en het hartje klopt nog steeds :) Gelukkig maar!! De vk schat me op 6 weken en 5 dagen ongeveer terwijl de gyn me vorige week schatte op 6 weken en 1 a 2 dagen ach we zien het wel is ook mm werk natuurlijk! Over 2 weken mogen we weer terugkomen dan gaat ze de groei meten spannend!!!

Door de zwangerschap ben ik helemaal niet meer met de vakantie bezig geweest en dat is gewoon al over 3 weken :D:D:D Vind het wel erg spannend hoor om pril zwanger op vakantie te gaan! Maar heb me goed laten voorlichten bij de GGD en de inentingen waren veilig voor het kindje dus die heb ik eergister laten prikken!

20. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Joepie Fliertje wat fijn!!!!! Hoe groot is je kindje gemeten?? Wat heerlijk dat het hartje nog steeds klopt!
    Waar gaan jullie heen op vakantie? Ja , ik vind vakantie en zwanger ook eng, toch heb ik wel zin om naar Frankrijk te gaan van de zomer. Maar ja, ik vind Frankrijk ook wel een 'veilig' land... hahahaha dat scheelt (en ik ben een zeikerd, dat scheelt ook hahaha)

Deel Deze Pagina