Het was 7.8 mm dus ze dacht zelf aan 6weken+ 5dagen maar de gyn zei laatst 6 weken en 1 dag en dat is precies een week geleden ach het is nog zo ieniemienie over 2 weken zullen ze het beter op kunnen meten Na mijn miskraam hebben we een reis naar Thailand geboekt beetje als troost voor mij zover het een troost kon bieden natuurlijk.. Een minder veilig land dan Thailand maar ben nu ingeënt en we gaan niet rondreizen of de Jungle in ofzo zouden we wel gaan doen maar de vakantie wordt nu wat aangepast Alles voor de beeb offcourse!
Als je de goede inentingen hebt, niet door de jungle gaat trekken etc en de 'normale' dingen in acht neemt (die je ook in Turkije zou doen bijvoorbeeld) dan moet het zeker geen probleem zijn. Wel lekker hoor, op vakantie!! Tailand is prachtig, mijn nichtje is er pas geweest!!! Hoe lang gaan jullie?? En inderdaad, de baby is echt nog maar mm's en dat kan enorm schelen. Bij mij mat ze hem eigenlijk ook steeds op en de uitgerekende datum schommelde heel erg... hoort erbij. Daarom meten ze hem pas definitief op tussen de 10 en de 12 weken. Wanneer heb je weer controle??
Ja precies! Wel lekker hoor dat je vooruit gezet bent Daar hoop ik stiekem ook wel op We gaan 16daagjes en idd goed opletten met eten alleen bronwater drinken etc. en lekker ontspannen en als ik terug kom zit ik bijna aan de 12 weken woehoeeee De 25e heb ik weer een echo
Oh, da's mooi, een echo nog voor je op vakantie gaat!! Mijn eerste echos kwamen uit op 23 januari en nu staat de datum op 16 januari... hahahah dus het zegt in het begin niet zo veel! Op vakantie lekker afleiding en dan daarna 2 weken!! yeah!
En verpakt ijs eten ipv softijs van de straat (zelfde als met eettentjes op straat denk ik). Moet wel goedkomen joh!!! Thailand lijkt me ook een erg mooi lang om naartoe te gaan. Maar ja, centjes...en willen sowieso eerst naar Amerika. Maar denk dat het volgend jaar iets in Europa wordt . Gaat snel hoor de tijd!! Ik mag over 2 weken (ook) voor mijn eerste echo wiehoe!!
Yup! En geen ijs in mijn drinken etc. fruit alleen als ze het voor mijn ogen opensnijden overal wordt op gelet De tijd gaat omvliegen Edge let maar op hihi gewoon zorgen dat je he lekker druk hebt en veel met je kleine en je mannetje doen en dan zijn we er zo ! Welke datum heb jij em? Hoe zit het trouwens met jullie moeheid? Hier is het echt dramatisch! Ik ben vandaag en gisteren in slaap gevallen op de bank in de middag voor 2 uur!!! Vrijdag moet ik de hele dag werken ben benieuwd hoe dat zal gaan hahah
Fliertje: fijn dat je echo goed was! En komt helemaal goed op vakantie! Ik hoop in m'n vakantie op de wachtbank te zitten
ohh fijn vakantieplannen! Altijd leuk! Iedereen alvast veel plezier. Wij zijn net terug, maar eind aug. hebben we 3 weken vrij. Afhankelijk van het weer hier, evt zwangerschap en waar we dan zin in hebben denken wij aan fietstrektocht door midden Frankrijk, strand/ cultuur in Portugal, weekje zeilen op friese meren...., nou ja heerlijk om nog zoveel ideeen te hebben! Mijn NOD is vlgnd wk vrijdag, ik denk dat we dan ook gaan testen, mits ik ongesteld wordt. Toch een symptoom nu, ik vind het zo warm! Terwijl het maar 18/19 graden is.......zou het?
@Grumpy, dan gaat de tijd wel lekker snel @Wup, wat een luxe weer even weg heerlijk!!!! Genoeg leuke ideen zie ik voorbij komen dat gaat helemaal goed komen..Hoop toch wel dat we nog wat zomerweer in NL krijgen lekker terrasjes pakken op je slippertjes naar buiten laten we het hopen!! @ Edge, ohja dat zei je natuurlijk al sorry was me even ontschoten Nu kunnen we samen aftellen woehoeeee
WAAH wat een drukte hihihi ben ff niet online en heb meteen pagina's leesvoer @ Fliertje, heerlijk dat je het hart hebt horen kloppen ! Vakantie Thailand! Toe maar! Zelf ben ik een huismus en zou je mij niet zover weg krijgen hahaha! @ Edge, wat vervelend dat je zo last heb van je darmen en dat de wc je grootste vriend is geworden! Hoop dat snel beter gaat en lekker kan genieten van je zwangerschap!!! @Vick, Gelukkig dat goed met je gaat! Nogmaals een dikke digitale knuffel! @Wup Spannend, Spannend hoop het voor je Verder kwaaltjes? Sorry als iemand vergeet!! Het zo zoveel pagina's ! @Hier, morgen een afspraak bij de HA omdat mijn ongesteldheid na mijn MK zo kort is! +/- twee dagjes en dan nog niet eens heftig ofzo! De assistent vond wel de moeit waard om er ff een afspraak voor te maken omdat we toch aan het proberen zijn weer zwanger te worden en zelfde geld is er toch iets aan de hand en kunnen we klussen tot we een ons wegen hihihihi! verder gat het zijn gangtje
@Lunap, heb het hartje helaas nog niet kunnen horen kloppen is het nog te klein voor maar wel zien kloppen Fijn dat je bij de huisarts terug kan om alles even na te laten kijken Laten we hopen dat er niks aan de hand is en je gewoon heeeel snel bij ons op de roze wolk springt ik hou een plekje voor je vrij
Hey Lunap; mijn ongi is bijna altijd maar 3 dagen! ook niet erg heftig. Ik heb gehoord dat na een mk of zwangerschap de ongesteldheid kan wijzigen. Ik hoop voor je dat er gewoon niets aan de hand is. Ach, klussen is natuurlijk altijd goed
Zo, daar zijn we weer. Ik heb vannacht lekker kunnen slapen met mijn kintie naast me. Ze lag op een gegeven moment half op me. Dat geeft me zo'n fijn gevoel, heerlijk. Dat gun ik jullie ook allemaal!! Ik werd alleen vanochtend wakker rond half 6, helaas door zowel de regen als dat ik naar de wc moest haha. Hoe is het met jullie vandaag??
@Fliertje: fijn dat je het hartje hebt zien kloppen!! @Lunap: succes bij de dokter vandaag! @Edge: hahahah tja das wel balen dat je dan vroeg wakker wordt! @Hier: vanochtend is mn temp gezakt van 36,9 naar 36,5 (dpo 7)..ben benieuwd wat dit te betekenen heeft. tja nog 1 week geduld hebben
@Edge, ahhhh super schattig!! Kan niet wachten Ik word minstens 3x per nacht wakker om te plassen dat is dan wel weer jammer maar gelukkig slaap ik daarna weer door en heb half vakantie (van school wel van werk niet) dus het is goed te doen zo @Laat de tijd maar lekker snel gaan !!!!
Soms word ik echt gek van dat geplas whahaha. Vraag me af of ze iets door hebben op m'n werk Nog maar minder dan 2 weken fliertje, joehoeeee
@Edge, hahaha erg he! hier is sinds vandaag de misselijkheid wat minder geworden aan de ene klant bij om maar aan de andere kant maakt het me weer bang (pff schijterd ben ik ook) Weet Zoe trouwens al dat ze een brusje krijgt? Jaaa het schiet al op @Danielle, goed nieuws !!!