Jaa, iedereen weet het nu! Heerlijk. De volgende afspraak was eigenlijk over 2 weken, de vk zei: we kunnen volgende week ook wel even naar het hartje luisteren hoor.
Pfff, heb rugpijn!! Maak me een beetje zorgen , kan iemand mij geruststellen? Het is nog vrijdag de 13e ook. Ik ben een beetje bang. Kan natuurlijk ook komen omdat Zoë weer eens bij me heeft geslapen, maar de vorige keer had ik ook rugpijn. Fijn Danielle dat je een goede hartslag hebt gehoord!!!
Rugpijn hoeft geen slecht teken te zijn hoor Edge!! Geen zorgen maken het is vast gauw weer over of het hoort erbij!!
Wij hebben een pretecho gehad! Bij aankomst lag hij (of zij natuurlijk) lekker te slapen, dus konden we mooi even het hartje horen, het hartje sloeg toen 152 slagen per minuut!! Regelmatig en krachtig! Wauw! Daarna heb ik even gewiebeld en werd hij wakker. Hij begon gelijk te spartelen en zette zich steeds af met zijn beentje en schoot dan omhoog!! Echt super om te zien. Ook draaide hij zich een aantal keer om en zat hij met zijn handjes veel bij zijn gezicht, maar ook bij zijn benen en met de handjes bij elkaar. Het was echt supermooi om te zien. Alles zit er nu op en aan en alles is af! Alleen moet hij nog groeien!! We hebben gezien dat hij twee hersenhelften heeft met een vlies ertussen, aan één hand hebben we 4 vingers en een duim kunnen tellen, we hebben de ruggegraat heel mooi gezien (net een spoorlijntje) en ook de ribben konden we tellen! Hieronder een foto van het duimen en een foto van het zijaanzicht is hier te zien http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/371465-nub-13-2-weken.html
@Edge, ik had in het begin ook dagelijks last van mijn rug!! Kan ook goed van de spanning zijn hoor dacht zelf dat het bij mij daar door kwam! @Danielle, Wat gaaf!!!! Een echt mensje al Echt helemaal super!!!!En heb je de Nub experts al laten kijken wat het wordt? Wat denk je zelf? ook leuk om je baby zo te zien bewegen Kan niet wachten!!!
Ik weet het, maar ik kan het ook moeilijk van me afzetten op het moment. Misschien ook wel spanning, echo komt ook wat dichterbij net als de 8 weken dat.... Daar ben ik zo bang voor. Ik kijk toch wel uit naar de fysio maandag, kijken wat zij voor me kan betekenen. Pfff, word soms zo moedeloos van mezelf. Hoe is het met jullie allemaal? Is zo stil vandaag!!!
Edge gaat helemaal goedkomen !! Hup de roze wolk op jij !!!! Hier gisteren heel de dag gewerkt en daarna uit eten geweest toen ik thuis kwam was ik helemaal op ben gaan douchen en even op bed gaan liggen ( zei tegen mijn vriend dat hij dr film alvast aan kon zetten want ik kwam eraan ) ben toen als een blok in slaap gevallen haha was pas 10 u !! En net wakker geworden 11 uurtjes geslapen had het waarschijnlijk nodig hihi Nog plannen voor het weekend meiden ?
Heb een beetje vertrouwen Edge, niet alles hoeft negatief uit te pakken. Niet veel plannen van het weekend. Vandaag alleen naar mn broer die zn verjaardag viert...en jullie?
Hi Meiden! Ben even een beetje van slag, een mede-forum-vriendinnetje heeft een miskraam en ze had dr al 1 gehad, vind het zo heftig, ben dr even niet helemaal bij met m'n koppie... Allemaal een fijn weekend meiden!
Oh nee grumpy, wat ruk! Veel sterkte!!! *knuf* Zo Fliertje, lekker geslapen dus Gefeliciteerd met je broer desstiiny! Mijn man is met Zoë naar de Efteling, ik voel me niet zo fit, dus heb het laten schieten. Heb nu maar een beetje opgeruimd hier. Even lekker thuis bankhangen. Fijn weekend!
Thanks Edge! Leuk dat je man met Zoë naar de Efteling is, helemaal nu je niet lekker bent, kan je even relaxen en bankhangen Hoe is het met je rug? En het zegt niets over dat er iets niet goed zal zijn hoor, kan ook wat hormonaal zijn (ben zelf fysio...) of gewoon last van je rug. Maar kan me je onzekerheid ook helemaal voorstellen! Stom is dat lijkt me, dat je niet meer zorgeloos kan genieten van een zwangerschap... Fliertje: lekker geslapen dus Hier om 11u er pas uit en zit nog lekker in m'n joggingbroek op de bank Desstiiny: veel plezier met de verj van je broer! Hier: gisteravond met man bij broer+schoonzus wezen eten. We gaan over 2 weekjes voor het eerst met z'n vieren op vakantie: kamperen in de Drome (is een streek) in Frankrijk. En gister wat campings opgezocht, leuke voorpret! Het komt er op neer: de vrouwen beslissen waar we heen gaan en de mannen mogen afwassen op de camping Hier:verder geen plannen. ML gaat vanavond naar een of ander optreden en ik denk dat ik lekker op de bank plof met een film en veel snaaierijen! Morgen lekker saampjes thuis!
Hahaha, goed plan van je vakantie!! Wij zitten er ook over na te denken hoe dat zal gaan met zijn viertjes. Volgend jaar maar een camping opzoeken, of vliegen, dat is met een baby nog wel te doen, voor Zoë moet ik gelijk het volle pond betalen, nou ja, bijna. Ik ga maandag ook naar de fysio, een psychosomatisch fysiotherapeut (heb het even gekopieërd hahahaha), als het goed is kan zij mij leren me wat minder bezig te houden met de zwangerschap. Mijn gedachten zijn gewoon veel te vaak daar. Ik ben wel erg benieuwd, hopelijk kan ik er wat mee, ze is wel een beetje zweverig geloof ik . Maar je hebt gelijk hoor grumpy, het kan natuurlijk ook hormonaal zijn. Van mijn vorige zwangerschap kan ik me niet zoveel meer herinneren, dus ik weet ook niet wat ik toen voelde en dat maakt het dus lastig om een onderscheid te maken. Ik ga maar eens een stukje in de regen fietsen, even denken aan sh*t wat word ik nat in plaats van me zorgen te maken .
OH, met mijn rug ging het iets beter, ik heb net alleen stof gezogen, dus het is nu weer terug. Maar nu heb ik tenminste een reden. Mijn buik speelt ook wat op, maar denk ook dat dat door het sporten kan komen van van de week. Who knows, laat het maar snel 25 juli zijn, dan hoop ik wat geruster te zijn .
Nog iets meer dan een week. Je kunt nu echt af gaan tellen. Maandag kun je al zeggen: volgende week. En als het echt niet gaat de vk belleb en je zorgen uiten. Jammere is dat als je bijvoorbeeld komende woensdag zou gaan je nog geen hartje hoeft te zien enzo dus dat maakt het extra onzeker en spannend. Maar goed, vk's zijn sterren in het gerust stellen heb ik ervaren.
Hey meiden hoe is het met jullie? Even een berichtje vanuit turkije! Ben helaas ongi geworden had al vanaf woe elke keer wat licht bloedverlies.... Kan het weer even mooi schoon worden van binnen Hopelijk gaat alles goed met jullie, heb geen tijd om het allemaal terug te lezen. Doe ik als ik terug ben!! Tot snel!!! Liefs Zoe
-Bah, wat een vervelend nieuws Grumpy ! - Een psychosomatisch fysiotherapeut? nooit van gehoord, maar klink wel interessant Edge! - Jammer Zoe, maar het is inderdaad wel goed zodat het schoon kan worden (wel balen dat het op vakantie is, vooral met dat warme weer ). -Hier: gister gezellig op verjaardag geweest (nog bedankt voor de felicitaties). vandaag rustig aan. Vanochtend heeft mn temp voor het eerst 37 graden aangegeven (waarschijnlijk zal dat de top zijn). Het wordt dus deze week erop of eronder !
Spannend Desstiiny! Mooie temp iig! Balen Zoë! Nu lekker een drankje op vakantie Een lekkere cocktails ofzo! Edge: succes bij de fysio, hier ben ik dus zelf psychosomatisch fysio. Hoop dat je er wat aan hebt! Hier: zo dadelijk even sporten en verder lekker relaxen! Lekker zo'n rustig weekend! En denk dat m'n ei dr aankomt, i hope so!