@Destin, lekker rustig weekendje is ook lekker Hier vrijdag uit eten geweest en gisteren naar de stad geweest daar geluncht en in de avond met schoonfamilie uit eten geweest vandaag lekker even helemaal ontspannen! @Grumpy, heb je het over Noorus? Echt heel erg rot he Het was haar zo gegund! Maakt me toch weer wat onzekerder het is nog allemaal zo pril en er kan zoveel misgaan lekker dat jullie even op vakantie gaan hhahaha de mannen afwassen goed geregeldddd @Edge, fijn dat het wat beter met je rug gaat! Vanaf woensdag hoeven we nog maar een weekje te wachten! @Zoe, balen zeg!! Maar inderdaad laat het maar even goed 'doorspoelen' Geniet lekker van je vakantie je mist hier niets het regent en is grauw bah!! Tot snel!!
Nou ladies, gisteren weer om 11u gaan slapen vanochtend 9u wakker wat gegeten en gedronken en weg was ik weer haha Vandaag lekker een dagje niksen beetje schoonmaken hooguit en voor de rest lekker filmpjes kijken niks bijzonders.. Het weer is weer eens echt bagger he! Lang leve de zomer woehoeee
Bedoel idd Noorus, kan me voorstellen dat het je onzeker maakt. Het gaat vaker goed dan mis. Maar blijft toch bizar, eerst een kloppend hartje daarna toch foute boel Idd lekkere zomer...
Ja echt vreselijk!! Wat is het rustig hier dames!! Allemaal een leuke zondag gehad? Hier heb ik me erg verveeld loop een beetje als een kip zonder kop rond. Voel me zo laveloos heb geen energie om iets te doen voel me een soort van katerig heel de dag door.... blegh
Hahaha, ja en morgen weer werken?? Pffff, weekenden zijn voor mij veel te kort hoor. Maar denk dat het gros van de mensen daar last van heeft . Nu nog even lekker op de bank, straks naar bed. Ik hoorde net een dame boven MAMMA roepen, dus ik vrees het ergste voor vannacht. Ongelooflijk, ze heeft bij opa's en oma's geslapen deze week, gewoon doorgeslapen!! Ik heb elke nacht nog met haar in bed gelegen, snap er soms echt geen hout van!! Hebben jullie nog leuke dingen gedaan vandaag??
Hier gisteren helemaal niks gedaan! Denk dat het de saaiste zondag ever was hahah maar voel me ook zo lamlendig ... Nog 9daagjes Edgee!! Woehoeee
Ze was om 11 uur nog wakker, toen heb ik tegen Remco gezegd dat hij het moest overnemen. Ben in slaap gevallen, vanochtend lag er geen kind naast me . Maar ze was wel een beetje moe vanochtend, gek hè?! Hihi. Jaaaaa volgende week al!!
hahahah ahwww... Hier komt en gaat de misselijkheid! Receptje ligt al klaar bij de apotheek die ga ik straks even ophalen Tot hoelaat moet je werken? Hoop dat het wat af neemt ik eet nu heel de tijd tussendoor telkens een cracker ofzo zo probeer ik het een beetje onder controle te houden !
Ik moet tot 5 uur, maar ik voel me verder ook hondsberoerd, brrr. Heb het koud enzo. Bah bah bah. Hoe voel jij je verder??
Balen Edge dat je je zo voelt! Ik voel me sinds ongeveer anderhalve week ook echt niet lekker misselijk, moe, trillerige handen en benen heeeel erg sacherijnig vriendlief heeft het niet erg makkelijk met me ohja en sex is ook het laatste waar ik nu aan kan denken erg hee! Maar ja heb het allemaal over van de beeb natuurlijk maar het is wel erg vervelend..
tja...het is ook nooit goed bij een mens he . Hier wat last van mn onderrug en steekjes in onderbuik. Ook wel wat moe, maar dat komt denk ik omdat ik al een paar dagen niet kan inslapen en de wekker gewoon vroeg weer gaat s'ochtends . Ik kon het niet laten, dus had voor de gein een ovutestje gedaan (aangezien die natuurlijk ook het hcg kan meten)> marre tjonge ik heb nog nooit zo'n licht resultaat gehad...bijna wit gewoon!..in mn koppie denk ik dan gelijk van "dit wordt helemaal niks, als zelfs mn LH hormoon heel laag is dan zal er waarschijnlijk wel een ongesteldheid aankomen". Conclusie: Gewoon niet testen voor nod, want dat heeft echt geen zin en geeft alleen meer frustraties (duh) . 1 positief dingetje: mn temp is weer met 0,1 gestegen
Stijging van de temp is zeker positief destiny! Met ovu testen heb ik helemaal geen ervaring wist niet eens dat je daar positief mee kon testen Maar spannendddd mijn duimen draaien hoor ik maak alvast ruimte op mijn roze wolk kom maar lekker tussen mij en edge in zitten
Lekkere kwaaltjes meiden! Hoop snel met jullie mee te doen! Desstiiny: niet testen met ovutesten gekkie. Gewoon een zw-test doen als je niet kan wachten... Zou dr ook moeite mee hebben als ik zo'n mooi tempkaartje zou hebben Brrrrr, koud en nat Zit met een dekentje op de bank! ML heeft al vakantie (onderwijs) en had het eten al bijna klaar toen ik thuis kwam, lekker aanschuiven dus! Hier bijna ei, denk ik, m'n temp is mooi laag en dat heb ik altijd voor een eisprong! Omdat m'n man er morgenavond niet is en we dit ei niet willen laten schieten, gaan we morgenochtend nog even ad slag Jaaaa, je moet dr iets voor over hebben...!
haha jaja Fliertje, ovutesten kunnen het hcg aangeven (LH lijkt namelijk erg veel op het hcg hormoon). daardoor kwam ik er namelijk achter dat ik zwanger was, want mn ei was allang geweest en toen ik 2 weken later weer een positieve ovutest had bleek ik na ook een zwangerschapstest te hebben gedaan, zwanger. Haha ik hoop zeker dat ik tussen jullie mag plaats nemen, zou geweldig zijn! Maar ja ik zal (nog steeds) geduld moeten hebben tot het weekend .
Spannend Desstiiny! Heerlijk weer zo'n dekentje Grumpy! Beetje gek in de zomer maar goed Jij ook beterschap Fliertje! Nou, MvM komt zometeen, afspraak is verzet naar vandaag, vorige keer begon het licht te bloeden vlak voordat ze kwam (wist ik veel dat het een ma zou worden). Nu niet, jeej .
@Grumpy, lekker dat je zo kon aanschuiven!! Enne veel klusplezier morgen Laat dat ei'tje maar springen woehoeee!! En vies weertje he hier ook op de bank met een fleece deken volgende week wordt het beter hoorde ik vandaag! Kom maar op met die zon @Spannend hoor!! Mijn duimen draaien!! @Edge, haha gek he dat je zulke dingen met elkaar vergelijkt heb ik ook vaak.. Ik was bijvoorbeeld in de Zara en wilde kleding gaan passen toen ontdekte ik dat ik bloed verloren had .. Toen ik vorige week diezelfde Zara inliep gaf dat toch even een gek gevoel gelukkig geen bloed daarna
Je hebt vast een knaller met de MvM-test! Het gekke is dat ik 2x een klein streepje bloedverlies heb gehad, alleen met afvegen. Dus niet veel. Gek is dat eigenlijk hè! En toch was het al een tijdje mis...
Jeetje dat is inderdaad gek Grumpy, bij mij was het behoorlijk duidelijk. Ik wil voorlopig ook niet naar Duinrell....Ik liep daar langs de toiletten en dacht, k-u-tttttt dit gaat fouhout. En ja, inderdaad . Maar goed, kijk eens (arggg, krijg dat ding niet recht):