Sorry bedoelde natuurlijk Destiiny in mijn vorige post! foutje!! @Edge, hahah ja doe nu snel de dop erop en eraf hihi.. Ben weer begonnen je hebt me gemotiveerd Nou we zijn nu al dagen bezig met een nieuwe auto vinden van alles en nog wat is er langs gekomen maar de ene is te zwaar de andere weer niet te zuinig weer 1 te klein.. enz. enz. Nu zijn we uitgekomen (had het zelf nooooit gedacht) Bij een Cheverolet Spark zal er ff een plaatje bij doen: Is trouwens een 5 deurs hendel zit rechtsboven van de achterdeur
Oh die zijn grappig ja!! Eigenlijk moeten jullie een keer naar een dealer of garage gaan en kijken hoe dat ding zit, hoe je de ruimte ervaart etc. Spannend een nieuwe auto kopen hoor!! Over de echo; probeer er niet teveel aan te denken, maak mezelf helemaal gek.
@Fliertje: auto ziet er zo op het 1e gezicht goed uit, maar inderaad zoals Edge al zei het is nog beter om het in het echt te zien en te ervaren @Edge: o jeetje woensdag is al bijna...spannend, maar komt vast goed hoor !
hee destiny, jammer weer......op naar de nieuwe kansen! Edge; toch jammer dat die maag en darmen zo van streek moeten raken, maar ja, gelukkig is het tijdelijk! Egde en Fliertje; nog even wachten.....nog even wachten.....en dan...moiie echo'ssss. ik duim voor jullie! bbq gisteren was er gezellig. lekker kastanjechampignons en paprika op een stokkie, m'n zus had zalm in een pakketje meegenomen. We hopen dat het vrijdag weer zo mooi is!
Hmmmm barbecue daar heb ik nou echt trek in!! Was lekker weer vandaag he (hoorde ik) ik zat helaas heel de dag op me werk Morgenochtend gaan we naar de auto kijken spannendddd!! Woensdag echo dan nog 3daagjes werken en dan ein-de-lijk vakantieeee .. Hoop dat ik dan even helemaal kan ontspannen want het waren stress volle maanden !! Hoe gaat het met jullie dames? lekker van het zonnetje genoten? Al een lekker kleurtje opgedaan?
Welk weer? Zit de hele dag binnen hahaha We zijn vanavond even uit eten geweest met zijn drieën, gezellig. Ik wilde eigenlijk bbq-en, maar daar had mijn man niet zo'n zin in haha. Dus dat doen we morgen . Poeh, ik heb pas over een week of 8 vakantie!!!! Duurt lang hihi. Fijne avond allemaal.
Ik kom langs edge !!! Lekker hoor geniet ervan over acht weken pas poeh dat is nog even ja.. Maar dan ben je wel in je tweede trimester en kan je dus optimaal genieten en ons allemaal jaloers maken als wij weer hard aan het werk zijn morgen edge morgen !!!!
Balen destiny.. maarja je weet het nu wel.. en inderdaad op naar de volgende ronde! leuke auto fliertje! Zal wel aan de prijs zijn.. maar dan heb je ook een goeie betrouwbare auto. Hier gaat het goed! Heb een super leuk weekend gehad. Eeerst verjaardag waar een vriendin was die zwanger is.. Het spijt me zwangere dames maar ik kan t niet hendelen. zit vol met jaloezie.. komt ook wel omdat ze een flinke buik heeft, en ik was even ver als haar zwanger. maar ze ging al snel naar huis en toen heb ik me er lekker van af kunnen zetten en gewoon gezellig gehad! armband van mn man gehad en een verwen pakket van een vriendin omdat ik zo in de put zat. (heeft echt gewerkt!hihi) Zondag opendag feyenoord was ook erg leuk. Dus... gelukkig gaat het weer de goede kant op bij me. Morgen wednesday night skate. Kennen jullie dat? (is denk k alleen in rotterdam)
Ik snap het hoor Vickjuhs, ik had dat op een gegeven moment echt verschrikkelijk erg. Praat me er niet van. Gelukkig heb je verder wel een fijn weekend gehad. Hoe laat komt je fliertje ?
@Vickjuhs, fijn om te horen dat het goed met je gaat!!! Ik begrijp heel goed dat je het moeilijk vindt om zwangeren te zien of met zwangeren om te gaan het is ook niet niks! Ik had het er in het begin ook erg moeilijk mee.. Ik hoop voor je dat je snel een knaltest in handen hebt en heerlijk kan genieten! Ik kom zelf ook uit rdam woon nu in capelle aan den ijssel .. Heb vorig jaar ook 2x meegedaan maar dit jaar gaat em niet worden voor mij ben helemaal uit conditie Heel veel plezier alvast!!
Hier op werk, niks aan met dit mooie weer... Maar goed, na vandaag woe en vr nog werken en dan vakantie! Lekker 3 weken vrij! Vickjuhs: kan me ook helemaal voorstellen, vrienden van mn man zijn in nov uitgerekend en ik wilde laatst niet eens naar die verj en kom dr ook liever niet tegen... En ik wil mn EI! Mn cylus doet lekker raar na de mk, gatsie! Ik wil gewoon op de wachtbank op vakantie en niet aan de klus...
@Edge, hahaha sorry las op mijn tel snapte er niks van ben al onderweg zet de barbecue maar alvast aan We hebben ons autootje net opgehaald! Hij is super en lekker ruim voor de beeb ben er helemaal happy mee @Grumpy, even doorbijten gisteren irriteerde ik me ook mateloos op werk maar he je hebt bijna heeeerlijk 3weken vrij!! Hier even naar de kapper en daarna op een terrasje zitten met een vriendin..
Komt ook goed Fliertje, ik irriteer me meer over mn ei, hallo 't is dag 25... Veel plezier op het terras
@Vickjuhs: tja ik herken het ook helemaal. Mn schoonzus is namelijk ook zwanger en ik liep bijna op de dag gelijk met haar! Laatst had ze haar 20 weken echo...en ooo wat was ik jaloers > dat had ik anders namelijk ook gehad, tja.. @Fliertje: hmm dan wonen wij dicht bij elkaar @grumpy: ooo heerlijk bijna vakantie, nog even volhouden....balen zeg van je ei, hij komt deze maand voor jou dus ook laat!!...maar ja een mk kan rare dingen doen met je lichaam
@grumpy, pfff dat duurt wel heel erg lang idd!! Je bent aan het temperaturen toch? @Destiiny, ik zie het nu pas!! hahaha wat leuk! Woon je er al lang?
@Fliertje: ik woon er nu precies 4 jaar. Heb eerst in krimpen gewoond, maar mn man komt uit capelle en zo ben ik hier beland .
Oke dan leuk hoor!!! Ik woon er pas een half jaartje ook door mijn vent hahah.. bevalt goed moet ik zeggen! Net ff lekker een drankje gedaan op het terras van 'in den boekenkast'