Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Danielle, fijn dat je echo helemaal goed was en alles schoon!! Op naar een mooie nieuwe plakbaby!
    Die testen van kruidvat zijn heel goed, heb er zelf alleen maar positieve ervaringen mee. De iets duurder (2 voor 10) geven een kruis. Maar soms een penstreepje (heel vaak) en dan issie negatief... Dus dat is verwarrend. Bij deze is een streep een streep! En een streep is zwanger.

Ooooh Fliertje! hihihi moest wel lachen om je berichtje!! in slaap gevallen!! lekker toch!! Soms heb je dat ook gewoon even nodig!

Ik heb hard aan mijn huiswerk gewerkt... Ben aan het afstuderen en moet vanavond mijn conceptversie inleveren bij begeleider... krijg ik voor de laatste keer feedback!

2. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Hahahaha ja echt erg ben zo moe vandaag denk dat alle stress er nu uitkomt.. Ach heb deze dagen nog vrij vanaf maandag weer aan de bak!!

Hoe is je gevoel over je concept? Wanneer krijg je de uitslag terug nadat je het hebt ingeleverd? Mijn duimen draaien voor je hoor!!!

3. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    naja ik heb de testen binnen van 123, wat staat er op de testen: Babyboomshop! Heb ik ze alsnog van die babyboom :S naja ga er toch maar vanuit dat ze moeten kloppen. haha

4. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Haha zul je altijd zien Vickjuh

Hier alles goed. Vandaag voor het eerst vollere borsten en ik droom sinds 2 nachten bizarre dingen. Ik droom eigenlijk nooit. Verder wel erg moe vandaag... het zal niet laat worden.

5. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hahaha fliertje, grappig hoor, ik zie het helemaal voor me :D . Ach ja, zolang die vriendin het niet erg vindt ;) .

Succes met je afstuderen Danielle, spannend hoor! Wat doe je precies als ik vragen mag??

6. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik doe de opleiding SPH. Sociaal Pedagogische Hulpverlening. Studeer in deeltijd en werk daarnaast 28-32 uur (behalve deze maand want heb heel de maand april vakantie).

Als het goed is krijg ik morgenavond of vrijdag al feedback terug en dan heb ik nog 2 weken de tijd om het helemaal in orde te maken en af te ronden. Begin volgende week moet het echter al bij mijn teamleider ingeleverd worden en die geeft een beoordelingsadvies, spannend!

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Nou inderdaad spannend! Maar wel erg druk denk ik, zo met je werk er nog bij?

8. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja nogal.... Studie vraagt 8 uur les per week en 12 uur huiswerk... plus het werk... plus sociaal leven...

en ik had bedacht na deze opleiding a.s. september nog een vervolgopleiding te willen doen van twee jaar... 'gelukkig' hoorde ik vanavond dat deze drie jaar gaat duren dus, lekker werken. Gewoon alleen werk en verders niets....
    Zal raar zijn!

9. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Zal ook wel lekker zijn Danielle!
    Je doet SPH... is er bij jou in de buurt werk in te vinden? Want de meeste mensen hebben er grote problemen mee in mijn buurt.

10. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Werk genoeg.... Ik heb de afgelopen 4 jaar,.4x een nieuwe baan gevonden. Steeds wanneer ik op gesprek mocht .komen werd ik aangenomen. Maar ligt wel aan de sector, klasgenootjes hebben r soms meer moeite mee. Ik werk met gehandicapten.

11. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Hoi dames!

Nou hier net terug van het ziekenhuis zag er goed uit op de echo er zat nog wel wat maar dat was nog wat bloed/slijm was kleiner dan 5mm dus gaat vanzelf weg zeiden ze..Nu hopen dat mn menstruatie op gang komt!! Als ik over 2maanden nog niet ongesteld ben geworden mag ik terug komen en gaan we aan de medicijnen om eisprong op te wekken..

Hoe gaat het met jullie?

12. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Fijn dat alles goed is Fliertje! Hoop voor je dat je gauw ongesteld wordt, dat zou toch fijn zijn!!!! En dat dat geen 2 maanden duurt, want dat is lang!! :|

Hier gaat het goed, cyclusdag zeven alweer, gaat ook snel... eisprong komt alweer in zicht en vind het ongelooflijk spannend... want wat als ik weer zwanger wordt.... die spanning om weer een miskraam te krijgen is zo groot...

13. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Thans Danielle! Jaa spannend je ei komt eraan woeiii hahah

Ik zie dat je 2x achter elkaar een mk hebt gehad hoelang was je de 1e x zwanger? En je hebt nu 1 menstruatie achter de rug toch om alles even 'goed te laten werken' weet ff niet hoe ik het moet verwoorden hihi...

14. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    nou nee, niet echt....
    De eerste cyclus was 25 dagen, de 2e was ik zwanger, eindigde met miskraam... 1e dag van het bloeden + 4 weken had ik weer een positieve test in handen... dag later verloor ik bloed.
    Dat duurde 2,5 dag... daarna werden de zwangerschapstesten positiever... hcg steeg... ook de digitale van cb zei zwanger... tot controles in het ziekenhuis toen bleek mijn hcg weer aan het dalen en kreeg ik 7 dagen geleden de miskraam bloeding... maar was ook soort van ongesteldheid want hcg was 3 dagen daarvoor al superlaag en gedaald tot niveau 'niet zwanger'.

Dus ja, het is beetje vreemd verlopen. Na de eerste miskraam heb ik wel een witte test gehad... maar dat zegt niets aldus de gyn. Die denkt dat het een lange nasleep van de 1e miskraam is geweest... ergens hoop ik dat maar. Want dan is het één keer mis gegaan, maar ik geloof dat niet...

15. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Oei, dat is idd verwarrend! Is echt lastig dat we niet wat vaker zelf even van binnen kunnen kijken en het lichaam en de natuur helemaal niet te controleren is zeg maar er zijn nergens regels voor en alles kan en is mogelijk.. Het googelen of opzoeken van bepaalde dingen op bv ZP kan je vaak nog erger in verwarring brengen omdat letterlijk alles weleens voorkomt...

Enige wat wij kunnen doen is luisteren naar je eigen lichaam! Ik hoop ook voor je dat het de nasleep was en dat je dus maar 1 frummeltje bent verloren helaas zal niemand je daar antwoord op kunnen geven..

Ik hoop dat je snel weer een knaltest in je handen mag hebben!! IK heb trouwens net een metertje gehaald ga dus vanaf morgen temperaturen.. Ben benieuwd!! :D

16. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat wel raar is (en wat mij tevens ook beangstigd) is dat beide keren er een echo werd gemaakt rond de 5 weken en 2 dagen en dat daar niets op te zien was! Zelfs geen vruchtzakje...
    Als ik dan andere echo's zie van 4 weken oid wordt er in ieder geval wel een vruchtzakje gezien... heel klein, paar mm... maar die is er wel...
    Oh ja, bij beide keren werden de testen wel donkerder (digitale gaf eerst niet zwanger aan en paar dagen later wel zwanger) maar heb nooit een knaltest gehad...

Dus ja, hoop dat mijn lichaam alles goed heeft opgeruimd nu... en dat het allemaal weer werkt en goed gaat....
    vertrouwen hebben!

17. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Toen ik 4,5 weken zwanger was zagen ze alleen aan de zijkant een soort van dubbele lijn pas bij de echo van 6wkn zagen ze echt een vruchtzakje met een embryo'tje het kan alle kanten op met de echo's het wordt opgemeten in mm dus verschild ook echt per keer.. Ik heb wel besloten dat ik de volgende x echt de 8weken echo afwacht want anders ga ik mezelf weer helemaal gek en onzeker maken!

En precies wat je zegt meid we moeten vertrouwen hebben! Het gaat helemaal goed komen! Ik heb net ook een test gedaan en die was super licht dus hcg is als het goed is bijna helemaal uit mn lichaam.. :)

18. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Hoi Dames,
    Afgelopen dagen druk geweest!(uit eten, vrienden te eten enz) Sorry dat niet persoonlijk reageer!
    Nu heb ik wel een vraag:
    Gisteren ongesteld geworden ( blij blij) want dan loopt mijn cyclus nog normaal! Alleen merk ik bij mijzelf dat wel eng vind om weer zwanger te worden.... zie er zelfs tegen op... wat als weer mis gaat? die gedachten vind zo benauwend.. is dit herkenbaar bij jullie?
    Gaap gaap ga zo lekker slapen want ben zo moe en ben beetje grieperig aan worden!

19. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heel erg herkenbaar! ik schreef het vanmiddag nog: mijn eisprong komt dichterbij (volgende week) en ik vind het doodeng!
    De angst dat het mis gaat is groot... maar, ik probeer positief te blijven denken!
    Slaap lekker! Ik ga ook, ben beetje sikkeneurig!

20. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Herkenbaar ja!! De vk zei gisteren dat dat normaal is, maar dat je je daardoor niet moet laten leiden. Dat is ook weer niet goed. Maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.

Deel Deze Pagina