Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL

Ja inderdaad! :( hoe ervaar jij het? Ik was laatst op een verjaardag, mijn schoonzuster dus ook. Iedereen haar feliciteren, waar ik naast zat... Best pijnlijk.... Ze wisten het niet, dus neem het ze ook niet kwalijk hoor.

Hadden jullie het al verteld dat je zwanger was?

2. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL

Dat is fijn dat je er zo over kunt denken! En je hebt ook gelijk!! :) probeer me dat ook steeds voor te houden...

Kunnen we geen ander woord verzinnen? ;) haha. Ik lees ook wel eens: knuffelen, dat klinkt al beter toch? :p

3. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    hhmmmm, knuffelen, ja, dat is veel beter, of knussen hahaha, nee knuffelen is beter.

4. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dan doen we voortaan alleen maar aan knuffelen! :D
    We hebben vanmiddag voor de zekerheid nog maar even geknuffeld :p Hihi.

Spontaniteit is ver te zoeken nu natuurlijk, vind ik soms wel jammer. Maar ja, wil ook geen ei missen! ;)
    Hebben jullie daar ook last van?

5. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Tja, ik gun het haar natuurlijk van harte maar af en toe baal ik wel. Laatst hadden ze de 20 weken echo en toen dacht ik van; 'he verdikkeme dat had ik anders ook gehad' :).

We hadden het toevallig wel al aan hun verteld dat ik zwanger was. Dat was hartstikke leuk, want we kregen toen ook van hun de blijde boodschap te horen en we zaten al helemaal te plannen hoe leuk het niet zou zijn dat we gelijk opliepen ..etc.
    ja... helaas liep het dus allemaal anders en dat vind ik zo teleurstellend :(.

6. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Zoe; nee, wij houden het spontaan. gelukkig heb ik wel meer zin rond m'n ei :) Ik denk ook niet dat vl daar mee zou instemmen. Heeft jou vl daar geen moeite mee?

7. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    tja de spontaniteit is zeker ver te zoeken. Meestal zeg ik ook maar niet meer dat mn ei er aankomt, dat wil nog wel is helpen....maar ja nadeel is dan wel dat als hij dan precies niet wilt ik flink zit te balen natuurlijk :).

8. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL

Oh ik herken dat gevoel zo.... :( je word elke keer met je neus op de feiten gedrukt hoe het had kunnen zijn.
    Wij hadden dat precies zo! Samen alles delen, inkopen doen voor de kleine etc.... We gaan gewoon heel hard duimen dat we voor die tijd zwanger zijn! Weet zeker dat het dan allemaal wat makkelijker word, als je dan zelf ook iets hebt om naar uit te kijken.

9. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Die van mij heeft er gelukkig geen moeite mee :). Hij is er altijd wel voor te porren hihi. Hij denkt zelfs mee over de timing en zei van de week ook: je hebt deze week je ei toch? Best handig zo'n man ;)
    Nadeel is dat het niet meer spontaan is.... Dat merk ik de rest van de maand wel, dan heb ik echt minder zin :(

Gelukkig maar dat je rond je ei meer zin hebt, heeft vl dat niet door? :p

10. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh dat is balen zeg... Kan je hem dan echt niet verleiden?

11. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    haha meestal lukt het uiteindelijk wel hoor, maar dan moet het echt van mijn kant komen.
    Gelukkig komt dit niet continue voor hoor, maar soms zit er zo'n maand tussen...en tja we zijn natuurlijk al bijna 2 jaar bezig, dus voor mij klinkt het wel logisch als het niet altijd even spontaan meer gaat ;).

12. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat begrijp ik wel ja, lijkt me helemaal lastig...

Heb je al eens onderzoeken gehad? Sorry als je het al een x verteld hebt, ben soms een beetje vergeetachtig :)

Pfff dan loop ik wel eens te zeuren, moet ook niet zo ongeduldig zijn!

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?

13. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja 2 jaar das wel veel.
    Wij ook al weer 1,5 jaar, maar daarin zijn we 2x zwanger geweest .....dus dat is wel anders...... Het lijkt iig niet zo heel erg lang.

@weekend; alleen op zondag naar een openwater zwemwedstrijd van vl. Ik ga denk ik dan ook even zwemmen dan. JIj?

14. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    het is inderdaad soms wel lastig, maar ach we zijn nog jong zeg ik dan maar :).

Onderzoeken heb ik nog niet gehad, was van plan om naar de dokter te gaan, maar toen was ik dus 'ineens' zwanger!
    Nu wil ik eerst een paar temp. kaartjes hebben voordat ik alsnog naar de dokter ga (voor eventuele doorverwijzing naar de gyn).

enneh of je nou kort of lang bezig bent > als de wens er eenmaal is, is een maand al te lang...dus ik vind niet dat je 'zeurt' hoor ;).

ik moet het hele weekend werken, dus er zit niet veel in de planning....en jullie?

15. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat vind ik lief dat je dat zegt :) kan het me wel voorstellen als je dat zou denken.

Is wel slim om eerst een paar kaartjes te hebben, daar gaan ze toch naar vragen en mocht je niet eerder zwanger zijn (waar we natuurlijk niet van uit gaan, want je bent gewoon snel zwanger :D) dan kunnen ze meteen aan de slag!

Balen dat je moet werken :( Werk je veel in het weekend?
    ML moet ook werken (nachten), dus beetje saai. Morgen misschien met mijn neefjes wat leuks doen! Zondag nog geen plannen, lekker lui dagje denk ik.

16. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow wup, jij ook al best een tijd! :( 3 keer is scheepsrecht hè ;) duim nog steeds voor je!! Weet je al wanneer en of je gaat testen?

Wat leuk dat je vriend aan wedstrijdzwemmen doet! Jullie volgen de OS zeker ook op de voet? ;)

17. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja thuis zeker, vl volgt OS zelfs op het werk, gelukkig dat z'n collega's er ook geintersseerd in zijn, anders zou dat wel wat lastiger zijn hihi

Ik duim ook voor jou hoor! Zou leuk zijn als we na deze ronde hir allemaal zwanger zijn! Gezellig!

ik denk dat ik pas de14e ga testen, omdat dat mijn normale NOD zou zijn. Ik hoop dat ik niet ongi wordt!!!! idd 3e keer moet de zwangerschap toch helemaal goed gaan! gaan we gewoon weer van uit, anders kan je toch ook niet genieten. en dat ben ik zeker wel van plan!

18. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Onze verhalen lijken wel op elkaar zeg! Wij zijn ook al 2 jaar verder en 2 miskramen gehad.. Ach meiden dan gaan we er maar voor dat het einde van dit verhaal word, dat we allemaal tegelijk een postieve test in onze handen hebben!!
    (jeetje wat ben ik toch weer postief vandaag hihi)

19. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vickjuhs, jeetje jullie ook al zo lang! :(
    Kijk dat is de juiste instelling!! Hihi. We hebben straks gewoon allemaal een positieve test in handen, en ze blijven dan lekker zitten tot het eind!! :D daar gaan we gewoon voor meiden :).

Wup, spannend zeg! Schiet al op, nog maar 10 dagen! Zou echt leuk zij hè, als we ons allemaal bij de zwangere konden aansluiten!
    Ideaal dat je vriend het op het werk ook kan volgen! Heeft ie wel mazzel! Ik vind het ook super leuk om te kijken, eigenlijk alle sporten wel (als er nederlanders mee doen). Alvast succes voor vl morgen :)

Ga vanavond naar die bios met een vriendin, magic Mike. Iemand toevallig al gezien? Als je van actie houd is de nieuwe Batman echt een aanrader trouwens! Vond hem echt gaaf!

Had net weer een pendel gekregen, oktober 2012 meisje. Is al beter dan februari 2013 hihi. Ach ja, we zullen zien!

Hebben jullie trouwens voorkeur voor geslacht? Iedereen vind mij echt een type voor meisjes, grappig dat er nu 2 pendels zijn waar meisje uit kwam. Mij maakt het echt niet uit, vind allebei super leuk!

20. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Hoezo hebben jullie het steeds over een pendel 'krijgen'
    Doe je dat op internet ofzo??
    Heb er nog nooit van gehoord.. Wie o wie legt mij t uit (a)

Deel Deze Pagina