Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Onzekere doos ben ik ook haha. Nu houd ik erover op! :p Kwestie van geduld hebben, en dat heb ik ook echt (ahum!).

Oh wat lekker zeg!! Wanneer willen jullie weg? Dominicaanse lijkt me ook gaaf, vriendin van me is daar al 3 jaar op een rij geweest. Steeds hetzelfde hotel, zal wel even vragen welke. Zij is behoorlijk kritisch, dus dan zit het kwa beoordeling wel goed ;)

Moest vandaag weer werken :(, ach ja de dag is alweer voorbij. Zo even hardlopen! Tussen de buien door, wat een raar weer he!

2. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja daar ben ik ook wel blij mee! Denk dat ik nu ook stop met temperaturen, of morgen nog een keer? ;)

Ben je inmiddels al thuis? Echt irritant die buien he!

Knap dat je gaat wachten, ik begin steeds meer te twijfelen of ik dat ook ga doen. Al duurt het sowieso nog wel even voor ik kan testen. Mijn duimen draaien overuren!! Hoop zo dat je volgende week dinsdag een mooi knaltest hebt! :)

3. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    ♥ NOD-lijst na mk April 2012 ♥

Lunap, 29 jaar - 1e kindje - 4e ronde na mk - NOD ?
    Wup79, 32 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - NOD 15 aug
    Grumpy, 31 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk (curretage), NOD?
    Zoë, 27 jaar, 1e kindje -2e ronde na mk, NOD 18/19 augustus
    Desstiiny, 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk, NOD 20 juli
    Vickjuhs, 25 jaar - 1e kindje - 2e ronde mk 1e ronde na mk, NOD 10 aug
    Tiepetje, 33 jaar - 1e kindje - 3e ronde na mk, NOD 27 juli

♥ Zwanger!! ♥
    Danielle, 26 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 16 januari 2013
    Tamarasteven, 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 25 januari 2013
    Fliertje, 24 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - uitgerekend: 25 of 27 februari 2013
    Egde, 27 jaar - 2e kindje - 3e ronde na mk - uitgerekend 13 maart 2013 (gok ik)

4. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn gegevens even verandert, willen jullie hem ook aanpassen? Is het weer een beetje duidelijk :D

5. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoe zou het met Tiepetje zijn?

6. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik kan geen nieuwe berichten van haar vinden op zp...ik hoop dat het goed met haar gaat...
    Tiepetje als je dit leest veel sterkte met alles, wat het ook is, en laat iets van je horen als je er aan toe bent?
    knuffel, wup

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Zo dan :)

8. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Desstiiny; Dominicaanse is wel leuk maar daar kun je niet zo goed excursies maken, 's avonds moet je ook weer in je hotel zijn enz. Curaçao hoeft niet zo duur te zijn. Volgens mij ligt het qua prijs niet eens zoveel uit elkaar. Maar lekker hoor!!!!!

9. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Daar hebben wij ook op gezocht maar inderdaad door al die negatieviteit besloten t niet te doen...

10. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Ik ben bang dat ik helemaal niet geduldig genoeg ben... Ik zou nu al zo een vroege test willen doen, alleen maar om uit de onzekerheid te zijn! Ik wacht gewoon af tot mijn man ongeduldig word en vraagt of we nog gaan testen.. :)

11. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    @zoe, als ik dit zo hoor is zeker je ei geweest.. Alle aanwijzingen zijn er.. Kleine 2 weken geduld!
    En het lijkt een eeeeeuwigheid te duren :(

12. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Hey dames,

Ik trek me ff een maandje terug omdat het hele gedoe rond zwanger worden ff te laten bekoelen! Vrijdag ongesteld geworden en de lol is gewoon helemaal af en besloten dat we een maandje pauze in lassen om ff lekker te genieten van elkaar en de dingen die we wel hebben! Hoop straks dat er veel dames zwanger zijn! tot over een maand!

13. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Ik snap je helemaal lunap.. Heb ik ook een tijdje gehad. En door op deze site mee te schrijven blijf je er alleen maar mee bezig.
    Knap dat jullie dit hebben kunnen besluiten! Geniet van je maandje 'vrij' en daarna zie je wel weer verder...
    Dikke knuffel!

14. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Dikke knuffel lunap!!

15. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh meis, ik snap het heel goed! Ik kan me ook nooit inhouden. Heeft je man al wat gevraagd? ;)

Ik HAAT wachten, konden we de tijd maar vooruit zetten hè!!

16. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heel begrijpelijk lunap! Dikke knuffel!!

17. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lunap; even de rust nemen, lekker even aandacht voor elkaar. tot over een maandje! knuffel, wup

18. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    @vickjuhs; als ik moet wachten op vl, dan test ik volgens mij nooit! :) vreselijk dat wachten, maar vroeg testen is volgens mij zowiezo een teleurstelling, dus dat ga ik zeker niet doen.
    Was gisteren wat teneergeslagen, kon me nergens echt op concentreren, pfffff, ik hoop dat het vandaag wat beter gaat, maar zo ziet het er nu nog niet naar uit....nou ja, het is niet elke dag feest...:(

19. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    En dan heb je de regen ook nog Wup....sterkte vandaag!!

Wat denken jullie; haar kleuren, of niet?

20. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @lunap: begrijpelijke keuze, soms is het even goed om afstand te nemen. Tot over een maand :)!

@Edge: ik zeg: DOEN! hahaha....in welke kleur wil je het hebben?

@zoe/vickjuhs: wachten wachten wachten...dat is zo moeilijk, vooral als je het zo graag wilt he! Nog even volhouden en voor je het weet kan je testen :)!

@DR versus Curacao: het voordeel van de DR is dat het all inclusive is en curacao zit qua prijs dan gelijk, maar dan heb je alleen je vlucht + hotel (als je dan al het eten en drinken er nog bij moet tellen is het naar mijn idee een stuk duurder). Moeilijk moeilijk....misschien dan maar een hele andere bestemming?...nog maar een kleine 3 weken en dan moet ik toch echt iets geboekt hebben hahaha

Deel Deze Pagina