Onzekere doos ben ik ook haha. Nu houd ik erover op! Kwestie van geduld hebben, en dat heb ik ook echt (ahum!). Oh wat lekker zeg!! Wanneer willen jullie weg? Dominicaanse lijkt me ook gaaf, vriendin van me is daar al 3 jaar op een rij geweest. Steeds hetzelfde hotel, zal wel even vragen welke. Zij is behoorlijk kritisch, dus dan zit het kwa beoordeling wel goed Moest vandaag weer werken , ach ja de dag is alweer voorbij. Zo even hardlopen! Tussen de buien door, wat een raar weer he!
Ja daar ben ik ook wel blij mee! Denk dat ik nu ook stop met temperaturen, of morgen nog een keer? Ben je inmiddels al thuis? Echt irritant die buien he! Knap dat je gaat wachten, ik begin steeds meer te twijfelen of ik dat ook ga doen. Al duurt het sowieso nog wel even voor ik kan testen. Mijn duimen draaien overuren!! Hoop zo dat je volgende week dinsdag een mooi knaltest hebt!
♥ NOD-lijst na mk April 2012 ♥ Lunap, 29 jaar - 1e kindje - 4e ronde na mk - NOD ? Wup79, 32 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - NOD 15 aug Grumpy, 31 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk (curretage), NOD? Zoë, 27 jaar, 1e kindje -2e ronde na mk, NOD 18/19 augustus Desstiiny, 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk, NOD 20 juli Vickjuhs, 25 jaar - 1e kindje - 2e ronde mk 1e ronde na mk, NOD 10 aug Tiepetje, 33 jaar - 1e kindje - 3e ronde na mk, NOD 27 juli ♥ Zwanger!! ♥ Danielle, 26 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 16 januari 2013 Tamarasteven, 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 25 januari 2013 Fliertje, 24 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - uitgerekend: 25 of 27 februari 2013 Egde, 27 jaar - 2e kindje - 3e ronde na mk - uitgerekend 13 maart 2013 (gok ik)
Ik heb mijn gegevens even verandert, willen jullie hem ook aanpassen? Is het weer een beetje duidelijk
ik kan geen nieuwe berichten van haar vinden op zp...ik hoop dat het goed met haar gaat... Tiepetje als je dit leest veel sterkte met alles, wat het ook is, en laat iets van je horen als je er aan toe bent? knuffel, wup
Desstiiny; Dominicaanse is wel leuk maar daar kun je niet zo goed excursies maken, 's avonds moet je ook weer in je hotel zijn enz. Curaçao hoeft niet zo duur te zijn. Volgens mij ligt het qua prijs niet eens zoveel uit elkaar. Maar lekker hoor!!!!!
Ik ben bang dat ik helemaal niet geduldig genoeg ben... Ik zou nu al zo een vroege test willen doen, alleen maar om uit de onzekerheid te zijn! Ik wacht gewoon af tot mijn man ongeduldig word en vraagt of we nog gaan testen..
@zoe, als ik dit zo hoor is zeker je ei geweest.. Alle aanwijzingen zijn er.. Kleine 2 weken geduld! En het lijkt een eeeeeuwigheid te duren
Hey dames, Ik trek me ff een maandje terug omdat het hele gedoe rond zwanger worden ff te laten bekoelen! Vrijdag ongesteld geworden en de lol is gewoon helemaal af en besloten dat we een maandje pauze in lassen om ff lekker te genieten van elkaar en de dingen die we wel hebben! Hoop straks dat er veel dames zwanger zijn! tot over een maand!
Ik snap je helemaal lunap.. Heb ik ook een tijdje gehad. En door op deze site mee te schrijven blijf je er alleen maar mee bezig. Knap dat jullie dit hebben kunnen besluiten! Geniet van je maandje 'vrij' en daarna zie je wel weer verder... Dikke knuffel!
Oh meis, ik snap het heel goed! Ik kan me ook nooit inhouden. Heeft je man al wat gevraagd? Ik HAAT wachten, konden we de tijd maar vooruit zetten hè!!
@vickjuhs; als ik moet wachten op vl, dan test ik volgens mij nooit! vreselijk dat wachten, maar vroeg testen is volgens mij zowiezo een teleurstelling, dus dat ga ik zeker niet doen. Was gisteren wat teneergeslagen, kon me nergens echt op concentreren, pfffff, ik hoop dat het vandaag wat beter gaat, maar zo ziet het er nu nog niet naar uit....nou ja, het is niet elke dag feest...
@lunap: begrijpelijke keuze, soms is het even goed om afstand te nemen. Tot over een maand ! @Edge: ik zeg: DOEN! hahaha....in welke kleur wil je het hebben? @zoe/vickjuhs: wachten wachten wachten...dat is zo moeilijk, vooral als je het zo graag wilt he! Nog even volhouden en voor je het weet kan je testen ! @DR versus Curacao: het voordeel van de DR is dat het all inclusive is en curacao zit qua prijs dan gelijk, maar dan heb je alleen je vlucht + hotel (als je dan al het eten en drinken er nog bij moet tellen is het naar mijn idee een stuk duurder). Moeilijk moeilijk....misschien dan maar een hele andere bestemming?...nog maar een kleine 3 weken en dan moet ik toch echt iets geboekt hebben hahaha