Ja dan zou je wel iets moeten zien bah!! Baal ook echt voor je, had best goede hoop eigenlijk! Inderdaad morgen de gyn maar bellen! Hoop niet dat ze zeggen: wacht nog maat even af.... Want nu wil je ook gewoon ongesteld worden en weer verder kunnen! Knuf!!! Pfff ja ik hoop dat mijn lichaam me niet voor de gek houd... Nog even afwachten... En ik HAAT!! wachten :x
ja het is inderdaad flink balen. Ik weet gewoon telkens niet waar ik aan toe ben . Ik gebruik inderdaad ovulatietesten (ik koop me er scheel aan ) + ik temp, dus duidelijker kan ik het niet hebben om mn ei te vinden .
Desstiiny; ik had ook allang naar de arts gegaan. Hopelijk kun je dan weer verder. Zoe; spannend hoor. Inderdaad als je iets voelt dan gebeurt er iets. Nu inderdaad wachten, verschrikkelijk. Wup; balen meid, hoop dat het wat anders is. Hier; doet nog steeds onwijs pijn, is nu paars brrrr. Pfff waren net in Haarlem, ik werd op een gegeven moment toch niet goed! Zat zittend op een kruk in de intertoys. Buikpijn dat ik had. Ben vanochtend wel gezellig geweest met manlief, kan dat het zijn? Ik vrees haast het ergste. Hoewel het nu weer weg is bijna.
Egde een vriendin van mij vertrlede dat ze 2x in t begin van dr zwangerschap snachts wakker werd van de pijn in dr buik en dat ze dacht dat het een miskraam zou worden. In tussen is dat kindje bijna een jaar Als het nu weer weg is zou ik me er niet al te druk over maken..
oef edge, dat lijkt me erg pijnlijk, maar helemaal schrikken zo in de stad met je buikpijn! Is het nu helemaal over? Laat je het weten als je meer weet? Poehh Ohh Vick, nog steeds niets? Bah bah bah, je zou toch denken dat je dan gewoon zwanger zou moeten zijn! Laatje het morgen even weten wat de gyn ervan vindt? Zoe; Kom op he, nog maar een paar daagjes, hou jezelf regens mee bezig, ik hoop voor je dat dat ene beetje kan helpen...sterkte Hier ben ik duidelijk ongesteld, niet te missen, helaas. Ik heb min banner maar weggehaald, want dat heeft dus gen zin. Wel een goede afleiding gehad aan het water, vl had weer beter dan vorige week gezwommen!
Oh echt jammer Wup!!! Zeker schrikken, je kunt niet even rustig gaan zitten op de bank haha. Gaat nu weer, heb zelfs al wat ijs gegeten. Ik denk dat het ook te maken kan hebben met ml en mijn standje (zeg maar ) vanochtend. Die maar niet meer dus en de hitte. Ik voelde me de vorige keer met die warmte ook al niet zo goed. Ik weet alleen niet zo goed wat ik eraan kan doen, op vakantie baar Alaska misschien? Hahahaha. Hoe was jullie weekend? Zit alleen maar over mezelf te lullen heb ik het idee.
Edge, dat is schrikken zeg!!!! toch maar iets voorzichtiger zijn met ml maar kan me goed indenken dat je je kapot schrikt!! Haha nee joh, is toch fijn om even je verhaal kwijt te kunnen! Doen we toch allemaal . Fijn dat het nu weer over is! Wup, echt kl%te zeg!! :x fijn dat je goede afleiding had vandaag, en super dat vl beter heeft gezwommen! Vanavond ook de afsluiting van de os kijken? Is snel gegaan hè! Ah dat is lief van je! Had even een dipje... Komt misschien ook omdat ik zo gehoopt had dat jullie positief zouden testen en ik daarna, mijn hoop was even helemaal weg... Vind het soms gewoon zo lastig, ook met de miskraam enzo... (Zouden het hormonen zijn ) Desstiiny, duidelijk kan het inderdaad niet je bent straks gewoon hoofdsponsor!! hihi. Maar het blijft frustrerend! :x ik duim voor een ei!
Even een vraagje, je NOD is toch 15 dagen na je ei? Ik lees vaak dat ze 14 dpo als NOD beschouwen, maar dat is toch niet zo? Uitgaande dat mijn ei vorige week zaterdag is gesprongen, is donderdag testen dan niet veelste vroeg?
Meiden even een update... Helaas ongesteld geworden.. Nu weer aan de hormonen en over 12 dagen echo om te kijken of er weer een eitje is. Ik word er moedeloos van....
14 DPO is de 15e dag. Als je op 1 september je Ei hebt (niet je positieve ovu test, maar echt je eisprong) dan is 2 september 1 DPO (days past ovulation). 14 dpo is dag 15 als je de dag van je eisprong meeltelt. Je kunt 14 dpo als goede richtlijn hanteren. Als je ei vorige week zaterdag is gesprongen dan zit je op donderdag op 12 DPO. Er zijn redelijk wat mensen die dan al positief testen. Maar wanneer je wel zwanger zou zijn, maar er is sprake van een late innesteling oid dan kun je (onterecht) negatief testen. Ook als je hcg gewoon wat langzamer op gang komt. Hou dat altijd in je achterhoofd. Balen Vickjuh!!:x
Oke, thanks danielle! Volgens mij heb ik de vorige keer ook 12 dpo getest, was toen al een behoorlijk duidelijke streep te zien. Maar ja dat wil natuurlijk niks zeggen. Ik houd het in ieder geval in mijn achterhoofd dat het dan nog te vroeg is. Mijn borsten zijn ook echt wat voller en af en toe steken. Volgens mij word het echt een enorme teleurstelling als ik niet zwanger blijk te zijn, heb zo'n sterk gevoel dat het raak is. Hebben jullie dat ook wel eens gehad?
Ja hoor> op de dag (vandaag dus) dat mn man jarig is ineens een dip in mn temperatuur + een positieve ovulatietest !!! Nu nog even kijken of we vandaag nog een gaatje kunnen prikken om te 'knuffelen'
Hihi wat een mooi cadeau!! Gefeliciteerd met je man!! Als of het zo moet zijn in ieder geval een hele fijne dag en veel plezier met knuffelen!!
hihi, dat dacht ik eigenlijk ook over mezelf! Vandaag weer eerder van werk naar huis, was nog zo verdrietig. pfff, nog 3 dagen werken en dan 3 weken vrij. We weten nog niet wat we gaan doen, maar nu we weten dat we niet zwanger zijn, gaan we daar deze week over nadenken. Positieve gedachten.....!!!
Ahhh wup, wat shit dat je weer zo verdrietig bent dikke knuffel!! Kan je makkelijk weg van je werk? Inderdaad meis, positieve gedachten! al is dat soms niet zo makkelijk, heb het zelf ook wel eens. Is je man thuis? Hoe lang hebben jullie vrij? Hopelijk kan je een beetje afleiding vinden!! @hier, net kokhalzend boven de wc gehangen... Begin er steeds zekerder van te worden. Best link, want de teleurstelling word echt gigantisch wanneer het niet zo is... Heb vandaag ook weer dezelfde steken als die ik de vorige x had.... Ik hoop zo dat het echt zo is....
@wup: vervelend hoor meid, hopelijk kan je je gedachten wat verzetten door iets leuks te gaan doen met jullie vakantie! @zoe: o meid wat maak je het spannend zeg!! marre naar mijn idee zijn de tekenen zeker aanwezig. Het zou echt teleurstellend zijn als je nou geen positieve test gaat krijgen. Ik duim hard voor je!
ja, ik kan mijn eigen werk indelen en het is niet zo druk nu. VL komt ook eerder thuis, maar is er nu nog niet. Het scheelt al enorm dat ik nu thuis ben. De sfeer op m'n werk is zo negatief, omdat we midden in een reorganisatie zitten. Ohjee, zoe, wat spannend! Idd wel gevaarlijk ok nu al te veel te hopen, maar ja, hoe hou je dat tegen? Ik duim voor je! Vick, stom, stom, stom, waarom toch he?!! Sterkte!