Oh dat is fijn wup! Kan je tenminste naar huis als je het echt niet meer trekt! Wel balen dat er zo'n rot sfeer hangt op je werk, ik kan daar ook echt niet tegen... Zijn dan lange dagen he. Pff ja spannend he!! Echt zo stom dat ik er zo van overtuigd ben, slaat nergens op! Er zijn zoveel meiden die zwangerschapskwaaltjes hebben en helemaal niet zwanger zijn.... Hopelijk ben ik er niet een van haha. Ik hoop dat ik me in kan houden met testen, heb nl 3 testen in huis (2 kruidvat en 1 cb digitaal). Hebben jullie wel eens zo'n sterk gevoel gehad? Desstiiny, vieren jullie het ook vandaag?
bij ons was er van te voren niets te merken. ik denk wel dat het de volgende zwangerschap anders zal zijn, ik ben nu ook veel emotioneler, dus denk ik dat ik ook meer zal voelen van te voren. laat destiny maar even, zij is vast te druk met haar ei...
Bij mijn zwangerschap had ik geen idee wat ik moest voelen, nu herken ik dingen van toen. Niks is zeker in ieder geval... Hopelijk kan ik me inhouden om niet eerder te testen. Hahahahaha ja natuurlijk, die is veelste druk op het moment!
Thanks wup. Je zinnetje deed me goed en gaf me weer even een glimlach Zet m op zoe! Ik neem ook even een break dames... Ga even proberen wat meer te genieten van het leven. Ik had namelijk net een breakdown dat ik Miss wel onvruchtbaar ben enzo.. Het gaat te ver en snel in m'n gedachten. I'll be back soon! X
Genieten van het leven, ja we hebben ook zo veel goeds om ons heen. Positieve gedachten, leuke dingen doen en lief zijn voor je naasten!! Doe maar lekker je ding vick! Tot later, knuffel.
Heel begrijpelijk Vick, even lekker genieten van alle andere dingen die je wel samen hebt. Hopelijk kom je snel weer terug en met heel goed nieuws!! Tot snel!!
Begrijpelijk Vickjuhs , hopelijk ben je snel weer terug. Veel sterkte xxx Oh Zoe ik houd het niet meer, zo spannend!! Desstiiny is vast heel gezellig haha (gefeliciteerd trouwens ) Gaat het weer een beetje Wup? Danielle, hoe is het met jou?? Meiden, laat je leven hier niet door beheersen, ik weet dat ik nu makkelijk praten heb, maar ik vond het ook heel moeilijk toen het nog niet zover was. Het is elke maand natuurlijk een teleurstelling, maar inderdaad, zoals gezegd, er zijn zoveel leuke dingen in het leven. Dat moeten we ook kunnen blijven zien natuurlijk, hoe moeilijk het ook is.
Hahahahaa ik moest hier zo om lachen. Terwijl ik dacht (na een aantal andere berichtjes met BLIJE DOOS erin te hebben gezien), nee, volgens mij klopt dit niet. Ik zie nu dat het aan de rechterkant staat, waarom het dan midden op mijn scherm komt op mijn telefoon.... Maar het stond in de tekst wel superlollig hahahahaha.
Whahahaha die Edge . Wel raar dat je dat midden in je beeld krijgt!? Alleen op je telefoon? Ja spannend he!! Ik word er zelf ook helemaal gek van . Ik maak mezelf misschien ook wel een beetje gek.... Misschien morgen en overmorgen even wat afleiding gaan zoeken! Je hebt ook gelijk, het beheerst heel snel je leven.... Vind het ook knap van vrouwen die er heel nuchter in staan en denken we zien wel. Zou willen dat ik dat had!
Oh joh, dat is zo herkenbaar!! En dan heb ik nu nog makkelijk praten. Maar er waren dagen dat ik helemaal niets zag zitten, dan wordt alles zo zwart. Dat is het nadeel van iets heel graag willen en dat het dan niet lukt. Verschrikkelijk.
Zoe, ik wist de laatste keer ook zeker dat ik zwanger was. Alles klotpe gewon. Gevoel was zo sterk dat ik eigenlijk niet meer wilde testen: ik wist het toch al!! ooooooh wat vond ik het spannend toen ik uiteindelijk testte.... en gewoon hartstikke duidelijk!! Succes met afleiding zoeken. Vertrouwen hebben en hoop hebben is niet erg hoor!!
Wat grappig dat jij dat ook zo voelde. Had jij ook dezelfde klachten als de vorige zwangerschap? Je durft er bijna niet vanuit te gaan he. Wanneer heb jij toen getest? Ik ben zo bang dat ik te vroeg test, maar ik kan denk ik ook niet langer wachten! haha. Misschien houd ik het vol.... Je hoort zo vaak dat vrouwen zeggen: je voelt het gewoon als je zwanger bent, ik dacht dat ik dat ook zou hebben. Maar bij mijn zwangerschap wist ik het echt niet zeker, ik wisselde heel erg van gevoel. Vooral naar mate ik dichterbij het test moment kwam, toen dacht ik echt: die is negatief. Nu heb ik het veel sterker.... Vooral de steken die ik voel, zijn best heftig en die had ik toen ook zo erg. Zit ook echt rechts, daar heb ik ook mijn ei gevoeld (net zoals de vorige keer). Hoe gaat het nu met jou? Heb je deze week al controle gehad?
Zit de hele dag al over mijzelf te ratelen... sorry meiden!! Als het vervelend word moeten jullie het zeggen hoor!! Kan ik wel tegen . Slaap lekker!!
hahaha Zoe, ALS het te erg wordt zal ik het wel zeggen, maar je mag van mij lekker doorgaan hoor. Lekker positieve gedachten, ga zo door, ik duim met je mee dat je ook gelijk hebt!!
Hey meiden, hier denk ik slecht nieuws... Heb vandaag bruinverlies baal echt als een stekker! Was er zo van overtuigd, heb ik mezelf dan echt zo voor de gek gehouden.... Heb nog steeds dezelfde klachten en enorme boobs... Hoe is het met jullie?
Met mij wel goed, zit in de snackbar een artikel te lezen over een jongen die zijn vader heeft geholpen een baan te vinden, zit alweer met tranen in m'n ogen, erg hè.
Ha dames...daar ben ik weer hihi . Ik moest wel errrug lachen om jullie reacties die ik terug heb zitten lezen en inderdaad was ik smiddags heeeeel druk bezig, maar niet met dat whahahahahaah . Nee we waren met spoed naar het reisbureau gegaan om snel te boeken, want de last minutes gingen me iets te snel....MAAR we hadden geluk het resort was nog net aan beschikbaar, dus binnenkort zitten we op het strand in de Dominicaanse Republiek. daarna wat verjaardagsgasten te eten gehad + s'avonds nog gevierd. Uiteindelijk iedereen rond 22:00 uur vertrokken en toen.....tja dat kunnen jullie wel raden .
@Vickjuhs: ik snap je keuze...soms moet je even afstand nemen om te kunnen genieten van de andere dingen in het leven. @zoe: he nee getsie dit ga je toch niet menen he? Kan het geen innestelingsbloeding zijn ofzo? @Edge: emoties, emoties...het hoort er allemaal bij.