Hihi wie weet is het een goed teken! Net testje gedaan, niet positief uiteraard. Maar begin liever te vroeg dan te laat! Gaan jullie nog weg trouwens?
Thanks dames voor jullie leuke reacties! Ja blijft inderdaad altijd spannend hihi ben ook wel een beetje zenuwachtig voor morgen hij/zij zal vast een stuk gegroeid zijn!! @Destinny, ja morgen komt er weer een foto Mooi he ik vind het ook zo bijzonder en kan eigenlijk nauwelijks bevatten dat het in mijn buik zit Kan niet wachten op foto's van jou kleine laat hem/haar maar snel komen we wachten met zijn allen!! @Edge, haha ik dacht dat je de glinstering heel erg zag van de flits maar viel gelukkig mee wanneer heb jij weer een echo? @Zoe, wat raar en vervelend dat ze niks kunnen vinden lekker is dat dan zit je alsnog met je rotgevoel en ben je geen stap verder bah sterkte mies! @Danielle, pff lekker dan dat schiet inderdaad niet op!! Maar wat leuk dat je ontslag gaat nemen (haha klinkt lekker dubbel) inderdaad niet druk maken over die idioten die niet eens een mailtje goed kunnen doorlezen en normaal kunnen beantwoorden bah, maar lekker focussen op de beeb en je nieuwe opleiding allemaal leuke positieve dingen om naar uit te kijken woehoeee!!
Danielle, jeetje meis wat een verhaal! onbegrijpelijk hoe mensen kunnen zijn!!! Maar wat een fijn gevoel dat je ontslag gaat nemen!! En stoer zeg dat je nu een studie gaat volgen, leuk hoor!! Wanneer ga je starten? Werkte je eerst fulltime? Hopelijk kan je het allemaal een beetje naast je neer leggen meis, is het gewoon niet waard om je druk over te maken!! Vaak zijn het ook mensen die echt nog helemaal niks hebben meegemaakt in het leven en direct kritiek hebben op een ander. Onbegrijpelijk!! Hopelijk ligt die kleine boef er vanmiddag mooi voor en hoef je deze week niet nog een keer terug te komen! Kan me goed voorstellen dat je op bent van de zenuwen!! Duim voor je dat alles goed is!! En meis, lekker die stomme lui van je werk negeren!! Zijn het niet waard!!
Ja baal ook best wel, maar ja dan maar toegeven aan de vermoeidheid. Misschien gaat het dan beter.... Hoe laat heb je morgen de afspraak? En hebben jullie al veel spullen gekocht voor de kleine? Lijkt me zo leuk!! Hihi. Wij hebben al een kinderstoel Hihi. Gekocht toen ik zwanger was, was zo'n goede aanbieding dat we hem maar vast hebben gekocht. Verder hebben we gelukkig niks gekocht...,
@danielle: Jeetje meid wat een gezeik op je werk zeg!!! Zo jammer dat ze ook geen greintje medeleven tonen naar jou toe. Ik snap dat dit echt frustrerend moet zijn voor je! *dikke knuffel* Wat goed trouwens dat je een andere uitdaging aangaat, hopelijk zal dat je bevallen ! @zoe: meid jammer datie nog negatief is, maar wie weet komtie snel!! duimen duimen duimen - Mijn NOD valt trouwens ongeveer op 30 augustus, volgende week dus !
@Zoe, Ben je nu wel lekker thuis zodat je goed uit kan rusten? Ik heb morgen al om 0745 een afspraak Het begint nu wel aardig te kriebelen hoor we hebben al schoentjes, een rompertje met I love papa met bijhorende sokjes en in Thailand een paar babyflesjes van Disney gehaald.. Inderdaad zo leuk!! Maar ben toch nog een beetje bang om veel te komen.. stom he! En die kinderstoel heb je dan alvast hartstikke leuk toch! Goede aanbiedingen moet je nooit laten schieten je zal hem toch echt vroeg of laat nodig hebben en we gaan natuurlijk voor vroeg!! @Destiiny, bijna !!! Spannend hoor !!!
Oh wat leuk allemaal fliertje! Blijft zo schattig al dat kleine spul! Ja dat dacht ik ook, hij staat nu op zolder samen met alle spullen die we hadden gekregen... Mijn zus had laatst heel lief een knuffel meegenomen uit Disney land, ze zei: anders had ik hem ook mee genomen als je zwanger was en het komt er toch een keer van. Zo lief!! Die staat op onze kamer Ben helaas aan het werk vanavond maar vroeg naar bed!! Desstiny, dat is alweer snel zeg! Heb je al ergens last van?
euhm nee naar mijn idee heb ik nog niet echt ergens last van ...tenzij het levendig dromen en snachts (ondanks de warmte)heel goed kunnen slapen behoren tot de verschijnselen? (maar ja ik zit nog maar op dpo 6 en bij de vorige zwangerschap waren de achteraf geziende verschijnselen net voor mn nod ontstaan)..ik blijf maar netjes afwachten
Zoe, super cute een knuffeltje!!! Idd lekker vroeg naar bed straks hoop dat je snel opknapt!! Destiiny, uhmm wil je geen valse hoop geven (om het even zo te noemen) maar ik viel tijdens een massage (gebeurt normaal noooooit!) in slaap toen ik net zwanger was wist het toen alleen nog niet en levendig dromen dat is bij mij zeker een symptoom geweest! Normaal herinner ik me mijn dromen vaag of soms helemaal niet maar sinds de zwangerschap lijkt het allemaal een stuk echter en weet ik alles nog zodra ik wakker wordt! Ohhhh wat spannenddddd ik hoop het zo voor je !!!
o dat wordt zeker spannend hahah...marre zouden die dromen niet kunnen komen omdat de progesteron aan het stijgen is en mn hormonen dus weer even uit balans zijn?
Desstiiny, dat klinkt wel veelbelovend zeg!! Ik zou eigenlijk niet weten of het kan komen van progesteron..... Oh ik hoop het zo voor je!!!! Mijn duimen draaien als een gek voor je!! Ben net pas thuis van mijn werk, zo kom ik nooit aan de rust... haha. Morgen weer enorm vroeg bij de klant zijn.... Maar goed, dan zitten we alweer op de helft van de week!
levendig dromen is zeker een een mogelijke zwangerschapskwaal! Spannend Destiny! Thanks voor jullie lieve woorden, doet me goed. Heb niet gereageerd op de mail van vanochtend (was niet thuis en internet op mobiel lag eruit), hij heeft ook geen nieuwe poging gedaan! Ik werkte nu 28 uur (heb afgelopen 4 jaar mijn HBO opleiding SPH afgerond; ook in deeltijd)! Dat was enorm pittig om dat na 32 uur te doen, dus ik was blij dat halverwege mijn 4e studiejaar 28 uur kon gaan werken. Nu dus lekker geen werk en 2 avonden school en één dag stage! Komend weekeind gaan we op kinderkamer jacht en wandelwagen jacht en wil ik ook wat spulletjes kopen (flesjes enzo)!
Jeetje Danielle, wat een ongelooflijke eikels, zat het te lezen en werd helemaal emotioneel. Hoe kun je zo zijn?? Fijn dat je weer een opleiding kunt volgen! Heb je er al zin in??
Hahaha lig er in, maar kan niet slapen beetje druk op het werk en dan blijf ik maar piekeren over wat ik nog moet doen....
Goedemorgen meiden! Heb niet echt kunnen slapen zo irritant! Jij gaat ook lekker liggen piekeren in bed Edge? Danielle, wat leuk dat jullie allemaal spullen gaan kopen!! Weet je al wat je wilt hebben? Pfff kan me voorstellen dat het enorm pittig is om daarnaast nog te werken, gelukkig heb je dat straks niet meer! Moeten jullie vandaag werken of zijn jullie vrij? In ieder geval een fijne dag!
Ja soms heb ik daar wel last van, maar vaak ben ik ook zo moe dat ik dan toch weer in slaap val hahaha, erg eigenlijk. Jeetje Danielle, alweer 19 weken, wat gaat dat toch hard. Wanneer neem je nu ontslag? Of heb je dat al gedaan?? Laat ze lekker in hun eigen soep gaarkoken, bah, vind het zo vervelend voor je !! Hoe voel je je vandaag? Vandaag ook weer aan het werk, gelukkig rustig vandaag na 2 belachelijk drukke dagen. Nu doe ik gewoon rustig aan en zit ik vandaag even uit hihi.
Destiiny, ik zou niet weten of dat door progesteron komt weet alleen dat ik er sinds mijn zwangerschap last van heb Ik duim ook voor je! @Danielle, leuk dat jullie dit weekend op babyspullen jacht gaan!! Hier zijn we ook al een beetje aan het oriënteren en de kosten op een rijtje aan het zetten.. Heb je al een kinderwagen op het oog? @Zoe, wat rot dat je niet lekker hebt geslapen heel vervelend dit zeg hoop dat het snel overgaat en je weer wat beter in je vel gaat zitten! Ik ben vrij vandaag morgen heel de dag werken helaas.. @Edge fijn dat het wat rustiger is vandaag op werk!! Nog last van kwaaltjes? Hier vandaag naar de verloskundige geweest beeb ligt mooi op schema en groeit goed! Jammer genoeg geen mooie echo foto meegekregen en ze keek ook maar even vluchtig wat dat betreft was dat een stuk beter en leuker in het ziekenhuis bij de echo's! Zal de foto straks even plaatsen ! Voor de rest gaat het al een stuk beter helemaal niet meer overgegeven wel nog erg moe heb gisteren vanaf 7u tot half 6 vanochtend geslapen *schaamschaam*