Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Jaa he Edge! Wat een leuke dingetjes heb je voor meiden en je kan dan ook lekker tutten met haar haartjes enzo:) Maar voor jongens heb ik ook al echt veel leuke dingen gezien! Van die stoere spencers en spijkerbroekjes ! Ik ben benieuwd kan echt niet meer wachten !

Hier vandaag erge hoofdpijn net even 2uurtjes geslapen en probeer wat extra te drinken nu maar hopen dat het snel over gaat! Het is weeeeekend!!!!

2. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Waar is wup eigenlijk?? Ook al even niks meer van gehoord! Hoop dat het goed gaat met jullie allemaal meiden !!

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ja het is vandaag een beetje rustig ook.
    Hopelijk gaat alles goed...!

Pfff drukke dag morgen, nog even op visite bij mijn nichtje (alweer 3 jaar :D), dan door naar Nunspeet waar ik een nachtje blijf slapen bij mijn schoonouders op de camping en dan 's avonds ga ik een paar uur in de Apenheul rondlopen. Ze hadden een speciale actie, voor een tientje kun je kijken in de verblijven en legt een medewerker van alles en nog wat uit en daarna nog een rondje door Berg en Bos, lekker educatief. :D

Wat zijn jullie plannen??

4. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Zoo lekker bezig edge !! Lekker druk maar wel super gezellig zo
    Te horen :) en gefeliciteerd met je nichtje !

Hier weinig plannen voel me sinds 2 uurtjes weer erg beroerd morgen overdag dus lekker rustig aan doen morgenavond zijn we uitgenodigd om bij vrienden te eten maar ga even aankijken hoe ik me dan voel

Geniet allemaal lekker van het weekend
    Dames !!!

5. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey lieve meiden! Even snel een berichtje, hebben visite! :)

Fliertje, ben ook heeeeeeel erg benieuwd wat het word/is! Hihi. Nog even wachten!! :)
    Balen dat je je zo slecht voelt meis :( beterschap en dikke Knuf!!

Edge, klinkt leuk zeg!! Hopelijk werkt het weer een beetje mee! Veel plezier alvast hè en doe je wel rustig aan!

Ik ben er morgen weer meiden, fijne avond en weltrusten alvast!!

6. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Morgen dames!

Lekker weekend aan het vieren?
    Ik heb vandaag 2 verjaardagen, dus ook weer actief daagje :).
    verder is het bij mij rustig qua cyclus. Zit nu denk ik +/- 5 dagen voor nod, maar er valt nog weinig van te zeggen.

7. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Destiny! JOEHOE Vakantie!!!! Heel fijn! Wij hebben huier ook vakantie, dus ik deel je gevoel!!

En de rest lekker weekeind! Heerlijk!!!!!!

Ik heb overigs geen ontslag genomen, pas per november (maar blijf in volledige ziektewet) en behoud zo mijn zwangerschapsverlof dus krijg nu in feite tot maart salaris, Joehoe!!!
    Heb me ingeschreven voor de Pabo dus a.s. dinsdag eerste lesdag! en dan mis ik er gelijk weer 3 want woensdag gaan we op vakantie!

Voor jongetjes zijn wel leuke dingen te vinden (wisten jullie al dt wij een jongetje krijgen??) alleen wil ik graag voor de eerste periode wat zachtere stofjes en dan zie je toch veel neutraal en wit/grijs! Dus nog even op zoek!

Hele fijne dag dames!!!!

8. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Zoe, was het gezellig met je visite wat heb je voor ze gemaakt?? Hoop dat jullie het leuk hebben gehad!

@Destiiny, Gezellig 2 verjaardagen veel plezier!!! En spannend wordt het nu he !! Gaat het je lukken om tot je nod te wachten met testen??

@Danielle, neee wist ik nog niet!! Leuk hoor een knulletje :D:D:D En ideaal dat je uitbetaald krijgt tot maart! Gaan ze niet moeilijk doen als ze erachter komen (weet niet of dat kan) dat je wel colleges volgt terwijl je in de ziektewet zit?? En woensdag al op vakantie lekker hoor geniet er van dat heb je wel verdiend!!!!

Ik voel me gelukkig ietsje beter ben nu het huisje aan het schoonmaken en duik daarna de keuken in om wat lekkers te maken voor vanavond heb niet echt zin om met dit gevoel bij vrienden wat te gaan eten dus die afspraak laten we schieten:)

Hier is het grauw buiten bij jullie ook? Behalve dan bij Destiiny aangezien jij ook in Capelle woon :) Waar van capelle woon je eigenlijk ik woon bij de nieuwbouw appartementen naast de koperwiek hoor vandaag heel de dag door sirenes langs racen hoop niks ernstigs!

9. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @ danielle: jaaaaa vakantie hahhaahh :)!...o en jullie vertrekken woensdag, wij donderdag!
    Ah een jongetje, leuk zeg. Kan je in iedergeval geen miskopen doen ;)!
    Dat is trouwens fijn voor je zeg dat je tot maart salaris hebt en al bijna je 1e lesdag wow dat is al snel zeg, veel succes ermee!

@fliertje: ja het wordt zeker spannend. Heb voor de zekerheid maar wel alvast een aanvullig tampons gehaald mocht ik ongesteld gaan worden op vakantie, maar hopelijk hoef ik ze helemaal niet mee te nemen haha ;)!
    Ik denk dat als ik nu test dat het sowieso nog niet positief zal kunnen uitslaan, dus wacht netjes tot in iedergeval maandag.
    Heb net wel even geslapen, ben benieuwd of dat gewoon moeheid is die eruit komt óf dat het toch iets anders te betekenen heeft.
    o jij woont dus helemaal lekker vlakbij de winkels! ik woon vooraan de slotlaan in een laagbouw flatje, dus ook niet ver verwijderd :)...ik hoorde inderdaad net ook sirenes, maar nu is het gestopt, ben benieuwd waarvoor dat was..

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hi Meiden!

Lekker gekletst hebben jullie, gezellig!
    Ik merk alleen dat ik even wat minder behoefte heb (ligt niet aan jullie, ook zeker niet aan de zwangeren hoor). Zit gewoon niet superlekker in mn vel, beetje down en merk dat ik dan ook niet zoveel behoefte heb om iets te schrijven.
    Maar fijn dat ik weer goede echo's voorbij heb zien komen!
    En Danielle: een jongetje! Leuk zeg! Gecondoleerd nog. En goede keuze wbt je werk. En alvast een fijne vakantie!
    Fliertje: spannend dat je ook bijna weet of je een zoon of een dochter krijgt:)
    Edge: lekker dagje weg, mn ouders wonen in de buurt van Nunspeet, grappig! Ga dr morgen toevallig naar toe:)
    Zoë: hoop op een mooi vroeg eitje voor je!
    Desstiiny: jij spannend op de wachtbank! Fijne vakantie!

Ik kom nog wel hier, maar even niet meer zoveel als ik deed. Geeft me wat meer rust en ik word vanzelf wel weer vrolijker. Merk dat de impact na een mk, die jullie allemaal weten, best wel heftig is. Ik las laatst op het forum van een vrouw die had 2 mk gehad en zei: 'Emotioneel ben ik maanden van slag geweest. Ging pas beter toen ik de 3e keer zwanger was en bleef'

Zo herkenbaar, voor jullie wrs ook wel, denk ik. Ik kan soms in eens in huilen uitbarsten en dan weet ik niet eens waardoor (gelukkig niet in gezelschap hoor...). Er zijn ook wel momenten waarop ik me oké voel hoor. Maar merk dat ik me meer afsluit en weinig zin heb om dingen te ondernemen.

Zo, das een hele lap tekst. Ik hoop op mooie roze testen en gezonde beebjes! Liefs!

11. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nee, dat weet mijn werk. Heb de situatie uitgelegd, dat ik door verstoorde werkrelatie het niet emer zag zitten terug te komen en dat ik ontslag wilde nemen, maar dit pas per nov. wilde doen omdat ik dan 10 weken voor de uitgerekende datum zit en dan dus zwangerschapsverlof van UWV betaald krijg. En dat ik vond dat ik daar wel recht op heb omdat ik al wel jaren in de zorg werk en het niet mijn schuld is dat ik in de ziektewet zit.
    Ze zei toen dat ik ook mocht blijven tot mijn contract afliep, maar heb gezegd dat ik overweeg een studie te gaan volgen en dat het natuurlijk raar is als ik wel studeer maar niet werk, dus dat ik dat niet wilde.
    En het UWV is akkoord met het volgen van de studie als de werkgever akkoord is! Mooi! :D

Fliertje, hoop dat je je gauw beter voelt!
    Destiny, hoop dat je je tampons niet nodig hebt op vakantie!!!!

Grumpf, heel erg herkenbaar meid. Hier ook 2 mk en toen 'goed' zwanger. Die twee miskramen hakken er enorm in. Ook 1 doet dat (is ook voor iedereen anders) neem de tijd en de ruimte die je nodig hebt. We vergeten je niet en je bent altijd welkom!

12. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Danielle; ik had al zo'n idee door de blauwe tekst maar ik wist het niet zeker, leuk hoor!! En inderdaad, de eerste tijd zie je alleen maar wit van de kleren (heb je al genoeg wit wasmiddel :p?).

Zo hè hè, ben al even wakker, heb de hele nacht in een eenpersoonsbed geslapen met een kind in mn armen haha. Nu zit ik even rustig op de bank een berichtje te tikken. Zo maar weer eens bedje in (jaja Zoë die kan wel uitslapen ;) ). Gisteren was erg leuk, ben niet de hele avond gebleven, duurde me net even te lang, maar we hebben een uitleg gekregen over een aantal aapies en hebben in het park gelopen. Erg grappig als het park al dicht is :D. Bijzondere ervaring. Nu is het een beetje troosteloos weer helaas, maar wel lekker om te slapen, lees; regen.

Sorry heb niet alle berichtjes gelezen, misschien dat ik vanavond nog even online ben!

13. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @grumpy: begrijpelijk je situatie en zoals danielle al zei: neem de tijd die je nodig hebt :).

@danielle: dat heb je dus goed geregeld met je werk..super!

@Edge: O dat is zeker leuk als je kan kijken op het moment dat het park dicht is! Ik ben laatst geweest naar stichting aap, daar mochten we toen ook achter de schermen kijken :)

@hier: tja niet zoveel eigenlijk. Net even een ovutestje gedaan (kheb even geen zw-testjes liggen), maar deze gaf nog niets aan. Kan nog te vroeg zijn of ik moet er toch aan geloven dat het weer niet zal zijn > zo geen zin om ongesteld te worden;).

14. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @ grumpy, dat begrijp ik volkomen meid !! Gewoon lekker even tijd aan jezelf en je leventje besteden en je kan mee komen kletsen wanneer jij er behoefte aan hebt !! Neem lekker je tijd en we horen je wanneer we je horen ;)

@ Danielle, dat heb je goed geregeld meis :) lekker genieten ! Je focussen op je kindje en je studie heerlijk !!

@edge, fijn dat je hebt genoten gisteren Hahah Ahwww met z'n tweeën in 1 bed :) slaap maar lekker bij we horen je later wel weer :)

Hier gaat het weer een beetje beter gelukkig vandaag gewoon nog een dagje rustig aan en wat lekkere dingetje bakken met vriendlief en filmpjes kijken heerlijk als het zo regent en dan lekker knus op de bank met m'n dekentje :)

15. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey lieve meiden! Zo eindelijk weer even tijd voor een berichtje! :D
    Lekker druk geweest, vrijdag onverwachts visite (was erg gezellig!), zaterdag hele dag aan het poetsen geweest (was echt nodig :(:)), 's avonds vrienden die kwamen eten en slapen en vanmiddag weer visite! Lekker druk! Haha.

Desstiiny, wat spannend meis!! Ik ben het hele weekend al voor je aan het duimen!!! Ga je morgen testen? Hoe voel je je? Ovu-test is niet altijd positief als je zwanger bent hè. Ik had na mijn miskraam een nog hele lichte positieve zwangerschapstest maar een negatieve cb ovu-test!
    Heb je de koffers al klaar staan? Wat een heerlijk vooruitzicht!! Hopelijk ga je nu zwanger op vakantie en niet ongi!!

Fliertje, wat fijn dat het nu weer iets beter gaat. En met een filmpje op de bank is ALTIJD goed :D wij liggen nu ook lekker op de bank!!

Edge, wat leuk zeg met de aapjes! Ik ben daar gewoon nog nooit geweest, stom hè! Toch maar een keer heen gaan! Heb je al een beetje bij kunnen slapen? Lijkt me niet echt prettig liggen in zo'n klein bedje ;). Rust maat goed uit meis!

Grumpy, heel begrijpelijk hoor! Je moet doen waar jij je goed bij voelt!! Ik ben soms echt verslaafd aan zp, als ik er wat minder op kijk dan merk ik ook dat ik er minder mee bezig ben. Heb je wel mensen om je heen waar je je verhaal kwijt kunt meis? Ik heb dat ook nog wel eens, ineens komt het omhoog zetten.... Gewoon lekker laten gaan, dan heb je dat gewoon even nodig. Het is ook niet niks hè!! Hele dikke knuffel voor jou meis en we zien je hier vanzelf weer verschijnen!!

Danielle, oh lekker zeg jij ook al vakantie!!! Hopelijk wordt het weer wat beter! Wat leuk dat jullie een jongen krijgen!!!! Je hebt inderdaad super leuke kleren voor jongens, maar ja voor meisjes ook! Hihi. Allebei super leuk!!je hebt van noppies hele leuke dingen voor baby's, ook echte jongens kleren en toch lekkere zachte stof.
    Fijn dat je het hebt kunnen regelen met je werk meis, geeft je ook wat meer rust of niet? Je hebt tenslotte al genoeg aan je hoofd! Wanneer heb je weer controle?

Meiden, even wat anders.... Hebben jullie iets gedaan of gekocht voor jullie kleine * ? Ik wou echt heel graag iets hebben wat ik bij me kon dragen... Zo lang zitten zoeken en denken, nu heb ik van mi moneda een munt gekocht met een vlinder erop... Als we ooit een kleine krijgen wil ik er dan een munt bij dragen met baby voetjes erop... Dan kan ik ze samen dragen.

Oh en mag ik heel even klagen? Kwam vandaag een oude vriendin van mijn moeder tegen, die had dus van mijn vader gehoord dat ik zwanger was (hij vertelde het tegen iedereen die hij tegen kwam;)) en die zag natuurlijk dat ik geen buik had.... Zegt ze ineens nadat ik had verteld dat het mis is gegaan: ach ja volgende keer beter!:$
    Waarom zeggen mensen zulke dingen???? :x Alsof het niks is?!

16. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Oh Zoe, dat is echt verschrikkelijk.....ik kan zulk soort dingen nu wat beter van me af laten glijden, maar man wat is dat moeilijk!! We hebben het hier met zijn alleen natuurlijk een tijdje terug over gehad, maar zijn nog steeds geen grappige opmerkingen. Ik zal hem/haar ook nooit vergeten en roep ook dat de kleine nu, mijn derde is.
    Ik zit eraan te denken om een tattoo te laten zetten, je hebt van die white ink tattoos, die te opvallend maar toch bij me. Maar het ontwerp moet ik nog uitwerken. Zo'n ketting is inderdaad ook erg mooi hoor!!!!

Hoe gaat het met je vandaag fliertje??

Desstiiny, vakantie!!!! Lekker!!!!!!!!! Hebben jullie alles al ingepakt??? Oh ik zal morgen aan je denken hoor, hopelijk heb je goed nieuws!!!!

Danielle; goed geregeld qua ontslag, en je studie natuurlijk, geen gezeur tijdens of achteraf. Je bent ook eerlijk geweest dus je kunt iedereen recht aankijken.

Grumpy meid, het is zo herkenbaar, als je wat afstand neemt en je voelt je daardoor beter, dan is dat toch goed. Ik hoop natuurlijk voor jou ook snel goed nieuws.

Wup, waar ben je nou?????!

Vanochtend niet meer geslapen trouwens haha. Ging in bed liggen, maar ja, dan maak je Zoë toch wakker hahaha. Ach ja, nog een leuke dag gehad op de camping. We hebben nog ge-midget-golft, wel grappig. Zoë kon er natuurlijk geen snars van, maar was niet minder grappig :D. Wel de hele tijd regen gehad bijna, ik ben rond een uur of half 3 weggegaan, lekker bijtijds thuis en lekker met zijn drieën gegeten.
    Wat een buien he vandaag??!!! Wat een tegenstelling tot vorig weekend. Haha, ik houd er wel van, geen dag is hetzelfde :D.

Welterusten voor straks!!

17. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Zo, lekkere lap tekst hahahahahaha:p

18. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
  19. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Euhm ik denk niet dat ik morgen (al) gaat testen. Ten eerste heb ik nog geen testen in huis (moet ik nog even bestellen morgen) en ten tweede heb ik ook eigenlijk geen verschijnselen, dus denk persoonlijk dat de kans klein is.

nee, de koffers zijn nog niet gepakt. Ben wel al wat dingetjes aan het opzij leggen en dan dinsdag/woensdag gaan we echt inpakken ;)!

@zoe: voor mijn * heb ik een blauwe vlinderbedeltje gekocht voor aan een ketting. Heb hem in het begin gedragen, maar ik heb hem nu opgespeld tussen onze 2 kleine trouwfotos die op zo'n klein memory-foto-prikbordje zitten.
    Wat ontzettend vervelend trouwens over die opmerking. Sommige zijn daar zoooo nuchter in en denken van..ach wat maakt het uit, kan gebeuren toch?..grrr die mensen kan je dan echt de nek omdraaien. Ik denk zelf dat mensen dat alleen kunnen zeggen op het moment dat ze het zelf niet hebben meegemaakt en zich dus niet in iemands gevoelens kunnen plaatsen!

@edge: hahahaa zo kom je nog niet aan je slaap toe ;)!
    o midgetgolven, dat deden we vroeger altijd op vakantie..ben benieuwd of ik dat nog zou kunnen hihi. Alleen inderdaad nou niet bepaald goed weer uitgekozen om dat te doen. Hier inderdaad ook aardig wat regen gehad, alhoewel het smiddags wel opklaarde> wat mooi uit kwam want mn man is gaan kijken bij het racen (was vandaag in rotterdam).

zo...ik geloof dat dit ondertussen ook een lap tekst is geworden hihi :)

20. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @danielle: nou je ziet zeker wel verschil hoor met je buikfotos hihi :)...leuk hoor meid!

Deel Deze Pagina