Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Sorry bedoel natuurlijk destiiny !!! Zit op m'n iphone erg onhandig

Welkom terug Vickjuhs !!

2. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vickjuhs, welkom terug!!! Een positieve flow kunnen we goed gebruiken! Desstiiny heeft positief getest, maar vanmiddag ineen licht roze slijm verlies, we zijn nu hard aan het duimen!!!

Wat goed om te horen dat je van alles kunt doen, en dat de arts zo positief is! Dan gaan we daar ook gewoon vanuit hè!! Waar zit je nu in je cyclus?

Hier aan het wachten op mijn ei, denk dat ie over 2 dagen komt. Ovu-test iets donkerder en veel slijm. Dus redelijk op tijd!

Hoe is het met de rest?

Desstiiny, ik blijf duimen!!!!

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ooooooo Desstiiny, hoe gaat het???!!!! Ik hoop zo op nog een plakbaby!!!!!!

Welkom terug weer Lunap en Vickjuhs! Jullie klinken alweer een stuk beter moet ik zeggen. Zulk soort breaks kunnen je echt goed doen he?! Nog geen streepjes bij jullie?

4. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    streepje hoop ik over 2 weken op mijn vakantie in egypte te zien! :))

5. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Oh lekker, Egypte! Waar gaan jullie precies heen??

6. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    uhm hurgada ofzo hihi we willen heel graag duiken daar, maar hopen eigenlijk dat het dan niet meer mag.... als je begrijpt wat ik bedoel! :)

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ja dat snap ik. Lekker, Hurghada zijn wij ook geweest. Was wel een beetje erg warm haha. Maar wel heerlijk gehad.

8. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Lekker Vickjuhs hoop ook dat je niet mag duiken hihi en dan kan jr. Alsnog snorkelen ook hartstikke leuk !

Lunap spanend van jullir nieuwe huisje !!!

Destiiny, hoe gaat het meis kijk elke keer of er nieuws is maar helaas nog niks ben je al op vakantie ?

9. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh wat stom, lunap zie dat ik nog helemaal niet had gereageerd op je berichtje! Sorry!!

Welkom terug!!!!! :D en wat leuk dat jullie een huis gaan kopen!!! Ik heb gekeken, maar nr 207 zie ik er nergens tussen staan.... Wel andere in die straat. Klopt het nummer? Ook fijn dat je, je gedachten even ergens anders op kunt richten!

Ik ben ook steeds aan het kijken, denk dat ze al weg is :(. Ik hoop zo dat het gOed gaat!!!

Vickjuhs, oh lekker zeg!! Wij zijn ook een keer naar hurghada geweest, hotel was perfect maar wij vonden de mensen daar niet zo heel leuk. Is inmiddels alweer 5 jaar geleden hoor... En inderdaad super warm! Maar dat is natuurlijk niet zo erg ;) lekker afkoelen in het water! Hopelijk mag je niet duiken daar, Hihi.

10. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Danielle, dit lees je waarschijnlijk niet meer ;) Maar alsnog een heeeeeeeeeeele fijne vakantie meis! Tot snel weer!!!

Ik vergeet gewoon op de helft te reageren :(.

@hier, nog geen positieve ovu-test :(. Snap er niet zoveel van, sinds 2 dagen enorm veel slijm en steken in mijn eierstokken.... vooral links deze keer. Hopelijk snel een positieve test, heb geen zin in weer zo'n lange cyclus!

Hoe is het met de rest, Edge, Fliertje, Wup?

11. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Jeej,, ik ben geen junior member meer! :p

12. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi gefeliciteerd!! Wanneer ben je eigenlijk junior af?

13. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Haha bij 100 berichten. Doe me best! Maar dat is bij jou niet nodig ghehe

14. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi nee niet echt :). Ben ook wel een beetje verslaafd ;) :p

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Haai allemaal:D

Dess: hoop dat alles oké is! Ik had 13/14 dpo ook roze slijmverlies, kan gewoon van innestelling zijn, ik hoop het!!! Knuffel!
    Zoë: hoop dat je snel een ei krijgt:) Irritant hè!
    Ben even kwijt wie het nu van het huis is, zag het nr er ook niet tussenstaan...
    Edge: je bent precies 12 wkn:):):)
    Fliertje: jij schiet ook mooi op:)
    Danielle: fijne vakantie!!!

Zo, vandaag mega-schoonmaakdag, uhm voor mijn doen dan... Badkamer helemaal superschoon, tegeltjes schrobben enzo en de woonkamer netjes gedaan. Nu wasjes aan het draaien, de wasmachine roept me:p

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hier ook alweer op dag 21 en nog geen ei... Maar we doen ons best:p
    Ik ging vandaag spieken tussen de decemberbuikjes, stom hè... Stom hè dat je jezelf op deze manier gewoon pijnigt, niet zo slim.
    Nog bedankt voor jullie lieve reacties! Voel me alweer wat beter, ben ook weer meer aan het sporten, dat geeft een mooie afleiding!
    Gister vroeg een tennismaatje nog (ze heeft zelf net een kindje) enne... willen jullie kinderen? Ikke: jaaaaa! En verteld vd mk, ga dr niet omheen draaien.
    En irritant die opmerkingen van mensen hè. Ik had vorige week op een verjaardag: je kan iig zwanger worden... En bedankt, grrrrrrrr! Ik zei toen: ik hoop dat je het nooit zelf hoeft mee te maken, want het is heftig om mee te maken. En helaas weten jullie daar alles van!

Liefs en knuffels!!!

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Nu ECHT de was ophangen en er nog een kleintje in doen. Morgen weer een tenniswedstrijd en moet wel schone kleding aan:)

18. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Grumpy wat een geweldig goed antwoord! Ik heb toen iemand dat tegen me zei, gezegd dat ik dat een verkeerde opmerking vind omdat je het nooit zal weten totdat je een kindje in je armen hebt... Maar jou opmerking is veel beter. Laat mensen maar lekker zelf nadenken hoe t bij hun zou zijn en niet jezelf helemaal verdedigen.
    Tip van de maand meid!

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Thanks Vickjuhs:)

20. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Hoiii dames, wat een rust hier ! Nog geen bericht van destiiny jammer genoeg! Hopelijk komt ze hartstikke zwanger terug van vakantie!

Edge, jeeeeeej 12 weken grens voorbij woehoeeee heb je het gevierd met een lekker gebakje?:p

Lunap, ik kon het huisje ook niet vinden helaas!

Grumpy, mooi gezegd idd!!!!

Zoe en grump, hoop dat jullie ei snel komt!!

Begint het weekend zo voor jullie? Al leuke plannen? Ik ben vandaag een dagje vrij en moet morgen werken.. Zondag gaan we een grote schoonmaak houden ook even de kleding kasten uitzoeken en ruimte maken voor de herfst/winterkleding want zo te zien laat de herfst niet lang meer op zich wachten! Voor de rest geen bijzonderheden hier.. Ik hoop dat het goed gaat met jullie allemaal lieve meiden!!!

Deel Deze Pagina