Zoë: wat moeilijk voor je zeg! Lijkt me zwaar dat je band met je vader nu ook zo anders is en dat de vriendin van je vader zo materialistisch is, daar houd ik zelf ook helemaal niet van. En hoe is de band met je schoonouders? En idd nu raak je straks ook weer in de 3e ronde zwanger! Ik hopelijk wel wat sneller dan de 5e ronde... Vickjuhs: snapt dat je hem uit hebt gezet, ik heb dat gelukkig niet gezien, gister wel weer een aflevering van dat andere programma. Vaak zijn dat ook vrouwen waarbij het niet lukt, of artsen zeggen dat het niet mogelijk is en dan toch worden ze zwanger, wel grappig! Hier: is het plan dat ik 3 dgn ga werken en mn man neemt 1 dag ouderschapsverlof, dus 2 dagen opvang. Familie woont niet in de buurt, dus zal kinderdagverblijf worden, denk ik. Net terug vd tennisbaan, net aan verloren, wel 3 sets en de laatste een tie-break. Ruim 3 uur op de baan gestaan! Dus zo douchen en lekker niks meer doen! Fijne zondag nog meiden!
Edge effe vraagje.. Ik kan me herinneren dat toen jij nog voor je nod zat, dat je zeker wist dat je zwanger was en je had t toen ook over heel veel afscheiding. Beetje vieze vraag maar weet je daar nog wat van? Structuur enzo. Ik ging nmlijk net naar de toilet en er zat een hele grote dikke klodder in m'n onderbroek. Heb ik nog nooit zoveel gehad. T was ook niet draderig zoals rond je eisprong maar gewoon beetje korrelig. Zou dat iets kunnen betekenen aangezien ik het nog nooit eerder heb gehad? Of zou t door die medicijnen kunnen komen die ik nu slik...
@zoe Wat heftig zeg.. Ik hb ook zo een hechte band met mijn moeder en zou nie weten wat ik zonder haar moest. Moeilijk als je vader een nieuwe vriendin heeft maar uiteindelijk zou het ook wel fijn kunnen zijn omdat je dan toch ergens terecht kan met moeder-vragen.. Alleen bij haar dus helaas niet.... Dan heeft het voor jou niets positiefs dat hij een nieuwe vriendin heeft heb je nog broers of zussen waar je je dingen mee kan delen?
Oh spannend Vickjuhs! Bij mij was het volgens mij niet echt echt poederig, ik had echt puur (vloeibaar) slijm. Heb je nog ergens anders last van? Poeh, hier last van mijn onderbuik zeg. Waren vanochtend wezen zwemmen, maar pffff. Was blij dat ik een beetje kon drijven haha. Mijn moeder zei ook al; ja, eh, kind moet toch groeien? . Maar toch, houd mijn adem beetje in. Ik zit nog even te bedenken hoeveel ik ga werken na mijn verlof. Sowieso de woensdag niet, maar voor de rest ben ik er nog niet echt uit. Je gaat zoveel terug in salaris. Ach ja, duurt nog heeeel even.
Vorige week maandag bij gyn geweest en toen stond m'n ei op springen dus dinsdag of woensdag denk ik.. Voor de rest nergens last van. Wel veel plassen maar ik slik nu die chinese kruiden en heb t idee dat die 3 glazen water meer per dag een hoop doen voor t plassen haha
Haha ja dat zou best kunnen natuurlijk. Ok, dus over een week of 2 een zwangere erbij ? Ik hoop het zo!! We moeten meer meiden naar boven zien te krijgen van de lijst!!!!!!! Ik vraag me af hoe het met Desstiiny is !!!
Hey meiden! Zo net terug van de verjaardag, was erg gezellig!! Vickjuhs, je maakt het wel spannend . Ik duim voor je meis!! Hopelijk is het een goed teken. Ik had ook veel afscheiding, maar wel vochtig zeg maar, dat is bij iedereen ook anders volgens mij. Grumpy, jammer dat je hebt verloren Maar wel lekker getennist? Was heerlijk weer hè!! Jij gaat nu ook gewoon voor de derde ronde, gaan we er samen voor! En de rest natuurlijk ook!! 2 dagen is trouwens perfect toch, en kinderopvang is ook goed te doen. Leren ze ook weer veel van. Edge, dat is zo hè. Je levert zoveel in hè. Ik vind dat ook zo'n nadeel... En werken vind ik ook echt leuk. Vervelend dat je zo'n last van je buik had.... @moeder... Tja, de band met mijn schoonmoeder is wel oké. (man heeft geen contact met zijn vader, heeft hem eigenlijk in de steek gelaten). Mijn schoonmoeder is een lieve vrouw hoor, maar een beetje afstandelijk.... Ze doet echt haar best, maar is een heel andere vrouw dan mijn moeder. De vriendin van mijn vader is zo anders, heb ik totaal geen klik mee. Ik heb nog een oudere broer en zus, die hebben ook niks met haar. Gelukkig is de band met mijn broer en zus heel sterk, dat is wel heel fijn en we hebben veel steun aan elkaar. Mijn moeder mis ik zo verschrikkelijk erg.... Dat gaat volgens mij nooit over! Ik denk ook steeds, die kleine van ons word goed opgevangen door mijn moeder daarboven... Geeft me ook een beetje rust (klinkt misschien stom).
Oh sorry Zoe, ik heb helemaal niet op jouw berichtje gereageerd . Poeh, behoorlijk heftig. Ik kan me goed voorstellen dat je haar mist, ze is en blijft jouw moeder. Tuurlijk klinkt het niet raar wat je zegt over je kleine en je moeder, als je dat een fijn gevoel geeft is dat toch goed?? Schoonmoeders kunnen nog zo geweldig zijn, maar is toch heel anders dan je eigen moeder. Buikpijn had? Heb het nog steeds, boehoe. Zo eens het toilet proberen (lang leve obstipatie ) en dan naar bed! Slaap lekker vast!
Hihi sorry, balen dat je nog steeds buikpijn hebt! hopelijk kan je een keer goed naar de wc, scheelt toch weer hè. Dat geeft niet joh. Is precies zoals je het zegt, niemand kan de plek van je moeder opvullen. Ik zou zo graag mijn kinderen hetzelfde willen geven als wat mijn moeder ons gegeven heeft, een onbezorgde liefdevolle jeugd. Mijn moeder deed alles voor ons! Wat dat betreft heeft ze nog steeds invloed Jullie zijn erg lief meiden! Zijn niet veel mensen die je ECHT begrijpen.
@Edge, lekker was het niet bleghhh was een saaie en lange dag! Zie dat je het hartje gehoord hebt leukkkkkk!!!! Hier ook veel buikpijn vooral bandenpijn en inderdaad de darmpjes he @Grumpy, wat leuk dat je man vrijwilligerswerk doet met uitwisselstudenten interessant hoor! Ben je zelf ook weleens in de USA geweest? En idd een bevrucht eitje voor je verjaardag dat zou het leukste cadeau zijn!!! I didn't kno i was pregnant geweldiggg ik kijk het ook vaak echt bizarre verhalen die langskomen!! @Zoe, wat erg dat je je moeder moet missen meis en dan ook nog de relatie met je vader zo veranderd Lijkt me echt heel erg zwaar!! Ik heb redelijk contact met mijn moeder maar ze is nooit echt een moeder figuur voor mij geweest omdat ze eigenlijk haar eigen leven nooit echt op orde had.. Met mijn vader helemaal geen contact.. En inderdaad jullie kleine wondertje is nu met zijn/haar oma @Vickjuhs, wat gaaf een eigen kapsalon!! Seriess, hier ook geen the voice kan de audities ook nog wel leuk vinden maar er komen nu zoveel talentenshows achter elkaar dat het een beetje mijn keel uit komt Hier ook een grote fan van series!! Criminal Minds (Vind Shemar Moore echt om op te eten) Sex and the city, Greys Anatomy, Desperate Houswives en ga zo maar door!! Oppassen, schoonmoeders woont hier om de hoek (ja dat heeft zo zijn voordelen maar ook zeker zijn nadelen) en die wilt dolgraag oppassen als ik op school ben of vriend op werk! Dus dat is gelukkig al geregeld Hier stop ik met werken omdat ik studie, werk en een kindje net iets teveel van het goede vind.. Maar na mijn studie ga ik zeker weer aan de slag! Wil gewoon een goed leven voor mijn kindje en niet dat we elk dubbeltje bij wijze om moeten draaien.. enne ben ook wel een beetje van het luxe hihi als we een keertje lekker uit eten willen moet dat gewoon kunnen
Zoo weer bijgelezen (zo goed als) wat is er weer een hoop afgekletst stelletje kletskouzen nee hoor hartstikke gezellig!! Heb geprobeerd op alles te reageren maar zullen vast een paar dingen bij in geschoten zijn sorryy daarvoor!! Hier gaat alles goed gisteren heel de dag gewerkt en vandaag heel het huis schoongemaakt en lekker uit eten geweest spring nu lekker de douche in en daarna mijn bedje in morgen weer werken ! Fijne avond lieve dames
Heb wel lekker getennist hoor Zoë, het scheelde niet veel en ons beste resultaat van dit jaar op een toernooitje, dus ben dik tevreden Fijn dat je een hechte band hebt met je broer en zus. En ik ben niet super close met m'n moeder, maar zou dr echt nog niet willen missen! Het zijn denk ik, ook vaak de kleine dingetjes die je mist en het is zo definitief. En ik vind het juist mooi gezegd van je (die laatste zin, zeg maar) Edge: hopelijk trek de buikpijn snel weg, zal ook wel te maken hebben met de obstipatie, toch? Dess: hopelijk is alles goed! Het is je zo gegund na al dat lange gewacht! Zo maar op naar bed, de werkweek staat weer voor de deur en meteen na werktijd morgen soort vergadering. Saai! Maar ja, hoort dr bij. Merk wel dat ik meer wat beter begin te voelen, denk dat het sporten daar zeker in helpt Slaap lekker iedereen! Knuffels!
Hi Fliertje! Ja, we kletsen te veel hè Prima toch om even te stoppen met werken, je hebt je studie nog enzo en iedereen mag toch lekker zelf bepalen wat hij/zij doet, vind ik. Ik ben zelf weleens in NY geweest, dat was onze honeymoon We zijn 25 sept alweer 3 jr getrouwd Nog een mooie reden voor een bevrucht eitje, haha! Nu echt slaap lekker voor iedereen!
Mijn moeder mis ik zo verschrikkelijk erg.... Dat gaat volgens mij nooit over! Ik denk ook steeds, die kleine van ons word goed opgevangen door mijn moeder daarboven... Geeft me ook een beetje rust (klinkt misschien stom).[/QUOTE] @zoe hier kreeg ik een glimlach van op me gezicht.. Het is een prachtige gedachte. Op deze manier heb je denk ik ook wel het gevoel dat je moeder het hele zwanger worden mee maakt. En haar vibe zal vast en zeker uiteindelijk zorgen dat je zwanger bent! Slaap lekker dames!
@Grumpy, wauwwww geweldig meid! Ik wil ook dolgraag een paar daagjes (vooral voor het shoppen) naar NY ..3jaar al bijna leuk hoor!! Ik hoop van harte dat jullie het moeten vieren met alcohol vrije champagne
Do I have a hotdog or cheeseburger whahahahahaha fliertje, hilarisch. Anyways; Grumpy, ik hoop ook op alcoholvrije champagne, zou toch wel erg leuk zijn!! Ik heb nog steeds pijn, is inderdaad bij mijn darmen, maar voelt niet erg comfortabel als ik zit. Het is dus helaas nog steeds niet weg. Pfff, weet even niet wat ik moet doen.
Hey lieve meiden!! Hoe is het hier? Ben weer super druk vandaag, maar kom toch even spieken . Fliertje, hihi moest lachen toen ik las over je schoonmoeder (voor en nadelen ). Kan ik me goed voorstellen, je zit er natuurlijk niet altijd op te wachten. Begrijpelijk dat je niet echt wilt studeren en werken.... Studeren is al pittig genoeg en straks helemaal met een kleine! Alles op zijn tijd toch! Jeetje, lijkt me ook vervelend.... Heb je nooit een sterke band gehad met je moeder? En je vader, nooit contact mee gehad? Zo zie je maar, iedereen heeft wel wat . Ik zeg ook altijd, ik heb mijn moeder veel te kort bij me gehad, maar de tijd die we samen waren was echt fantastisch en had het niet beter kunnen treffen.... Hoe is de band met je schoonouders? Oh, NY daar wil ik ook zoooooooo graag heen!! Alleen zo duur en mijn man is niet super fan van NY . Grumpy, super dat jullie zo goed hebben gespeelt! Geeft je toch weer een goed gevoel he! Heb je vaak toernooien? Wat je ook zegt, het zijn die kleine dingen die een moeder doet/zegt wat je heel erg mist. Soms alleen maar haar aanwezigheid en het gevoel van kind zijn. Echt fijn dat je wat beter in je vel zit en sporten is ook nog goed voor je conditie . Lekker mee door gaan! Je bent de hele week dus laat thuis , ach ja gaat de tijd ook wat sneller, ook een voordeel . Succes!!! Edge, balen van je buikpijn . Ik eet sinds een maandje lijnzaad (doe ik door de yoghurt heen), dat scheelt echt! Ik heb normaal heel snel last van mijn darmen, nu niet hoor . Hoe is het verder met jullie? Vickjuhs, hoe is het met de klachten? . Grump, al een ei in zicht? Ik had gistermiddag en avond nog een positieve ovu-test, vanmiddag weer negatief. Wanneer zou hij dan springen? ik vind het maar lastig hoor... . Gisteren ook nog geknuffeld, is vanavond nog aan te raden? Zal zo even mijn temp kaartje toevoegen, willen jullie even voor me kijken? Oh ja, je hebt dan wel heel veel om te vieren, dus dat is DE perfecte maand dacht ik zo! Mijn duimen draaien!!
Phoe zoe jou temperatuur schommelt wel heel erg.. Doe je t wel gelijk als je wakker word zonder je bed uit te gaan en ong. De zelfde tijd? Als iemand kan uitleggen hoe ik m foto hier op zet, kan ik die van mij wel even laten zien..