Niet geschoten is altijd mis Zoë, sorry beetje flauw haha. Tja, jullie kunnen het altijd proberen natuurlijk. Ik heb geen idee hoe het met temperaturen werkt, daar kan ik je helaas niet mee helpen. Lijnzaad, waar koop ik dat, hoe ziet het eruit?? Ik weet sowieso elke ochtend yoghurt, misschien moet ik ook maar aan het bruin brood of mais / pittenbrood gaan. Eet altijd wit brood, maar misschien nu niet zo handig. Jeetje, dat ik daar niet eerlijk op ben gekomen haha. New York lijkt mij ook erg leuk!!!! We gaan er hopelijk over anderhalf jaar heen, mijn man is helemaal gek van show worstelen (google; WWE), en ik vind het ook wel grappig, dus we willen graag eens naar een show. Hopelijk is het in 2014 in NY! Remco gaat er wel vanuit, maar weet het nog niet hihi. We zaten ook te kijken voor volgend jaar, maar dat komt nu dus veel te vroeg (is in april). Ach ja, we gaan vast nog wel eens . Mijn buikpijn is gelukkig weg aan het trekken, trok het vanochtend echt niet en heb toen paracetamol ingenomen (houd ik helemaal niet van). En redelijk wat water gedronken, helpt ook altijd wel. Pfff, gelukkig bijna 5 uur hahaha, ben er klaar mee voor vandaag. Nog even volhouden. Hoe is het met jullie??
Vickjuhs; foto: Plaats reactie > op het paperclipje drukken > dan zie je een ander scherm > browse / bladeren klikken > bestand zoeken > open > bestand uploaden. Dan kun je eventueel nog op voobeeld van bericht hieronder klikken om te kijken of het goed gelukt is. Succes!
Vick: ja ik temp elke dag als ik wakker word (bijna iedere dag dezelfde tijd, anders word het bolletje wit hè). Meteen in bed, dus echt voordat ik op sta. Merk wel dat wanneer ik de avond ervoor een drankje heb gedronken mijn temp heel hoog is de volgende dag. Je gaat bij de homepage van ff rechtsbovenin naar sharing--> charting home page --> get code. Je moet de bbcode hebben(simple link). Hopelijk lukt het! Stom hè dat ie zo schommelt...
Hihi Edge hopelijk heeft ie al raak geschoten!! Hihi. Dat kan je gewoon bij de ah kopen, van zonnatura, zo'n zakje. Is volgens mij gemalen. Werkt echt perfect!! Witbrood is niet zo verstandig nee , gewoon volkerenbrood is het beste hè. Nog maar een uurtje!!! ga je vanavond nog wat doen? Zal het straks even googlen! Ben benieuwd wat gaaf dat jullie dan gaan!!! Ik wil ook! Ben wel super benieuwd hoe het met Desstiiny gaat.... Hopelijk snel nieuws van haar!
Hi! Ff snel op werk, ben klaar en we gaan zo eten en dan eventjes werkbespreking, duurt wrs niet zo lang. Wat leuk dat jullie ook naar NY willen. Het is idd best duur, maar we hadden zo'n mooi hotel, niet zo groot en elke dag borreluurtje met prosecco en kaasjes enzo. Maar we hadden wel een dure accomodatie, ach 't was de honeymoon, doe je hopelijk maar 1x! We zijn daar ook nog naar MammaMia geweest, die wilde ik zo graag in het engels zien Zoe: anders morgen nog een keertje doen??? Of begrijp ik nu dat het al gebeurd is Je hebt idd een schommelkaartje, kan idd aan wijntjes die avond ervoor liggen, maar belangrijkste is de temp erna. Edge: nog maar 10 minuutjes! En misschien wel beter om lijnzaad of iets van vezels te gaan doen, dus aan het bruin brood enzo, succes! Vickjuhs: ben benieuwd naar je kaartje Hier aan de ene kant het idee dat mn ei is geweest, voor FF-kenners: heb een kruis gekregen Alleen bij mij klopt het niet altijd, dus als ik komende dagen een hoge temp heb en pijnlijke boobies hebt, weet ik dan het goed is. Dus hier vanavond nog even aan de slag Fijne avond iedereen! Liefs!
Ik heb bij de AH pittenbrood gekocht, die vind ik erg lekker . Lijnzaad heb ik niet meer aan gedacht hihi. Nu lekker op de bank, Zoë naar bed, man aan het werk, VI aan, heerlijk . Ja ik ben van de voetbal . Mijn weekend kon ook niet meer stuk gisteren hihi. Gelukkig gaat het met het buikje weer beter, even wat rijst ook gegeten, met broccoli (gekke combi, maar smaakte wel ). Nu weer bedenken wat ik morgen ga eten...mmmmm, iemand tips? Nog 9 dagen werken en dan..........vakantie!!!!! Yeahhhh Ja hopelijk kan Desstiiny nog even online komen, maar als het toch niet goed zit zou ik denk ik ook liever even alleen met manlief zijn. Maar daar ga ik niet vanuit natuurlijk!!!! Hopelijk is alles goed natuurlijk!!!
Volgens mij ist gelukt de eerste foto is actueel. maar zie je niet heel duidelijk mijn daling. maar die is 27 augustus geweest. En dan zie je dat mijn temp geleidelijk omhoog gaat en zo blijft. Hopen dat hij nog een aantal weken hoog blijft Op de tweede foto zie je toen ik zwanger was. Daling was de 20e. en ging toen omhoog. (grote piek maar toen had ik koorts en was ik ziek) maar daarna zie je dat hij hoog bleef. Toen had ik een positieve test en was ik gestopt met temp.. Vinden jullie de kaartjes duidelijk? is van die app Womanlog. Ik vind het echt heel fijn om mee te werken. Voorlopig heb ik geen klachten of iets dus zou absoluut niet kunnen weten of het raak is. hadden de zwangere dames al iets een week voor nod?
Wanneer zou destiniy terug komen? ben ook erg benieuwd. Hoop zo dat het innesteling spotting was. Heb alleen een naar voorgevoel dat ze gewoon ongesteld is geworden aangezien ze niet meer online is gekomen.. We zulllen maar geduldig moeten afwachten. Zo zitten we allemaal dubbel op het wachtbankje omdat we met haar mee leven
Goedemorgen meiden! Even een ego berichtje. Mijn temp is nog niet omhoog althans niet veel. Was wel veelste vroeg vanochtend. Zou hij nog niet gesprongen zijn? gisteren nog wel geknuffeld... Bah, baal een beetje :x
Lieve meiden!! Even snel een berichtje van mij heb even alles vluchtig doorgelezen zal later op iedereen reageren maar het is even rennen en vliegen hier net gewerkt zo even wat dingen terug brengen in de stad en wat eten en dan vanavond colleges... Temp kaartjes ik ben echt een leek wat die kaartjes betreft!! Wil jullie er zo graag verder mee kunnen helpen NY hotel met borrels elke dag klinkt heeeeeel romantisch !! Leuk hoor en inderdaad van je huwelijksreis moet je genieten!! Lijnzaad, lijnzaad is inderdaad erg goed voor je !! Kan je door je yoghurt heen doen maar hier doen we het vaak door de smoothie heen je kan het kopen bij de tuinen!! Zoe ik duim echt voor je !!!! En natuurlijk ook voor de rest!!!
Hiiiiii! Hier alles goed! Net terug van werk en morgen lekker vrij Auto moet een onderhoudsbeurt dus dat gaat morgen gebeuren. En moet nog kijken wat we gaan eten, heb even geen inspiratie... Vickjuhs: ik kan het niet heel duidelijk zien op het kaartje, maar goed je hebt Clomid en echo's, dus dan klopt het verder wel toch? Zoë: je hebt idd een beetje een vaag kaartje, irritant hè... Hier: is de temp ook niet zo hoog als normaal en boobies ook nog niet echt gevoelig, dus ben niet helemaal overtuigd van m'n ei... En ben ook wel een beetje klaar met plezier maken, wil graag op de lounge-bank
Heee lieve meiden!! Hier ook alles goed!! Vandaag gewerkt en naar de kapper geweest En hoe is het met jullie allemaal? hahah arme grumpy ben je helemaal uitgeknuffeld wanneer is de NOD van jullie dames? Ben wel benieuwd hoor mijn duimen draaien overuren!!!! Trouwensss, ik was eergisteren TLC aan het kijken en daar is een nieuw programma weet even niet meer hoe het heet maar het ging erover dat vrouwen meerdere zonen hadden en echt super graag een dochter wilde.. Bij 1 vrouw was de wens zelfs zo groot dat ze een speciaal dieet ging volgen en op bepaalde dagen seks had met haar man om het geslacht te beïnvloeden.. Ze had 3 of4 zonen en toen kwam de echo,,, ennnn het bleek weer een jongen te zijn ... Toen ging ze me daar een potje zitten janken!!! Andere vrouw heeft haar eieren laten bevruchten en de cryo's die mannelijk waren wilde ze niet konden ze weggooien en de vrouwelijke liet ze terugplaatsen (heeft zich niet genesteld dus is niks geworden) heeft 1 van jullie dit ook gezien?? En wat vinden jullie hier nou van??
Hey meiden, is inderdaad net een kippenhok hier . Ik zal even kijken of ik er door heen kom . Ben net thuis (gelukkig een keer vroeg ), dus snel even een berichtje! Hoe is het met jullie?? Fliertje, heb je het leuk gehad gisteren? Lekker gegeten? Vickjuhs, die is inderdaad heel erg duidelijk! Mijn temp schommelt zo erg, niet normaal he... haha. Ik heb trouwens de 2 dagen dat ik alcohol op had eruit gelaten (althans discarded, volgens mij telt ie hem dan niet mee). Mijn temp was wel weer ietjes gestegen, als hij morgen weer stijgt geeft ie maandag mijn eisprong aan. (was nieuwsgierig, dus even ingevuld). Heb je al klachten? Ik duim als een gek voor je!! Grumpy, beter dat je een kruis hebt gekregen!! En heb je nog veel geknuffeld? . Jij nu dus ook op het wachtbankje! Hihi, gezellig hoor! Wanneer is jouw NOD? Edge, hoe is het met jou dan? En met je darmen? Helemaal over? @hier, ik hoop dat ik morgen een mooi kruis krijg . Morgen kan ik weer op de normale tijd tempen, de afgelopen dagen steeds te vroeg.... Ga vanavond lekker op de bank ploffen!! Voel me helemaal niet top, nog steeds zo duizelig en moe... sinds een dag of 3 ook heel erg keelpijn Ik hoop niet dat ik ziek word. Grump, zie net je berichtje . Wat gek dat je temp nog niet zo heel hoog is.... heb je dat al vaker gehad? Ik hoop ook dat je op de lounge bank mag!! hihi. Ben ook even klaar met knuffelen... zo stom he... Komt omdat het toch een beetje "moeten" is. Meiden, fijne avond!! (gelukkig gaat ML eten koken )
Oh ja, ik weet niet zo goed wanneer ik als NOD aan moet houden. Ik heb nu 3 keer een LF van 11 of 12 dagen gehad. Waar moet je dan vanuit gaan? Als ik van 14 dagen uit ga kom ik op 19 september uit en met 12 dagen op 16 sept..... En vanaf wanneer kan je dan testen? Fliertje, had je berichtje niet gelezen Oh lekker naar de kapper, altijd fijn! Nog wat anders gedaan? Ik heb dat nog nooit gezien, maar ik vind dat wel heel erg ver gaan! Ik kan me voorstellen dat de wens voor een meisje er is als je alleen maar jongens hebt, maar dit gaat me toch echt te ver! Een kind krijgen is een groot geschenk, je moet blij zijn met wat je krijgt vind ik. Het gaat erom dat je kind gezond is toch? Wat vind jij dan?
Fliertje: ik heb het ook gezien, maar op maandag, vind het behoorlijk ziek. Vooral die vrouw die ging janken toen ze zwanger was van zoon nr.5 (zelfs tijdens de echo!) En werd ook wel beetje boos, ik dacht: een gezond kindje: meer wens je toch niet? En dat PGD vind ik voor geslacht veel te ver gaan! Ik zou trots zijn met 4 jongens Maar eerst 1 vind ik ook goed hoor Snap wel dat het leuk is om een jongen en een meisje te krijgen. Maar goed, daar is alles ook mee gezegd, vind ik... Maar heb je een nieuwe coupe Fliertje? M'n nod is 13 sept als m'n tempkaartje klopt, maar na de mk is m'n luteale fase wat korter en die wisseld sowieso altijd al bij mij, wat een gedoe hè: het vrouwenlichaam. M'n man heeft een goed gevoel bij deze ronde Ik heb geen gevoel
Zoë: we hebben netjes om de dag gedaan En ik heb ook een wisselende lf, laatste keer maar 10 dgn. Ik houd 14 dgn aan en dan op lf dag 15 testen. Maar sommigen testen al voor nod. FF geeft ook aan wanneer je weer ongi zou kunnen worden, als je een kruis krijgt. Fijn dat ML eten gaat koken. De mijne belde net, dat ik het kliekje van gister mag opeten. Wel fijn, want geen zin in koken...
Heb m'n tempkaartje ook even toegevoegd, als je op de banner klikt zie je mn kaartje. En Zoë, doe maar even rustig aan met de duizeligheid hoor, lekker onderuit op de bank vandaag, jij