Grumpy, jouw temp is mooi stabiel zeg (jaloers! ) hihi. Hopelijk heeft ml gelijk!!! Duim voor je!!! Ik ga denk ik maar 14 dagen aanhouden, kan het altijd mee vallen en is de kans dat ik zwanger ben ook groter (als ik dan nog niet ongi ben). Ik wil nu een keer wachten met testen voor NOD. De vorige keer geen kans voor gehad, omdat ik toen al ongi werd... Auw.... net een berichtje van een vriendin met het nieuws dat ze zwanger is.... Waarom doet dat zo'n pijn? (los van het feit dat ik enorm blij ben voor ze natuurlijk!!!) Beter dat je niet hoeft te koken, maar wel jammer dat ie later thuis is . Ik ga even lekker eten!!
Hè meiden Ik ben deze week wat minder actief met zp, loop elke avond na mijn werk 2 tot 3 uur lang te collecteren voor de kankerbestrijding. Ben ik even lekker met me gedachte ergens anders terwijl ik op t bankje zit :-D Ik lees wel mee! Dikke knuffel!
Lastig hè Zoë, snap het wel hoor. Het is gewoon pijnlijk. Tuurlijk ben je blij voor haar, maar je wilt zelf ook (heb ik ook hoor...) Ik heb 2 nichtjes die deze zomer bevallen zijn en nog 1 later dit jaar, daar hoorde ik ook bij. Maar heb vertrouwen: dit jaar ga je echt zwanger worden! Hier allemaal!!! Goed bezig Vickjuhs! Goed hoor! En mooie bezigheid op de wachtbank
Vickjuhs; goed bezig! Fliertje; wat voor coupe heb je nu dan? Grumpy: ja, dan komt het lekker dichtbij he, als het in de familie is. Zoë; meid, hoe blij je ook bent, het is gewoon rot! Jij wilt ook!!! En nee, ik heb dat programma niet gezien. Belachelijk klinkt het. Ik heb gisteren wel one born every minute gekeken. Kennen jullie dat? Was ook een vrouw die een KS heeft gehad bij de eerste en bij de tweede een "natuurlijke" bevalling wilde. Ging niet echt zonder slag of stoot. Die man kon ik op een gegeven moment ook wel slaan. Zei van dit is jouw schuld als je in de eerste plaats voor een KS had gegaan zaten we hier niet blabla. Weet niet of hij het deed om haar uit de tent te lokken, om haar sterker te maken, maar als mijn man dat deed, grrrrrr. Was ook een ander stel, die heeft een zoon gehad met darmen buiten de buik, zag er echt heel gek uit. Daar ging het nu goed mee zei de tekst aan het eind, gelukkig maar. Pfff zo naar mijn werk, totaal geen zin meer. Deze week en volgende week nog en dan eindelijk vakantie!!!!
Sterkte dan Edge vandaag! Bijna vakantie Hebben jullie plannen? En ik heb dar programma gister ook gezien, met een half oog... Zoë: je temp omhoog: yeah! Mijne ook Dus we mogen echt onderuit nu op de lounge-bank! Hier net terug van de garage, voor onderhoudsbeurt, moeten wat dingen gerepareerd en kosten kleine 800,- Moet volgende week weer terug andere moest ik veelste lang wachten, dus mag volgende week weer op m'n vrije dag naar de garage. Gatsie zeg, heb dr ff de balen in. Maar komt goed hoor, heb m'n klaag-momentje weer gehad Zo, succes allemaal vandaag, met wat je ook moet/gaat doen! Liefs!
hallo. ik ben weer terug van vakantie!! Was heerlijk, lekker gefietst en in Berlijn de geschiedenis van de muur doorlopen, wat heftig was dat zeg! Nu weer thuis, de fietsen weer gepoetst en schoon in de schuur, alle was weer schoon in de kast. We hebben deze week nog vrij, dus genieten van het lekkere weer, vinden wij wel iig. Ik heb even van een paar dagen terug gelezen. Ja, de volgende periode is weer goed op weg. Ik heb deze keer me niet zo bezig gehouden met uitrekenen en plannen, dus ik ben ook niet helemaal zeker wanneer ik zou kunnne gan testen. Ik denk dat ik overmogen ongi zpu moeten worden, of niet natuurlijk Ik hoop dat het niet pas volgende week is, want dan heb ik m'n energie voor het werk nodig, de eerste week is altijd weer even zwaar...nou ja, daar hoef ik nu nog niet aant e denken. Alle wachtenden veel succes en sterkte en alle zwangeren ook sterkte maar zeker genieten geblazen.
Jeeeeeejjjj lekker op de loungebank!!! Gezellig hihi. Jij zit al 6 dpo, dat gaat dan ineens snel! Hopelijk gaat de rest van de tijd ook snel en hebben we een positieve test in handen! Ik hoop het zoooooooo..... Bah, balen dat je weer opnieuw naar de garage moet. Ik haat dat ook altijd!! Had je het verwacht dat het zoveel zou kosten, of was het een vervelende verrassing? Edge, nog even volhouden meis.... En dan lekker GENIETEN!! Ik ken dat programma niet, maar jeetje wat een L*L die man zeg!!! Sommige mensen zijn niet helemaal gezond . Haha. Hopelijk is je dag snel gegaan.... nog even doorbijten! Morgen nog 1 dagje en dan alweer weekend! Vickjuhs, fijn dat je even afleiding hebt! En meteen een goed doel!! Hoe gaat het nu met je? @hier, vandaag lekker thuis aan het werk! Heb alleen geen zin meer , nog maar 1,5 uur! Wat hebben jullie altijd voor een soort afscheiding na je ei? Ik heb al sinds dinsdag veel afscheiding, spierwit en een beetje waterig maar niet heel dun . Snappie? . Weet eigenlijk niet wat ik normaal heb, het viel me gewoon op. Is ook behoorlijk wat namelijk! haha. Fijne dag/avond meiden!! Liefs
Wup, welkom terug!!! Fijn dat jullie zo hebben genoten! Had je mooi weer? En lijkt me inderdaad heel bijzonder.... Aan de ene kant wel fijn dat je er niet zo mee bezig bent geweest, lijkt me ook wel wat. Alleen lukt me dat echt niet hihi. Ik duim voor je dat het raak is deze ronde!! Heb je wel veel geknuffeld?
Ja het was goed weer tijdens het fietsen, we hebben enkele buien gehad, maar die waren kort en konden we goed schuilen. De kust aan de oostduitse kust is erg lekker ook de meren langs de poolse grens zijn heerlijke vakantiebestemmingen. Prachtige uitzichten, mooie volwassen bossen en vriendelijke mensen. Tja, knuffelen in de tent met andere tenten dichtbij is niet echt relaxed, maar we waren extra stil.... hahaha ik weet niet of het genoeg was, maar daar was deze ronde ook niet voor. Als het toch lukt ius dat mooi, nee SUPER, maar ik ga er niet te veel van uit. Alhoewel de vorige 2 zwangerschappen ook zonder het plannen en timen gelukt was....nou ja, we zullen het zien aankomende week.....toch weer spannend.
Hi Wup: welkom terug! Had even niet meegekregen dat je op vakantie was. Dat van in de tent kan ik mee voorstellen Berlijn is idd indrukwekkend, ben dr ook geweest, mooie stad ook! En gewoon zien wat deze ronde brengt toch?!? Fijne week nog verder! Zoë: had het niet helemaal verwacht vd auto, maar goed, heb het geld wel, maar had het liever ergers anders aan uit gegeven... En afscheiding na ei: altijd wel een beetje, maar let dr nooit op eigenlijk. Werkse nog even! 'k Zou eigenlijk vanavond willen sporten, maar heb geen zin en beetje moe. Ben net de stad in geweest, moest een nieuwe spijkerbroek, 't is gelukt, maar ben niet zo'n shopper, dus vind het altijd vermoeiend. Even lekker op de bank en dan zien we het wel... Fijne avond meiden!
@afscheiding na ei; heb ik na de 2e mk ook, kleverig slijm, kan soms idd veel zijn. @shoppen; ik ben ook altijd uitgeput na shoppen, zeker bij broeken, altijd een kriem om een juiste maat en pasvorm te vinden...sterkte . Als je wel gaat sporten, voel je wel weer wat energieker, maar de weg ernaar toe is altijd zwaar. Stiekem is op de bank hangen ook erg aanlokkelijk.
nog geen ongi te zien....maar twee periodes is ook niet echt een geschiedenis waarmee ik de lengte van al m'n periodes op kan baseren....ik denk dat ik morgen ga testen. Vandaag naar Pampus, is iemand daar al eens geweest?
Ola Senorita's !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben weer terug van het ooooooooo zoooooooo mooie dominicaanse eiland!! Helaas geen internet kunnen gebruiken (tenzij tegen betaling), dus vandaar nu pas bericht ! (misschien maar goed ook, want ik las in sneltempo dat ik jullie toch wel wat in spanning heb laten zitten!) Nou meiden> het roze slijmverlies bleek uiteindelijk vrij snel weer weg te zijn (waarschijnlijk toch de innesteling). Testje meegenomen op vakantie en afgelopen zondag nogmaals getest> duidelijk positief...ik durf mezelf nu dus toch echt zwanger te noemen !! Hoe is het met jullie allemaal? (er is zoveel geschreven afgelopen week haahha). Hieronder trouwens nog fotos
JAAAAAAAAAAAAAAAA super meid!!!!!!!!!!!!! coole foto's en hartelijk gefeliciteerd!!!!!!!!!!!zo blij hahaahah!!!!
Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Nu kan ik rustig slapen hihihi. Je we vonden het allemaal erg spannend. Gefeliciteerd!!! Fijn dat het lekker was op de DR! Even lekker om er (met goed nieuws dan ) even lekker tussenuit te gaan. Vandaag heb ik 2 zwangerschapsverklaringen opgehaald, wordt nu zo echt hihi. Hebben jullie nog plannen voor het weekend? Wij gaan morgen naar de Efteling. Zoë is al vol spanning gaan slapen . Mamma, ikke Langnek? Whahaha, zo schattig. Welterusten allemaal.
Wat fijn Desstiiny!!! Ja, je hebt ons wel wat in spanning laten zitten... Nu op naar een mooie echo en banner? Heb een gezellig avond gehad met vriendinnen en nu op naar bedje! Fijn wkd meiden! Tot later!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat een opluchting!!!!! Was wel heel erg bezorgd! maar wat een goed nieuws, van harte gefeliciteerd meis!!!!! Vind het zo leuk!!!! hoe voel je je? Lieve meiden, morgen een langer berichtje! Zit net in de auto, terug van een bruiloft! Slaap lekker en tot morgen!! Liefs!