Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Even ego: ben ongi geworden vandaag:( En heb maar een lf van 8:( Zo, ga ik echt niet zwanger worden als ik zo snel na een eisprong ongi word. Heb er zo de balen in. Ben zo boos op m'n lijf. Heb het even helemaal gehad met het zwanger worden... Straks is heel de boel beschadigd door die curretage:(
    Sorry voor m'n negatieve berichtje.

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Edge: je had net de verkeerde te pakken, dus heb het weer even goed gezet. Nu staat iedereen weer goed en ik weer een ronde verder helaas.

♥ NOD-lijst na mk April 2012 ♥

Lunap, 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde na mk - NOD 25 sept
    Grumpy, 31 jaar - 1e kindje - 4eronde na mk - NOD ???
    Zoë, 27 jaar, 1e kindje -3e ronde na mk, NOD 16 sept
    Vickjuhs, 25 jaar - 1e kindje - ?e ronde na mk

♥ Zwanger!! ♥
    Danielle, 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 16 januari 2013
    Tamarasteven, 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 25 januari 2013
    Fliertje, 24 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - uitgerekend: 25 of 27 februari 2013
    Egde, 27 jaar - 2e kindje - 3e ronde na mk - uitgerekend 14 maart 2013
    Desstiiny, 23 jaar - 1e kindje- 3e ronde na mk - uitgerekend +/- 8 mei 2013
    Wup79, 32 jaar - 1e kindje

3. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even snel: grumpy wat K*T!!!!!! Oh wat baal ik zeg, vind het echt niet leuk voor je :(
    Een LF van 8 dagen is echt niet goed nee, hoe waren de vorige? En voor je mk? Zou dat kunnen door de curretage?
    Ik zou morgen de huisarts even bellen hoor, al is het om je gerust te stellen.

Hele dikke knuffel voor jou lieve grumpy!!!

4. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bedenk me net ineens, zou het geen innesteling kunnen zijn? Anders temp je morgenochtend even, weet je genoeg!

5. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Oh meid wat balen :(:(:(
    Morgen huisarts, want wat je zegt, dit wordt zo wel heel moeilijk.

6. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Hey balen Grumpy! Kan inderdaad geen innesteling zijn???

Dikke knuffel!

7. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Shit grumpy !! Wat ontzettend balen !! Ik zou inderdaad even contact opnemen met de huisarts en kijken of je een doorverwijzing kan krijgen zodat ze alles even binnen bekijken waarschijnlijk is er helemaal niks maandag geeft je toch wat rust ... Hele dikke knuffel meis !!!!

8. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    ah nee Grumpy dat is zeker balen! LF is inderdaad echt aan de korte kant, mits het misschien toch eventueel een innesteling is?
    Inderdaad verstandig om dit met de huisarts te overleggen!

9. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @hier: Net een afspraak gemaakt bij de verloskundige. Ik mag 'pas' 27 september, terwijl ik aangaf van mijn eerdere miskraam (ze zeiden toen dat je dan eerder voor controle moet/mag komen). Maar goed...misschien achteraf wel beter zo, want mocht het goed blijven gaan dan zie ik in iedergeval al iets op de echo. Nu alleen nog wel 2,5 week geduld hebben pfff.

10. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hoeveel weken ben je dan Desstiiny?
    Volgens mij is het vroeg genoeg, mocht je daarvoor gaan en je ziet geen actie op de echo....pff, dan zou ik echt nerveus worden hihi. Ik mag 3 oktober weer, duurt ook nog lekker lang! Maar best gek, dan ben ik net geen 17 weken, gaat zo snel...

Grumpy; heb je de huisarts gebeld? Meid, waarschijnlijk is het niks, maar ik denk dat het geen kwaad kan om even "binnenin" te kijken.

11. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    EN EN EN wat is het???? :D:D:D:D:D Ben benieuwd!!!!

Ben je alweer een beetje bijgekomen van alle drukte?

We zijn naar The Expendables geweest, wat een film! hahaha. Echt TE fout gewoon. Wil graag nog naar de film Teddy, lijkt me zo grappig.

Wat betreft de emoties... dat gaat met ups en downs.... De ene keer denk ik: ach het komt wel en de andere keer: waarom wordt iedereen zwanger en ik niet?? :(. Vrouw eigen denk ik ook... Waarschijnlijk denk ik als ik eenmaal zwanger ben: ach dat is nog best snel gegaan (als het niet nog heel veel maanden gaat duren natuurlijk :p).

Nou meis, laat maar snel wat horen, ben benieuwd wat het geslacht is!!!!!!:D

12. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat je ook zegt, zolang je zelf niet zwanger bent is het gewoon moeilijk. Hopelijk verandert het allemaal snel voor ons!

Fijn dat jullie zo hebben genoten! Hoe vond Zoe het? Was het de eerste keer voor haar?

13. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Grumpy, hoe is het nu meis??? Ben nog steeds heeeeeeeel hard aan het duimen dat het geen ongi is!!!

Desstiiny, dat is wel raar ja.... Bij mij zeiden ze het al uit zichzelf. Daar kan ik ook heel snel terecht, dat weet ik zeker.
    Ik wil zelf alleen niet voor de 7 weken, want wat Edge ook al zegt: je wordt dan misschien onnodig ongerust als er nog geen hartaktie is, terwijl alles gewoon goed is. Dat je dan te vroeg bent.

Ik heb dat zelf ook gehad, ik heb iets van 8 echo's gehad toen ik zwanger was. Ze dachten eerst aan een BBZ. Moest ik elke 3 dagen terug kom om bloed te prikken en voor een echo. Uiteindelijk een kloppend hartje gezien met 6 weken.

Hoe gaat het verder met je?

14. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    @hier.... de zenuwen beginnen toch weer op te spelen! Heb afgesproken met mijn man dat ik zaterdag niet ongi ben dan ga testen. Ben dan 12 DPO en mijn langste LF was 12 dagen dus dan zou ik al wel een positieve test moeten hebben toch?
    Het liefst wacht ik het gewoon af, zonder te testen maar dat lukt me toch niet. Stom he!!

Hopelijk is de week snel voorbij. Voel van alles, maar wil me er niet mee bezig houden. Vorige keer was ik er van overtuigd zwanger te zijn en werd ik gewoon ongi.... Dus mijn gevoel zegt helemaal niks! haha.

Fijne dag meiden!!

15. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Even snel een berichtje van mij ben op bezoek bij schoonfamilie

Maar we krijgen een zoon !!!! Alles zag er helemaal goed uit kindje was lekker actief ik reageer straks even uitgebreider !!!

16. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat leuk meis, gefeliciteerd!!!! En wat fijn dat alles er weer goed uit zag!! Tot straks! :D

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hi Meiden!

Fliertje: gefelciteerd! Leuk een jongen:)
    Het is hier echt een gewone ongi hoor, gister erge rugpijn/buikpijn en flink veel bloedverlies (voor mijn doen dan, heb altijd een lichte ongi). Heb volgende week een afspraak bij de ha, ik kan zelf niet eerder en heeft verder toch geen zin. De korte lf is niet het enige waarvoor ik ga. Er speelt bij ons nog iets anders, dat vertel ik nog wel een keer. Ben soms zo bang dat ik niet zwanger ga worden, iedereen is hier zo snel weer zwanger na een mk en dat wil ik ook. Ik weet dat hier ook meiden zijn die al langer bezig zijn en het is gewoon moeilijk. Het geeft ombewust gewoon spanning.
    Zoë: ik duim voor je! Hopelijk volg je snel met goed nieuws!
    Dess: ik zou niet eerder dan 7-8 weken gaan hoor, dat zie je wel iets en zit je niet in onzekerheid, nu de eerste weken even doorkomen (duurt altijd lang hè)

18. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Maar bedankt voor jullie lieve reacties!!! En het mee-denken.

19. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh wat balen meis, ik was nog steeds aan het duimen voor je.... :). Hopelijk helpt de HA je verder meis, want kan me heel goed voorstellen dat je er een beetje onzeker van wordt!! Ik hoop dat er verder niks ernstigs is..... Vertel het maar wanneer jij dat wilt hoor, of als je dat helemaal niet wilt vertellen snap ik het ook. Ik hoop in ieder geval dat je er uit komt!!

Hele dikke knuffel voor jou lieve Grumpy!! Ik hoop dat die stomme ongi snel over is!!!!

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Thanks Zoë, wat ben je lief!
    Heb vanavond lekker chocolade naar binnengewerkt en m'n man had frietjes gehaald:) Het komt wel goed hoor, maar soms heb je van die momenten dat je het even niet meer zo ziet zitten... Normaal stap ik er altijd wel overheen, maar vlgs mij is het ook wel 'goed' om soms even flink te balen en je k#t te voelen;) Volgende week is het allemaal weer anders en gaan we weer aan de slag!

Deel Deze Pagina