Dames, wat spannend allemaal!!!!!! Danielle, ik hoop dat jij je eisprong inderdaad gisteren had!!! En Wendy, ik ben zo benieuwd voor je als je vrijdag gaat testen!!! Ik heb gisteren mijn eerste ovulatietest gedaan! whoehoeee!!!! Voelde toch wel speciaal! Was een zeeer licht streepje te zien. Volgens de berekeningen heb ik mijn eisprong vrijdag (dus de LH piek donderdag) maar denk niet dat dat klopt... denk dat hij later komt! Volgens mij was hij vorige cyclus ook niet op dag 14, maar op dag 16 of 17.
normaal altijd 26 - 28 dagen ja misschien ben ik te enthousiast... haha.... maar voelt zelfde als vorihge 3 keren.. maar kan het natuurlijk ene keer fout hebben he
danielle: wauw de 1e test gedaan.. dus de ei komt.. spannend hoor zet hem op!!! ik ben weg ga op visite
Net bij vk geweest en m'n baarmoeder was toch nog niet helemaal schoon.. Was nog een kleine opening te zien dus dinsdag naar het ziekenhuis dan kan de gynaecoloog nog een keer kijken.. Pfff wat een gedoe. Wil gewoon weer zwanger worden!!
Oooh wat vervelend!!!! je wilt heel graag gewoon weer verder en zicht op nieuwe kansen en mogelijkheden!
Ik ben benieuwd, 7 mei zou ik dus ongesteld moeten worden (liever niet haha). Wachten, wachten, wachten...
Vergeet niet te vrijen want dan zou je nu ongeveer je eisprong moeten hebben (of net hebben gehad). Mijn eisprong is bijna en heb 11 mei mijn NOD.
Hoi dames!! Danielle: top dat je zo'n leuke dag hebt gehad met t vrijgezellen feestje en ervaringen heb kunnen delen Hier wat drukke daagjes achter de rug dus ben niet veel op mn lap geweest! Edge; wat zie ik nou in je handtekening.. Pauze? Vickjuhs: aaargh rot dat is rot meid! Hopelijk ziet het er beter uit als je bij de gyn komt... Bloed je nog? Sorry heb nog niet alles terug gelezen dus als ik iemand vergeten sorryyy! Hier is het bloeden definitief gestopt dus nu is t wachten op ongesteldheid! Had ik maar een grote glazen bol waarmee ik in de toekomst kon kijken ik heb zo'n hekel aan wachten! Ben nog niet gaan werken denk dat ik volgende week weer ga.. Fijne dag dames!
Ik vroeg me al af waar je was Fliertje! Wat fijn dat het bloeden gestopt is! Dat is altijd prettig! Ik begrijp dat je één cyclus wacht voor je er weer voor gaat??
Yup! We klussen niet gericht zeg maar, maar ook niet met condoom of andere voorbehoedsmiddelen Dus wie weet ... Hoe is het met jou voor de rest? Zag dat je een licht positieve test had dus je ei komt eraan! T wordt dus een leuk en actief weekendje voor jou
@ fliertje; ja, dat heb ik erin gezet nadat ik m'n miskraam heb gehad. Misschien maar weer eens eruit halen . Wat goed van je dat je wacht tot je weer ongesteld wordt, ik vind dat best moeilijk, maar we hebben vorige week wel een aantal keer geklust, dus wie weet. @ Danielle, volgens mij heb ik mijn ei een paar dagen terug al gehad. Hoe heb jij het berekend als ik vragen mag? Misschien doe ik het wel niet goed. Ben hier ook niet zo'n ster in haha.
@Fliertje, ja het is wel fijn, gewoon even zien en afwachten! ik kan dat niet... @Danielle (Edge) kan heel goed dat je je ei al hebt gehad hoor! Ik heb inderdaad paar licht positieve testen gehad (oke, die zijn dus nog hartstikke negatief, het streepje moet knallen) en ik ben aan het temperaturen. Aan de hand daarvan wil/hoop ik mijn ei te bepalen. Heb echt een gigantisch vertrouwen... gisteren hadden we het over bruiloft in Turkije in juli en ik zo: maar dan ben ik zwanger he... voelt echt alsof ik deze maand zwanger raak en dat het dan allemaal goed gaat! Nou maar hopen dat het uit komt hihi En anders: Dan is het beter om een cyclus af te wachten!
Ja dat is wel herkenbaar Danielle. Ik denk ook nog steeds dat het de volgende keer allemaal goed komt en hopelijk snel ook! Ik haat wachten en dat moet ik nu natuurlijk nog 1 1/2 week hihi.
meiden heb al wat pb's verstuurd, ben zwanger.. heb inmiddels de vriendin zelf gezegd.. wel zo leuk he Eerste dag van je laatste menstruatie:23 maart 2012Een beetje vruchtbaar:10 april 2012Vruchtbaar:11 april 2012Erg vruchtbaar:12 april 2012Eisprong:13 april 2012Innesteldag:18 april 2012Vanaf hier kun je testen:27 april 2012Vermoedelijke bevallingsdatum:4 januari 2013 vaag streepje maar wel rose.. helemaal happy
Waaaauwwww wat een fantastisch nieuws!! *doet een vreugde dansje!! Ben super blij voor je, een streep is een streep!!!