Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Desstiiny, dat gaat zo snel hè! Ben je al bijna weer toe aan een nieuwe vakantie! :D

Mijn NOD is maandag als ik uit ga van een LF van 13 dagen, langste wat ff heeft gemeten is 12 dagen. Vorige maand begon op 11 dpo het bruinverlies, overmorgen dus....

2. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    je hebt niet toevallig een ovutestje liggen zoe ;)?...just for fun :)

3. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha ja die heb ik nog! :) maar ik zit pas op 9 dpo, veel te vroeg toch?

4. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Tja zo'n testje geeft natuurlijk geen garantie (!!), maar ik had als het goed is 30 a 31 augsutus mijn NOD en op 27 augustus zag ik al dat mijn ovutest donkerder werd, dus dat was dan +/- 3 a 4 dagen voor mn nod.
    Ik weet natuurlijk niet welke jij hebt, maar ik testte met die van sensitest.
    Ik zeg nogmaals, het geeft geen garantie...maar het is wel leuk om uit te proberen ;)!

5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zo, helemaal in mn uppie op het werk... Voor komende tijd altijd op de woe-middag (krijg je met de werkende mama's:)). En nu een half uur alleen met mn boterhammetjes te zitten is ook weer wat saai...
    Zoe: beter dat je dan niet tempt hoor, anders maak je jezelf alleen meer gek! Succes nog met wachten! En ik zou niet gaan testen hoor, maar dat mag je helemaal zelf weten natuurlijk;)
    Dess: mooie banner:D
    Lunap: ja, je zit alweer in ronde 6 na mk. Das nog weer langer... Fijn dat jullie zo lekker bezig zijn in jullie nieuwe huis:)
    Edge: heerlijk bijna vrij en ik werk 4 dagen, ben ook geen type voor 5 dagen. Heb ook nog wat reistijd, dus die 4 dgn zijn vaak al vrij lang. En gaan jullie nu nog op vakantie?
    Liefs!

6. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jullie maken me aan het twijfelen :p Hahaha.
    Desstiiny, ik heb ook de sensitesten, de gevoelige. Ik ga denk ik proberen om het niet te doen! PROBEREN dan hè ;) zul je zien, kom ik thuis, pies ik 'per ongeluk' in een potje :p. We zien wel!
    Vind naar de wc gaan nu eng worden! Haha. Net weer geweest en alleen maar wit/geel slijm, geen bruin ;). Voel me nu een stress kip!! Haha.

Grumpy, wat saai zeg!! :( tot hoe laat werk je? Als je zoveel reistijd hebt kan ik me wel voorstellen dat je dan liever 4 dagen werkt! Sterkte nog even vandaag!!
    Ik werk 5 dagen, soms wel veel maar mijn reistijd is ook werktijd. Moet veel maar klanten toe en verder vanuit huis, dus dan is 5 dagen prima te doen.

Misschien dat ik vrijdag wel ga tempen, dan kan ik weer op de normale tijd tempen. Of ik moet al ongi zijn.
    Mijn gevoel zegt nu steeds: niet zwanger....

7. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoe; ik zou ook niet testen hoor, even volhouden, je kan het! ;)
    grumpy; ohh, das idd erg saai!! sterkte. Gaat het verder met je? ik wist wel toen ik mijn berichtje plaatste zaterdag, dat het voor sommigen pijnlijk zou zijn :(....waarom gewoon niet allemaal lekker zwanger!!!

Ik zit nu ook alleen, maar dat komt omdat ik over een uur mijn plaatsingsgesprek heb. Mijn afdeling is an het reorganiseren en de functies worden opnieuw verdeeld en voor een deel opgeheven. Die drukte van anderen kan ik nu even niet hebben. Mijn functie blijft nog 2 jaar bestaan en vervalt daarna, maar ik heb ook aangegeven dat ik een functie van een collega zou willen. Ik hoop dat ik een beetje uit m'n woorden kom, ben al zo zenuwachtig! :(

edge; ohh lekker hoor, geniet er maar goed van!! mijn vakantie zit er nog maar net op, maar ik kan wel weer even uitrusten, wat een stress meten weer op het werk, pfff

fliertje; nog even gefeliciteerd met het groeiende slurfje! :D Leuk hoor een jongen. Lijkt mij ook erg leuk, lekker stoer, alhoewel ik denk dat ik een meisje ook stoer zou kleden.;)

8. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik krijg mijn banner maar niet goed!!! hij is heel leuk, maar de teller van hoe lang ik zwanger ben loopt steeds niet door....

weet iemand hoe dat komt?

9. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @zoe; ja je moet het zelf weten hoor of je wel of niet test, maar goed ik was zo iemand die het niet kon laten hahaha.
    Je zegt dat je gevoel aangeeft niet zwanger te zijn, maar he dat had ik ook en kijk mij nou!
    Weetje er schoot mij net iets te binnen betreft de afscheiding. Het viel bij mij op dat rond mijn nod de afscheiding verdacht veel leek op mijn eisprong (kon er ook weer draden mee trekken). Heb jij dat toevallig ook?

@wup: die banner ziet er leuk uit...marre je zegt dat hij niet verschuift..alleen euh wat is je icoontje dan of is het alleen de tekst bij jou? vreemd dat hij dan niet verder telt. Ben benieuwd wat hij bij mij zal doen.

@grumpy: helemaal alleen op je werk?...poee dus geen aanspreekpunten...andere kant kan je wel lekker je gang gaan haha

10. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Lekker gekletst dames!! Hihi gezellig:)

@Edge, super lief van je schoonma dat ze komt helpen! Hier ook zo moeee net klaar met werken en had met mezelf afgesproken dat ik gelijk zou schoonmaken ... ben toch maar op de bank geploft met mijn laptop en een theetje .. *schaammm

@Lunap,leuk dat jullie zo druk aan het klussen zijn:D

@Grumpy, Lekker even die vrijheid om alleen te zijn of is het een beetje saai? Wat voor werk doe je ? (forgive me als je het al een keer gezegd hebt)

@Zoe, oehhhh ik vind het zo spannenddddd!! Beter wacht je inderdaad maar ohhh wat is dat moeilijk he!! wanneer wil je gaat testen op zn vroegst ? Je had het laatst al gezegd maar ben het even vergeten sorry!

@Des, hoe voel je je ? Last van misselijkheid of iets?

Lang niks van Vickjuhs gehoord! Zou ze een paar dagen weg zijn? Danielle komt ook weer binnenkort terug toch?

Oh dames wat ben ik moe! Merk wel dat het seizoen weer aan het veranderen is hoor!! Overal snotterige neusjes om me heen op werk en school hoop dat ik voldoende weerstand opgebouwd heb met mn smoothies:D Afgelopen nachten ook slecht geslapen wordt elke nacht 2 a 3x wakker om te plassen en kan vervolgens niet meer verder slapen grrrrrr .. Hebben er al dames hier gestemd of gaan jullie nog stemmen? Ik ben echt nog aan het twijfelen kom er namelijk niet helemaal uit wie nou voor wat is en wie er ook weer met elkaar kan gaan samenwerken enzo .. Uit de kieswijzer kwam trouwens iets van een 50+ partij uhmmm ja natuurlijk... whahahha

11. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha desstiiny, zo ben ik ook!! Die testen roepen me: gebruik me!! Hahaha. Maar ik wil sterk zijn :) waarom, geen idee? Mijn man is van het wachten.... Ik wil za gaan testen! Op 12 dpo.

Het slijm is best dik, weet niet of draden kan trekken. Vanavond maar proberen :D

Reageer straks op de rest!

12. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    @fliertje: Ik voel me nog steeds een beetje hetzelfde> wel wat moe, gapen en opgezette (.)(.) (jippie haha)....misselijkheid is nergens te bekennen, kan alles eten wat los en vast zit..jammer hoor haha.

hahaha fliertje dan stem je toch gewoon op de 50+ partij?...ik moet ook nog gaan stemmen, maar als ik eerlijk ben weet ik eigenlijk niet echt op wie. Ik hou mij nooit zo intensief bezig met politiek, maar ja ieder zn ding he!

@zoe: nou meid ik vind het knap hoor...laat het dan maar gauw weekend zijn!!

13. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @des, dat heb ik dus ook ! snap er niks van want als er een partij wint kan die ook weer gaan samenwerken met een andere grote partij pfffff ik geef het op denk ik:p

14. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    hmmm dan zit er niets anders op dan op jezelf te stemmen :p:D

15. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Whahahaha, ach ja iedere partij heeft z'n voors en tegens. Ik heb vanochtend gestemd, ook voor mijn man want die is altijd zo laks :p. Let wel even op dat we niet teveel over politiek gaan babbelen want dat mag niet, even ter info ;).

Mijn schoonmoeder is nu druk aan de poets, klinkt lekker druk enzo haha. Erg fijn hoor!! Van de week maar een bosje bloemen kopen.

16. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    hahaah nou meer weet ik toch niet om erover te gaan praten hoor Edge ;)!

O heerlijk de geluiden van iemand die het werk/huishouden doet!!..we vonden het ook erg jammer dat het kamermeisje niet met ons meekon vanuit de DR....Vandaag dus zelf maar de handen uit de mouwen moeten steken :p

17. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    hahahha ik had er voor de rest ook niks zinnigs meer over te zeggen:D

Ohhh heerlijk zeg straks een lekker schone schimmel vrije badkamer :)

18. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, ik heb toch getest: negatief! :(:(:( Ik zat zo te twijfelen... eerst getempt om te kijken of hij nog hoog was, 37.14 dus erg hoog. Heb een ovu en zwangerschapstest gedaan, ovu-test was erg licht en zw test echt wit! :(
    Dat gaat het hem niet meer worden ben ik bang.... dan had ik toch al wat moeten zien, al was het heeeeeeel licht? En mijn ovu-test had ook donkerder moeten zijn toch?

Sorry voor mijn ego berichtje, vind het zo jammer...... Had het zo gehoopt!! Pfff waarom lukt het nou niet..... :(

19. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ah Zoë, wacht nou even af, je weet maar nooit meid!!! Rustig ademhalen. Ga even een leuke serie kijken of een film. Doe wat leuks met je man, pak er een bak ijs bij, chips, snoep, cola weet ik het. Ik denk aan je! :)

20. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi Edge, kreeg weer een glimlach op mijn gezicht toen ik je berichtje las :D. Dank je wel :). Lief van je!

Ik ga proberen lekker te ontspannen en het "rustig" af te wachten.... Had al een topic geopend of er iemand na een negatieve test toch nog positief had getest, wie weet krijg ik weer moed.

Lieve meiden, ik ga morgen ECHT op jullie reageren!! Ga nu even lekker lui op de bank hangen....

Fijne avond!!

Deel Deze Pagina