Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    he, bah negatieve tests!! :( maaaaar het is nog erg vroeg.......kop op he! maar hang nu maar even lekker op de bank hoor.
    Ik duim voor je!!!! :)

2. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    handtekening mistery is opgelost! even met vl er naar gekeken, maar de website had ws een bugje...ach deze aanwijzer is ook erg leuk :)

3. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Het is nog vroeg! dus wat nog niet is kan nog komen! neem aan dat je met middag urine hebt getest? Dat is altijd minder geconsenteerd! Dus lekker ff wat leuk doen en nog ff de geduld! ....zelfde geld ga je nu zitten balen en ben je wel zwanger!

pfff heb de hele avond al pijn in mijn lies.... klinkt misschien stom maar ben altijd bang dat me eitje vast zit ofzo hahahahah....hond lief ligt nu voor kruik te spelel en dat helpt goed ;)

4. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zoë, is nog veelste vroeg meissie... Mijn duimen draaien nog! Gewoon niet meer testen, ik verbied het je:p
    Lunap, hopelijk komt je eitje goed los:)
    Hier net terug vd tennisbaan, goed bezig geweest!
    Slaap lekker voor iedereen!

5. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, hier is het over.... Temp naar beneden en toen ik wou controleren of het slijm ook rekbaar was zat er al bruin aan mijn vinger.... :(
    Die 2 dingen kunnen niet veel goeds betekenen... :( oh ik baal zo....

6. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Ahhh Zoe wat ontzettend %$#! Het is je zo gegund!! Had nog echt goede hoop dat je over een paar dagen een posi test in handen zou hebben:( bah ik baal met je mee:(:(

@Lunap, hahaha dat je eitje vastzit:D Laat maar springen dat eitje hupppp!!

7. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja baal ook zo erg.... Wat komt dat elke keer weer hard aan zeg :(
    Ga denk ik maar aan de etos zwanger worden pillen... Hebben jullie nog tips? Misschien andere vitaminen?

8. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Oh Zoë, ik voel je pijn meis:( Lijkt wel of het steeds moeilijker word hè... Je kan die zwanger worden pillen gaan gebruiken, helaas duurt het wat langer bij ons, je kan dr niks aan doen, helaas:( Misschien zijn onze lijven er nog niet aan toe ofzo? Dikke knuffel!!!

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Sommigen vrouwen gaan naar accupunctuur, schijnt soms ook invloed te hebben. Ik baal met je mee... De laatste keer hakte er bij mij ook zo in. Je wilt er niet zo mee bezig zijn, maar het lukt mij iig niet. Sporten geeft me nog het meeste rust, alle boosheid en frustratie eruit gooien! Nogmaals een knuffel van mij:)

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Gekkie, ben hartstikke blij voor je! Je hebt al veel te veel voor je kiezen gehad! En uiteindelijk zijn we over een tijdje allemaal zwanger! De 1e keer heeft bij mij 7 maanden geduurd, misschien moet ik er maar vanuit gaan dat het nu weer 7 maanden gaat duren.
    En hoe was je gesprek gister?

11. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zit trouwens weer bij de garage met de auto, duurt ruim een uur, maar heb m'n IPad bij mij en dr is hier wifi:D
    Kan ik jullie even stalken :D:D:D

12. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    aaaah nee zoe....ik vind dit is zo ontiegelijk balen voor je:(!! hele dikke knuffel!!!!!
    (Trouwens wel een vrij korte LF fase als je ongesteldheid echt nu al door gaat zetten).

betreft medicatie: ik gebruikte teunisbloemolie van de reformwinkel om mijn cyclus regelmatiger te krijgen. Ik heb het idee dat jouw cyclus aardig stabiel is. Daarbij zit in teunisbloemolie veel vitamine E.

Als alternatief kan je daarom tarwekiemolie nemen (die kan je de gehele cyclus nemen), deze ook gehaald bij de reformwinkel.
    de meeste vrouwen schijnen namelijk te weinig vitamine E binnen te krijgen, terwijl dit zeer belangrijk is om zwanger te kunnen worden!
    Daarbij stimuleert tarwekiem de bloedsomloop waar je dus baat bij hebt om een eventuele innestelling te bevorderen!!

Ik weet niet of het iets bij mij heb geholpen, maar ik ben nu wel vrij snel weer zwanger...enneh baat het niet dan schaad het niet
    (je kan inderdaad ook voor de etos pillen gaan ;))

13. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    ze zeggen vaak: als je lichaam er nog niet aan toe is, zal je ook niet zwanger worden....moeilijk is dat he :(.
    Maar grumpy...zal bij jou ook niet die LF fase daarmee te maken hebben?

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Weet het niet Dess... Heb al wel eens teunisbloem gebruikt tot aan de eisprong, en m'n ei kwam wel 10 dgn eerder, had toen nog veel langere cycli met een eisprong op dag 37 (grrr) en tarwekiem ook gebruikt. Misschien ga ik dan ook maar weer aan de tarwekiem, nam jij die de hele cyclus of alleen na ei?

15. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Zoe, ik gebruikte de kruidvat zwanger worden vitamine voor een stabiele cyclus omdat ik pcos heb.. 1e ronde zwanger en daarna 2e ronde na mk... Terwijl ik verminderd vruchtbaar ben door mijn onregelmatige eisprong!!! weet niet of het door die pillen komt natuurlijk het is ook gewoon een waar wonder waar ik elke dag zo dankbaar voor ben !!! Ik ben echt jaren lang bang geweest dat zwanger worden er voor mij helemaal niet in zou zitten!

Niet geschoten is altijd mis meid;) Baat het niet dan schaad het niet je krijgt gelijk alle vitamine binnen;)

16. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    De tarwekiem nam ik in principe alleen na mijn ei, omdat ik voor mijn ei de teunisbloem slikte.
    Maar als je alleen tarwekiem gebruikt, dan kan je die de gehele cyclus innemen.
    enneh betreft je LF ik neem aan dat je wel weet dat de kans klein(er) is dat het eitje goed kan innestellen bij een korte LF?

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Ja, dat weet ik. Maar er zijn ook vrouwen die wel makkelijk zwanger raken met een korte LF, ik denk dat het bij mij door de mk komt. Had voorheen ook wel eens een lf van 11, maar ook van 15. Ach, wrs word ik volgende week toch doorgestuurd naar de gyn, dus dan kan ik dat meteen bespreken. Maar daar ik vast niet meteen terrecht kunnen, dus wachten en geduld is het sleutelwoord;)
    Denk dat ik dan toch maar weer met die tarwekiem start, weet nog van vorige keer dat ik het er onwijs warm van kreeg...

18. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    hahaah het woord GEDULD is iets wat hier vaak naar voren wordt gebracht ;)!
    nou als je het warm kreeg van de tarwekiem doet het dus wel zijn werk...een goede doorbloeding hihi :)!

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Idd GEDULD:D

20. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Fijn dat je wifi hebt Grump! Uurtje is bijna voorbij:)

Deel Deze Pagina