Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Uhm, ik wacht al 17min langer... Hihi! Ben je vandaag vrij Fliertje?

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, f*ck f*ck f*ck, Zoë!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Sorry grump! was even aan het schoonmaken:) Ja had eigenlijk college maar ben zo uitgeput en moet morgen ook al naar school zaterdag heel de dag werken dus heb em maar geskipt:)

4. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohhhh ZOE!!!! :(:(

5. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet ik wel, maar toch...ik dacht daar echt even aan....

Ik kan de angst toch niet zo makkelijk helemaal los laten als ik had gehoopt :(...al die maanden hopen dat er niets mis gaat, dat we niet weer met een veel te korte zwangerschap komen te zitten....pfff de angst zit er wel goed in....maar voor mij geldt ook eigenlijk; GEDULD! ;) we hebben er gewoon niet veel invloed op...
    sterkte allemaal met oefen met geduld, is het eigenlijk wel te leren??

6. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hey Wup, ik merkte wel dat het na verloop van tijd beter gaat, maar het blijft moeilijk. Ik kan me voorstellen dat jij het helemaal hebt door wat je hebt mee moeten maken. Veel succes, ik voel me pas echt een beetje relaxed en denk niet de godganse dag aan het zwanger zijn.

Ik heb vakantie jeeeeeej :D

7. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey lieve meiden! Bedankt voor jullie steun!!! Doet me erg goed, zat er echt doorheen gisteren... Uiteindelijk nog steeds niet echt ongi, alleen bruinverlies met afvegen. Zo begint het eigenlijk altijd. Alleen mijn temp is weer belachelijk hoog, 37,07! Maar die zal nog wel dalen, kan ook als je pas echt ongi word toch?

Dess, ben meteen naar de winkel gegaan voor tarwekiem olie (wel capsules). Heb een paar uur vrij genomen en zijn we naar de film geweest, daarna nog wat geshopt en gegeten. Afleiding heeft me goed gedaan! :D

Fliertje, is de auto weer gemaakt? Heeft het nog lang geduurd?
    Kan ik ook kruidvat pillen icm tarwekiemolie nemen? Misschien weet jij dat dess?

Grumpy, wanneer ga je naar de HA? Ik hoop dat ze je kunnen helpen meis! Zou dat door de mk komen ja? Heeft dat zoveel invloed op je lichaam? Zo frustrerend hè, je wilt zo graag zwanger worden en dan lukt het maar niet :( en de tijd tikt maar door... We gaan gewoon weer voor de volgende ronde! :)

Wup, maak je niet druk gekkie! Ben zo blij voor jou!! Voor jullie allemaal!! Tuurlijk gaat er heeeeeel even door je heen: ik wil ook!! Maar dat hebben we allemaal en staat los van het blij zijn voor iemand. Jij hebt al zoveel mee gemaakt, kan me niet indenken hoe dat moet zijn... :( dus wup, genieten jij!! Ook al is het heel moeilijk, hopelijk kan je er toch van genieten!!

Lunap, hoe is het met je eitje? :D Hihi. Ik heb dat ook altijd, schijnt dat je voelt dat hij aan het groeien is...

Hoe is het verder met jullie??

8. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie woorden, dat helpt.

Zoe; spannend nog steeds hoor!! Ik blijf doorduimen voor je! Morgen toch nog een keertje testen?
    Edge; ohhh geniet van je vakantie!! je hebt het verdiend, nu mag jij lekker doen wat je wilt; wat ga je doen? Of had je dat al verteld? ;)

9. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wup, denk dat de kans dat ik zwanger ben echt nihil is.... :( ik denk dat mijn temp morgen naar beneden gaat, ongi is nog niet echt door gebroken, maar wel steeds bruinverlies. Ga van het ergste uit... Moest vandaag gewoon weer huilen, bah! Wat hakt dat erin zeg...

Oh ja edge, je hebt vakantie!!!!! Jeeeeeejjjj :D geniet ervan meis!!

10. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @zoe, Grump was naar de garage ik niet hihi.. Heb alleen de kruidvat pillen gebruikt daar zat ook een bestanddeel in dat een normale cyclus bevorderd

Edge, fijne vakantie meis !! Lekker hoor even volledig uitrusten en ontspannen !!

@wup, vreselijk hè dat wachten en de onzekerheid ! Net wat edge zegt het wordt op een gegeven moment minder maar hier nog steeds bang hoor !! Nog even geduld meis en dan
    Kan je naar binnen kijken naar dat prachtige mini mensje vanbinnen :)

11. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Het zijn toch de Etos pillen??? Vlgs mij halen jullie het een en ander door de war... Ik heb de tarwekiem maar weer gekocht, misschien dat het invloed gaat hebben op m'n lf, i hope so. En WEER een potje foliumzuur, bllleeeee!
    Zoë: ik duim nog steeds, maar snap dat je weinig vertrouwen hebt:( Huil het er maar goed uit! Die eerste dagen van de ongi of aankomende ongi is toch wel het moeilijkste, vind ik. Ik zit nu weer op cd6 en dan ziet de wereld er weer heel anders uit;)
    Edge: fijne vakantie! Genietse! Ga je nu nog weg?
    Fliertje: werkse morgen en vandaag studie gehad?
    Wup: fijn dat je iets aan onze woorden hebt, en als ik GEDULD gevonden heb, laat ik het je weten:D!
    Dess: hoe is ie met jou?
    Hier: lekker weekend! Lekker op de bank, restje opwarmen van gister, dat is zo fijn! ML is nog op werk (uhm, op borrel van werk...) en vanavond lekker thuis! Morgen tenniscompetitie en verder geen plannen, zo fijn! Is koud zeg! Zit met een dikke fleecetrui op de bank... Knuffels!

12. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi fliertje, sorry bedoel natuurlijk grumpy! :)
    Volgens mij heb ik die kruidvat pillen ook al, ze stinken echt gigantisch! :$ haha. Ik heb vandaag ook de Etos zwanger worden pillen gehaald, ik ga nu maar van alles proberen! :D baat het niet dan schaadt het niet ;).

Nog steeds geen ongi te bekennen, blijft nog even bij hele kleine beetjes bruin aan mijn tampon. Ook nog geen ongi krampen, verwacht ze vannacht wel.... Ik heb er altijd heel erg last van :(. Het mag nu ook wel komen hoor, ben er wel klaar mee. Alhoewel, dan zou mijn LF wel op 11 dagen staan als ik morgen pas ongi wordt. Je telt toch vanaf de dag dat je echt rood verliest?

Grumpy, lekker aan het chillen op de bank? :D ik ben ook eindelijk thuis, lange dag gehad... ML heeft avond/nachtdienst, dus rustig avondje...
    Heb vandaag gewoon weer gehuild :(, schoonmoeder belde om te vragen hoe het nu met me ging: ik meteen: niet zo goed, vandaag weer opgesteld geworden. Nou en toen kwamen de tranen... Lucht wel op gelukkig :p.
    Hoe is het met jou? Apart hè, dat als je een paar dagen verder bent er weer anders in staat. Ik denk ook maar zo, over een week of 2 komt er alweer een eisprong aan.... En als je eenmaal zwanger bent dan kijk je er heel anders op terug. Ik hoop echt dat de meiden die mij gependeld hebben gelijk krijgen, ik heb 6 pendels oktober... ;) Zegt natuurlijk helemaal niks, maar moest er wel aan denken ;).
    Pfff echt koud ja!! Moet er wel aan wennen zeg! Warm aankleden morgen met tennissen!! :). Oh en ideaal hè, die restjes! Zo makkelijk!! Wij hebben ook altijd kliekjes in de vriezer.

Hoe is het met de rest? Rustig vandaag! ;)

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zoë: gooi het dr maar uit hoor! Maar je bent nog niet ongi, vlgs mij kun je dan beter nog even geen tampon gebruiken, dacht ik. Je bent iig alvast goed voorbereid op de volgende ronde (als ie komt dan). Ik ben vandaag gestart met tarwekiemolie-caps. Ben benieuwd, ook baat het niet, schaadt het niet... En spannend die 6 pendels! Wie weet!
    Hier gaat het eigenlijk wel weer een stuk beter:) We gaan dr gewoon weer voor komende ronde! En donderdag even langs de huisarts. Toch wel fijn om het een en ander even te bespreken.

14. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben er gisteren mee begonnen, dan worden we deze ronde gewoon zwanger! :D Zorgen we voor een mooi nestje voor die kleine :p hihi.
    Waarom kan je beter geen tampons gebruiken? Is dat slecht? Ik heb hem er meteen uit getrokken haha :D. Ik haat alleen die stomme inlegkruisjes! Vieze plak dingen ;).

Dat is zeker fijn dat je even naar de huisarts kunt, hopelijk hebben ze antwoorden voor je!

Al die vitaminen, als we dan nog niet goed voorbereid zijn?! :D. Ga je ovu-testen gebruiken? Ik ga ze wel weer bestellen, vind het toch wel fijn en geeft me ook een beetje rust.

Fijne avond!! Knuf!!

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Vlgs mij is een tampon niet goed als je wel zwanger zou zijn, maar kan het ook mis hebben... Welke ovutesten gebruik jij? Ik heb ze wel eens gebruikt, alleen m'n ei wisselt nogal en vind het dan zo'n gedoe worden, we gaan wel weer voor om de dag rond cd14 ofzo (ei met regelmaat rond cd20-22) Jij ook een fijne avond! Liefs!

16. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Klopt, als je zwanger bent (of een miskraam krijgt) dan moet je geen tampon gebruiken, dus wees voorzichtig Zoë, mocht het wel zo zijn!!
    Succes met tennissen Grumpy!!

Iemand hier nog plannen voor het weekend?

Wij gaan morgen m'n man zijn verjaardag soort van vieren, hij wordt maandag 30, maar dan zitten we in de auto naar Disney :D. Zometeen de huurauto ophalen met mijn schoonvader en dan maar beetje beginnen met pakken. Ik heb er zin in! Volgens mij heeft Zoë vooral zin in de prinsessen die ze gaat ontmoeten haha, zo schattig. We zijn een midweek weg, maandag - vrijdag. Heerlijk, nog heel even naar het zonnetje toe (die daar gelukkig niet benauwd is haha).

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Veel plezier Edge! En alvast gefeliciteerd met je man!

18. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Edge, heel veel plezier!!!! Wat schattig dat Zoë de prinsessen zo leuk vind! Wat zal ze genieten daar zeg. Zo leuk!! En inderdaad, alvast gefeliciteerd met je man!

Ongi is nu echt door gebroken :(, temp is ook naar beneden en goed ook ;). Was vanochtend 36,26! :$ geen twijfel over mogelijk dus.

Grumpy, ik gebruik de gevoelige van sensitest. Als hij donkerder is doe ik ook nog een cb ter controle. Werkt echt perfect voor mij. Zie ze ook langzaam donkerder worden. Het geeft mij wat meer rust, dan weet ik in ieder geval dat we goed zitten met klussen, anders ga ik steeds denken: is ie nou al geweest, of wat? Maar je moet doen wat voor jou goed voelt!

19. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Oh wat jammer Zoë :(

20. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    balen zoe, hoewel jij er zelf al vanuit ging. ik heb zelf het idee dat als je oprecht geniet van het knuffelen het ook beter is voor zwanger worden. geef je er lekker aan over en niet te veel nadenken....succes maar weer
    Jij ook grumpy; fijn dat je de toekomst weer wat positiever ziet. was je nou afgelopen donderdag bij de dokter? een expert geeft toch rust denk ik?

VL is de wc's en badkamer aan het soppen, dat is zijn deel van het huis bij schoonmaken....ben ik zo blij om!

Deel Deze Pagina