Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    edge veel plezier bij de prinsessen!!! :D en alvast van harte met de man. Jullie gaan het dit weekend met de familie even vieren?

2. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Edge, Gefelisiteerd met je man en Disney leukkkk geniet ervan!!!

Zoe, ah balen meis maar je bent nu zwaar bewapend met alle vitamine dus die visjes kunnen steaks niet meer ontsnappen ( whahha klinkt lekker verkeerd) trouwens die van mij stonken volgens mij niet heb e dat roze met zilveren pakje ?

Grumpy, je hebt ze ook van kruidvat die heb ik gebruikt om een regelmatige cyclus te krijgen met m'n pcos en eerste en tweede ronde zwanger en dat ondanks mijn verminderde vruchtbaarheid ik vind het stiekem wonder pillen maar kan natuurlijk goed zijn dat het puur geluk was !!

Bah meiden hier op werk en het is zo druk en chaotisch heb nu even 5 minuutjes pauze ben blij als het zo 6 u is .. Ga vandaag even met vriend naar dr Ikea en morgen verf halen voor de babykamer daar gaat hij morgen mee beginnen leuk leuk !!!wel iets om naar uit te kijken dus :)

3. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha, de babykamer! Ja daar kan je nu lekker meer beginnen, leuk! Wordt het een blauwe kamer? hihi

Je bent gelukkig nu wel vrij, ga je niet te veel in een keer inslaan, zeker bij de ikea een risico...;)? Veel leuker om de komende maanden steeds een beetje te kopen toch?

4. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zoë: balen hoor:( Hopelijk heb je er niet teveel last van! En doe waar je je goed bij voelt qua tempen/ovutesten.
    Fliertje: veel plezier bij Ikea! Leuk babykamer-dingetjes!
    Wup: hoe voel jij je? En ik heb a.s. donderdag een afspraak bij de ha.
    Hier: net terug van tennissen, we hebben gewonnen:D:D:D

5. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    :) gefeliciteerd Grumpy! jeej

fliertje; en wat heb je allemaal gekocht?

hier; ups en downs, nu gaat het goed :) lekker film kijk en op de bank en daarna heerlijk naar bed.

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Lekker relaxen op de bank Wup:D
    Ik zit ook heerlijk op de bank en ga op tijd m'n bedje in;)

7. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

#1867 Grumpy, 15 sep 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2012
    Hoe is het eigenlijk met Lunap en Vickjuhs?

8. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @wup, was gisteren te moe vandaag gaan we dus maar eens op pad! En nee ga nog niet alles kopen hihi moet wel leuk blijven deze maanden idd :) We maken 2 muren turquoise en op de andere witte muur komt de kleur weer terug in de letters van zijn naam en sterretjes eromheen:)

Grump, gefeliciteerd met je overwinning:) leuk hoor dat je zo actief tennist! Doe je het al lang? Inderdaad lang niks van de andere meiden gehoord!! Hoop dat alles goed gaat daar !! Danielle komt ook binnenkort terug van vakantie volgens mij

Fijne zondag dames nog leuke plannen?

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Fliertje: veel plezier vandaag met shoppen voor de babykamer!
    En ik tennis nu voor het 3e seizoen (op basisschool-leeftijd ook een paar jaar getennist), hebben een heel gezellig damesteam.
    Hier vandaag wat schoonmaken/was doen/nog even naar de sportschool samen met ML:)
    Fijne zondag iedereen!

10. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    klinkt goed fliertje, de kleuren. Dus de naam weten jullie ook al? :) mogen anderen deze al weten? Of is dat voor na de geboorte?

hier net uit bed, heb even 3 uur geslapen. was zo moe! Vanmorgen gezwommen, maar dat ging ook al niet van harte...ben benieuwd hoe dit de aankomende weken ontwikkeld.

sportze Grupmy! leuk dat jullie dat samen doen.

11. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb me net aangemeld voor moeders voor moeders. volgens mij kan ik vanaf week 6 meedoen. weten jullie dit?

12. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Idd ongeveer vanaf week 6. Goed dat je meedoet Wup:)

13. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij m'n 1e zw was ik alleen met mezelf bezig en wist er weinig vanaf. Toen het mis ging heb ik op het forum zoveel vrouwen gesproken die er een kans mee krijgen dat ik het eigenlijk niet niet kan doen...
    Net ook aangemeld bij de vk, maar die afspraak zal denk ik na de mvm zijn.

14. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    ♥ NOD-lijst na mk April 2012 ♥

Lunap, 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde na mk - NOD 25 sept
    Grumpy, 31 jaar - 1e kindje - 4eronde na mk - NOD ???
    Zoë, 27 jaar, 1e kindje -3e ronde na mk, NOD 16 sept
    Vickjuhs, 25 jaar - 1e kindje - ?e ronde na mk

♥ Zwanger!! ♥
    Danielle, 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 16 januari 2013
    Tamarasteven, 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 25 januari 2013
    Fliertje, 24 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - uitgerekend: 25 of 27 februari 2013
    Egde, 27 jaar - 2e kindje - 3e ronde na mk - uitgerekend 14 maart 2013
    Desstiiny, 23 jaar - 1e kindje- 3e ronde na mk - uitgerekend +/- 8 mei 2013
    Wup79, 32 jaar - 1e kindje - 3e ronde na mk - uitgerekend +/- 17 mei 2013

15. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Grump, leuk hoor !!!

@wup, lekker middag dutje gedaan en 3 uur nog wel wauw !! Je lichaam had het echt even nodig hihi ! De naam weten we al ja :) maar we houden em geheim tot de geboorte schoonmoeders was al aardig aan het vissen hihi .. Goed dat je meedoet !! Is idd vanaf 6 tot 16 weken

16. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Hier net klaar met klussen verf was alleen net te weinig terwijl we over zouden moeten hebbben *baal!!! Morgen dus maar even wat bijhalen !! Nu de frituur pan aan en lekker een avondje fout doen .. Wil vanaf morgen ook het sporten weer oppakken en jullie dames motiveren me :) jullie zijn zo goed bezig ! Sportschool, zwemmen, tennissen ik hebbhet na Thailand helemaal laten vallen echt zonde dus we gaan er weer voor !!!!

17. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Heeeey meiden! Kom me even afmelden voor een dag of 5! Vannacht gaan we rijden, pfff, zo even bedje in hihi.

Veel plezier aankomende week en tot later!! xxxx

18. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Have fun Edge! Enne het staat genoteerd dat je er 5 dagen niet bent:p
    Fliertje: leuk dat jullie bezig zijn met de babykamer, morgen dus nog even extra verf halen... Enne af en toe lekker hoor, frituur!
    Wup: lekker je rust nemen en slapen waar kan hoor. Hoort dr allemaal bij. Maar kom je niet onder controle bij de gyn, ivm je 1e zwangerschap? Of hoeft dat niet perse?
    Zoë: hoe gaat het met jou? Dikke knuffel!
    Zo: lekker gesport vandaag en we hebben tot einde van het jaar een abbo bij de sportschool saampjes:) Daarna stoppen we, doordat ik in het voorjaar/zomer tennis maak ik er in die periode te weinig gebruik van en dat is zonde geld. Daarna lekker schoongemaakt, wasjes gedraaid en lekker gegeten. ML had gister zalm gehaald op de markt, was jammie:D En nu zo bedje weer in, de werkweek staat weer voor de deur. Laat maar komen, gaat de tijd lekker snel tot de ei-periode;)
    Slaap lekker iedereen!

19. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    zoe; waren jullie er snel uit? of was het een lange lijst die afgestreept moest worden? wat ontzettend leuk :D dat je de naam al weet! Dan kan je hem nu al bij z'n naam noemen als je tegen hem praat.
    grumpy; zo wat een actieve zondag! jij hebt iig geen energie tekort :)
    fliertje; goed plan om sporten weer op te pakken! je lichaam zal ook weer sneller herstellen na de bevalling. en je krijgt er positieve energie van!!

hier ziek naar huis gegaan na de lunch. pfff, vandaag begon met misselijkheid, later die ochtend spierpijn in de nek en toen werd het hoofdpijn. Ik mag natuurlijk niet klagen als het met de zwangerschap te maken heeft...:) maar ik voel me beroerd.

20. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    tis wel rustig hier...waar is iedereen?

Deel Deze Pagina