Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by fliertje, Apr 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Hoe is het hier? Wup, het is inderdaad rustig! :$ haha.
    Balen dat je zo beroerd bent! :( En natuurlijk mag je klagen!!! Hoort er ook bij toch en over een tijdje klagen we allemaal over de zwangerschap ;). Hopelijk voel je je snel wat beter, neem genoeg rust en luister naar je lichaam! Goed dat je mee doet met MvM.
    Hihi, je bedoelt denk ik iemand anders :p.

Grumpy, gaat wel weer goed hoor. Lief van je!! Had even een enorme dip. Zaterdag kon ik wel om alles janken!! :( Gisteren ook enorm veel bloedverlies, ben ik helemaal niet gewend joh. Hoe is het met jou? Nog gefeliciteerd met de overwinning!! :D. Ook gezellig dat je met je man sport, maakt het toch weer wat leuker he!

Fliertje, wat leuk dat jullie al met de kamer bezig zijn!! Lijkt me echt geweldig!! Weet je al hoe je het wilt hebben? Balen trouwens dat het zo druk en chaotisch was op je werk, is dat altijd zo? Rustig aan doen he!

Edge, geniet lekker meis! Tot over een paar dagen!!

Hoe is het met de rest van de meiden?? :)

Fijne avond he! Ga even lekker onderuit op de bank :D

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hier:D Ben niet helemaal fit, niet echt ziek hoor. Gelukkig maar een korte dag op het werk gehad. Kijk nog even tv en dan maar alvast naar bed.
    Voel je je al wat beter Wup? Vlgs mij zit er ook van alles in de lucht...
    Hoe is het met Zoë?

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hi Zoë, zie net in ene je berichtje... Vervelend van je dip en nare ongi:( Ik heb laatste keer echt veel rugpijn gehad. Hopelijk trekt het snel weg. Relaxe nog!

4. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    ♥ NOD-lijst na mk April 2012 ♥

Lunap, 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde na mk - NOD 25 sept
    Grumpy, 31 jaar - 1e kindje - 4eronde na mk - NOD ???
    Zoë, 27 jaar, 1e kindje -4e ronde na mk, NOD 15 oktober
    Vickjuhs, 25 jaar - 1e kindje - ?e ronde na mk

♥ Zwanger!! ♥
    Danielle, 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 16 januari 2013
    Tamarasteven, 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 25 januari 2013
    Fliertje, 24 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - uitgerekend: 25 of 27 februari 2013
    Egde, 27 jaar - 2e kindje - 3e ronde na mk - uitgerekend 14 maart 2013
    Desstiiny, 23 jaar - 1e kindje- 3e ronde na mk - uitgerekend +/- 8 mei 2013
    Wup79, 32 jaar - 1e kindje - 3e ronde na mk - uitgerekend +/- 17 mei 2013

5. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

Mar 20, 2012
    1,156
    99
    48
    ha meiden...ik ben weer aanwezig. Had van het weekend 2 nachtdiensten, gisteren eruit gekomen en toen heel de dag geslapen. Ben er lichamelijk nog steeds van slag van> ik draai namelijk nooit nachtdiensten en dan ook nog is zwanger, dus dat was een topcombi.
    Ik heb nu ook gewoon echt nergens zin in....maar ik moet echt mn huissie door pfff.

@zoe: vervelend zeg van je ongi en dan ook nog is een emotionele dip eroverheen...och och *knuffel*.

@grumpy: voel je je alweer wat beter?...het lijkt inderdaad weer in de lucht te zitten, hoor er al meer mensen over namelijk!

6. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

Mar 20, 2012
    1,156
    99
    48
    hahaah die banner van mij klopt ook trouwens van geen meter> poppetje wil te snel denk ik, hij staat nu al bij het cijfertje 10!

7. fliertje

fliertje Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,178
    0
    0
    Hoi damesss,

@Edge, heel veel plezier we zien (horen) je over een paar dagen weer!!

@Wup, he bah meid wat naar dat je je zo rot voelt!! Hoop dat het snel overgaat!

@Zoe, nee gelukkig is het niet altijd zo ! Is even een drukke periode en dan ook nog school ernaast best pittig maar even doorbijten na mijn zwangerschapsverlof stop ik (tijdelijk) met werken en kan ik me volledig focussen op de beeb en school

@Grump, jij ook niet al te lekker zie ik het heerst weer he ! De R zit weer in de maand dus we kunnen weer wat extra vitamientjes gebruiken!

@Zoe, wat rot dat je zoveel bloed verliest en je dipje:( Hoop dat je je snel weer beter voelt dikke knuffel!!

@Des, fijn dat je terug bent! Poeh 2 nachtdiensten nu je zwanger bent pittig hoor! weten ze op je werk al dat je zwanger bent? Je bent namelijk niet verplicht meer om nachtdiensten te draaien he

Hier ook weer wat moois meegemaakt moest op het matje komen bij leidinggevende van mijn bijbaan dat ik teveel pauze heb genomen (ze hadden een uitdraai van de afgelopen periode jaja heeeel sneu!!) en daarvoor krijg ik een offciele waarschuwing! Nou daar ben ik het dus echt niet mee eens en ga niks tekenen heb op i-net wat rondgekeken en het hier ook nog eens nagevraagd en heb dus rust op meer pauze tijdens mijn zwangerschap... Daarnaast heb ik ook chronische blaasontsteking en daar weten ze vanaf.. heel jammer dit! Als ze het nou even hadden aangegeven had ik er nog zoveel mogelijk (maar als ik moet plassen dan moet ik ) rekening mee kunnen houden maar nee hoor gelijk een schriftelijke waarschuwing ... ZUCHT!!!!!

8. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

Mar 20, 2012
    1,156
    99
    48
    tjonge Fliertje...wat een flauwekul zeg van je leidinggevende!!!!!!!!!!!!
    Tegenwoordig is de maatschappij echt niet meelevend meer naar mensen toe. Als je je werk goed doet hoor je nooit wat en als er ineens iets voordoet wat niet door de beugel kan word je op het matje geroepen...sneu echt heel sneu!
    Ik zou het inderdaad ook niet tekenen hoor :)

- in cao staat bij ons dat je vanaf 12 weken zwangerschap de nachten mag weigeren, dus dat ging voor mij nog niet op. Daarbij weet mijn manager niet dat ik zwanger ben aangezien ze op vakantie is tot 1 oktober. Ik heb het wel aan enkele 'belangrijke' collegas verteld, zodat mocht er iets gebeuren hun wel op de hoogte zijn.

9. fliertje

fliertje Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,178
    0
    0
    Jaa joh kinderachtig he! Ik werk er al 7jaar naast mijn studies.. Maar inderdaad als je iets goed doet hoor je niks...

Ohhh oke dat wist ik niet! Morgen al 7weken gaat hard zeg!

10. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

Mar 20, 2012
    1,156
    99
    48
    zo je werkt er al 7 jaar? dan is het helemaal bizar hahaha.

jaja morgen 'alweer' 7 weken, marre jij gaat ook al hard zeg..bijna alweer de 20 weken echo :)!

11. fliertje

fliertje Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,178
    0
    0
    Jaaa echt super spannend en eng!!!! Morgen controle bij de VK om 08.00 toch weer een beetje zenuwachtig hihi

12. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

Mar 20, 2012
    1,156
    99
    48
    ja, dat lijkt mij ook echt heel spannend!...succes morgen trouwens bij de VK, komt vast goed :)

13. fliertje

fliertje Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,178
    0
    0
    Wat een stilte dames!!Gaat alles wel goed met iedereen?? Begin me ook een beetje zorgen te maken over Vickjuhs die is echt al lang niet meer online geweest!

14. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

Mar 20, 2012
    1,156
    99
    48
    hahahaha nou fliertje ik was vandaag aan het werk en mag dan niet op internet...maar waar inderdaad de rest uithangt?

En hoe is het vandaag gegaan bij de verloskundige, fliertje?

15. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meiden! Hoe is het met jullie?
    Hoe was het bij de VK fliertje? Hopelijk alles goed!!
    Wat belachelijk van je werk!! Slaat echt helemaal nergens op zeg. Heb je er nog wat over gehoord? Zou me er niks van aantrekken hoor!

Hier erg druk met werken... Ongi is bijna over gelukkig! Morgen maar weer ovu-testen bestellen. Op naar mijn ei! ;)

Dess hoe is het met jou?

Inderdaad vick is al lang niet meer geweest :(

Danielle komt ook al bijna terug denk ik?

Wup en grump hoe gaat het met jullie?

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hier ben ik:D Maar nog aan het werk... Nou ja, heb even een half uurtje niets. Ben om 17u klaar en vanavond tennissen (als het droog blijft), maar moet nog even zin maken...
    Hier niet zoveel spannends te vertellen, wachtend op ei...
    Gister bij goede vriendin geweest (ze was de enige vriendin die wist van mn zwangerschap en dus ook van de mk/curretage, heel lieve meid) en nog veel gepraat over hele gebeuren. Ik merk gewoon dat het nog vaak pijn doet en gelukkig kon ik dit met haar goed bespreken. Ze heeft zelf net een kindje gekregen, wat een droppie:)
    Fliertje: hoe was 't bij de vk?
    Dess: wanneer mag je naar de vk?

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Oh helemaal vergeten Fliertje: stom van je werk zeg!
    En Zoe ook alweer bijna zoekend naar ei;) En je banner zegt nog overtijd...

18. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

Mar 20, 2012
    1,156
    99
    48
    @zoe: o fijn dat het weer bijna voorbij is...laat die ovutesten maar komen, kan jij inderdaad weer op zoek naar je ei (hopelijk istie er snel bij ;))

@grumpy: fijn dat je een goede vriendin hebt waar je je verhaal aan kwijt kan...ondanks de pijn werkt praten toch vaak het beste!

@hier: met mij gaat het goed, nog steeds geen verschrikkelijke kwaaltjes...of ik ben 1 van de gelukkige die bijna kwaaltjesvrij is of het is iets waar ik liever niet aan wil denken..pff.
    Ik heb trouwens sinds vandaag af en toe een soort steekjesgevoel in onderbuik...zou dat het oprekken van de baarmoeder kunnen zijn?
    Ik moet nog een week geduld hebben (donderdag 27 sept) en dan de 1e echo. Echt beetje zenuwachtig aan het worden al...

19. wup79

wup79 Bekend lid

Sep 18, 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    oeps, yep, was bedoeld voor fliertje! :)

@fliertje; m'n vraag was of jullie lang hebben moeten nadenken over de naam, hoe hebben jullie het aangepakt? Ik kijk er ook naar uit, maar wij zullen het ws pas in het 3e trimester doen.
    @iedereen; gelukkig zijn jullie er weer!
    @fliertje; oohh wat kunnen leidinggevenden irritant zijn! ze zal zelf wel op d'r kop hebben gehad over het verzuim? Zo frustrerend!
    @grumpy; jeeej, je bent nu vrij! ga je nog tennissen? hier blijven de buien maar komen...
    @destiiny; ik had bij m'n vorige 2 zw. nauwelijks kwaaltjes! Heel normaal. als ik jou was zou ik er niet over inzitten, als dat lukt ;)

@hier; zit lekker in m'n badjas op de bank, ik ga nergens meer heen vandaag. misschien moet ik nog m'n band plakken...blehh, maar morgen moet ik toch weer echt op de fiets. morgen nog een hele dag werken en dan vrijdag de hele dag oppassen op m'n 2 nichtjes (1/2 en 3 jaar). Ikzal wel helemaal gesloopt zijn daarna, maar ze zijn ze leuk! :)

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Tennis gaat niet door, *vind ik niet zo erg* Is koud hier zeg! Heb zin in stampot:):):) Voel me wel weer fitter, alleen last van nek/rug en m'n collega heeft me vandaag losgekraakt, dus misschien ook wel beter om even geen rare bewegingen te maken...
    Wup: Genietse in je badjas:D En leuk oppassen, is dat van je broer/zus?
    Dess: nog ruim een week en dan mag je al, lijkt me ook super spannend hoor! En klachten zeggen helemaal niks. Ik had gewoon nog pijnlijke boobies terwijl het al mis was. Dus hoop gewoon voor je dat je een klachtenvrij type bent;) En 't kan ook nog komen...

Share This Page