Miskraam in en rond april en nu weer op weg naar zwangerschapsland!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fliertje, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook niet gaan sporten, maar net wel m'n band geplakt. kan ik morgen lekker weer fietsen, anders moet ik met de OV....en dat is zo vreselijk!
    vl is wel sporten, dus ik kan lekker tlc kijken hihi

2. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Lieve lieve meiden,
    Ik ben er weer! Ik had me niet afgemeld maar wel verteld dat ik naar Egypte ging en hoopte dat ik niet mocht duiken, weten jullie t weer?

Nou ik ben dus wel wezen duiken... En kon het toch niet zo positief inzien als ik gehoopt had. Weet niet of jullie t weten maar ik ben nu bezig met acupunctuur elke week. En vandaag had ik er geen zin in. Alleen maar omdat ik ongesteld was geworden en dacht waar doe ik dit allemaal voor... Nou ik ben toch gegaan en daar heb ik toch ook een heel fijn gesprek kunnen hebben en kijk ik er weer even anders tegen aan!

Ik heb een uur lang alles van jullie terug zitten lezen maar kan er echt niet allemaal op reageren hoor hihi
    Het enige wat me bij is gebleven is die massage van rituals en die ga ik even opzoeken Thanks
    En uiteraard balen voor je zoe...

Oh ja, de vakantie was heeeeeerlijk!

3. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    ♥ NOD-lijst na mk April 2012 ♥

Lunap, 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde na mk - NOD 25 sept
    Grumpy, 31 jaar - 1e kindje - 4eronde na mk - NOD ???
    Zoë, 27 jaar, 1e kindje -4e ronde na mk, NOD 15 oktober
    Vickjuhs, 25 jaar - 1e kindje - 6e ronde na mk NOD 15okt?

♥ Zwanger!! ♥
    Danielle, 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 16 januari 2013
    Tamarasteven, 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 25 januari 2013
    Fliertje, 24 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - uitgerekend: 25 of 27 februari 2013
    Egde, 27 jaar - 2e kindje - 3e ronde na mk - uitgerekend 14 maart 2013
    Desstiiny, 23 jaar - 1e kindje- 3e ronde na mk - uitgerekend +/- 8 mei 2013
    Wup79, 32 jaar - 1e kindje - 3e ronde na mk - uitgerekend +/- 17 mei 2013

4. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    Hè zoe wij hebben de zelfde nod!! Haha dat word gezellig volgende week ;) gaan we allebei keihard klussen!

5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Grumpy, 31 jaar - 1e kindje - 4e ronde na mk - NOD ???
    Zoë, 27 jaar, 1e kindje - 4e ronde na mk, NOD 15 oktober
    Vickjuhs, 25 jaar - 1e kindje - 6e ronde na mk NOD 15okt?

♥ Zwanger!! ♥

Fliertje, 24 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - uitgerekend: 25 of 27 februari 2013

6. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Des, alles was goed! Was een bezoekje van een paar minuten jammer genoeg ze keek even snel en luisterde naar het hartje maar heeft voor de rest niks opgemeten (ook mij niet gewogen ouzo) dat was wel raar maarja beebje lag vredig te slapen:) Fijn dat je nog geen last hebt van kwaaltjes hoop dat het zo blijft:) bij mij is de extreme vermoeidheid/misselijkheid rond de 9weken gekomen echt niet fijn!!! Maar alles is nu gelukkig verdwenen dus mocht je er last van krijgen sleep ik je er wel online doorheen:p Nog een weekje spannenddddddd!!!

@Zoe, ja echt belachelijk! Gisteren een gesprek gehad met de manager maar die weet alles altijd beter dus daar kan je niks mee heel vervelend! Fijn dat je ongi bijna weg is een nieuwe ronde met nieuwe kansen !!!!

@Grump, hihi lekker is dat he als je ergens tegen op ziet en er gebeurt iets zodat het niet door kan gaan heb je gelijk een goed excuus:) Hier nog steeds niet begonnen met sporten pff ik zoek constant excuses echt erg maar moet toch echt wat aan mijn conditie gaan doen!!

@Wup, nee de keuze voor een jongetje was vrij snel gemaakt met de 2e naam zijn we nog wel even bezig want mijn vriend wilt graag dat dit een bijbelse naam wordt dus we zijn nu op zoek naar iets wat aansluit op zijn eerste naam en wat we beiden leuk vinden! Hoezo wil je pas in het 3e trimester een naam bedenken?

@Vickjuhs, ohhhjaaaa we maakte ons al zorgen welkom terug meis!! Wat balen zeg dat je ongesteld bent geworden:( Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad bij de acupunctuur je weet nu iig dat je er alles aan doet om een wondertje te krijgen! Hoop zo dat het snel raak is!!! Fijn dat je genoten hebt van jullie vakantie!!!

Wat een depressief weer zeg en het is ook zo koud!! Hier in huis hebben we een beetje last van een winterdipje geen idee waar het aan ligt maar we voelen ons allebei niet lekker in ons velletje.. Vandaag vrij van werk even geen gezeur en chaos aan mijn hoofd fijn!! Moet wel hard aan de slag voor school daar ga ik zo maar eens voor zitten net het huisje aan kant gemaakt.. Fijne dag allemaal dames!

7. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Heb de hartjes even roze gedaan:)
    Vickjuhs, oh ja, je ging op vakantie! Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Maar balen dat je ongi bent geworden:( Hoe bevalt de accupunctuur en wat doet dat precies? Fijn dat je daar een goed gesprek hebt gehad. Snap dat het veel was om terug te lezen, we hebben goed ons best gedaan:D Welkom terug iig!

8. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vickjuhs; hahaha, je was gewoon lekker in Egypte!! Super balen dat je ongi was geworden :(, snap dat je niet echt blij kon zijn dat je daardoor wel kon gaan duiken. zet hem op deze periode!! :) Ben je nu alweer aan het werk? kon je een beetje rustig opstarten?
    accupunctuur heeft mij eerder ook geholpen bij stressverschijnselen en chronische blaasontsteking, idd ook de gesprekken daar vond ik erg fijn.

fliertje; balen dat het zo snel moest bij de vk. heb je wel het hartje gehoord of gezien?
    We wachten op het 3e trimester, omdat we denken dat we dan pas meer vertrouwen er in zullen hebben dat we idd een levend kindje zullen krijgen. Klinkt heel heftig, maar zo voelt dat niet echt hoor. We hebben dan ook nog genoeg tijd om er goed over na te denken. :)

9. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    net de MvM gesproken, ze komt as maandagavond langs! weer even testen hoe het met de hormonen staat. :)
    Dinsdag over een week ga ik voor de 1e echo en intake vk.. spannend!! :)

10. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    @grumpy hij is afhankelijk van de periode op verschillende dingen aan t prikken. Nu prikt hij om mijn menstruatie goed af te ronden. Volgende week prikt hij weer om een goede eisprong te krijgen en als k op t Wachtbankje zit, prikt hij om de innesteling te bevorderlijke.

@wup idd die gesprekken zijn heel fijn maar vooral omdat hij 70% behandeld met kinderwens dus kan ik af en toe lekker tegen hem klagen en weet hij precies t goede terug te zeggen. (niets zoals; je kan in ieder geval zwanger worden of je bent nog zooo jong)

Morgen weer mijn eerste dag werken dus heb nog lekker kunnen bij komen! :)

11. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    morgen aan de slag = goede vakantie planning :), volgens mij ben je dan meer uitgerust dan direct na thuiskomst weer werken.
    ik ga dat in toekomst steeds weer zo plannen, nog een paar dagen thuis vrij, voordat ik weer echt aan de slag ga. Vond ik echt zo geslaagd deze keer!

ik kijk nu naar een programma van 30-ers die nog maagd zijn. heel bijzonder. ik was ook laat, maar 30 is haast onvoorstelbaar! Kennen jullie het programma?

12. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Wup,nee nog nooit van gehoord ben wel benieuwd! Is het nog bezig en welke zender?

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

TLC offcourse....:p

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Maar is al afgelopen, nu iets over sex...

15. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Ahhh jammer dat how sex works is echt borrrring!!!!

16. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Hoe is het hier?

Vickjuhs, helemaal vergeten, stom zeg!! Hoe heb je het gehad? Balen dat je niet zo kon genieten van het duiken :( Ik begrijp het wel hoor, je was veel liever niet gaan duiken ivm zwangerschap....
    Wat grappig dat wij dezelfde NOD hebben!! Kunnen we samen lekker stressen hihi. Heb jij wel altijd een normale LF? Ik rond de 11 of 12 dagen, dus verwacht mijn ei pas rond dag 19/20.... Ga dag 10 beginnen met ovu-testen, eerder heeft niet echt zin denk ik. Hopelijk doen de tarwekiemolie pillen wat en komt mijn ei eerder :D.
    Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad, doet je soms echt goed he.

Dess, balen van je nachtdiensten... Heb je die vaak? Spannend hoor, je eerste echo. Kan het me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent. Ik duim voor je dat alles goed zit meis!!

Grumpy, zo lekker he, stampotten!! Ik houd ervan :D. Ik moet ook erg wennen aan de kou, maar toch heeft het wel weer wat vind ik. Lekker de kachel aan en wat lekkers op tafel :).
    Ben je trouwens al bij de HA geweest? Of is dat deze donderdag?
    Is wel fijn he, om er met iemand over te praten... Soms heb je dat gewoon nog nodig! Knuf!
    Oeps, ik ga meteen mijn banner veranderen!!! hihi. Helemaal niet meer aan gedacht :).

Fliertje, fijn dat alles weer goed was! Jammer dat ze alles zo snel deed.... Heb je altijd dezelfde?
    Heb je een fijne dag gehad? Weer een beetje bijgekomen?

Wup, wat goed dat je meedoet met MvM! Heb je dat de vorige keer ook gedaan? Ik ken dat programma niet, op welke zender is dat?

@hier: nog een dagje en dan alweer weekend! Kijk er echt naar uit, weer super druk deze week.... Hebben jullie nog leuke plannen?
    Fijne avond meiden!!

17. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam
    @zoe
    Eerlijk gezegd ben ik al 2 jaar bezig om zwanger te worden en heb ik nog nooit eerder van LF gehoord... Hoe zou je dat kunnen weten? Ik dacht altijd gewoon 14 dagen... Maar mijn cyclus is ondanks de medicijnen 31 dagen dus verwacht m ook pas eind sep begin okt

18. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Zoe, jaaa heel jammer! Ja vk is altijd dezelfde maar we gaan waarschijnlijk overstappen voel me niet zo op me gemakt bij der en dat is toch wel erg belangrijk als ik daar straks lig:p

Wat een rust weer dames!! Hier gezellig op bezoek bij familie en morgen een verjaardag zondag heel de dag werken dat is minder maar dan maandag vrij!! :D Jullie nog plannen?

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hoi Meiden!

Vickjuhs: fijn dat je ook wat aan de gesprekken hebt met de accupunctuur. LF kan variëren per vrouw en per cyclus. Is dus niet standaard 14 dagen. Ik ben soms al 8 dgn na de eisprong ongi. Dat kan je dan zien door te tempen (alhoewel dat niet 100% betrouwbaar is) Maar jij krijgt toch echo's in het zkh? Dan zien ze toch hoeveel mm je eitje is enzo? Maar jeetje zeg, je bent al 2 jr bezig, respect hoor!
    Zoë: lekker bijkomen van je drukke werkweek? Heb je een rustig weekend?
    Fliertje: veel plezier bij je familie en werkse voor morgen! Als je je niet op gemak voelt bij je vk, gewoon naar een ander gaan hoor!
    Edge: leuk gehad in Disney?
    Dess: succes met je diensten
    Wup: leuk maandag MvM, ook weer leuk nog een mooie test!
    Hier: idd afgelopen do naar ha geweest, meer over mk dan cyclus gepraat. Een cyclus kan veranderen na een zwangerschap zei ze. Dus dat maakt niet zoveel uit. Maar goed, wrs ben ik toch te snel over die mk heen gestapt, merk ook dat ik er snel overheen ben gewalst, mag me rot en verdrietig voelen, maar dat is iets wat ik heel moeilijk vind. Ik ben niet het type die iemand opbelt om te zeggen dat ik me down voel. Dus m'n ha zei, dat het wel belangrijk is om die gevoelens toe te laten, het hoort erbij. Maar goed, dat weten jullie allemaal natuurlijk! Heb daarna ook nog een fijn telefoongesprek gehad met m'n moeder. En die had het natuurlijk al lang gezien, dat ik maar sterk wil zijn enzo. Dus bij deze, probeer ik het meer toe te laten. Ben ook weer gaan schrijven in een soort dagboekje, deed ik vroeger heel vaak in mindere periodes. Verder mag ik wel doorgestuurd worden naar de gyn, maar goed, heb niet zoveel zin momenteel aan polonaise aan m'n lijf, geeft toch ook weer meer stress. Dus we laten het even zo en als het in jan'13 niet raak is, laten we ons doorsturen.

20. vickjuhs

vickjuhs Actief lid

8 nov 2011
    232
    0
    16
    Mama zijn
    Rotterdam

Grumpy, 31 jaar - 1e kindje - 4e ronde na mk - NOD ???
    Zoë, 27 jaar, 1e kindje - 4e ronde na mk, NOD 15 oktober
    Vickjuhs, 26 jaar - 1e kindje - 6e ronde na mk NOD 15okt?

♥ Zwanger!! ♥

Deel Deze Pagina