grumpy; klinkt als een goed gesprek. natuurlijk weet je wel dat je verdriet moet toe laten, maar in de praktijk is dat toch heel anders. heel begrijpelijk, goed van je dat je direct met je moeder er over hebt gepraat. hoe staat je partner hierin? Vickjuhs; oef al 2 jaar, ik vind dat je er dan erg goed mee omgaat! @hier; gisteren op m'n 2 nichtjes gepast. was erg gezellig. de oudste is 3 en heeft een paar driftbuien laten zien. mooi om te zien dat ze het zelf doorheeft en dan even naar bed gaat, had ik nog nooit eerder van gehoord, maar wel fijn. Even later kwam ze dan weer in de kamer en was het helemaal over! Was wel helemaal uitgeput natuurlijk, ben ik helemaal niet gewend...dat komt nog wel Straks gaan we een klompenpad route wandelen en morgen heeft vl wedstrijden, dan ga ik lekker mee om aan te moedigen. veel plezier dit weekend!
Heb m weer even aangepast... Ben namelijk vandaag 26 geworden @grumpy wat goed dat je daar voor naar de ha bent gestapt! Dat heeft ook een hoop lef gekost.
-Gefeliciteerd met je verjaardag Vickjuhs!!!...vier je het ook vandaag? @nachtdiensten draaien: nee ik heb eigenlijk nooit nachtdiensten, nou toevallig 2 gehad....MAAR ik ga ze niet meer krijgen. Ik heb namelijk collega gesproken die ook over de roosterindeling gaat van onze afdeling en verteld over mn zwangerschap. Ze gaf aan dat ik per direct geen nachten meer krijgt en als de avonden ook te zwaar of teveel zijn/worden dan hoef ik die ook niet meer te doen...heel blij dus ! @verder hier: poehhh ik denk toch dat er meer kwaaltjes aankomen. Ik merk dat als ik niet op tijd gaat slapen en dus moe wordt dat ik het ontzettend koud krijg! Daarbij heb ik al een week geen ontlasting gehad (sorry lekker idee he). En nu voel ik me een soort van misselijk, maar niet dat ik moet overgeven, maar meer alsof ik nog niets gegeten heb ofzo. Ik ga nu ook maar weer even naar bedje toe...sorry dat ik niet echt reageer op jullie berichtjes!
Grump, Fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met je huisarts en met je moeder..Ik snap precies wat je bedoeld heb zelf ook na mijn miskraam gelijk alles weer opgepakt en heb het geprobeerd weg te stoppen en dan blijft het toch aan je vreten.. Voor jan 2013 ben jij wel zwanger hoor je weet onze afspraak nog he alle dames uit dit topic gaan zwanger 2013 in!! Vickjuhs, gefeliciteerd met je verjaardag!!! Ga je nog wat leuks doen? @Wup, wat grappig van je nichtje dat ze dat zelf dan door heeft hihi leuk hoor! @Des, fijn dat je geen nachtdiensten meer hoeft te draaien!! arme meid ja die kwaaltjes kwamen bij mij ook wat later even door de zure appel heen bijten meis ! Na 3maanden wordt alles echt beter slaap lekker!! Hier helemaal gebroken net thuis aangekomen was een lange rit terug .. nu even een dutje doen en dan zo vriend ophalen en dan naar een verjaardag zoooo geen zin in wil echt even rust maar ja sociale verplichtingen he ! Fijne dag damess!
GEFELICITEERD VICKJUHS op een of andere manier heb ik het idee dat je het niet echt gaat vieren, klopt dat? Dess; ha gelukkig dat je geen nachtdiensten meer hoeft te draaien! lijkt me idd echt superzwaar, an dan nog helemaal als je zwanger bent. ik merk ook dat ik echt meer moet slapen. fliertje; bleh verplichtingen, ik hoop voor je dat je niet heel lang hoeft te blijven, of dat het gewoon erg gezellig is en dat je straks toch blij bent dat je bent geweest. hier; klompenpad was leuk ong 6 km gewandeld in een heerlijk zonnetje! Hebben jullie er ook nog een beetje van kunnen genieten? Ik heb nu altijd sultana bij me voor als ik misselijk wordt. Kan de hele dag door gebeuren...is dan ook zo weer verdwenen gelukkig.
Daar ben ik weerrrrrrrrrrr!!! Gefeliciteerd Vickjuhs! Heb je nog een leuke dag gehad vandaag? Hopelijk ook nog een fijne vakantie gehad? Hebben jullie allemaal nog een fijne zaterdag gehad? Voor morgen nog plannen misschien? Fliertje; laat je niet gek maken op je werk hoor! Dat mens is gek. Je hebt recht op extra betaalde pauzes, ik vind het belachelijk dat je gelijk al een officiële waarschuwing krijgt, wat gezegd is, waarom kun je dat niet eerst even mondeling melden of om uitleg vragen? Nou goed, zal wel beetje loslopen. Jammer dat het bij de VK zo snel ging, volgende keer beter?! Grumpy meid, zo herkenbaar wat je zegt, ik heb dat ook, altijd groot en sterk willen blijven, maar soms kan dat gewoon niet. Hopelijk kun je er wat mee dat je toch je gevoelens kunt uiten bij bijv. je moeder. Eigenlijk moet je dat ook wel doen, soms is het gewoon nodig en lucht het ook op. Hoe is het met jullie Zoë en Wup? Desstiiny, ach ja, de klachten, ben blij dat ik er vanaf ben, wat een hel was dat soms. Inderdaad goed je slaap pakken, heb je nodig, geloof me .
Heee edge ! Welkom terug !! Ja het is hier rustig de laatste daagjes joh hahaha .. Hoe heb je het gehad?? Hier een beetje gestress blijk toch wat in de problemen te komen op school met vakken die volgend jaar afgerond moeten zijn anders mag ik niet afstuderen en laat dat nou net de vakken zijn die in de periode van mijn bevalling komen! Moet dus even goed kijken wat ik ga doen wil school niet opgeven moet nog maar zo kort dus misschien even een jaartje er tussen uit en dan volgend jaar alle vakken volgen en nu even fulltime werken kan ik wel gelijk goed sparen! Morgen op werk maar even kijken hoe zij daar tegen over staan... Voor de rest gaat alles zijn gangetje ! Heb al een herfstgevoel heb het huis een beetje gezelliger gemaakt met leuke kaarsjes enzo 's avonds de verwarming aan kaarsjes aan en lekker op de bank hangen heeft toch wel wat hoor Hoe is het met jullie damesss??
Ja ik vind het ook lekker hoor! Ook omdat ik volgende maand jarig ben hahaha, dan ben ik net een klein kind . We zijn nu op weg naar de Zwaluwhoeve, weer lekker ontspannen. Voor de rest gaat alles goed (denk ik, ik kan helaas niet binnen kijken ).
Hi Meiden, Ik wil er wat minder op gefocust zijn, dus ook wat minder op ZP zijn. Maar dat kan ook zo weer veranderen hoor Fijn dat je het leuk hebt gehad Edge en lekker naar de sauna! Heerlijk, geniet ervan! Fliertje: kijk wat het beste voor je is qua werk/studie Vickjuhs: nog gefeliciteerd met je verj! Ik ben vandaag jarig, alweer 32 jaar... Tijd gaat snel! Gewoon aan het werk vandaag.
Gefeliciteerd grumpy! Helaas hebben wij niet gekregen wat we wilde voor onze verjaardag maar daar door heb ik wel lekker kunnen 'zuipen' haha vier jij het nog? Hebben jullie m'n verjaardag nog een beetje kunnen volgen? Was is haren ghehe grapje Heb een groot feest met 2 andere vrienden gevierd dus was lekker druk. Hebben nog wensballonen de lucht in laten gaan. Nu hopen dat t lukt op m'n 26e.. Nou ik ga maar eens beginnen met alle zooi op te ruimen ghehe
Hey lieve meiden!!! Edge, welkom terug!!! Fijn dat jullie hebben genoten! Voel Zoe zich een prinses daar? Veel plezier vandaag in de Zwaluwhoeve!! Lekker hoor, even een dagje relaxen! Vickjuhs, nog GEFELICITEERD!!!! Heb je een leuke dag gehad? 2 jaar alweer..... Jeetje meis, wat een tijd... Ik heb soms al zoiets van wat duurt het lang (ik weet dat ik niet mag zeuren). Ik duim heel hard voor je meis, hopelijk is 15 okt een geluksdag voor ons Grumpy, GEFELICITEERD!!!! En wat fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad!! Dat kan je echt goed doen. En inderdaad, ook ik herken het... Je gaat maar gewoon door alsof er niks is gebeurd, helaas is de realiteit heel anders. Hopelijk krijg je nu wat meer rust als je er wat meer over praat. Knuffel!! Desstiiny, hihi toch kwaaltjes.... straks zeg je misschien: had ik maar geen kwaaltjes!! haha. Nee begrijp je wel hoor, je wilt ook voelen dat je zwanger bent. Deze week echo toch?? Spannend meis! Fliertje, balen van school zeg.... kan me voorstellen dat het even stressen is! Maar daar vind je vast wel een oplossing voor. Het is even passen en meten. Maar aan de andere kant is het wel fijn om nog even wat extra te kunnen sparen toch? Wup, lekker sportief geweest!! Had je geen regen? Hier viel het er gisteren echt met bakken uit! . Is wel weer even wennen, maar toch heeft het wel wat. (niet de regen hoor, maar dat het kouder wordt ). @hier, erg druk geweest afgelopen week (werk en prive). De weken vliegen voorbij... Aan de ene kant wel fijn, want ik zit vandaag alweer op CD10. Hopelijk een wat eerder ei deze maand. Ik slik trouw elke dag tarwekiemolie, hopelijk heeft dat het gewenste effect! Sorry dat ik zo weinig reageer meiden, ik heb een beetje hetzelfde als Grumpy. Merk wel dat het scheelt, kan het wat meer los laten. Komt straks wel weer als mijn ei nadert . Ik lees wel met jullie mee hoor! Fijne dag meiden!!!
@grumpy: gefeliciteerd!!!!!!! Fijne dag nog verder (alhoewel het weer niet meewerkt haha) @edge: o ben jij ook in oktober jarig? toevallig niet de 3e hihi? @zoe: Jup inderdaad deze week de echo (donderdag) !...pfff het zal mij benieuwen. Ja de weken vliegen inderdaad snel voorbij..voor je het weet is het alweer kerst...vooral nu de sinterklaasspullen al in de winkels liggen haha! Bouw nog niet teveel op de tarwekiemolie, dit heeft meestal een inwerktijd nodig (maar wie weet )!
Ik heb dit weer besteld hoor Ach, maakt niet uit, ik houd wel van onstuimig weer Ik vier zondag voor familie m'n verjaardag en ben (niet meer) zo'n zuiper. Maart gister wel lekker broodje met rosbief op, hihi! Kan nu nog! Dus geniet ik er maar extra van Zoë: ik snap je hoor meid, hoop dat de tarwekiem iets doet voor je! Hier: krijg ik wrs toch een extra kadootje, denk dat ei dr aan komt, heb buikpijn en sorry meer afscheiding en dat op m'n B-day
@Edge, ohhhh leuk!!! Hoop dat je lekker genoten hebt vandaag!! @Grumpy, ik begrijp het meis!! en van harte gefeliciteerd !!En hoop dat je ei springt dat zou inderdaad een mooi verjaardagscadeau zijn!!! @zoe, ja precies nu maar hopen dat ik meer kan werken! Hoop dat de tarwekiemolie goed zn werk doet deze maand!!
Nee, 17 oktober ben ik jarig, dus ik krijg mooie positieve testen voor mijn verjaardag . 2 graag . Zo, gisteren was erg lekker hoor, even geen Disney en kind hihi. We wilden nog een jurkje kopen voor Zoë in Disney want ze vindt de prinsessen echt leuk, maar elke keer als we zo'n ding voor haar hielden zei ze neeeeeeeeeee. Dus hebben we dat maar niet gedaan . Ik zei ook dat we het beter de volgende keer kunnen doen, dan is ze wat ouder en dan kan ze er zelf eentje uitkiezen. Veel leuker. Grumpy, Zoë; als het voor jullie op dit moment gewoon beter gaat zonder het forum moet je dat gewoon doen. Het is ook niet niks. Ik houd ook van dit week hoor! Heerlijk. Ben alleen weer lekker verkouden hihihi. Straks dikke jas aan denk ik en op zoek naar laarzen ofzo . Fijne dag allemaal!
Aaaaaarghhhhh even ego hoor!!! Nu gaat mijn werk dus moeilijk doen om meer te gaan werken!! Zogenaamd moeten er een aantal zaken qua budget bekeken worden ... je zou denken logisch in deze tijd maar als je weet dat er vollop sollicitatie procedures aan de gang zijn en er binnekort maar liefst 20 nieuwe !! mensen getraind worden dan is het toch wel erggggg vreemd! Denk zelf dat ze het niet zien zitten om mij fulltime met zwangerschapsverlof te sturen of dat ik te duur ben (werk er 7jaar dus ben wat naar boven geklommen qua salaris) nou nu ben ik dus echt even flink gefrustreerd !!
Fliertje, even snel hoor: wat kut zeg!!!! Dat slaat toch nergens op, je zou denken dat ze er blij mee zijn toch? Ze weten wat ze aan je hebben etc.... Je kunt toch beter iemand hebben die al ingewerkt is en altijd goed haar werk doet ipv een onervaren kracht!? Het zal inderdaad wel om het geld gaan, echt jammer hoor..... Snap heel goed dat je baalt meis!
Pfff ja ben er goed ziek van!! Ben benieuwd wat ze morgen gaat zeggen ze komt altijd met zo'n lijst argumenten dus ga me goed voorbereiden en idd ik weet alles al maar dan wel investeren in nieuwe werknemers erg vaag!!!