ohh wat voel ik me futloos, hoofdpijn, constante honger en misselijk ....ben maar thuis gaan werken vanmiddag, maar werken komt er niet echt van. welkom terug Edge! klinkt als een heerlijke week. fliertje; bah, bah, bah, super vervelend! ik hoop dat je er met de werkgever uit kan komen. weer; normaal gesproken vind ik het ook heerlijk, de herfst, maar nu heb ik er echt even geen zin in... grumpy; alsnog even gefeliciteerd!!! zoe; nog 2 nachtjes slapen en dan de echo, spannend! desstiiny; wanneer heb jij je echo? de mijn is 2 oktober oh ja de MvM test was super duidelijk! Teststreep was donkerder dan de controlestreep....toch weer een geruststelling.
@ Wup, fijn!! Dat geeft toch even dat extra beetje zekerheid wat je nodig hebt he Nu hupppp die roze (of blauwe) wolk op
hahahah duidelijke zaak Hier heb ik mijn woede maar even afgereageerd in huis.. We zijn van kamer gewisseld en we hebben nu samen een grote inloopkast wat ook gedeeltelijk een voorraad kast gaat worden.. begint al erg leuk te worden! Ben erg benieuwd wat werk morgen te zeggen heeft maak me er toch wel erg druk om...
goeie afleiding! ook leuk idee, hebben jullie dan een inbouwkast in die kamer? en heeft de voorraad een aparte soort kast? ja wel heel spannend voor je. weet je wat je rechten zijn als medewerker? is altijd goed om dat te weten, zodat ze geen onrechtmatige stappen nemen. Succes!!
We zijn bezig met er een open kast van te maken moet nog wel veel gebeuren zal er morgen even een fotootje van uploaden zit nu op mijn iphone .. Aande andere kant gaan we waarschijnlijk open kasten (denk stellingkasten) neerzetten .. Hoop dat het wat wordt
Goeiemorgen! Ik hoop tenminste dat het voor jullie wel goed is begonnen. Ik ben echt hardstikke misselijk, sinds gisteravond al, maar als ik moet overgeven komt er niets uit. (sorry) Het gevoel om te moeten overgeven blijft wel, ik hoop dat het later toch overgaat. Ik heb me maar ziekgemeld met de melding dat ik het de anderen niet aan wil doen met mijn maag......verder geen vragen erover gekregen
Oh jee Wup, wat vervelend! Hopelijk voel je je snel beter. Leuk hè al die kwaaltjes hihi. Ben blij dat ik er een beetje vanaf ben. Rust maar lekker uit hoor !
bij mn vorige 2 zw had ik nauwelijks ergens last van. dat bewijst weer dat je nooit weet wat je kan verwachten... idd edge nog een paar weken en de kwaaltjes zullen wel voorbij zijn...en ik ben de gevaarlijke periode voorbij...ik kijk er erg naar uit!
@fliertje: tjonge zeg wat doen ze moeilijk op je werk..pfff!...hopelijk komt het goed ! @wup: de Mvm test is inderdaad heel duidelijk !...ik heb er vorige keer ook aan meegedaan, maar dit keer had ik er geen behoefte aan (eerst maar eens kijken of het hier wel goed blijft gaan). Ik heb trouwens morgenmiddag om 13:30 uur de echo!..bibberr bibberr! o enneh die misselijkheid is precies hetzelfde...kheb het dus vanaf het weekend elke dag wel 1 of 2 keer, maar kan wel alles eten en het komt er niet uit...echt vaag hahaha!
Dess; morgen al! spannend he, ik probeer er positief naar uit te kijken, maar dat lukt niet helemaal. Hoe is dat bij jou?
ja, ik vind het echt zo spannend!!...Ik heb net als jij ook het gevoel dat ik er positief naar probeer uit te kijken, maar ben bang dat ik hetzelfde zie als bij mijn vorige zwangerschap (toen was ik 2 weken teruggezet...wat dus niet klopte met mijn berekening). Ik hoop zooooooooo dat ik morgen iets ga zien wat overeenkomt met +/- 8 weken, want anders weet ik niet hoe ik ga reageren..pff....maar goed positief blijven denken he !
positief denken!! de meeste zwangerschappen gaan goed en over 7 maanden heb je een kindje in je armen! wouw wat een gevoel moet dat zijn....
Spannend morgen Desstiiny! Hoop dat je een mooie echo hebt! Wup, vervelend dat je je zo belabberd voelt! Een hele mooie MvM-test! Fliertje: hoe is het op je werk? Wat een gedoe zeg! Edge: was 't lekker bij de sauna? *Zwaait even naar de rest*
Hey Grumpy, hoe is het met jou?? Spannend zeg Dess...morgen "al" !!! En inderdaad, de meeste zwangerschappen gaan goed, nu moet het ook lukken!!! Wup, het gevoel is onbeschrijflijk mooi. Echt, het gaat bij iedereen lukken, ik weet het zeker!!!