Mijn kleine Pepijn* vandaag 2 jaar

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Spitsmuis, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Vandaag precies is het 2 jaar geleden dat mijn kleintje geboren moest worden.
    Complicaties in de zwangerschap en hij moest veel te vroeg ter wereld komen.
    Vandaag staat onze dag in het teken van ons klein knulletje dat helaas niet bij ons kon blijven.
    En dan is het vandaag vaderdag....
    Moeilijk,dubbel gevoel,een vaderdag met een zwarte rand er om heen.
    Vannacht heel slecht geslapen want ik heb steeds gedroomd over mn kleine knulletje.
    Nu kijk ik op mn klok en het is echt nu precies 2 jaar geleden,op dit tijdstip is hij geboren.
    We hebben een grote wensballon die vandaag,mits het niet te hard waait natuurlijk,met daarop geschreven wensen de lucht in gaat en naar Pepijn* toe gaat.
    Precies 2 jaar geleden,geboren en van ons heen gegaan....
    Ppffff heb het er echt moeilijk mee,want nog elke dag,hoe klein hij ook nog was...ik mis hem!!!!
    Zo gewenst en dan zo afgenomen.
    16 maanden lang bezig zijn met zwanger worden,en dan is het eindelijk raak.
    En dan werd blijdschap zo overschaduwd door enorme verdriet.
    En het verdriet is er nog altijd....
    Het is en blijft moeilijk.

Lief klein Pepijntje*,je was er te vroeg maar vandaag is jou geboortedag en ben je nu 2 jaar.
    Ik hoop dat je met je vlinder vriendjes en vriendinnetjes een mooi en leuk feestje mag vieren boven!!!
    Veel spelen,veel taart en vooral veel cadeautjes.
    Wij ''vieren'' jou 2e geboortedag vandaag ook,al is het niet met slingers en taart.
    Maar je weet dat wij ontzettend aan jou denken en zeker nog iets gaan doen op jou dag!
    Ik hou van je kleine kanjer!!!!!

Kus van mama

2. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie Pepijntje en wat mooi dat hij op deze manier nog steeds bij jullie is, in jullie harten. En veel sterkte op zo'n dag dat je er nog zo verdrietig om kunt zijn.

3. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Dank je.
    Het is vandaag echt een moeilijke dag....
    Het gemis is zo groot maar op een dag als vandaag helemaal want dan komt alles weer boven.
    Geen slingers,geen taart maar tranen van gemis van mn kleine jochie.
    Hoop dat hij daar boven een mooi feestje heeft!!

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Gefeliciteerd met je mooie mannetje. Het is alleen maar goed dat deze dag niet vergeten wordt! Want voor jullie is hij toch nog steeds heel belangrijk. Dikke knuffel!

Deel Deze Pagina