Miskraam in juli en nu weer zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lizzy1986, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjailyn

mamavanjailyn Niet meer actief

Thanks voor de tip missjuf! :)

2. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Ben weer terug, dankjewel voor jullie lieve woorden

Er is veel gepost en ga het vanaaf of morgen allemaal lezen,

Heb her en der wat gelezen , wat een narigheid allemaal!

Knuffeltje voor jullie

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ok ik ga een poging wagen om niemand te vergeten :p

@ Elina Joan.... Ik kan ook niet w88 met testen.. had er nog 3 in huis dus die liggen steeds te roepen terwijl ik weet dat het te vroeg is... Heb altijd een cyclus van boven de 30 dagen gehad.. Wat natuurlijk niet betekend dat dit nu weer zo is maar goed :p AAARGH hoop zo dat het al weer raak is :p

@ Banjabes... Hmzz niet fijn idd.. Ik kreeg net na mn miskraam een herinnering voor kraamzorg dat ik mn contract nog niet getekend terug had gestuurd.. (Lees die ik uit woede gewoon in de kliko heb gemikt :p) Was toen ook wel ff heel erg vervelend :(
    Gister belde mn verloskundige om te vragen hoe het ging (ik was overgedragen aan het ziekenhuis) wist ook nog van niks dus weer heel het verhaal.. :(

@ Sjorsjette... Jeetje meid wat een verhaal :( 1 miskraam is al heftig maar jij hebt het helemaal flink voor je kiezen gekregen :( Is er een oorzaak gevonden?

@ Sweet... Heel erg herkenbaar.. Hier een vriendin die gewoon doorpaft tijdens de zwangerschap.. Niet dat ik het haar niet gun maar vind het zo oneerlijk dat ik er alles voor laat en een ander alles doet wat niet goed is en een gezond kind krijgt..Enne ik zou ook geen kaart sturen hoor.. Bekijk het maar :p

@miracle en princess... Veel sterkte en fijn dat jullie mee komen kletsen.. Hoop dat jullie snel weer goed nieuws te brengen hebben :)

@mamajailynn...Balen dat je ongi bent! Van de andere kant, je lijft werkt weer en weet wat het moet doen.. Sommige meiden moeten daar helaas wel langer op wachten.. Maar toch goed K*t!

@ Hoop... Wat vervelend meid :( Tis idd heel verdrietig en word vaak ook onderschat, ook door mezelf hoor. Weet nu hoe het is en hoe verdrietig het is. Snap dat je stresst door de tijd maar tis nu ook gelukt, dat betekend iig dat je lijf zn werk nog doet! En hoe mooi is het als je allebei 42 bent en weet dat je zoveel liefde voor elkaar hebt dat je nog een wondertje samen willen! Hoop voor je dat je snel weer posi test :)

@ Missjuf.. Alleen maar fijn toch dat je zo relaxt kan denken.. Ik weet ook niet wat ik kan verw88 maar ben niet echt relaxed ofzo :p

@jan10... Wat vervelend.. Eerst een miskraam en dan je cyclus helemaal van de wap.. Je wil natuurijk het liefst zo snel mogelijk zwanger zijn! Hopelijk doet de clomid goed zn werk en heb je snel goed nieuws :)

@yvon.. Knuffeltje terug :)

Hier is het testdrangmonster weer in volle hevigheid terug.. Ik had me nog zo voorgenomen om er niet teveel mee bezig te zijn :p Helpt zp ook niet echt bij maar ben verslaafd..
    Gister een beetje roze afscheiding en buikpijn.. Ik d8 jeuj nu gaat het beginnen.. Zou wel heel netjes zijn precies 4 weken na curretage.. Maar nope.. Dr gebeurd niks.. Meteen de gedachten misschien een innesteling:p Hoezo wil ik het te graag :p

4. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    @ testen: wij gaan voor morgenochtend. Spannend hoor. Het liefst doe ik hem nu al, maar mijn mannetje is er nu niet.

@ Lizzy:Jeetje, wat stom dan he van dat formulier van de kraamzorg? Heel dat verhaal ook weer vertellen aan je verloskundige. Bah, het zijn geen leuke dingen inderdaad. Ik had me alleen nog ingeschreven bij de verloskundige. De dag van de miskraam wilde ik weer bellen naar ons contactpersoon van mvm, maar ze nam steeds niet op (alsof het zo moest zijn).

@mamajailynn: He jammer meid van je ongesteldheid. Hopelijk lukt het de volgende ronde om een mooie zwangerschap te laten ontstaan.

@ Missjuf: Ik hoorde van mijn verloskundige dat dit heel goed kan. De 1 verliest alles in 1 keer en de ander kan nog wel een paar keer een bloeding krijgen. Hoop wel dat dit gelijk stopt, want het is erg vervelend.

@jan10: O wat vervelend zo'n cyclus die zo in de war is. Succes meid!

5. jetje86

jetje86 Actief lid

3 jul 2011
    454
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joepie, hier nieuwe cylcus, nieuwe kansen. Ben benieuwd of het gaat lukken met de ovutesten.

6. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Hoi jetje!
    Succes! Fijn dat het weer op gang is, hier nog geen enkel spoor te bekennen..

Wanneer begin je met de testen?

7. jetje86

jetje86 Actief lid

3 jul 2011
    454
    0
    0
    NULL
    NULL
    he dank je. Ik heb een pak met 20 testen. Ik begin al op dag 6 denk (even goed de bijluiter doorlezen nog)

8. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Gebruik je dipsticks of midstreams? Even nieuwsgierigen omdat ik er , als mijn cyclus weer op gang is ook mee wil beginnen.

9. jetje86

jetje86 Actief lid

3 jul 2011
    454
    0
    0
    NULL
    NULL
    He ik heb clear blue digital. Eenmalig want 50 euro. Daarna gebruik ik de dipsticks van zwanger en kids. Ik hoor op dit forum dat die ook goed zijn. Of ik gebuik hierna niets meer. We klussen toch wel. Had nu alleen gekocht om te kijken of alles t weer doet na alle medicijnentroep.

10. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Jeuj jetje dat je cyclus weer op gang is!

Ben benieuwd banjabes..las in een ander topic dat je als je je borsten moest geloven je weer zwanger bent :) hoop ut voor je..

Hier nog steeds geen ongi.. Ik dacht misschien ovulatie geweest.. Misschien toch nog maar ff klussen :p
    Zit nu op dag 30... Test denk volgende week vrijdsg pas dan
    Ben ik iig goed over tijd :p

11. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden! Mijn dip is weer voorbij!! Gister een dag op werk geweest (zit in het onderwijs dus we hebben nog een week vakantie) mijn klas is weer helemaal aan kant. Heerlijk met al die tafels schuiven en sjouwen. Ik kon mijn frustratie wel kwijt....
    Ik heb me ook al lekker lopen ergeren aan mijn schoonfamilie....ik heb mijn schoonzus en zwager vanaf dat we terug kwamen van vakantie (en ja we kwamen al eerder terug i.v.m. mijn miskraam) niet gezien. Nu lopen ze de deur niet plat bij ons, maar een belletje o.i.d. had ik op prijs gesteld. Ik heb een nichtje en een neefje, maar die zie ik bijna nooit, ja met verjaardagen... EN het kan ook wel aan mij liggen, ik ben een familiemens en ik kom uit een hele hechte familie. Een familie die heel vaak bij elkaar is. En mijn schoonfamilie is niet zo. Ik denk dat ik het vooral lastig vind om daar mee om te gaan....
    In ieder geval ik voel me al weer wat beter. Gisteren een zwangerschapstest gedaan en die was nog niet helemaal omowit, maar positief kon ik het ook niet noemen. Dus eindelijk ben ik weer hormoon vrij.... Nu hopen dat de fabriek in mij weer gaat werken en schreeuwt op sollicitanten :))

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Banjabes
    En en ennnnnnnn???????????????

13. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    En ja hoor....kaartje in de bus. Snap niet waarom. 3jaar lang geen teken van leven of vriendschap, maar wel een geboortekaartje sturen! Terwijl ze van mijn miskraam op de hoogte is. Stom mens, ik heb m niet opengemaakt en hij ligt in de papierbak. (nou ja ernaast, kan niet goed mikken)

@ banjabes: Ik ben net zo nieuwsgierig als sjorsjette......
    Ik kan wel wat positief nieuws gebruiken!!

14. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Nou vanmorgen getest en niet zwanger. Hmmm, afwachten maar. Kijken wat er gaat gebeuren. Hoop natuurlijk dat ik net te vroeg was met testen. Over een dag of drie maar weer een testje er egenaan gooien!

15. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik heb niet in juli een miskraam gehad, maar in mei. Ik was toen 10 weken, maar het vruchtje was maar 4-5 weken, dus het heeft nogal wat langer in mijn lichaam gezeten. Na die miskraam was mijn cyclus (in tegenstelling tot vroeger) gelijk 28 dagen en de keer daarna ook. Voor mijn laatste menstruatie in juli had ik licht positieve tests, maar toch ongesteld geworden, dus dat is niet blijven zitten helaas. Nu de volgende ronde en net een test gedaan die je al voor je NOD kan doen, als ik m goed kantel en in het juiste licht hou (die stomme plastic schermpjes spiegelen zo snel) zie ik een lichte streep. Dus nu maar hard duimen!!!

Voor alle dames SUCCES! Ben erg benieuwd, je gaat toch wel meeleven met iedereen waarvan je het een en ander leest.

16. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @Sweet.. wat een steek van dat mens zeg bah! :x

@Banjabes... He verdorie.. Nou ja misschien was je iid wel te vroeg..
    Hoop het voor je!!

Hier vandaag oud bloed..Balen! Maar van de andere kant ook niet.. Betekend dat mn lijf wel meteen weer "de oude" is :)

17. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ sweet, fijn dat je je zinnen hebt kunt verzetten. En hier spreekt ook een familie mens ! Herken me er precies in, mijn schoon familie ken ik ook niet goed, alleen schoonouders en schoonzus zwager en kind maar verder niemand. Ik vind het raar omdat ik uit een best grote familie kom en bij ons alles samen gedaan werd.
    Wel naar van het kaartje, probeer te denken dat ze niet beter zal weten....

@ banjabes & Versluis ; ik duim voor jullie

@ lizzy , dubbel is het hè ? Je wilt het niet maar toch ook wel

Zit in het zelfde schuitje, voel me zwanger , precies als toen om eerlijk te zijn.
    Meestal voel ik een paar dagen vooraf dat ik ongesteld wordt. Nu nog niets,,,, ik wil graag verder. Maar mijn lijf houd me denk ik voor de gek!

18. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Oh versluis spannend ook hoor!
    En Yvon, je zou haast zeggen dat je ook zwanger bent.
    Ik duim mee voor jullie!

Hier nog steeds pijnlijke borsten en enorm grote, lichte tepels. Blauwe aders erop. En nog steeds niet ongesteld. Gewoon afwachten dus. Vind het wel heel spannend allemaal! Omdat je niet weet hoe je cyclus nu precies loopt, weet je natuurlijk ook niet precies wanneer je NOD is.

19. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    @Yvon en Banjabes, verschrikkelijk als je lichaam je voor de gek houdt, je weet gewoon niet meer wat je kan verwachten. Ik hoop dat je niet voor de gek wordt gehouden en dat je zwangere gevoel juist is!

Ik mag officieel morgen testen, ik hoop dat ik nog wat langer geduld kan hebben en dat ik dus ook niet ineens ongi word. Ik wil niet elke keer testen moeten kantelen en het goede licht moeten opzoeken. Dat is alleen maar ontmoedigend. Maar nu las ik vandaag dus ook dat je testen pas positief worden als de innesteling erop zit, dan gaat je lichaam pas hcg aanmaken. Ik ben benieuwd, veel harder kan ik niet meer hopen namelijk. De laatste 5-6 dagen verlies ik elke middag een beetje bruin/rozig, maar dan wel op het papier. En de rest van de dag is het er niet meer. Wat een gedoe ook allemaal...

20. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    jeetje meiden jullie houden het wel spannend!!! Ik duim!

Deel Deze Pagina